DR250s '97 αξίζει;

Whiteyez

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
Honda NC700X - Honda XR250R
Φίλος πουλάει το συγκεκριμένο, το μοτέρ του ακούγεται καλό και γενικά θέλει μερικά συμμαζέματα. Το θέμα είναι αξίζει για 900€ και για πρώτο μηχανάκι για χώμα;









Να τονίσω ότι το μηχανάκι είναι Japan όχι το Ευρωπαικό.
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Χρηστο το πρωτο που βλεπω απο το κινητο ειναι ο διακοπτης που μοιαζει ξεκοιλιασμενος απο κατσαβιδι ή κατι τετοιο.
Ο πιο καταλληλος για να τοποθετηθει κ μαλιστα με αυτοψια ειναι ενας μηχανικος εμπιστοσυνης γιατι θα μπορεσει να σου δωσει κ τον προυπολογισμο των επεμβασεων να κανεις την επιμαχη προσθεση.


adv phone
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Δεν ξέρω για το συγκεκριμένο την κατάστασή του, αλλά ότι κινείται κάτω από την ζώνη του χιλιάρικου, συνήθως έχει ζημιά.
Αν είναι σε καλή κατάσταση, γιατί όχι;

Μήπως τα 250 κυβικά σου φανούν λίγα στην πορεία; Γιατί αν είναι να γυρνάς στα πέριξ, μια χαρά είναι... όχι πως δεν θα ταξιδέψει κιόλας!
 

Whiteyez

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
Honda NC700X - Honda XR250R
Θα το πάω και σε μηχανικό να το δει/ακούσει σίγουρα, απλά ήθελα να ξέρω αν το συγκεκριμένο μοντέλο είναι αξιόπιστο. Τώρα για τα κυβικά δεν έχω ιδέα. Για αρκουδοκαταστάσεις κάνει; :p
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Θα το πάω και σε μηχανικό να το δει/ακούσει σίγουρα, απλά ήθελα να ξέρω αν το συγκεκριμένο μοντέλο είναι αξιόπιστο. Τώρα για τα κυβικά δεν έχω ιδέα. Για αρκουδοκαταστάσεις κάνει; :p
αν το προσεχεις στην συντηρηση,κυριως να αλλαζεις λαδια καθε 2,000χλμ και να ελενχεις συχνα την σταθμη τους και να μην το πηγαινεις παρατεταμενα με
τερμα το γκαζι,τοτε ειναι πολυ αξιοπιστο,σκυλι θα λεγα.
στο μονο που πασχουν-θελουν προσοχη αυτα ειναι στην κεφαλη,αν εχεις στο νου σου ομως τα παραπανω που γραφω δεν θα εχεις προβλημα.
το dr250 ειναι καλοστημενο μηχανακι,με καλο πλαισιο και αναρτησεις αλλα αδυναμο κινητηρα σε σχεση με τα αντιστοιχα xr250,ttr250.
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
. Για αρκουδοκαταστάσεις κάνει; :p
Οι αρκουδοκαταστάσεις κι οι τρόφυ-καταστάσεις απαιτούν και πολλά ασφάλτινα χιλιόμετρα σε επαρχιακό και εθνική, φορτωμένο με τσιπράγκαλα! Στις αρκουδοκαταστάσεις και στα ελληνικά βουνά δε, το χάσιμο για ημέρες στα βουνά είναι ένα σενάριο και απαιτεί επίσης μία καλή αυτονομία...
Το συγκεκριμένο έχω την αίσθηση ότι είναι για μικρότερης εμβέλειας βόλτες, όχι πως αν αυτό φορτωθεί κι εξοπλιστεί δεν θα ακολουθήσει... απλά έχω την αίσθηση ότι από 400 κυβικά και πάνω είναι καλύτερα!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Οι αρκουδοκαταστάσεις κι οι τρόφυ-καταστάσεις απαιτούν και πολλά ασφάλτινα χιλιόμετρα σε επαρχιακό και εθνική, φορτωμένο με τσιπράγκαλα! Στις αρκουδοκαταστάσεις και στα ελληνικά βουνά δε, το χάσιμο για ημέρες στα βουνά είναι ένα σενάριο και απαιτεί επίσης μία καλή αυτονομία...
Το συγκεκριμένο έχω την αίσθηση ότι είναι για μικρότερης εμβέλειας βόλτες, όχι πως αν αυτό φορτωθεί κι εξοπλιστεί δεν θα ακολουθήσει... απλά έχω την αίσθηση ότι από 400 κυβικά και πάνω είναι καλύτερα!
Έτσι ακριβώς. ....
Για παράδειγμα. ....το περασμένο Σάββατο μετά τα Βαρδούσια, η επιστροφή με το gs 650, μου φάνηκε μαρτύριο. ...
Φαντάσου με ένα 250....
Αλλά για κοντινές εξορμήσεις, θεωρώ ότι είναι πολύ καλή περίπτωση αυτά τα Μοτόρια
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Για πρωτο μηχανακι για χωμα, ειναι οτι πρεπει. Χωρις το S ακομα καλυτερα.
Οι ασφαλτινες αποστασεις ειναι θεμα γουστου και ελαστικων. Το καλοκαιρι που πηρα το XR250R ορεινη Κορινθια δηλαδη 130χλμ δεν με κουρασε απο παλαια εθνικη οδο. Τωρα με 90% χωματινα λαστιχα το σκεφτομαι μεχρι Ελευσινα.
Αλλα το βασικοτερο που βλέπω στις φωτο, ειναι οτι το συγκεκριμενο μηχανακι δειχνει πολύ καιρο παρατημενο.
Ενας μαστορας θα δει και θα σου πει.
 

Whiteyez

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
Honda NC700X - Honda XR250R
Το μοτέρ δεν είναι ταλαιπωρημένο, ακούγεται λίγο η καμπάνα και πρέπει να ανοιχτεί για να δούμε τι και πώς, γενικά θέλει ένα γενικό service, τσιμούχες για τα μπροστινά, τακάκια μπρος πίσω και είναι έτοιμο.
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Το μοτέρ δεν είναι ταλαιπωρημένο, ακούγεται λίγο η καμπάνα και πρέπει να ανοιχτεί για να δούμε τι και πώς, γενικά θέλει ένα γενικό service, τσιμούχες για τα μπροστινά, τακάκια μπρος πίσω και είναι έτοιμο.
Aυτο με την καμπανα....
Για να ακουστει καμπανα σε Suzuki μαλλον για κηδεια ειναι....
 

Whiteyez

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
Honda NC700X - Honda XR250R
Aυτο με την καμπανα....
Για να ακουστει καμπανα σε Suzuki μαλλον για κηδεια ειναι....
Χμμμ τι να σου πω, δεν μου είπε για κηδείες τίποτα ο μάστορας, για τα λεφτά του είναι καλό μου είπε και όσο έχει λάδι μέσα ( ακόμα κ αν καίει δλδ ) θα πηγαίνει, και αν θέλω το παντρεύομαι κιόλας. :cautious:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Το μοτέρ δεν είναι ταλαιπωρημένο, ακούγεται λίγο η καμπάνα και πρέπει να ανοιχτεί για να δούμε τι και πώς, γενικά θέλει ένα γενικό service, τσιμούχες για τα μπροστινά, τακάκια μπρος πίσω και είναι έτοιμο.
+Λάστιχα και σέρβις στις αναρτήσεις!
Ρουλεμανάκια τροχών και λαιμού!
Ντίζες
Τα παραπάνω, συν το κλασσικό σέρβις φρένων-μοτέρ, είναι εκ των ουκ άνευ για οποιοδήποτε μηχανάκι "περασμένης νεότητας" και ειδικά για κάποιο που το παίρνεις για χώμα.
Είμαι υπέρ του DR, είναι πολύ φιλικό και πολύ ικανό!!!
Απλώς στα 900€ της αγοράς, πρέπει να κάνεις "κουμπαρά" και για τα υπόλοιπα ;)


ΥΓ: αυτά που έγραψα, το ξαναγράφω..., είναι για οποιοδήποτε μηχανάκι 5ετείας+ αγοράσεις!
 

Whiteyez

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
Honda NC700X - Honda XR250R
Ναι ξέχασα τα λάστιχα :p και τα υπόλοιπα θα γίνουν σιγά σιγά μέσα στο καλοκαίρι σίγουρα ώστε από φθινόπωρο να είναι έτοιμο.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Οχι ότι έχουν πολύ σημασία τα παρακάτω αλλά σαν σπασίκλας που είμαι θα τα πω :Watching: .
Αν τα αυτοκόλλητα στο ντεπόζιτο είναι τα εργοστασιακά το μηχανάκι πρέπει να είναι μοντέλο 1990.Το 1997 το DR250 ηταν εντελώς διαφορετικό μηχανάκι απο το συγκεκριμένο.
Καλή αγορά σ'ότι και αν πάρεις :friendship:
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Τσουκου - τσουκου.......θα σε πάει. Αν είναι αξιόπιστο;;;; είναι σκύλος !! Σε παίρνει λίγο ακομη να ρίξεις την τιμή.
 

Adventure950

Παντού πορτοκαλί!
Περιοχή
Άγιος City
Όνομα
Vaggelis
Μοτό
KTM Adventure 950 S
Για 900 ευρω τέλειο μηχανάκι δε πρόκειται να αγοράσεις!!
Τώρα ετσι οπως το βλέπω απο φώτο δείχνει σχετικά οκ (περίμενα χειρότερη κατάσταση οταν ακουσα την τιμη)
Ενα τακουνάκι καλύτερο να της φορέσεις και θα είσαι μια χαρα.Πέρνα το φυσικά και απο μηχανικό που να γνωρίζει
απο δαύτα και εαν μηχανικά εισαι οκ , τότε καλές βόλτες!! :friendship:

Για αρκουδοκαταστάσεις και βούτες σε ρυάκια σκίζοντας τα νερά θα χρειαστείς more gas , 400 τουλάχιστον αλλιώς ενα πιο σύγχρονο 250!
:sneaky:
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Το μοτέρ δεν είναι ταλαιπωρημένο, ακούγεται λίγο η καμπάνα και πρέπει να ανοιχτεί για να δούμε τι και πώς, γενικά θέλει ένα γενικό service, τσιμούχες για τα μπροστινά, τακάκια μπρος πίσω και είναι έτοιμο.
Αν δεν ειναι ταλαιπωρημενο ρε Χρηστο η καμπανα βαραει λογω ,Μεγαλης εβδομαδας?

Οπως λεει και ο Πασχαλης,προσεχε.Και αν θελεις την γνωμη μου πηγαινε για κανενα 400αρι.
 
Top Bottom