Dr650

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Πολεμικο φαινεται....σιγουρα αν βγει στη παραγωγη...δεν θα ειναι ετσι..!!!
Λες το Τενερε να ξυπνησε κ τους αλλους Ιαπωνες...!!!
Εκτος αν ειναι σχεδια υποθετικα οπως το Καβα 700...κ τον νεο Τρανσαλπ 800....!!!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μοτέρ βεστρόμ είναι αυτό; Πλαίσιο τύπου SV650; Φανάρι και φτερό από XT660R;

Ωραία θα ήταν να έχουμε ένα Τενερέ από την Σουζούκι. Το πόσο πιθανό είναι να βγει μονόσελο "ντακαρίσιο" τέτοιο πράγμα, ειδικά μετά το 1050 που γραφόταν ότι θα αναβιώσει τον θρύλο του DR800 και τελικά ήταν το παλιό με άλλα ρούχα και η XT έκδοση χαμηλωμένη... Ούτε δοκούς να πιάσουν την ποδιά δεν βλέπω εδώ.


Εντυπωσιακό κόνσεπτ πάντως.
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Δεν βλέπω να το τολμάει άλλος Γιαπωνέζος να πάει σε πιο χωμάτινα μονοπάτια.
Πήγαν όσο ήταν να πάνε με το Africa 1100και μέχρι εκεί.
Το τελευταίο v Strom 1050 είναι ενδεικτικό του που προσανατολιζεται η Suzuki.
Η δε Kawasaki ούτε που θυμάται κανείς πότε (και αν) ασχολήθηκε ποτέ σοβαρά με το θέμα.
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Δεν βλέπω να το τολμάει άλλος Γιαπωνέζος να πάει σε πιο χωμάτινα μονοπάτια.
Πήγαν όσο ήταν να πάνε με το Africa 1100και μέχρι εκεί.
Το τελευταίο v Strom 1050 είναι ενδεικτικό του που προσανατολιζεται η Suzuki.
Η δε Kawasaki ούτε που θυμάται κανείς πότε (και αν) ασχολήθηκε ποτέ σοβαρά με το θέμα.
H kawa αμα ξυπναγε και συνεχιζε το klr 650 εδω ευρωπη στα 6000-7000 € που το δινε αμερικη θα πουλαγε πιστευω...τοσο πουλανε τα 300cc τοσα χρονια...συζηταμε για swm φαντασου με λιγοτερα λεφτα να παιρνες ιαπωνα αλεξισφαιρο καινουριο..

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Η Ευρώπη έχει αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων. Προφανώς αυτοί οι κινητήρες δε μπορούν να ανταπεξέλθουν στις προδιαγραφές.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
To μονο μονοκυλινδρο μοτερ που εχει η Suzuki αυτη τη στιγμη αν δεν κανω λαθος ειναι το 450 του RMZ, και παρ'ολο που ειναι ψεκαστο δεν ξερω αν πιανει τους ρύπους. Δικυλινδρο παραλληλο δεν εχει, οποτε αναγκαστικα παει σε μοτερ V2, 650, αρα και κιλακια.

Εκτος αν εξελισσει κανενα μοτερ και δεν το εχει παρει πρεφα ο τυπος.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Σχεδιαστικες προτασεις απ τον Oberdan Bezzi και τπτ παραπανω. Ενας ονειροπολος σχεδιαστης με μαλλον μηχανολογικη αγνοια(ετσι μου φαινεται τουλαχιστον).Δηλαδη και αν υιοθετηθει η ιδεα μονο το σχημα θα μεινει ετσι .
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
H kawa αμα ξυπναγε και συνεχιζε το klr 650 εδω ευρωπη στα 6000-7000 € που το δινε αμερικη θα πουλαγε πιστευω...τοσο πουλανε τα 300cc τοσα χρονια...συζηταμε για swm φαντασου με λιγοτερα λεφτα να παιρνες ιαπωνα αλεξισφαιρο καινουριο..

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Η Kawasaki είναι η μόνη από τους Ιάπωνες που απλά πρέπει να θέλει.
Αν θέλει μπορεί να σχεδιάσει και να κατασκευάσει σχεδόν τα πάντα'
Οι μοτοσυκλέτες είναι ένα πολύ πολύ μικρό κομμάτι μιας εταιρείας που έχει τμήμα αεροδιαστημικης, αμυντικής τεχνολογίας και εξοπλισμού, ναυπηγιας (κατασκευάζει αυτή την στιγμή το πρώτο τάνκερ μεταφοράς υδρογόνου) και η λίστα συνεχίζεται.
Απλά δεν έχει καρφωθεί ακόμα η ιδέα ενός σύγχρονου KLR/KLX 800-900 στο κατάλληλο κεφάλι όπως έγινε με το H2.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Η Kawasaki είναι η μόνη από τους Ιάπωνες που απλά πρέπει να θέλει.
Αν θέλει μπορεί να σχεδιάσει και να κατασκευάσει σχεδόν τα πάντα'
Οι μοτοσυκλέτες είναι ένα πολύ πολύ μικρό κομμάτι μιας εταιρείας που έχει τμήμα αεροδιαστημικης, αμυντικής τεχνολογίας και εξοπλισμού, ναυπηγιας (κατασκευάζει αυτή την στιγμή το πρώτο τάνκερ μεταφοράς υδρογόνου) και η λίστα συνεχίζεται.
Απλά δεν έχει καρφωθεί ακόμα η ιδέα ενός σύγχρονου KLR/KLX 800-900 στο κατάλληλο κεφάλι όπως έγινε με το H2.
Βασικά από τους Japan μόνο η Honda και η Suzuki θα μπορούσε κανείς να αναρωτηθεί αν θέλουν.
Γιατί; Γιατί είναι οι μόνες που οι μητρικές τους είναι κατασκευάστριες μοτοσυκλετών.
Η μαμά Kawasaki ανακυκλώνει μέταλλα και η μαμά Yamaha φτιάχνει μουσικά όργανα.

Κατά τα άλλα... παραδοσιακά η Yamaha είναι η πιο τολμηρή (από τις Japan).

Περιμένω τη μέρα που θα βγάλουν στα μανταλάκια την KTM όπως την VW... μονοκύλινδρα 700cc, 75 ίππών που περνάει Euro 4...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Περιμένω τη μέρα που θα βγάλουν στα μανταλάκια την KTM όπως την VW... μονοκύλινδρα 700cc, 75 ίππών που περνάει Euro 4...
Aν μιλουσαμε για αριθμους πωλησεων αυτοκινητων οπως τα VW τοτε θα ειχε ενα νοημα, αλλα δεν βλεπω τι νοημα θα ειχε να μπουνε σε αυτη τη διαδικασια για 1000 μηχανακια ξερω γω...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Aν μιλουσαμε για αριθμους πωλησεων αυτοκινητων οπως τα VW τοτε θα ειχε ενα νοημα, αλλα δεν βλεπω τι νοημα θα ειχε να μπουνε σε αυτη τη διαδικασια για 1000 μηχανακια ξερω γω...
Κατ' αρχάς αστειεύομαι, αλλά η αλήθεια είναι πως ή πρόκειται για τεχνολογικό θαύμα ή κάτι μυρίζει.

Τι 1000;;; To 690 σε R, SM και Duke πουλάει από το 2008. Και τότε με τα 60+ άλογα περίεργο ήταν. Σήμερα τα 690R & SM, 701 Enduro & SM, Duke, Vitpilen, Svartpilen....

Και έπειτα δεν είναι μόνο οι αριθμοί, είναι και το prestige.... υπάρχει μοτοσυκλετιστής κάτω των 50 ετών που να μη γνωρίζει τι είναι το 690, όλος ο πλανήτης τα γνωρίζει και αυτό μετράει.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Τι 1000;;; To 690 σε R, SM και Duke πουλάει από το 2008. Και τότε με τα 60+ άλογα περίεργο ήταν. Σήμερα τα 690R & SM, 701 Enduro & SM, Duke, Vitpilen, Svartpilen....
Nαι αλλα οταν ισχυσε ο Euro4 το 17, το 690 διακοπηκε για 17-18, και ξαναβγηκε στην αγορα το 19 με το νεο μοτερ του δουκα, εξ'ου και το 1000, ποσα να πουλησε στην Ευρωπη μεσα στο 2019 με euro4;

Θεωρω οτι η ΚΤΜ ολα κι ολα 3 μοτερ εχει και με αυτα πορευεται, προσπαθουν να τα εξελιξουν οσο παει, σε αντιθεση με τους αλλους που εχουν γκαμα μοτερ και τα προσαρμοζουν.

Οσο για το θαυμα, εδω εβγαλε η BMW 160hp 140hp απο τον μεγαλο μποξερ, που ξεκινησε με 60 σαν 1000αρης και 80 σαν 1150... Εκει εχει πονταρει, εκει βγαζει χρημα, εκει εξελισσει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Nαι αλλα οταν ισχυσε ο Euro4 το 17, το 690 διακοπηκε για 17-18, και ξαναβγηκε στην αγορα το 19 με το νεο μοτερ του δουκα, εξ'ου και το 1000, ποσα να πουλησε στην Ευρωπη μεσα στο 2019 με euro4;

Θεωρω οτι η ΚΤΜ ολα κι ολα 3 μοτερ εχει και με αυτα πορευεται, προσπαθουν να τα εξελιξουν οσο παει, σε αντιθεση με τους αλλους που εχουν γκαμα μοτερ και τα προσαρμοζουν.

Οσο για το θαυμα, εδω εβγαλε η BMW 160hp 140hp απο τον μεγαλο μποξερ, που ξεκινησε με 60 σαν 1000αρης και 80 σαν 1150... Εκει εχει πονταρει, εκει βγαζει χρημα, εκει εξελισσει.
Eλα μωρε κολλησατε σε 25 ψωραλογα και πεσατε να με φατε, ο μανιακος και οι αυλικοι του ... :p:roflmao:

Το νοημα ειναι οτι τρακτερ-τρακτερ αλλα θες 136 θες 120 θες 140, 60 παντως δεν ειναι. Εκει πονταρε, εκει εξελιξε, εκει πετυχε, εκει επενδυει.
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Ποιός μπόξερ βγάζει 160 άλογα;
Μην λες τέτοια και στεναχωρείς τους BMWδακηδες.
Ένας boxer που είχα για χρόνια είχε 300+ άλογα. Μόνο που ήταν σε Subaru.:he:stm:
 
Τελευταία επεξεργασία:

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Κατ' αρχάς αστειεύομαι, αλλά η αλήθεια είναι πως ή πρόκειται για τεχνολογικό θαύμα ή κάτι μυρίζει.

Τι 1000;;; To 690 σε R, SM και Duke πουλάει από το 2008. Και τότε με τα 60+ άλογα περίεργο ήταν. Σήμερα τα 690R & SM, 701 Enduro & SM, Duke, Vitpilen, Svartpilen....

Και έπειτα δεν είναι μόνο οι αριθμοί, είναι και το prestige.... υπάρχει μοτοσυκλετιστής κάτω των 50 ετών που να μη γνωρίζει τι είναι το 690, όλος ο πλανήτης τα γνωρίζει και αυτό μετράει.
Για την χρήση που θέλουμε οι πιο χωματεροι πελάτες της βιομηχανίας μοτοσυκλέτας, βασικά μόνο στο prestige ελπίζουμε για μοτοσυκλέτες σαν το, Τ-7 από Ιαπωνία μεριά.
Η ΚΤΜ κυρίως έχει φτάσει το προϊόν ( γιατί δυστυχώς για εμάς σαν προϊόν το βλέπουν σχεδον όλοι όσοι πρεπει δώσουν την έγκριση) σε ένα σημείο που κάνενας Ιάπωνας λογιστακος ούτε θέλει ούτε τολμάει να ασχοληθεί για την προλάβει.
 
Top Bottom