Ducati Scrambler Desert X 2020

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Με τον ρυθμό που βγαίνουν όλα αυτά τα "ντακαρίσια" μηχανάκια, προβλέπω μποτιλιάρισμα στη Σαχάρα :)

Έχει τελικά πολύ ανάγκη για "adve" ο Ευρωπαίος
:ha
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ελπίζω ότι ξεγελάει η πρώτη φωτογραφία και η προοπτική του φακού. Ακόμα μιά μεγάλη ονοφ για νάνους;
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
The Ducati DesertX should weigh 223 kilograms, including oil and 90 percent fuel. The balance should be right, with a little more load on the rear wheel. A light lithium-ion starter battery rests under the seat. The spokes are thicker than on the 950 Multistrada. But despite the large wheel hubs, the wheels are lighter than the 19/17-inch wheels from the Multistrada sister. The 21 liter tank hugs the aesthetic front panel. At the front, the fuel barrel is pulled far down, with a favorable center of gravity. An additional eight-liter rear tank with a separate fuel pump is available as an option. Refined.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Βαλανε μπαταρία λιθιου για να γλυτωσουν 1-2 κιλά...πιο ελαφριές ζάντες παρότι ειναι 21-18 απο τη Multistrada που εχει 19-17 και παρά τις ακτίνες...ενταξει το βλεπω στα 19.000-20.000...
Επίσης οπως θα ειδατε μερικοι στις μισες φωτο δεν υπαρχουν πισω τεποζιτα...και αυτο γιατι θα ειναι εξτρα...δλδ σαν αξεσουαρ...το κανονικο τεποζιτο θα ειναι 21 λιτρα και μπροστα. 223 κιλά γεμάτο ειναι καλουτσικο νουμερο αν ειναι πραγματικο.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Ελπίζω ότι ξεγελάει η πρώτη φωτογραφία και η προοπτική του φακού. Ακόμα μιά μεγάλη ονοφ για νάνους;
Το μηχανακι εχει υψος σελας 87,5 δεν ξερω αν ειναι η χαμηλή ή η κανονικη. Δλδ υψος Tenere 700 και F800gs...αν τωρα αυτα ειναι για νανους...Το μηχανακι στην ουσια θα αντικαταστήσει την Multistrada enduro...Θα εχει riding modes και enduro και rally mode.
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Μακάρι να είναι ελαφρύ και μικροκαμομένο.
Έχουμε γεμίσει με... μαμούθ 'για χώμα'...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πήγε να κάνει το Τ7 λίγο την διαφορά και πάλι ξεκίνησε το φούσκωμα απ' όλες τις εταιρίες, ακόμα και απο την Γιαμάχα. Θέλει όγκο ο κόσμος
Έχεις λίγο άδικο σε αυτό. Ο πολύς κόσμος θέλει ένα μηχανάκι που να δείχνει έτοιμο να κερδίσει ειδική αλλά να πηγαίνει στα καθημερινά και να ταξιδεύει (όπως το καταλαβαίνει κανείς το ταξίδι τέλος πάντων, είτε είναι Σούνιο είτε Μαγκαντάν) με άνεση και χώρο για την παντόφλα πίσω.

Οι ρομαντικοί θέλουν ένα μηχανάκι για ντακάρ, σπάνια έχουν το χρήμα να το πάρουν ΚΑΙ να το λιώσουν στο χώμα χωρίς να τους νοιάζει.

Η Yamaha έδωσε το ό,τι κοντινότερο στην δεύτερη κατηγορία. Οι υπόλοιποι πάνε στην πρώτη που είναι η πιο μεγάλη πίτα αγοράς.
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Value for money είναι μόνο το Tenere και το Tuareg, ευτυχώς ή δυστυχώς...
 

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Δικύλινδρο 937cc, 110hp/9.250rpm και ροπή 92Nm/6.500rpm.
Βάρος: 202 κιλά άδειο , ύψος σέλας: 875mm, USD πιρούνι 46mm με διαδρομή 230mm, πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, tubeless ελαστικά Pirelli Scorpion Rally STR 90/90/21 μπροστά και 150/70/18 πίσω.
Έγχρωμη TFT οθόνη 5'', 6 riding modes.
Ρεζερβουάρ 21 λίτρων και ένα επιπλέον ρεζερβουάρ 8 λίτρων(προαιρετικά). Αν κατάλαβα καλά, η μεταφορά από το πίσω στο εμπρόσθιο ρεζερβουάρ γίνεται από τον αναβάτη ηλεκτρονικά μέσω των χειριστηρίων, αν χρειαστεί!
Θα υπάρχει και έκδοση 35kW για αναβάτες με δίπλωμα Α2!








 
Τελευταία επεξεργασία:

Siaperas

a.k.a faraway
Περιοχή
Άρτα-Κέρκυρα-Αθήνα ...κτλ
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW 1200GS LC
Tuono V4 1100 Factory
15 θα κάνει απο το τεπόζιτο και πίσω , και άλλα 4 με 5 μπροστά .

*είδαν ότι ο κόσμος δίνει 30αρια για τα ( ας πουμε ) premium εεε σου λεει πόσο να τα βάλουμε αυτά ?
σιγά σιγά όλοι εκεί θα πάνε τιμολογιακά .
 
Top Bottom