Ε ναι.. Το λέει ξεκάθαρα το μπαούλο που βάλανε εκεί πίσω.Όχι ειλικρινά το ρωτάω!
Δηλαδή άμα παίζεις κυνήγι σε κανένα στροφιλικι και Πας να του χωθείς στην έξοδο αυτό θα διαβάσει σύγκρουση και θα λέει κόψε???
Θείο... Μην τρέχεις
Ε ναι.. Το λέει ξεκάθαρα το μπαούλο που βάλανε εκεί πίσω.Όχι ειλικρινά το ρωτάω!
Δηλαδή άμα παίζεις κυνήγι σε κανένα στροφιλικι και Πας να του χωθείς στην έξοδο αυτό θα διαβάσει σύγκρουση και θα λέει κόψε???
Θα πάρω το Ζ μου πίσω... Τέλος!Άμα θες να παίζεις κυνηγητό, αγόρασε ένα matizακι 1000αρι, που δεν πάει πάνω από εκατό,και κάνε ότι θες!
Με τις μηχανές, θα είμαστε κιουρίες από εδώ και στο εξής!!!!!
Εννοείται, αλλά ως παρελκόμενο θα μπαίνει και θα βγαίνει μέχρι να γίνει μόνιμο όπως το ABS.Όχι ειλικρινά το ρωτάω!
Δηλαδή άμα παίζεις κυνήγι σε κανένα στροφιλικι και Πας να του χωθείς στην έξοδο αυτό θα διαβάσει σύγκρουση και θα λέει κόψε???
O V4 Granturismo κινητήρας που θα κινεί τη νέα Multistrada V4 παρουσιάστηκε με φοβερές τεχνολογικές καινοτομίες και ρεκόρ 60,000 χλμ για σερβις! Τα κυρία χαρακτηριστικά του είναι:
• 1158 cc 4-κύλινδρος 90° V κινητήρας
• Διάμετρος Χ Διαδρομή 83 x 53,5 mm
• Συμπίεση 14:1
• Μέγιστη ιπποδύναμη 125 kW (170 hp) στις 10,500 rpm
• Μέγιστη ροπή 125 Nm (12,7 Kgm) στις 8,750 rpm
• Euro 5
• Κίνηση των 4 βαλβίδων ανα κύλινδρο με ελατήρια
• ανάποδη περιστροφή του στροφαλοφόρου άξονα
• Υγρός πολύ δίσκος συμπλέκτης
• Κιβώτιο 6 ταχυτήτων με Ducati Quick Shift (DQS) System σε ανεβάσματα και κατεβάσματα
• Έλεγχος βαλβίδων κάθε 60,000 km
• Απενεργοποίηση των δυο πίσω κυλίνδρων σε στάση
Προσωπικά δεν τα μετρώ και μάλιστα καθόλου.....με ενδιαφέρει όμως ως τεχνικό θέμα-αναβάθμισηΔίνεις 25000 για μηχανάκι.
Μετράς τα δύο ευρώ παραπάνω σε κάθε γέμισμα.
Βρες το λάθος.
Προσωπικά δεν τα μετρώ και μάλιστα καθόλου.....με ενδιαφέρει όμως ως τεχνικό θέμα-αναβάθμιση