Ducati Multistrada V4 2020

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
V4 εναντίον V2 1260 Enduro!
θα ειχε πολυ εδιαφερον μια συγκριση με το αγριμι μουλτι1200 πρωτης γενιας
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Είναι σαν να κλέβουμε εκκλησία και εγώ αυτά δεν τα κάνω.
Όταν βγάλει η προπελα 4κυλινδρο boxer, ίσως πλησιάσει.
Η δικη μου εμπειρια απο μοτερ μεχρι στιγμης ειναι πως στην κατηγορια μεγκα ονοφ δεν ταιριαζουν 4κ μοτερ γιατι δεν εχουν ροπη χαμηλα. Πχ το s1000r/xr ειναι το απολυτα τζουφιο μοτερ κατω απο τις 5κ ρπμ. Πιστευω το μουλτι θα ειναι μια απο τα ιδια.
Εγω θα ηθελα για τετοιο μηχανακι ειτε καποιο 2κ μποξερ πολλα κυβικα με πολυ κοντη διαδρομη πιστονιου, ειτε κανα γαματο 3κ οπως το νεο μοτερ 1200 της triumph.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Η δικη μου εμπειρια απο μοτερ μεχρι στιγμης ειναι πως στην κατηγορια μεγκα ονοφ δεν ταιριαζουν 4κ μοτερ γιατι δεν εχουν ροπη χαμηλα. Πχ το s1000r/xr ειναι το απολυτα τζουφιο μοτερ κατω απο τις 5κ ρπμ. Πιστευω το μουλτι θα ειναι μια απο τα ιδια.
Εγω θα ηθελα για τετοιο μηχανακι ειτε καποιο 2κ μποξερ πολλα κυβικα με πολυ κοντη διαδρομη πιστονιου, ειτε κανα γαματο 3κ οπως το νεο μοτερ 1200 της triumph.
Το multi V4 δεν το πιανει ουτε το XR........Τα 1290 τα εχει για πλακα εννοείται.........την ροπάκλα χαμηλά τι την θές ??? Να ξεκολάει στο μονοπάτι ???? Δεν είναι τρανσαλπ αυτά τα μηχανάκια......είναι για ασφάλτινες διαδρομές με οσο το δυνατόν την μικρότερη κούραση για τον αναβάτη........επίσης να σου πω ότι έχει πιο πολύ ροπή (σαν αίσθηση, σαν νούμερα δεν ξέρω) από το GS1250 χαμηλά γιατί τα έχω οδηγήσει και τα δυο σε πόλη.....Εν τέλει από τα πανακριβα μεγάλα ον-οφφ είναι με διαφορά το μοναδικό που θα αγόραζα γιατί πραγματικά είναι εξελιγμένο μηχανάκι και του αξίζει ο κόσμος να το προτιμήσει.......τα ΚΤΜ κολλημένα στον LC8 και η BMW στον boxer δεν αξίζουν τα λεφτά τους για μένα.....Βέβαια και λεφτά να είχα δεν θα αγόραζα ποτέ τέτοιο πράμα, γιατί ταξίδια ασφάλτινα του στυλ γυρίζω τα Βαλκάνια δεν κάνω και 2ον την φάση πουλ μουρ, φασαρία κλπ την πέρασα με το 990 για 2χρόνια περίπου που ήταν καινούργιο και δεν είχε βγει ακόμα το 1190....
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Η δικη μου εμπειρια απο μοτερ μεχρι στιγμης ειναι πως στην κατηγορια μεγκα ονοφ δεν ταιριαζουν 4κ μοτερ γιατι δεν εχουν ροπη χαμηλα. Πχ το s1000r/xr ειναι το απολυτα τζουφιο μοτερ κατω απο τις 5κ ρπμ. Πιστευω το μουλτι θα ειναι μια απο τα ιδια.
Εγω θα ηθελα για τετοιο μηχανακι ειτε καποιο 2κ μποξερ πολλα κυβικα με πολυ κοντη διαδρομη πιστονιου, ειτε κανα γαματο 3κ οπως το νεο μοτερ 1200 της triumph.
Κατηγορία μεγκα ον οφ δεν υπάρχει πχια.
Κανένα από αυτά τα θηρία των 150 αλόγων και κυρίως από διάσταση ελαστικών δεν πάει καλά στο χώμα.
Τραβελ μηχανάκια είναι με μεγάλες ιπποδυνάμεις και το συγκεκριμένο έχει θηριώδη δύναμη για όρθια οδήγηση.

Ξέφυγαν τα πράγματα και συναγωνιζονται σε δύναμη πλέον οι εταιρείες, γιατί αυτό ζήτησε η αγορά.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μετρήσεις περιοδικού ΜΟΤΟ.

Το V4S είναι όντως πιο γρήγορο από XR στις τυποποιημένες 4η 5η και σε χαμηλές ταχύτητες, μόλις ανέβουν οι στροφές κινητήρα όχι.
Στο "τυποποιημένο προσπέρασμα" 80-140 το XR είναι με μεγάλη διαφορά το γρηγορότερο της ευρύτερης κατηγορίας, με δεύτερο το 1290S και μετά το V4S (πίνακας συγκριτικού MEGA TEST τρέχοντος τεύχους) και μάλλον με μικρότερη κατανάλωση. Δεν έχω ξεθάψει το τεύχος με το XR του 2020 ακόμα να δω τι ισχύει για αυτό, νομίζω ότι ήταν λίγο γρηγορότερο ακόμα. Σε κάθε περίπτωση είναι όλα απίθανα γρήγορα μηχανάκια.

Ενδιαφέρον, μιά που συζητάμε την λειτουργία χαμηλά/χρηστικότητα κινητήρα γενικότερα, θα ήταν ένα άνοιγμα από 2000 στροφές με 6η με όλα αυτά. Τα Ι2, Ι3, Ι4 θα τραβήξουν, έστω αργά.

Η διέλευση από χωματόΔΡΟΜΟ θα είναι μιά χαρά και με το V4S, όποιος το παίρνει για MEGA TEST απλά ταλαιπωρεί το μηχανάκι. Αλλά δεν λέμε κάτι καινούριο, ο τυπικός αγοραστής της κατηγορίας απλά θέλει ένα όρθιο στριτ/τουριστικό. Με πρόλαβε και ο μανιακός από πάνω.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Κατηγορία μεγκα ον οφ δεν υπάρχει πχια.
Κανένα από αυτά τα θηρία των 150 αλόγων και κυρίως από διάσταση ελαστικών δεν πάει καλά στο χώμα.
Τραβελ μηχανάκια είναι με μεγάλες ιπποδυνάμεις και το συγκεκριμένο έχει θηριώδη δύναμη για όρθια οδήγηση.

Ξέφυγαν τα πράγματα και συναγωνιζονται σε δύναμη πλέον οι εταιρείες, γιατί αυτό ζήτησε η αγορά.
Το "μεγκα" παει στις διαστασεις και βαρος και το "ον-οφ" στο στυλ. Καθιερωμενη ορολογια. Προφανως και μια μηχανη 250 κιλα δε παει καλα στο χωμα στα χερια ενος καθημερινου οδηγου, αλλα παει. Το ποϊντ μου παραμενει πως 4κ μοτερ σε τετοια μηχανη δε ταιριαζει.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Μετρήσεις περιοδικού ΜΟΤΟ.

Το V4S είναι όντως πιο γρήγορο από XR στις τυποποιημένες 4η 5η και σε χαμηλές ταχύτητες, μόλις ανέβουν οι στροφές κινητήρα όχι.
Στο "τυποποιημένο προσπέρασμα" 80-140 το XR είναι με μεγάλη διαφορά το γρηγορότερο της ευρύτερης κατηγορίας, με δεύτερο το 1290S και μετά το V4S (πίνακας συγκριτικού MEGA TEST τρέχοντος τεύχους) και μάλλον με μικρότερη κατανάλωση. Δεν έχω ξεθάψει το τεύχος με το XR του 2020 ακόμα να δω τι ισχύει για αυτό, νομίζω ότι ήταν λίγο γρηγορότερο ακόμα. Σε κάθε περίπτωση είναι όλα απίθανα γρήγορα μηχανάκια.

Ενδιαφέρον, μιά που συζητάμε την λειτουργία χαμηλά/χρηστικότητα κινητήρα γενικότερα, θα ήταν ένα άνοιγμα από 2000 στροφές με 6η με όλα αυτά. Τα Ι2, Ι3, Ι4 θα τραβήξουν, έστω αργά.

Η διέλευση από χωματόΔΡΟΜΟ θα είναι μιά χαρά και με το V4S, όποιος το παίρνει για MEGA TEST απλά ταλαιπωρεί το μηχανάκι. Αλλά δεν λέμε κάτι καινούριο, ο τυπικός αγοραστής της κατηγορίας απλά θέλει ένα όρθιο στριτ/τουριστικό. Με πρόλαβε και ο μανιακός από πάνω.
Τα τυποποιημενα τεστ δε λενε και πολλα. Οδηγησα τεστ το πρωτης γενιας xr και μου εκανε εντυπωση η απροθυμια του να ανεβασει στροφες σε κλειστο στοφιλικι οπως πχ λιμανακια, εκτος κι αν επελεγες αρκετα χαμηλη σχεση στο κιβωτιο και οδηγουσες με την ταυτοτητα στο στομα.
Το 950 στις ιδιες συνθηκες ηταν αλλου απο μοτερ. Βεβαια το xr επιταχυνε σα δαιμονισμενο οταν γιομιζες τις ταχυτητες. Ο schaaf εχει κι ενα βιντεο οπου φαινεται το ποσο σερνεται σε ανηφορικο στροφιλικι στις αλπεις με δευτερο ατομο. Επρεπε να ειναι συνεχεια με 1η με αποτελεσμα η εμπειρια να γινεται καπως κουραστικη.

Δε λεω πως το xr δεν ειναι καλη μηχανη, καθε αλλο, αλλα θεωρω καπως κριμα ενα τετοιο στυλ μηχανης να μη προσφερει χαρα σ'ενα σημαντικο για μενα κομματι οδηγικων συνθηκων. Επισης η ορθια σταση (ονοφ γαρ) στερει καπως απο την απολαυση της καταιγιστικης επιταχυνσης.

Το xr για μενα θα ηταν πολυ πιο λειτουργικο και απολαυστικο αν ηταν λιγο πιο σκυφτο, με χαμηλοτερες διαδρομες αναρτησεων και καμια 100ρια κυβικα παραπανω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έχει ενδιαφέρον αυτή η συζήτηση γενικότερα, κυρίως για το πόση αντίφαση από τους πελάτες αντιμετωπίζουν τα R&D (και το "αλλού από μοτέρ" για το 950).

"Ψηλό και σκυφτό μηχανάκι" δεν το καταλαβαίνω, η ελάχιστη κλίση για να αποφορτίζει την μέση στις πολλές ώρες είναι ωφέλιμη και υπάρχει, πιο σκυφτό δεν έχει νόημα, ας πάρει κάποιος το R1200RS ας πούμε ή κάποιο αντίστοιχο παραδοσιακό στριτ τύπου Z1000SX. Χαμηλές αναρτήσεις 12εκ έχει η πενφέ.

Το βίντεο που λες είχε ανέβει και εδώ σε κάποια συζήτηση. Δεν κατάλαβα ποιό είναι το πρόβλημα του τύπου. Στις ίδιες συνθήκες με ένα V2 θα έπρεπε να δουλεύει 2000 στροφές πιο πάνω για να μην σκορτσάρει. Η 1η του XR είναι όντως μακριά, αφού είναι η πιστάδικη κλιμάκωση του RR, δεν πιστεύω ότι θα ξενίσει οποιονδήποτε οδηγούσε χιλιάρι Ι4 στριτ παλιότερα. Είναι όντως περίεργο το να οδηγείς με 1η σε κλειστό κομμάτι αλλά είναι τόσο καλός ο ψεκασμός που το επιτρέπει. Ψυχολογικό είναι το πρόβλημα, όχι πραγματικό. Δυστυχώς, μηχανάκια σαν το XR και την V4S που έχουν μοτέρ "πιστένια" δεν χωράνε πιά στο δρόμο. Θα σκάσεις πρώτη δευτέρα κόφτη και είσαι με 170+ και μπροστά σου είναι η επόμενη φουρκέτα.

Ελπίζω να οδηγήσω, αλλά χλωμό το βλέπω να μπορεί να οδηγηθεί V κινητήρας τόσο χαμηλά που ήθελε ο Γερμανός στις Άλπεις.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Για το μοτερ του 950 ο μουσιτσας προφανως αναφερεται σε 950 με σωστα σεταρισμενα καρμπς, τα οποια δυστυχως σε στοκ ρυθμισμα ειναι χαντακομενα λογω των ρυπων της εποχης με ενα σεταπ που εκανε οτι μπορουσε για να αποδωσει οπως οπως, αλλα και σε διαφορα ρυθμισματα απο ''γκουρου'' κανουν το μοτερ να θυμιζει περισσοτερο 750-800 παρα 1000αρι δικυλιδρο.

Οσο για τα τυποποιημενα τεστ, ειναι οντως αχρηστα, με πιο αχρηστο να ειναι αυτο των ανοιγματων με ιδιες σχεσεις στο κιβωτιο. Το ''ροπατο'' μοτερ φαινεται μονο στο δυναμομετρο και στην συνδεση γκριπ, αυτιου και butt feeling, οπου καταλαβαινεις πως και αν ο κινητηρας τραβαει, ενω η ρεπριζ απο τελευταια σχεση θα δειξει μονο πιο μηχανακι εχει την πιο κοντη σχεση μεταδοσης. Το XR με 13κ κοφτη και 250 τελικη, δε νομιζω να ειναι περιεργο που εχει τις καλυτερες ρεπριζ.

Οσο για τα νεα μεγκα ονοφφ, φαινεται πως ειναι μια κατηγορια που σιγα σιγα αρχιζει να φθεινει, με τον κοσμο να φαινεται να δειχνει περισσοτερο ενδιαφερον σε μικροτερα, μεσσαιας κατηγοριας μηχανακια, που σε πραγματικες συνθηκες ειναι το ιδιο καλα, η και καλυτερα σε πολλες περιπτωσεις λογω μικροτερου μεγεθους/βαρους. Η μοναδικη μου απορεια ειναι πως με τοσο ογκο και σχετικα μηδενικη εξελιξη τοσα χρονια, γιατι δεν εχουμε δει ακομα πραγματικα συστηματα παθητικης ασφαλειας, οπως αεροσακοι, καψουλες με αφρο αλα demolition man (και 3 κοχυλια ισως) και γενικα, κατι που να προστατεψει τον αναβατη απο την τουμπα οταν αυτη εχει ηδη ξεκινησει να συμβαινει
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για το μοτερ του 950 ο μουσιτσας προφανως αναφερεται σε 950 με σωστα σεταρισμενα καρμπς, τα οποια δυστυχως σε στοκ ρυθμισμα ειναι χαντακομενα λογω των ρυπων της εποχης με ενα σεταπ που εκανε οτι μπορουσε για να αποδωσει οπως οπως, αλλα και σε διαφορα ρυθμισματα απο ''γκουρου'' κανουν το μοτερ να θυμιζει περισσοτερο 750-800 παρα 1000αρι δικυλιδρο.

Οσο για τα τυποποιημενα τεστ, ειναι οντως αχρηστα, με πιο αχρηστο να ειναι αυτο των ανοιγματων με ιδιες σχεσεις στο κιβωτιο. Το ''ροπατο'' μοτερ φαινεται μονο στο δυναμομετρο και στην συνδεση γκριπ, αυτιου και butt feeling, οπου καταλαβαινεις πως και αν ο κινητηρας τραβαει, ενω η ρεπριζ απο τελευταια σχεση θα δειξει μονο πιο μηχανακι εχει την πιο κοντη σχεση μεταδοσης. Το XR με 13κ κοφτη και 250 τελικη, δε νομιζω να ειναι περιεργο που εχει τις καλυτερες ρεπριζ.

Οσο για τα νεα μεγκα ονοφφ, φαινεται πως ειναι μια κατηγορια που σιγα σιγα αρχιζει να φθεινει, με τον κοσμο να φαινεται να δειχνει περισσοτερο ενδιαφερον σε μικροτερα, μεσσαιας κατηγοριας μηχανακια, που σε πραγματικες συνθηκες ειναι το ιδιο καλα, η και καλυτερα σε πολλες περιπτωσεις λογω μικροτερου μεγεθους/βαρους. Η μοναδικη μου απορεια ειναι πως με τοσο ογκο και σχετικα μηδενικη εξελιξη τοσα χρονια, γιατι δεν εχουμε δει ακομα πραγματικα συστηματα παθητικης ασφαλειας, οπως αεροσακοι, καψουλες με αφρο αλα demolition man (και 3 κοχυλια ισως) και γενικα, κατι που να προστατεψει τον αναβατη απο την τουμπα οταν αυτη εχει ηδη ξεκινησει να συμβαινει
Αυτό που λες ισχύει, βοηθάνε και τα όρια που σφίγγουν παντού, οι κορεσμένοι δρόμοι αλλά και το μάρκετινγκ που ενώ ακόμα προβάλλει το ιπποδύναμη υπερατού έχει ξεφύγει από το κυνήγι της τελικής.

Το 950 (και το μουλτι 950) έχει το πλεονέκτημα του ότι είναι πιο κοντά στις ικανότητες μας.

Αλλά είναι αυτό το μπραφ στο άνοιγμα του γκαζιού που... Να γιατί χίλια.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Τα 950 σεταρισμενα σωστα εχουν ενα απο τα καλυτερα μπραφ που μπορεις να βιωσεις σε δικυκλο παντως. Το κακο με τα πιο συγχρονα μεσσαια πλεον μηχανακια 1000 κυβικων ειναι οτι συνηθως ειναι υποκυβισμενες εκδοσεις μεγαλυτερων μοντελων (βλ. Κτμ 1050 1090, μουλτι κλπ) οποτε χανουν αρκετα στα χαμηλα, χωρις να εχουν αναλογα κερδη ψηλα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Όταν το μηχανάκι είναι καλό... Θα πουλήσει..

 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Όταν το μηχανάκι είναι καλό... Θα πουλήσει..

Είναι κάτι διαφορετικό στη γκάμα της... πάντα ο κόσμος θέλει το νέο .!!!
 
Top Bottom