θα ειχε πολυ εδιαφερον μια συγκριση με το αγριμι μουλτι1200 πρωτης γενιαςV4 εναντίον V2 1260 Enduro!
Η δικη μου εμπειρια απο μοτερ μεχρι στιγμης ειναι πως στην κατηγορια μεγκα ονοφ δεν ταιριαζουν 4κ μοτερ γιατι δεν εχουν ροπη χαμηλα. Πχ το s1000r/xr ειναι το απολυτα τζουφιο μοτερ κατω απο τις 5κ ρπμ. Πιστευω το μουλτι θα ειναι μια απο τα ιδια.Είναι σαν να κλέβουμε εκκλησία και εγώ αυτά δεν τα κάνω.
Όταν βγάλει η προπελα 4κυλινδρο boxer, ίσως πλησιάσει.
Το multi V4 δεν το πιανει ουτε το XR........Τα 1290 τα εχει για πλακα εννοείται.........την ροπάκλα χαμηλά τι την θές ??? Να ξεκολάει στο μονοπάτι ???? Δεν είναι τρανσαλπ αυτά τα μηχανάκια......είναι για ασφάλτινες διαδρομές με οσο το δυνατόν την μικρότερη κούραση για τον αναβάτη........επίσης να σου πω ότι έχει πιο πολύ ροπή (σαν αίσθηση, σαν νούμερα δεν ξέρω) από το GS1250 χαμηλά γιατί τα έχω οδηγήσει και τα δυο σε πόλη.....Εν τέλει από τα πανακριβα μεγάλα ον-οφφ είναι με διαφορά το μοναδικό που θα αγόραζα γιατί πραγματικά είναι εξελιγμένο μηχανάκι και του αξίζει ο κόσμος να το προτιμήσει.......τα ΚΤΜ κολλημένα στον LC8 και η BMW στον boxer δεν αξίζουν τα λεφτά τους για μένα.....Βέβαια και λεφτά να είχα δεν θα αγόραζα ποτέ τέτοιο πράμα, γιατί ταξίδια ασφάλτινα του στυλ γυρίζω τα Βαλκάνια δεν κάνω και 2ον την φάση πουλ μουρ, φασαρία κλπ την πέρασα με το 990 για 2χρόνια περίπου που ήταν καινούργιο και δεν είχε βγει ακόμα το 1190....Η δικη μου εμπειρια απο μοτερ μεχρι στιγμης ειναι πως στην κατηγορια μεγκα ονοφ δεν ταιριαζουν 4κ μοτερ γιατι δεν εχουν ροπη χαμηλα. Πχ το s1000r/xr ειναι το απολυτα τζουφιο μοτερ κατω απο τις 5κ ρπμ. Πιστευω το μουλτι θα ειναι μια απο τα ιδια.
Εγω θα ηθελα για τετοιο μηχανακι ειτε καποιο 2κ μποξερ πολλα κυβικα με πολυ κοντη διαδρομη πιστονιου, ειτε κανα γαματο 3κ οπως το νεο μοτερ 1200 της triumph.
Κατηγορία μεγκα ον οφ δεν υπάρχει πχια.Η δικη μου εμπειρια απο μοτερ μεχρι στιγμης ειναι πως στην κατηγορια μεγκα ονοφ δεν ταιριαζουν 4κ μοτερ γιατι δεν εχουν ροπη χαμηλα. Πχ το s1000r/xr ειναι το απολυτα τζουφιο μοτερ κατω απο τις 5κ ρπμ. Πιστευω το μουλτι θα ειναι μια απο τα ιδια.
Εγω θα ηθελα για τετοιο μηχανακι ειτε καποιο 2κ μποξερ πολλα κυβικα με πολυ κοντη διαδρομη πιστονιου, ειτε κανα γαματο 3κ οπως το νεο μοτερ 1200 της triumph.
Το "μεγκα" παει στις διαστασεις και βαρος και το "ον-οφ" στο στυλ. Καθιερωμενη ορολογια. Προφανως και μια μηχανη 250 κιλα δε παει καλα στο χωμα στα χερια ενος καθημερινου οδηγου, αλλα παει. Το ποϊντ μου παραμενει πως 4κ μοτερ σε τετοια μηχανη δε ταιριαζει.Κατηγορία μεγκα ον οφ δεν υπάρχει πχια.
Κανένα από αυτά τα θηρία των 150 αλόγων και κυρίως από διάσταση ελαστικών δεν πάει καλά στο χώμα.
Τραβελ μηχανάκια είναι με μεγάλες ιπποδυνάμεις και το συγκεκριμένο έχει θηριώδη δύναμη για όρθια οδήγηση.
Ξέφυγαν τα πράγματα και συναγωνιζονται σε δύναμη πλέον οι εταιρείες, γιατί αυτό ζήτησε η αγορά.
Τα τυποποιημενα τεστ δε λενε και πολλα. Οδηγησα τεστ το πρωτης γενιας xr και μου εκανε εντυπωση η απροθυμια του να ανεβασει στροφες σε κλειστο στοφιλικι οπως πχ λιμανακια, εκτος κι αν επελεγες αρκετα χαμηλη σχεση στο κιβωτιο και οδηγουσες με την ταυτοτητα στο στομα.Μετρήσεις περιοδικού ΜΟΤΟ.
Το V4S είναι όντως πιο γρήγορο από XR στις τυποποιημένες 4η 5η και σε χαμηλές ταχύτητες, μόλις ανέβουν οι στροφές κινητήρα όχι.
Στο "τυποποιημένο προσπέρασμα" 80-140 το XR είναι με μεγάλη διαφορά το γρηγορότερο της ευρύτερης κατηγορίας, με δεύτερο το 1290S και μετά το V4S (πίνακας συγκριτικού MEGA TEST τρέχοντος τεύχους) και μάλλον με μικρότερη κατανάλωση. Δεν έχω ξεθάψει το τεύχος με το XR του 2020 ακόμα να δω τι ισχύει για αυτό, νομίζω ότι ήταν λίγο γρηγορότερο ακόμα. Σε κάθε περίπτωση είναι όλα απίθανα γρήγορα μηχανάκια.
Ενδιαφέρον, μιά που συζητάμε την λειτουργία χαμηλά/χρηστικότητα κινητήρα γενικότερα, θα ήταν ένα άνοιγμα από 2000 στροφές με 6η με όλα αυτά. Τα Ι2, Ι3, Ι4 θα τραβήξουν, έστω αργά.
Η διέλευση από χωματόΔΡΟΜΟ θα είναι μιά χαρά και με το V4S, όποιος το παίρνει για MEGA TEST απλά ταλαιπωρεί το μηχανάκι. Αλλά δεν λέμε κάτι καινούριο, ο τυπικός αγοραστής της κατηγορίας απλά θέλει ένα όρθιο στριτ/τουριστικό. Με πρόλαβε και ο μανιακός από πάνω.
Αυτό που λες ισχύει, βοηθάνε και τα όρια που σφίγγουν παντού, οι κορεσμένοι δρόμοι αλλά και το μάρκετινγκ που ενώ ακόμα προβάλλει το ιπποδύναμη υπερατού έχει ξεφύγει από το κυνήγι της τελικής.Για το μοτερ του 950 ο μουσιτσας προφανως αναφερεται σε 950 με σωστα σεταρισμενα καρμπς, τα οποια δυστυχως σε στοκ ρυθμισμα ειναι χαντακομενα λογω των ρυπων της εποχης με ενα σεταπ που εκανε οτι μπορουσε για να αποδωσει οπως οπως, αλλα και σε διαφορα ρυθμισματα απο ''γκουρου'' κανουν το μοτερ να θυμιζει περισσοτερο 750-800 παρα 1000αρι δικυλιδρο.
Οσο για τα τυποποιημενα τεστ, ειναι οντως αχρηστα, με πιο αχρηστο να ειναι αυτο των ανοιγματων με ιδιες σχεσεις στο κιβωτιο. Το ''ροπατο'' μοτερ φαινεται μονο στο δυναμομετρο και στην συνδεση γκριπ, αυτιου και butt feeling, οπου καταλαβαινεις πως και αν ο κινητηρας τραβαει, ενω η ρεπριζ απο τελευταια σχεση θα δειξει μονο πιο μηχανακι εχει την πιο κοντη σχεση μεταδοσης. Το XR με 13κ κοφτη και 250 τελικη, δε νομιζω να ειναι περιεργο που εχει τις καλυτερες ρεπριζ.
Οσο για τα νεα μεγκα ονοφφ, φαινεται πως ειναι μια κατηγορια που σιγα σιγα αρχιζει να φθεινει, με τον κοσμο να φαινεται να δειχνει περισσοτερο ενδιαφερον σε μικροτερα, μεσσαιας κατηγοριας μηχανακια, που σε πραγματικες συνθηκες ειναι το ιδιο καλα, η και καλυτερα σε πολλες περιπτωσεις λογω μικροτερου μεγεθους/βαρους. Η μοναδικη μου απορεια ειναι πως με τοσο ογκο και σχετικα μηδενικη εξελιξη τοσα χρονια, γιατι δεν εχουμε δει ακομα πραγματικα συστηματα παθητικης ασφαλειας, οπως αεροσακοι, καψουλες με αφρο αλα demolition man (και 3 κοχυλια ισως) και γενικα, κατι που να προστατεψει τον αναβατη απο την τουμπα οταν αυτη εχει ηδη ξεκινησει να συμβαινει
Είναι κάτι διαφορετικό στη γκάμα της... πάντα ο κόσμος θέλει το νέο .!!!Όταν το μηχανάκι είναι καλό... Θα πουλήσει..
Ducati: Ιστορικό ρεκόρ πωλήσεων πριν το τέλος του 2021
Η Ducati κατάφερε μέσα στους πρώτους εννέα μήνες του 2021 να πουλήσει 49.693 μοτοσυκλέτες, όταν στους δώδεκα μήνες του άκρως επιτυχημένου εμπορικά 2020 είχε πουλήσει 48.042 μοτοσυκλέτες. Μάλιστα το τρίτο τρίμηνο του 2021 σημείωσε ιστορικό ρεκόρ πωλήσεων με αύξηση +3% σε σχέση με το αντίστοιχο...www.motomag.gr