Καλημερα παιδια... Αν και εχω αρκετο καιρο να μιλησω,απλα μπαινω μεσα και παρακολουθω τις συζητησεις λογω ελλειψης χρονου με ιδιαιτερο ενδιαφερον,πηρα την αποφαση σημερα να εκφρασω την αποψη μου για το multi 950 μιας και χθες εκανα ενα 40λεπτο test ride...
Εμμεσα στο τελος θα το συγκρινω με την εδω και λιγο καιρο bmw gs 1200 του 2009 που ειχα,αν και δεν ειναι της ιδιας κατηγοριας...
Αυτο που διαπιστωσα απο την στιγμη που την εβαλα μπροστα ειναι ο πολυ ομορφος,μπασος και τραχυς ηχος που εβγαλε η εξατμιση,ο οποιος μου θυμισε "φιμωμενο" ducati παλιοτερης εποχης... Καθισα λοιπον ανετα στην ευρυχωρη σελα και κουμπωσα εξαιρετικα αν και ειμαι 1.93.. Το μενου ειναι παρα πολυ ευχρηστο και πατωντας το μπουτον που σβηνουν τα φλας ακαριαια,μπαινεις στο μενου οπου επιλεγεις ποιο απο τα 4 προγραμματα επιθυμεις...
Εγω δοκιμασα το urban mode οπου ριχνει τα αλογα στους 75 ιππους και ολα τα ηλεκτρονικα(traction control και abs)
δουλευουν στο μεγιστο ουτως ωστε να αποφεχθει η παραμικρη απωλεια προσφυσης και το sport mode οπου εχεις διαθεσιμα και τα 113 "στροφαλοαλογα" και τα ηλεκτρονικα του επεμβαινουν μονο και οταν χρειαστει.. Τα αλλα 2 modes ειναι το turing οπου και παλι αποδιδει 113 αλογα αλλα πιο γραμμικα και το enduro mode που ριχνει και παλι τα αλογα στα 75 και απενεργοποιει πληρως το abs του πισω τροχου για να ντριφταρει καλυτερα...
Το urban λοιπον ειναι ακριβως οπως το περιεγραψα παραπανω.. Το multi ειναι νοθρο σχετικα και το καταλαβαινεις κατευθειαν απο το πατημα του ride by wire γκαζιου του οτι δεν υπακουει τοσο αμεσα,το tc επεμβαινει με το παραμικρο,πηγα επιτηδες να το σουζαρω με πρωτη και απλα αρνηθηκε πεισματικα... Παρολα αυτα μετα τις 4000 στροφες εχει το τραβηγμα ενος 650αριου και αυτο ειναι ολο.. Το προγραμμα αυτο ειναι καθαρα για γλιστερο οδοστρωμα και ειναι εντελως αχρωμο οδηγικα..
Εν συνεχεια αλλαγη στο sport mode το οποιο γινεται και εν κινησει,πατωντας οπως ειπα παραπανω το κουμπι σβησιματος των φλας ακαριαια μια φορα και πατωντας τα βελακια πανω κατω,το επιλεγεις,κρατας πατημενο και παλι το κουμπι των φλας περιπου 3 δευτερολεπτα και αυτο ηταν... Το μηχανακι αλλαζει προσωπο.. Η επιταχυνση ειναι μεστη,αμεση και το multi στην συγγρου που το οδηγησα εκτοξευεται... Τα πρωτα 170 χλμ ερχονται πολυ γρηγορα και εν συνεχεια μεχρι τα 185 που το πατησα εγω εδινε,μιας και απο οτι ειδα στο test ride της εκπομπης του Θαναση Μουρικη η τελικη κοντερισια ταχυτητα του ειναι 252 χλμ... Το tc επεμβαινει μονο οταν πρεπει και θα το χαρακτηριζα σαν συστημα πολυ καλο... Ο αερας πανω απο τα 160 χλμ για το 1.93 υψος μου,ερχεται ακριβως στο κρανος με αποτελεσμα να σε περιπτωση ταξιδιου να μην αντεχεται για πολυ ωρα,αν και την ειχα ρυθμισει στο ανωτερο υψος της... Να επισημανω οτι συγχαιρω την ducati για τον πολυ πρακτικο ρυθμιστη ζελατινας ο οποιος ρυθμιζεται με το ενα χερι πανευκολα ακομα και εν κινησει... Σιγουρα η touring smoke ζελατινα που πωλειται ως εξτρα στα 170 ευρω απο την ducati θα ειχε το επιθυμητο αποτελεσμα για τον δικο μου σωματοτυπο...
Τελος με μια ατοπη,λογω κατηγοριας,συγκριση με το gs 1200 αυτο που παρατηρησα ειναι οτι το multi εχει πιο τραχια λειτουργια και ηχο,πραγμα που εμενα δεν με ενοχλει,η εξατμιση ακουγεται υπεροχα και σε συνδιασμο με την λειτουργια του,ψαρωνει κοσμο,προσωπικα η εμφανιση του αρεσε σε εμενα παρα πολυ και στα φαναρια ακομα και τα 2 gs που συναντησα,οι οδηγοι τους καρφωθηκαν στην ομορφη λευκη ιταλιδα καλλονη...!!! Κοστιζει 14500 στο λευκο χρωμα και 200 ευρω λιγοτερα στο κοκκινο.. Το χρηματοδοτικο προγραμμα της ducati ειναι παραπλησιο με της bmw και η πληθωρα των αξεσουαρ που σου δινει,μπορεις να φερεις την μηχανη στα δικα σου προσωπικα γουστα...!!! Εν κατακλειδι ενα test ride θα ηταν μια καλη εμπειρια για ολους μας γιατι ειναι μια ενδιαφερουσα επιλογη...