Ducati Desert X...

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
E καλα, δεν παει ακριβως ετσι
Καποια πλαστικα σε καποιοες μοτοσυκλετες βρισκουν πιο ευκολα κατω απο καποια καποιων αλλων Καποια σπανε πιο ευκολα απο καποια αλλα Καποια ειναι ακριβα, καποια ειναι πιο ακριβα, και καποια ειναι πανακριβα Τελος παντα υπαρχει ο απροβλεπτος παραγοντας στο χωμα (πετρες, κλαδια κλπ) που μπορει να κανει την τσεπη καποιου να πονεσει, οποιοδηποτε μεγαλο συγχρονο ον οφ και να καβαλαει

...Θα συνταχτω 100% με αμυρου οσον αφορα το κοστος κτησης, χρησης, και εισοδηματος καποιου Και φυσικα οτι ο οποιοσδηποτε μπορει να παρει οτι θελει και να το χρησιμοποιησει οπως θελει Δικα του λεφτα ειναι!
Έχεις δίκιο. ''Μικρότερη ζημιά σε έκταση'' , ήθελα να πω , όχι οικονομικά.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μάστορα συμφωνούμε αλλά τα γράφεις περίεργα. Η ειρωνία ή το χιουμορ χωρίς σημεία στίξης ή έστω εμότικον ( :mooning: ) στον γραπτό λόγο σε ένα φόρουμ, δεν είναι πάντα αντιληπτά.
H τρελή υπερβολή στον λόγο είναι ικανοποιητικό σημάδι ότι δεν μιλάς σοβαρά και για αυτό τόνισα το τι εννοώ στα σοβαρά πριν συνεχίσω την υπερβολή, αλλά ΟΚ, ναι, ένας πωπός ιμότικον ή κάτι άλλο βοηθάνε. Μπορείς να πέφτεις πάνω στην εξάτμιση (οι μηχανές κατά πλειοψηφία έχουν εκτεθειμένο τελικό από χρόνια) αλλά να κοιτάς αν έχει στραβώσει κάτι που μπορεί να βρει στο ψαλίδι πριν συνεχίσεις, αυτό κάνουν αρκετοί στο youtube. Το τελικό, οι βάσεις των πίσω μαρσπιέ, τα εμπρός μαρσπιέ, μανέτες, τιμόνια, καθρέφτες, αντίβαρα, χούφτες, χειριστήρια ποδιών, τιμόνι, ακόμα και η ζελατίνα, η ταμπλέτα που έχουμε δει να σπάει σε 790R, φανοστάτης, φανάρι και τα πλευρικά πλαστικά είναι τζάμπα τόσα χρόνια και δεν είχα ενημερωθεί;

Το θέμα είναι ότι σαν πελάτες θέλουμε μηχανάκι χιλιάρι με τιμή παπιού Ταιβάν προ δεκαετίας και τιμές σε αναλώσιμα κινέζικης φρέζας, το οποίο όταν πέφτει να παθαίνει λιγότερη ζημιά από το ποδήλατο των παιδικών μας χρόνων. Θα ήταν ένας ωραίος μοτοπαράδεισος αυτός, αλλά δεν υπάρχει και είναι κρίμα.

Κολλήσαμε στο ότι ΑΝ πέσεις χωρίς κάγκελα θα πάθεις ζημιά και κανείς δεν κόλλησε στο ότι ΟΤΑΝ πας για σέρβις "μεγάλο" θα κλάψεις με μαύρο δάκρυ. Μπορεί η Duc να έχει μεγαλώσει τα διαστήματα σέρβις αλλά οι τιμές που διάβασα από Αμερική και Αγγλία είναι σούπερ κριντζ τετραψήφια νούμερα.

Πραγματικά δεν απευθύνεται στον "απλό άνθρωπο" το μηχανάκι, πιθανώς κανένα Duc πλέον. Ούτε οι "πλούσιοι" υπάλληλοι του εξωτερικού το βρίσκουν ΟΚ σε συντήρηση. Μου αρέσει αυτό σαν πελάτη; Όχι, άσχετα αν μπορώ ή δεν μπορώ να το πληρώσω, θεωρώ ότι έχουν ξεφύγει αρκετά οι κατασκευαστές στο σύνολο και πως όσο και όμορφο να το βρίσκω το Duc οι επιθυμίες μου για μετακίνηση με την ελευθερία επιλογών σε διαδρομή που σου δίνει το μεγάλο onoff μπορούν να καλυφθούν με πολύ λιγότερα χρήματα. Θα χαίρομαι κάθε φορά που συναντάω ένα στον δρόμο και θα το χαζεύω με αγάπη (όπως κάθε μοτοσικλέτα που μου αρέσει, ανεξάρτητα αν θέλω να την πληρώσω, τύπε με το μπλε FZS1000 και την πινακίδα 888 χαιρετισμούς).
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Αυτό με το τετραψήφιο κόστος σέρβις.... Θυμάμαι κάποιος (δεν μας ενδιαφέρει ποιος) είχε πάρει multistrada enduro και στο πρώτο σερβίς πλήρωσε κάτι παραπάνω από 1000€..... Όλοι έλεγαν "νταξ μωρέ, στα 30000 χλμ το πρώτο σερβίς ( σε σχέση με άλλα που σερβίρονται στα 6000χλμ) καλά είναι τα 1000€+...."
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτό με το τετραψήφιο κόστος σέρβις.... Θυμάμαι κάποιος (δεν μας ενδιαφέρει ποιος) είχε πάρει multistrada enduro και στο πρώτο σερβίς πλήρωσε κάτι παραπάνω από 1000€..... Όλοι έλεγαν "νταξ μωρέ, στα 30000 χλμ το πρώτο σερβίς ( σε σχέση με άλλα που σερβίρονται στα 6000χλμ) καλά είναι τα 1000€+...."
Αν έχεις να τα πληρώσεις είτε δώσεις 250 ευρώ κάθε 12000 και 70 ευρώ κάθε 6000 ενδιάμεσα είτε μιά και καλή στις 30000 δεν έχει διαφορά. Πιο εύπεπτο είναι το "λίγα πιο συχνά" βέβαια. Αλλά και πάλι δεν είναι ότι θα αφήσεις λάδια 30,000 χλμ στο μοτέρ...

Το έχουμε χιλιοπει (ούτε σε εμένα αρέσει αλλά δυστυχώς ισχύει), πληρώνονται τα γούστα. Διατηρώ μιά ελπίδα ότι όπως τα ακριβά τηλέφωνα έπιασαν "ταβάνι" και τώρα μένουν απούλητα στο ράφι και θα οδηγήσουν σε αλλαγή πορείας τους κατασκευαστές, θα συμβεί κάτι αντίστοιχο στα μηχανάκια.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Διατηρώ μιά ελπίδα ότι όπως τα ακριβά τηλέφωνα έπιασαν "ταβάνι" και τώρα μένουν απούλητα στο ράφι και θα οδηγήσουν σε αλλαγή πορείας τους κατασκευαστές, θα συμβεί κάτι αντίστοιχο στα μηχανάκια.
Αλήθεια πιστεύεις ότι τα τηλέφωνα έπιασαν "ταβάνι"; Μακάρι δηλαδή, αλλά νομίζω δεν έχει σταματήσει η φρενίτιδα με τις ναυαρχίδες των 1.000+. Μακάρι να είναι έτσι όπως τα λές.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν είναι το τι πιστεύω, είναι οι αναφορές από αναλυτές της αγοράς για τρελά μειωμένες πωλήσεις των ναυαρχίδων και οι απέλπιδες προσπάθειες εταιρειών (της Samsung πχ που πρόσεξα φέτος) να σπρώξουν το υπάρχον στοκ. Έκπτωση στην τιμή συν ακριβά δώρα (ακουστικά 280 ευρώ... πάμε καλά; ) για να αλλάξω αν ήθελα, που δεν θεωρώ ότι θα έπαιρνα κάτι καλύτερο από οθόνη και μπαταρία, οριακά καλύτερες κάμερες, οπότε κράτησα το "παλιό", πράγμα το οποίο κάνουν αρκετοί και με τα Apple γιατί το 14 δεν έπεισε, τα πρώην flagship killers έχουν τιμή flagship που δεν πέθανε...

Κάτι και οι ολοένα αυξανόμενες φήμες για κραχ "τύπου 2008" το 2023, κάτι τα θεματάκια παραγωγής με την Κίνα, θα δούμε πράγματα πάλι.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Αν έχεις να τα πληρώσεις είτε δώσεις 250 ευρώ κάθε 12000 και 70 ευρώ κάθε 6000 ενδιάμεσα είτε μιά και καλή στις 30000 δεν έχει διαφορά. Πιο εύπεπτο είναι το "λίγα πιο συχνά" βέβαια. Αλλά και πάλι δεν είναι ότι θα αφήσεις λάδια 30,000 χλμ στο μοτέρ...

Το έχουμε χιλιοπει (ούτε σε εμένα αρέσει αλλά δυστυχώς ισχύει), πληρώνονται τα γούστα. Διατηρώ μιά ελπίδα ότι όπως τα ακριβά τηλέφωνα έπιασαν "ταβάνι" και τώρα μένουν απούλητα στο ράφι και θα οδηγήσουν σε αλλαγή πορείας τους κατασκευαστές, θα συμβεί κάτι αντίστοιχο στα μηχανάκια.
(Και) σ'αυτό συμφωνούμε.... Τα γούστα πληρώνονται, είτε λίγο, είτε πολύ, ότι μπορεί ο καθένας. Το πρόβλημα είναι όταν δεν μπορείς, αλλά τα θες (τα ακριβότερα γούστα)
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
(Και) σ'αυτό συμφωνούμε.... Τα γούστα πληρώνονται, είτε λίγο, είτε πολύ, ότι μπορεί ο καθένας. Το πρόβλημα είναι όταν δεν μπορείς, αλλά τα θες (τα ακριβότερα γούστα)
Σε αυτό Θοδωρή φταίει η κοινωνία που έχουμε στήσει όλοι μαζί. Υπάρχει ένα όριο κάτω από το οποίο δεν έχεις αυτά που επιθυμείς και που είναι "φυσιολογικά" για τους γύρω, δυστυχώς περιλαμβάνει ολοένα και περισσότερο κόσμο που συγκρίνεται μέσω των μκδ. Υπάρχει όμως η κατάσταση που δεν στερείται κάποιος τίποτα, αλλά κάνει το γούστο του με πιο οικονομική λύση. Την ίδια βόλτα θα χαρείς με το 300 cove και με το desertX. Το ίδιο ζεστός θα είσαι με παφερ 20ρικου και με αρκτεριξ (στην βόλτα στα μαγαζιά, όχι στο Έβερεστ). Το pride of ownership είναι υπαρκτό ψυχολογικό ζήτημα, θεμιτό όσο δεν σου δηλητηριάζει την ζωή, να μην μπορείς να την χαρείς αν δεν έχεις κάτι ακριβό... Ή χωρίς να προκαλείς τον φθόνο του γείτονα.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Δεν κοστολογείται η ευχαρίστηση που μπορεί να σου δώσει ένα αντικείμενο ...
Θα πει κάποιος ότι το παραπάνω στερείται ουσίας ...
Όμως η ψυχή του καθενός είναι προσωπική υπόθεση.
Η επιτυχία της εκπλήρωσης μιας φαντασίας μπορεί να οδηγήσει σε άλλες πίστες την ψυχή που με την σειρά τους να οδηγήσουν σε άλλους καλύτερους οικονομικούς δρόμους, μιας που το ζητούμενο.... είναι το χρήμα
Κανείς ποτέ δεν ξέρει ...
Το σίγουρο είναι ότι αυτός που δεν τολμά δεν θα μάθει ποτέ!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

estebahn

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
CBR 600F4i
Σχετικά με τα κόστη, να κάνω και εγώ μια προσέγγιση:

Ναι, οι τιμές των εξωτικών μοτοσυκλετών έχουν ξεφύγει. Και τα κόστη συντήρησης και επισκευών είναι τουλάχιστον αλμυρά για μισθωτο της Ελλάδας ή και άλλης Ευρωπαϊκής χώρας.

Από την άλλη, στα αυτοκίνητα είναι εντελώς αδιανόητη η κτήση οτιδήποτε είναι σπορτίφ. Δεν μιλάμε για GT3 RS, αλλά για Yaris GR.

Υπό αυτό το πρίσμα, το ότι πτώσεις με τις εξωτικότερες των εξωτικών κοστίζουν τετραψήφια ποσά σε επισκευές είναι ας πούμε αποδεκτό.

Κατανοώ ότι υπεραπλουστεύω και ότι άλλη συχνότητα επισκευών σε μοτό σε σχέση με 4τροχο, επίσης μη συγκρίσιμες και οι επιδόσεις. Αλλά το νόημα νομίζω ειναι κατανοητό.
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Η φάση, στην βιομηχανία αυτοκινήτου, πάει σε ενοικίαση/χρήση. Σε λίγα χρόνια και στα 2τροχα
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Επειδή μιλάς μόνο για εξωτικές μοτοσικλέτες, αν πέσεις με μία κανονική μοτοσικλέτα, ας πούμε ένα cbr500 πως το λένε το μικρό, το κόστος δεν είναι τετραψήφιο;
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Ειμαι αρκετα βεβαιος παντως πως αν πεσεις με το μηχανακι σου, ανεξαρτητα με το τι παθει το τεποζιτο, το φιξ ειναι να το βαψεις και οχι να παρεις καινουριο. Τα μεγαλα ον-οφφ ειναι περισσοτερο touring μηχανες και οχι ικανα offroad μηχανακια, και επισης δεν κανουν για μονοπατια που οδηγας με 1η και συμπλεκτη σε νεροφαγωματα, κροκαλες και οτιδηποτε αλλο. Ουτε τα μηχανακια στο ντακαρ δε το κανουν αυτο, αυτο που κανουν ειναι να πανε γρηγορα, σταθερα με υψηλες ταχυτητες απο το σημειο Α στο σημειο Β, πραγμα που προυποθετει τερεν οπου δεν κοπανιεσαι λες και κανεις trial.

Τωρα ενταξει, οι τιμες τα εχουμε ξαναπει, εχουν ξεφυγει, αλλα οποιος για τον οποιοδηποτε λογο αποφασισει να κανει εντουρο με ενα τετοιο μηχανακι (υπαρχουν διαφορα βιτσια, ποιοι ειμαστε να κρινουμε) θα πρεπει ειτε να αποδεχτει οτι το μηχανακι δεν θα ειναι τοσο γυαλιστερο οσο οταν βγηκε απο τη βιτρινα, ειτε να το βαφει ολοκληρο μετα απο καθε βολτα. Ισως μοναδικο μειον στο συγκεκριμενο μηχανακι, το υλικο του τεποζιτου. Δηλαδη το αλουμινιο εχει περισσοτερες πιθανοτητες να τρυπησει απο ενα μεταλικο η πλαστικο τεποζιτο, κατι που σιγουρα δεν ειναι καλο.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ πάντως 13 χρόνια με πριμιουμ μηχανάκι του τότε, δεν σκέφτηκα ποτέ ότι θα γρατσουνιστει κλπ ομορφιες που συζητάμε τώρα.
Έμπαινα στα χώματα, φέρναμε κωλοτουμπες και την άλλη μέρα στην άσφαλτο δεν έδειχνε κάτι πάνω της ότι την ταλαιπωρούσα.

Μετά από 300000 χλμ νόμιζαν ότι ήταν καινούργια και την έκλεψαν οι μλκες.

Χαρείτε τα μηχανάκια σας και μην αναλύετε πολύ τα πράγματα, γιατί χανόμαστε.

Θα καταντησετε σαν το πουλί.....σας το λέω!!



advphone
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Η φάση, στην βιομηχανία αυτοκινήτου, πάει σε ενοικίαση/χρήση. Σε λίγα χρόνια και στα 2τροχα
Έτσι!
Θα έχουμε, αλλά δεν θα είναι δικό μας. Ούτε μηχανάκι, ούτε αυτοκίνητο ούτε τίποτα....
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έτσι!
Θα έχουμε, αλλά δεν θα είναι δικό μας. Ούτε μηχανάκι, ούτε αυτοκίνητο ούτε τίποτα....
Τα λέει ο θείος Κλάους στο βιβλίο που διάβαζε ο Κούλης τότε στο πρώτο λοκ ντάουν, τα διάβασε κανείς;
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Έτσι!
Θα έχουμε, αλλά δεν θα είναι δικό μας. Ούτε μηχανάκι, ούτε αυτοκίνητο ούτε τίποτα....
-Θα νομίζεις οτι εχεις ηλεκτρικο ρεύμα , αλλα δε θα εχεις ….
-θα νομίζεις οτι εχεις bmw ,γερμανικό , αλλα , δε θα εχεις , θα εχεις BMW, μοτό κινεζικό:

ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΪ́ΣΙΟΣ


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Top Bottom