Ducati Desert X...

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
¨Εψαχνα λοιπόν που να γράψω τα παρακάτω, και μου δίνεται η ευκαιρία να το κάνω εν συντομία εδώ.

Αγοράσαμε σαν εταιρία το DesertX σε λευκό. Πρώτη φορά για την εταιρία αγορά καινούργιας μοτοσυκλέτας (είχαμε μτχ στο παρελθόν), όλα καλά.
Και βλέπω λοιπόν το χαρτί του συνόλου, τιμολόγια κλπ. Και βλέπω ότι μηχανή είναι κοντά στα 14 κάτι και πληρώνουμε τέλη ταξινόμησης και ΦΠΑ, άλλο ενα τάληρο.
Προφανώς και ξέρω ότι υπάρχουν τέλη και ΦΠΑ, απλά θα ήθελα να το βάζουμε στην εξίσωση. (12%+24% για το Ducati συγκεκριμένα λόγω κυβικών). Μπορούμε να μιλάμε ώρες, αλλά όταν η μοτοσυκλέτα αυτή καθεαυτή πωλείται στην ουσία απο την Ducati 14.ooo+ Ευρώ και έχει μέσα επίσης διάφορα (κέρδος Ducati Hellas, μεταφορικά, κόστη αποθήκευσης κλπ), το ποσό, προσωπικά σαν νούμερο, γνωρίζοντας τα μεγέθη (δεν πουλάς εκατοντάδες χιλιάδες τέτοια), παύει να φαίνεται τεράστιο. Δηλαδή αν βάλεις ενα φθηνό χιλιάρι και αφαιρέσεις ΦΠΑ κα τέλη, θα δεις ότι το κόστος στην έκθεση του μαγαζιού, δεν είναι τεράστιο.

Τι εννοώ. Να τα βάζουμε με τους κανονικούς π@π@ρες κάποιες φορές και να βρίζουμε αυτόν που παίρνει τα τέλη ταξινόμησης πχ. και τα παίζει στον ιππόδρομο ή το ΦΠΑ κλπ. και όχι την κάθε εταιρία που (κατά την γνώμη μας πολλές φορές ίσως γιατί δεν το κοιτάμε λίγο παραπάνω την συγκεκριμένη στιγμή) νομίζουμε ότι μας κλέβει. Αν βγάλει ο Κινέζος χιλιάρι (12% τέλη) με 9000 Ευρώ τελική τιμή, πόσο κοστίζει στην 'εκθεση' (χωρίς ΦΠΑ και τέλη δηλαδή) και εν τέλει, πόσο διάβολο μπορεί να το πουλάει ο κάθε κατασκευαστής απο την Ανατολή (λέω εγω τώρα...).
Για μένα το παραπάνω (νέτη τιμή) είναι πολύ σημαντικό και είναι αυτό που πολλές φορές μπερδεύει τον αγοραστή. Όταν η Ελβετία έχει 8% ΦΠΑ κι εμείς 24% θα πρέπει να δούμε αρχής εξαρχής τι κάνει ο κατασκευαστής και όχι να λέμε 'στα @@ μου, εμένα ''τόσα'' θα φύγουν απο την τσέπη μου. Προφανώς. Αλλά να γνωρίζεις αν σε κλέβει ο κατασκευαστής ή το κράτος. Σημαντικό!
 
Τελευταία επεξεργασία:

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Εύχομαι καλή επιτυχία στα αξεσουάρ που θα ετοιμάσετε για το DesertX...και καλές πωλήσεις...

Στην Ιταλία έχουν 22%, στη Γαλλία 20% και στη Γερμανία 19% ΦΠΑ. Επίσης τέλος ταξινόμησης υπάρχει και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, δεν ξερω ακριβή ποσοστά...οπότε αν συγκρίνεις το 22% με το 24% στα 15000 η διαφορά είναι 300 ευρώ...να γλυτώσεις και άλλα 700 ευρώ από το τέλος ταξινόμησης, σύνολο 1000 ευρώ κέρδος...Δε νομίζω ότι αυτά που μας λείπουν είναι τα 1000 ευρώ...Ουτε π.χ. νομίζω ότι στη βουλγαρία που μπορεί να έχουν φπα ελβετίας -για τις εταιρείες ίσως αλλά φπα δε νομίζω να έχουν 8% στη Βουλγαρία αλλά 20%- ειναι πιο εύκολο να αγοράσεις Desert X... Αν π.χ. στην Ελλάδα είχαμε τον ευρωπαϊκό μέσο όρο εισοδήματος (33.500 ευρω το χρόνο το 2021) αντί για 15.580...θα είχαμε 1493 ευρώ το μήνα περισσότερο...και μικτά να είναι πάλι θα είχαμε γύρω στα 1000 ευρώ καθαρά παραπάνω το μήνα...Οπότε αν είχα να διαλέξω ανάμεσα στο 21% φπα που ειναι ο ευρωπαϊκός μέσος ορός ή 33.500 ευρώ μέσο ετήσιο εισόδημα...νομίζω θα διάλεγα το 2ο. γιατι με το 2ο σίγουρα αγοράζω DesertX...με 21% φπα δεν είμαι σίγουρος. Δηλαδή αν το πρόβλημα ήταν απλά να μειώσουμε το ΦΠΑ και κάποιους φόρους για να έρθουν τα DesertX στην Ελλάδα δε θα ηταν τόσο δύσκολο. Δεν είναι όμως τόσο απλό. Εν ολίγοις αυτό που εννοούν οι περισσότεροι εδώ δεν είναι ότι είναι ακριβά τα μηχανάκια αλλά ότι εμείς είμαστε οι φτωχοί (συγγενείς)...ομως γενικά τα πράγματα δεν πάνε καλά...εδώ μέχρι και οι Ελβετοί με φπα 8% έρχονται να αγοράσουν τον Γκάντι αντί να πάνε να αγοράσουν ένα υπερόπλο...τι να λέμε τώρα.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Να συμπλήρώσω ότι στην Ελβετία με 8% φπα η τιμή είναι περίπου 18k ευρώ. Στις γειτονικές χώρες με φπα 19-20-22 η μέση τιμή είναι γύρω στα 17.3k. Εξαίρεση αποτελεί η Σουηδία με τιμή 16.2k και φπα 25% και η Δανία λόγο επιπλέον δασμών. Νομίζω το παραπάνω δείχνει λίγο και την τιμολογιακή πολιτική της εταιρίας στην ευρώπη καθώς και το ποσοστο κέρδους που επιλεγει να έχει.

Για το κωμικό του πράγματος να αναφέρω ότι ο ελβετός πχ πάει Σουηδία κάνει εξαγωγή ένα desertx και το εισάγει ελβετία με τιμή 13k και κάτι ψιλά. Παρόλα αυτά προτιμά να πάει Ελλάδα να ψωνίσει Γκάντι...Το πρόβλημα όπως έγραψε ο al800 για την Ελλαδα είναι η μείωση της αγοραστικής δύναμης.

Όσον αφορά την μείωση του φπα νομίζω πιο μεγάλο όφελος θα υπήρχε με εφαρμογή του στην ένδυση και την προστασία παρά στις μοτό.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Παίδες Ελβετία έζησα 3.5 χρονάκια απ τη ζωή μου
και μπορώ να σας πω ότι κάθε σύγκριση με την Ελλάδα
είναι άκυρη 100%
Εκεί δεν έχεις πρόβλημα να πάρεις ένα μηχανάκι
και δεν ασχολείσαι καν να ψειρίσεις τη μαϊμού
Αν δε σου αρέσει το πουλάς και παίρνεις άλλο και στα @@ σου
Γενικά κανείς δεν έχει ανάγκη να κοιτάξει αν κάνει 17 ή 19.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Από μοτοτρίτη.


Στάλθηκε από το mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

skritikos

Μέλος
Περιοχή
Dark side of the Moon
Όνομα
Stam
Μοτό
Honda CB500X '17
Το κλασσικό λευκό της πηγαίνει περισσότερο.

Desert X, ίσως η μοναδική μεγάλη 'on-off' που μου αρέσει πια οπτικά. Αν μπορούσα να δικαιολογήσω με κάποιο τρόπο τα χρήματα της και να της κάνω την χρήση που της πρέπει, θα ήθελα πολύ να την έχω να την χαζεύω στο γκαράζ.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Το κλασσικό λευκό της πηγαίνει περισσότερο.

Desert X, ίσως η μοναδική μεγάλη 'on-off' που μου αρέσει πια οπτικά. Αν μπορούσα να δικαιολογήσω με κάποιο τρόπο τα χρήματα της και να της κάνω την χρήση που της πρέπει, θα ήθελα πολύ να την έχω να την χαζεύω στο γκαράζ.
Σχεδόν δικαιολογείται η τιμή της , 1000 αρι ον οφφ Ducati . Και τα υπόλοιπα κάπου τόσο πάνε
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Το κλασσικό λευκό της πηγαίνει περισσότερο.

Desert X, ίσως η μοναδική μεγάλη 'on-off' που μου αρέσει πια οπτικά.
Και αυτός ο χρωματισμός ωραίος μου φαίνεται αν και έχουμε συνηθίσει το λευκό... Το Desert X μαζί με το Norden 901, είναι και για μένα από τα πιο ωραία μεγάλα on-off.
 

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
+ 1,5 χιλιάρικακι ακόμα για το έξτρα τεποζιτο (καθένας με το πόνο του :roflmao:)πίσω
 

skritikos

Μέλος
Περιοχή
Dark side of the Moon
Όνομα
Stam
Μοτό
Honda CB500X '17
Σχεδόν δικαιολογείται η τιμή της , 1000 αρι ον οφφ Ducati . Και τα υπόλοιπα κάπου τόσο πάνε
Το έθεσα λάθος. Αν μπορούσα να δικαιολογήσω τα χρήματα για μια τέτοια μοτοσυκλέτα τώρα. Και τα έξοδα της χρήσης της. Έχω περάσει αυτή τη φάση, πλέον την βρίσκω ακόμη και με 24 άλογα. Έτσι κι αλλιώς πάω γενικά ήρεμα. Δεν χρειάζομαι 1000 κυβικά για να το κάνω αυτό :)
 
Top Bottom