Ducati Multistrada V4 2020

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Όχι ειλικρινά το ρωτάω!
Δηλαδή άμα παίζεις κυνήγι σε κανένα στροφιλικι και Πας να του χωθείς στην έξοδο αυτό θα διαβάσει σύγκρουση και θα λέει κόψε???
Ε ναι.. Το λέει ξεκάθαρα το μπαούλο που βάλανε εκεί πίσω.
Θείο... Μην τρέχεις
 

Juve_750

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
CapoNord 2006 Abs a.k.a το ιταλικό διαμάντι!
Άμα θες να παίζεις κυνηγητό, αγόρασε ένα matizακι 1000αρι, που δεν πάει πάνω από εκατό,και κάνε ότι θες!
Με τις μηχανές, θα είμαστε κιουρίες από εδώ και στο εξής!!!!! :dnl:
Θα πάρω το Ζ μου πίσω... Τέλος!
 

Coyote

Μέλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
Varadero C-ABS 2010
Όχι ειλικρινά το ρωτάω!
Δηλαδή άμα παίζεις κυνήγι σε κανένα στροφιλικι και Πας να του χωθείς στην έξοδο αυτό θα διαβάσει σύγκρουση και θα λέει κόψε???
Εννοείται, αλλά ως παρελκόμενο θα μπαίνει και θα βγαίνει μέχρι να γίνει μόνιμο όπως το ABS.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Από το δελτίο τύπου της Ducati. το 60.000χλμ για σερβις ακουγεται εξωπραγματικό. δε γραφει τιποτα για δεσμοδρομικο συστημα. νεες εποχες νεα ηθη
O V4 Granturismo κινητήρας που θα κινεί τη νέα Multistrada V4 παρουσιάστηκε με φοβερές τεχνολογικές καινοτομίες και ρεκόρ 60,000 χλμ για σερβις! Τα κυρία χαρακτηριστικά του είναι:
• 1158 cc 4-κύλινδρος 90° V κινητήρας
• Διάμετρος Χ Διαδρομή 83 x 53,5 mm
• Συμπίεση 14:1
• Μέγιστη ιπποδύναμη 125 kW (170 hp) στις 10,500 rpm
• Μέγιστη ροπή 125 Nm (12,7 Kgm) στις 8,750 rpm
• Euro 5
• Κίνηση των 4 βαλβίδων ανα κύλινδρο με ελατήρια
• ανάποδη περιστροφή του στροφαλοφόρου άξονα
• Υγρός πολύ δίσκος συμπλέκτης
• Κιβώτιο 6 ταχυτήτων με Ducati Quick Shift (DQS) System σε ανεβάσματα και κατεβάσματα
• Έλεγχος βαλβίδων κάθε 60,000 km
• Απενεργοποίηση των δυο πίσω κυλίνδρων σε στάση


 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν γραφει γιατι δεν εχει. Για τα διαστηματα σερβις ειναι οντως περιεργο αλλα τοση προοδος στην μεταλλουργια και την μηχανολογια δεν πρεπει να φανει καποτε στον δρομο; Μακαρι να γινει μοδα και αλλου, οχι "ελληνικες συνθηκες διαστηματα ελεγχου στο μισο η στο τεταρτο".


Οι ντουκαταιοι βριζουν χειροτερα απο φανστικο ιαπωνα σε νημα κτμ.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Από την ημέρα που έβαλε καπελοτα στα boxer, σπάνια τα boxer χρειάζονται ρύθμιση βαλβίδων.
Το ίδιο ισχύει και για τα lc.
Κάθε 10000 τσεκάρουν, αλλά δεν χρειάζονται κάτι.

Εγώ τους πιστεύω για την ρύθμιση βαλβίδων και γενικά μπράβο για την τεχνολογική εξέλιξη που τολμούν οι εταιρείες.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Σιγά την πρόοδο. Τα περισσότερα μηχανάκια με καπέλο τα, πέρα από το πρώτο σερβίς που συνήθως κάθονται έδρες/βαλβίδες και οτιδηποτε σχετικό με την αρχική συναρμολόγηση, στο ανοιγμα στα 30/40κ ζήτημα να θέλει μια η δυο βαλβιδες ρυθμιση. Τα 60 δεν είναι τραγικό νούμερο. Επίσης σωστά, το μοτέρ δεν έχει ντεσμο. Ούτε ιμάντες δυστυχώς κάτι που ήταν πολύ βολικό στη συντήρηση στα παλιότερα μοντελα

Όντως είναι ωραίο tribute να έχεις ντεσμο αλλά στην πράξη δεν παρουσιάζει κανένα ουσιαστικό όφελος ενώ φέρει κάποιας παραπάνω πολυπλοκότητας της κατασκευής(κολοκύθια αλλά τεσπά), και με το πιο βασικό του μειονέκτημα ο αυξημένος όγκος των κεφαλών (για αυτό περιφανευονται τώρα για το μικρό μεγεθος/βάρος, επειδή ξεφορτώθηκαν το ντεσμο αυτά μειώθηκαν δραματικά)
 
Τελευταία επεξεργασία:

Jhon

Μέλος
Περιοχή
Άργος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Ducati Multi Strada 1200 Enduro
Γιά να δούμε όμως και την οικονομία καυσίμου, σε σχέση με το desmo....
 

Jhon

Μέλος
Περιοχή
Άργος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Ducati Multi Strada 1200 Enduro
Δίνεις 25000 για μηχανάκι.

Μετράς τα δύο ευρώ παραπάνω σε κάθε γέμισμα.

Βρες το λάθος.
Προσωπικά δεν τα μετρώ και μάλιστα καθόλου.....με ενδιαφέρει όμως ως τεχνικό θέμα-αναβάθμιση
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Προσωπικά δεν τα μετρώ και μάλιστα καθόλου.....με ενδιαφέρει όμως ως τεχνικό θέμα-αναβάθμιση

Τρίχες, το ν4 μάλλον λιγότερο θα καιει
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Να γράψω και εγώ την θεωρία μου !!!
Σίγουρα το ντεζμο μοτέρ είναι ποιο ακριβό σαν κατασκευή και από θέμα υλικών αλλά και εργατοωρών
Σίγουρα απαιτεί εξειδικευμένα δυκτια σέρβις κλπ
Στα χρόνια που ζούμε και στα άλλα που έρχονται μεσούσης της κινεζικής επέλασης παντού οι κλασικες εταιρείες αναζητούν πατροπαραδοτους τρόπους που θα τους οδηγήσουν στην κερδοφορία άμεσα
Για μένα είναι μια πολύ ωραία προσπάθεια των Ιταλών
Ωραίο στήσιμο ωραία φρένα δυνατό μοτέρ υπέροχη ιταλική φινέτσα .
10 με τόνο
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Αισχρό.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Στο βίντεο φαίνεται πιο ωραίο, πρέπει να είναι διαστημόπλοιο πάντως!
Πλάκα έχει πάντως που στο enduro έχουν βάλει τις stylema ενώ στο "δρόμου" έχουν τις απλές brembo.
 
Top Bottom