Βαλε και 1000-1500 επιπλεον λογω διαφορας φπα και τελους ταξινομησης για εδω. Στην ουσια θα εχει την ιδια τιμή και ισως λιγο πιο κατω απο τη Multistrada 950S που εχει το ιδιο μοτερ. Δλδ στα ιδια λεφτα πανω κατω με την Africa twin και το Norden...Δεν τα συνηθιζει αυτα η Ducati. Μαλλον το κανει διοτι το κοινό της δεν ειναι χωμάτινο οπότε κρατα οσο μπορει πιο χαμηλά την τιμή για να προσελκυσει κοινο.16.000€ η τιμή του στη Γερμανία και 16.240€ στην Ιταλία.
Δεν εννοώ χρηστικά. Εννοώ σε όγκο. Το τ7 ήταν πολύ μικρό, λεπτό, κούτσικο. Και κατ'εμε ΣΩΣΤΑ ήταν. Τώρα με το Rally Raid, βλέπεις πάλι προς τα που πάμε. Πάρε όγκο, πάρε πλαστικά. Και γιατί το λέω. Κοίτα εδω πχ. Μια μοτοσυκλέτα πρέπει να έχει σχεδιαστεί απο το μηδέν για να έχει όγκο. Να το πάρει ως δεδομένο ο σχεδιαστής. Γι αυτό πχ. κι εμάς ακόμα το κιτ για το Τ7, φαίνεται λίγο παράξενο. Γιατί δίνει όγκο μπροστά, και πίσω είναι λεπτό. (όπως το στοκ DesertX δηλαδή ) . Άσχετα με το τι μου αρέσει εμένα (που είναι οι χοντρές. μοτοσυκλέτες.), το καλύτερο λειτουργικά σε off road είναι το λεπτό. Σε μακρινά ταξίδια χάνεις λίγο, οκ, σε προστασία, αλλά έχει τεράστια διαφορά στο χώμα. Πιστεύω μιλάμε πάλι για άλλο κοινό, κι εκεί σαν Yamaha θα έπρεπε να έχει τώρα ένα Τ9 στα χαρτιά, σε ''γραμμἠ΄΄ πλεύσης DesertX. Όγκο, βενζίνη, ομορφιά. Κι επειδή είναι και Γιαμάχα, θα έχει τιμή για το κοινό, και θα πάρει σώβρακα.Έχεις λίγο άδικο σε αυτό. Ο πολύς κόσμος θέλει ένα μηχανάκι που να δείχνει έτοιμο να κερδίσει ειδική αλλά να πηγαίνει στα καθημερινά και να ταξιδεύει (όπως το καταλαβαίνει κανείς το ταξίδι τέλος πάντων, είτε είναι Σούνιο είτε Μαγκαντάν) με άνεση και χώρο για την παντόφλα πίσω.
Οι ρομαντικοί θέλουν ένα μηχανάκι για ντακάρ, σπάνια έχουν το χρήμα να το πάρουν ΚΑΙ να το λιώσουν στο χώμα χωρίς να τους νοιάζει.
Η Yamaha έδωσε το ό,τι κοντινότερο στην δεύτερη κατηγορία. Οι υπόλοιποι πάνε στην πρώτη που είναι η πιο μεγάλη πίτα αγοράς.
Η Yamaha είχε κάνει δηλώσεις σχετικά με το επόμενο Τ12 που ακούγονταν πολύ όμοιες με αυτές της triumph για το φρέσκο 1200. Ίσως αυτό που λες να είναι στα σκαριά ήδη γιατί η επιτυχία του Τ7 έδειξε πολλά.Την τιμή που την είδαμε ρε παιδιά γιατί απο μια γρήγορη δεν είδα κάτι Online. Για μένα είναι τζάμπα για το πως το έβγαλαν. Έρωτας. Δεν είναι μοντέρνο. Είναι για τους παλιούς πιστεύω που έβλεπαν τα Elephant καποτε. Και είναι πολύ πιο κοντά σχεδιαστικά απο το MV στα αρχικά Lucky. Τέλος πάντων. Πιστεύω ότι οπτικά, είναι ότι καλύτερο έχει βγει προς το παρών.
Δεν εννοώ χρηστικά. Εννοώ σε όγκο. Το τ7 ήταν πολύ μικρό, λεπτό, κούτσικο. Και κατ'εμε ΣΩΣΤΑ ήταν. Τώρα με το Rally Raid, βλέπεις πάλι προς τα που πάμε. Πάρε όγκο, πάρε πλαστικά. Και γιατί το λέω. Κοίτα εδω πχ. Μια μοτοσυκλέτα πρέπει να έχει σχεδιαστεί απο το μηδέν για να έχει όγκο. Να το πάρει ως δεδομένο ο σχεδιαστής. Γι αυτό πχ. κι εμάς ακόμα το κιτ για το Τ7, φαίνεται λίγο παράξενο. Γιατί δίνει όγκο μπροστά, και πίσω είναι λεπτό. (όπως το στοκ DesertX δηλαδή ) . Άσχετα με το τι μου αρέσει εμένα (που είναι οι χοντρές. μοτοσυκλέτες.), το καλύτερο λειτουργικά σε off road είναι το λεπτό. Σε μακρινά ταξίδια χάνεις λίγο, οκ, σε προστασία, αλλά έχει τεράστια διαφορά στο χώμα. Πιστεύω μιλάμε πάλι για άλλο κοινό, κι εκεί σαν Yamaha θα έπρεπε να έχει τώρα ένα Τ9 στα χαρτιά, σε ''γραμμἠ΄΄ πλεύσης DesertX. Όγκο, βενζίνη, ομορφιά. Κι επειδή είναι και Γιαμάχα, θα έχει τιμή για το κοινό, και θα πάρει σώβρακα.
Στο θέμα μας, αγαπώ DesertX. Και να έφτιαχνα κιτ, πάλι το ίδιο θα το κανα.
Κι εμένα δεν με συγκινεί, ωραίο μόνο όταν το κοιτάω από μπροστάΆρα να υπολογίζουμε λίγο πιο κάτω από 17.000€ για το απλό.....Μόνο εμένα δεν μου αρέσει το απλό που πίσω είναι σαν να ξηλώσανε τα φαιρινγκ ???? Χάθηκε ο κόσμος να βάλουνε ένα πλαστικό καπάκι πίσω ???? Σαν ξηλωμένο στο συνεργείο είναι το μηχανάκι.........Μη ξεχνάμε ότι στα 17.000 παιρνεις και 4χρόνια εγγύηση !!!! Πολύ σημαντικό για ducati.........Πάντως το special με τα ντεπόζιτα πίσω, που είναι και το πιο όμορφο με τρομάζει να έχω πίσω στο κώλο βενζίνη..........μια σαβούρα να φάς αυτό θα σπάσει πρώτο.........μη πάρει και καμιά φωτιά..........εκτός και να το έχεις άδειο, αλλά μετά όταν σπάσει πόσο θα κάνει για να το αλλάξεις με καινούργιο.......Γιατί δεν βάλανε ένα πλαστικό φαιρινγκ πίσω δεν το καταλαβαίνω !!!!!
Μπορείς να το πεις και αυτό!Εχει λιγο αισθητικη απο star wars
Το πισω μερος για εμενα, ειναι ενα ¨σημειο¨ που μου αρεσει πολυ! Πιο ¨απλο¨ πεθαινεις. Μου θυμιζει παλαιοτερα μηχανακια, και σε συνδυασμο με το αλλο μισο δημιουργει ενα πανεμορφο συνολο!!!Χάθηκε ο κόσμος να βάλουνε ένα πλαστικό καπάκι πίσω ????