DR 800 'BIG'... Αξίζει ακόμη και σήμερα;

tattoopanther

★Zavarakatranemia
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδική
Όνομα
ΚρίστοΠαντέρα
Μοτό
R1200GS

gbtechelec

Μέλος
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
Suzuki DR 800 S SR43A 1997
Η Suzuki είχε σε παραγωγή τη συγκεκριμένη μοτοσυκλέττα για περίπου 10 χρόνια (έως το 1998) . 'Ηταν ο ανταγωνιστής των μεγάλων on-of της εποχής δλδ africa,super tenere,tengai,bmw R80GS,elefant κλπ και η μόνη μονοκύλινδρη . Στα πρώτα 5-6 χρόνια παραγωγής αντιμετωπίστηκαν όλα τα προβλήματα απο τη Suzuki με νεο αντικραδασμικό, νεο αυτόματο σύστημα αποσυμπίεσης , νεο μπροστινό , δισκόφρενα κλπ.
Στην Ελλάδα δεν περπάτησε λόγω της άχρηστης αντιπροσωπείας ( μηδέν προώθηση , δεν έδινε μηχανές στα περιοδικά για δοκιμή κ.α.) , λόγω της τότε ανυπαρξίας after market αξεσουάρ και βελτιώσεων και λόγω του προκατειλλημένου μηχανοκίνητου τύπου που με τη συντηρητηκότητα ( και το αλάθητο του πάπα που τον διέκρινε ) ΔΕΝ μπορούσε να δεχτεί την ύπαρξη μονοκύλινδρης 800σσάρας . Στο εξωτερικό πούλαγε πολύ καλά με αποτέλεσμα να υπάρχουν ΣΗΜΕΡΑ τεράστια κλάμπ ανα τον κόσμο , με μεγαλύτερα στη Βραζιλία , Αργεντινή , Γερμανία , Ολλανδία , Ιταλία , Γαλλία , Τσεχία , Πολωνία ,Νεα Ζηλανδία , Μαλαισία και πολλά άλλα .
Επίσης υπάρχουν ανταλλακτικά, αξεσουάρ, βελτιώσεις (Hessler, Bollentrante) και μπορείς να κάνεις ότι θέλεις στη μηχανή .
Κατά τη γνώμη μου η μηχανή αξίζει και σήμερα γιατί μπορεί να σε πάει ΠΑΝΤΟΥ ,σε άσφαλτο και χώμα , καλύτερα απο αρκετές σημερινές επιλογές με μικρό κόστος και ανείπωτη ευχαρίστηση αφού άν δεν έχεις νοιώσει το τράβηγμα αυτου΄του μοτέρ (54 άλογα μαμά με ροπή που σε ξε-κολλάει απο παντού) χάνεις κάτι μοναδικό .
Η συντήρηση είναι απλή και το κόστος χρήσης μικρό . Ζημιές ΔΕΝ μου έχει βγάλει , μόνο που τρώει το πίσω λάστιχο γρήγορα και σε κάνει να ανεβάζεις κατανάλωση γιατί έχει το πιο γλυκό (κα@λ@τικό) τράβηγμα όταν γκαζώνεις .
Η μόνη απαίτηση της μηχανής είναι ότι δεν δέχεται εφήμερες σχέσεις , λειτουργεί καλα μόνο σε μακροχρόνια σχέση και ακόμα καλύτερα σε μόνιμη .
 
Top Bottom