Drones: Σε ισχύ ο Ευρωπαϊκός κανονισμός

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Με αυτην την λογικη και τα αυτοκινητα να μην εχουν πινακιδες και ασφαλεια γιατι ειναι θεμα παιδειας και αν αφησεις καποιον αναπηρο θα τον πληρωνεις απο την τσεπη σου.

Οσο πιο περιπλοκη γινεται η ζωη, γιατι εμεις ουσιαστικα το θελουμε, τοσο αναποφευκτα θα ειναι και πιο ελεχγομενη. Πριν 100 χρονια δε χρειαζοταν να κανεις ρετζιστερ την ψαροβαρκα, αλλα τωρα θες να εχεις ενα τζετ σκι, ε δεν ειναι δυνατον να το εχεις χωρις ρητρες, πως θα γινει. Αφου η τεχνολογια προχωραει με ρυθμους δυσαναλογους της εξελιξης της ανθρωπινης ωριμανσης, περισσοτερες απαγορευσεις ειναι αναποφευκτο να μην συμβαινουν.
Στην αντιθετη πας στο βουνο με το γαιδαρο και την καλυβα και εισαι off the radar. Αλλα θες? Δε θες. Μπορεις ομως αν θες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν διαφωνώ με την κάποιου τύπου εκπαίδευση, κάθε άλλο. Όπως δεν διαφωνώ με την θέσπιση κάποιου στάνταρ για τα μηχανήματα που πωλούνται.

Δεν έβγαλες αγωνιστική λισανς για να πας βόλτα με μηχανάκι η αυτοκίνητο φαντάζομαι, έχεις απλό δίπλωμα οδήγησης όπως όλοι μας. Πήγαμε κατευθείαν στο τρελό άκρο στο συγκεκριμένο θέμα με αστείες δικαιολογίες.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Δεν έβγαλες αγωνιστική λισανς για να πας βόλτα με μηχανάκι η αυτοκίνητο φαντάζομαι, έχεις απλό δίπλωμα οδήγησης όπως όλοι μας. Πήγαμε κατευθείαν στο τρελό άκρο στο συγκεκριμένο θέμα με αστείες δικαιολογίες.
Συγκεκριμένα για τις απαγορεύσεις, εδώ και χρόνια συζητιέται η εφαρμογή drones σε πιο "κοντά στην καθημερινότητα" επίπεδο γιατί σε στρατιωτική χρήση με και χωρίς όπλα χρησιμοποιούνται ήδη. Σε μιά δυστοπική (για τα σημερινά δεδομένα) μελλοντική πόλη όπου η αστυνομία θα περιπολεί και θα παρακολουθεί τα πάντα από τα drones (ξέρω, αν δεν έχετε να κρύψετε τίποτα δεν υπάρχει πρόβλημα με την υπόθεση αυτή), δεν θέλει να υπάρχει κανείς άλλος που να ξέρει να χειριστεί drones και πιθανώς να φέρει αντίσταση. Σταματιέται η πώληση και χρήση drones δια της πλαγίας και πρόβλημα λύθηκε. Μπορεί να πάει και σε άλλα ζητήματα η συζήτηση, αλλά να την κρατήσουμε σε αυτό για την ώρα.
I rest my case :rolleyes:
 

socrates

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Σωκράτης
Μοτό
dl650
Ισως να μην ημουν τοσο ξεκαθαρος οταν αναφερθηκα σε υπερβολικο κοστος και διαδικασίες...

Edit: Μισο να βρω πιο επικαιροποιημενα στοιχεια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R

socrates

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Σωκράτης
Μοτό
dl650
Δεν σε προλαβα Αντωνη... Αυτα ειναι του 2017 και δεν αφορουν τον νεο κανονισμο. Ψαχνω να βρω τα τωρινα συγκεντρωτικα αλλα με το κινητο μου ειναι δυσκολο. Θα επανελθω.
 

socrates

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Σωκράτης
Μοτό
dl650
Στα ελληνικα περιεργως δεν βρίσκω κατι αλλα στα Αγγλικα υπαρχει υλικο και διαφορες ενδιαφερουσες συζητησεις.

Ας παρω τα καλα.

Ειναι καλο να υπαρχει ενας εννιαίος ευρωπαίκος κανονισμος αντι για 27 διαφορετικοι σε καθε χωρα. Βεβαια καθε χωρα εχει το δικαιωμα να ορισει τα δικα της no-fly zones.

Ο νεος κανονισμος μαλιστα δινει καποιες παραπανω ελευθεριες επιτρέποντας:
  • να πετας πανω απο κτηρια σε κατοικημενες και βιομηχανικες ζωνες.
  • να πετας πανω απο δρομους, σιδηροδρόμους, υδατινες διαδρομες.
  • να πετας νυχτα!
Ισχυει φυσικα και λογικα ο περιορισμος για πτηση πανω απο ανθρωπους, no fly zones, να εισαι στα 120 μετρα max και να εχει ο χειριστης οπτικη επαφη.



* Οχι οτι δεν εχει θεμα το οριο υψους. Πχ οταν εισαι σε βουνο σε καποιον γκρεμο το καθετο υψος ειναι απαγορευτικο.

** Πιο ευελικτο απο τον κανονισμο της αμερικανικης FAA που απαγορευει ρητα πτηση πανω απο ανθρωπους αλλα και κινουμενα οχηματα ανεξαρτητα κατηγοριας drone.

Για οσους εχουν <250gr drone (βλ. Dji mini 1&2) με καμερα δεν χρειαζεται εκπαιδευση (τριψηφιο κοστος) και ασφαλεια. Μονο registration που ειναι γυρω στα 25€ ανα ετος

Τωρα τα δυσκολα αφορουν για πανω απο 250gr drones.

Εκει εχεις το κοστος εγγραφης + κοστος εκπαιδευσης + κοστος πιστοποιησης / 4 χρονια + κοστος υποχρεωτικης ασφάλισης.

Περιμενω να δω ποιο θα ειναι το συγκεντρωτικο αλλα ολοι μπορουμε να παρουμε μια ιδεα οτι ειναι σχεδον απαγορευτικο για χομπίστες.

Edit: Για οσους αναφέρονται στην επικινδυνοτητα θα πρεπει να αναλογιστουν την υπαρχουσα κατασταση. Ποσοι θανατοι σοβαροι τραυματισμοι εχουν επελθει απο drones; Απειροελαχιστοι. Τωρα οτι θα μπορουν να εχουν και εκρηκτικα και οτι θα μπορούν να χρησιμοποιηθουν για τρομοκρατία... Ναι και σιγα μην οι τρομοκρατες δεν κανουν πτηση λογω κανονισμου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Edit: Για οσους αναφέρονται στην επικινδυνοτητα θα πρεπει να αναλογιστουν την υπαρχουσα κατασταση. Ποσοι θανατοι σοβαροι τραυματισμοι εχουν επελθει απο drones; Απειροελαχιστοι.
Ένα μεγάλο μέρος των στοιχείων για τραυματισμούς καταστροφές περιουσίας κλπ έρχεται από στατιστικά των ασφαλιστικών εταιρειών και τα βιβλία συμβάντων. Από την στιγμή που δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο μέχρι στιγμής για τα drone δεν μπορούμε να βρόυμε στοιχεία. Δεν σημαίνει όμως οτι δεν υπάρχουν, είδικα με μια εκτίμηση ότι έχουν πουληθεί στην ευρώπη γύρω στα 1.5 Εκατομμύρια drone ήδη. Ο αριθμός αυτός των drone για την αμερική είναι διαθέσιμος εδώ : UAS by the Numbers με βάση τα εγγεγραμμένα drone.
Αντίστοιχα τα στοιχεία θέασης drone σε απαγορευμένες περιοχές στην αμερική (αεροδρόμια, ελικοδρόμια, κοντά σε αεροσκάφη εν πτήση κλπ) είναι περίπου 100 το μήνα. Μπορεί να βρεί κάποιος τα στατιστικά και τα περιστατικά εδώ : UAS Sightings Report

Επίσης οι περιορισμοί αυτοί είναι απόρροια των κανονισμών για την διαμερισμό του εναέριου χώρου. Μία ενδιαφέρουσα μελέτη βρίσκεται εδώ : https://www.eurocontrol.int/sites/default/files/publication/files/uas-atm-integration-operational-concept-v1.0-release 20181128.pdf
 
Top Bottom