Αυτός.... ευτυχώς δεν πήρε GS.Για τους ταξιδιάρηδες...
Αυτός.... ευτυχώς δεν πήρε GS.Για τους ταξιδιάρηδες...
Για αναστεναρη τον κόβω να ξεςΑυτός.... ευτυχώς δεν πήρε GS.
Μωρέ κι εγώ τέτοιος είμαι αλλά εγώ τουλάχιστον θα περιοριζόμουν στα δυο πλαϊνά και στο tank bag με τέτοια μοτό (και αυτό μεγάλο είναι).Για αναστεναρη τον κόβω να ξες
Το αριστερό
Μα επειδη ειναι Ιταλικο ειναι ωραιο.....Τι εργαλείο είναι τούτο το μονοσελο... Αν δεν ήταν Ιταλός θα το ήθελα φουλλλ
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
To κακο με αυτη την κατηγορια ειναι οτι δεν με πειθει..Αυτό ηταν το concept βασισμένο στο ψηλότερο Desert Sled...
Και κατέληξε στο απλό Scrambler με ενα κοκκινο φτερο μπροστά και pirelli rosso III λάστιχα...και λιγο διαφορετικό τιμόνι...ωραιο και αυτό αλλά όχι τόσο motard...
Ουτως η αλλως ολες οι εταιρίες αυτό κάνουν. παιρνουν ενα σασι κι ενα κινητηρα και εκει πανω φτιαχνουν παραλλαγες. Τα Scrambler της Ducati εχουν 3 διαφορετικά μηχανακια...το απλο Icon με τον 803 αεροελαιοψυκτο, το Desert Sled με 803 αλλά διαφορετικό ψαλίδι αναρτήσεις κτλ...και το 1100 με τον κινητήρα των 1079...η μονη εκδοχη που δεν εχει παραλλαγες ειναι η Desert Sled. Το Motard Concept της Eicma του 2019 βασιζόταν στο Desert Sled...Καποια στιγμη αυτοι οι κινητήρες θα μπουν στο ραφι...ειναι ομως oldschool παρα τον ψεκασμο...και τα πρωτα μοντελα ειχαν μονο abs οπως και τωρα με διαφορα οτι στο 1100 εχουν βαλει και traction...αν ειχαν και αναλογικά οργανα θα ηταν κανονικα oldschool...To κακο με αυτη την κατηγορια ειναι οτι δεν με πειθει..
Νιωθω οτι ειναι απλες παραλαγες για να πιασουν ΚΑΙ ενα αλλο αγοραστικο κοινο, κατα την γνωμη μου.
Μεγαλη αληθεια αυτο με τα οργανα... Επρεπε να ειναι αναλογικα μια μοτοσυκλετα που παρουσιαζεται ως νεο-κλασσικη.Ουτως η αλλως ολες οι εταιρίες αυτό κάνουν. παιρνουν ενα σασι κι ενα κινητηρα και εκει πανω φτιαχνουν παραλλαγες. Τα Scrambler της Ducati εχουν 3 διαφορετικά μηχανακια...το απλο Icon με τον 803 αεροελαιοψυκτο, το Desert Sled με 803 αλλά διαφορετικό ψαλίδι αναρτήσεις κτλ...και το 1100 με τον κινητήρα των 1079...η μονη εκδοχη που δεν εχει παραλλαγες ειναι η Desert Sled. Το Motard Concept της Eicma του 2019 βασιζόταν στο Desert Sled...Καποια στιγμη αυτοι οι κινητήρες θα μπουν στο ραφι...ειναι ομως oldschool παρα τον ψεκασμο...και τα πρωτα μοντελα ειχαν μονο abs οπως και τωρα με διαφορα οτι στο 1100 εχουν βαλει και traction...αν ειχαν και αναλογικά οργανα θα ηταν κανονικα oldschool...
εμενα τουτο μου αρεσει αρκεταΟυτως η αλλως ολες οι εταιρίες αυτό κάνουν. παιρνουν ενα σασι κι ενα κινητηρα και εκει πανω φτιαχνουν παραλλαγες. Τα Scrambler της Ducati εχουν 3 διαφορετικά μηχανακια...το απλο Icon με τον 803 αεροελαιοψυκτο, το Desert Sled με 803 αλλά διαφορετικό ψαλίδι αναρτήσεις κτλ...και το 1100 με τον κινητήρα των 1079...η μονη εκδοχη που δεν εχει παραλλαγες ειναι η Desert Sled. Το Motard Concept της Eicma του 2019 βασιζόταν στο Desert Sled...Καποια στιγμη αυτοι οι κινητήρες θα μπουν στο ραφι...ειναι ομως oldschool παρα τον ψεκασμο...και τα πρωτα μοντελα ειχαν μονο abs οπως και τωρα με διαφορα οτι στο 1100 εχουν βαλει και traction...αν ειχαν και αναλογικά οργανα θα ηταν κανονικα oldschool...
Νομίζω ότι όσα Scrambler εχουν ακτίνες ειναι με σαμπρελα...Στις Multistrada των 17.000+ ευρώ οι ακτινες ειναι tubeless...Μεγαλη αληθεια αυτο με τα οργανα... Επρεπε να ειναι αναλογικα μια μοτοσυκλετα που παρουσιαζεται ως νεο-κλασσικη.
Κατι τελευταιο, ειναι σαμπρελα η tubeless?
Ναι σιγουρα. Απλα επειδή δεν εχω ιδεα απο συλλεκτικά οχήματα, γι αυτο και εξέφρασα αυτη την απορία.Γιατι αν είναι 500 στον κόσμο πιθανότατα θα υπάρχει 1 ή 2 στην Ελλάδα το πολύ...οποτε θα λες οτι εχεις το ενα και μοναδικο. για καποιους ειναι σημαντικό το να είναι ιδιοκτήτες...για άλλους να κάνουν βόλτες...