Ducati Scrambler Desert X 2020

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
16.000€ η τιμή του στη Γερμανία και 16.240€ στην Ιταλία.
Βαλε και 1000-1500 επιπλεον λογω διαφορας φπα και τελους ταξινομησης για εδω. Στην ουσια θα εχει την ιδια τιμή και ισως λιγο πιο κατω απο τη Multistrada 950S που εχει το ιδιο μοτερ. Δλδ στα ιδια λεφτα πανω κατω με την Africa twin και το Norden...Δεν τα συνηθιζει αυτα η Ducati. Μαλλον το κανει διοτι το κοινό της δεν ειναι χωμάτινο οπότε κρατα οσο μπορει πιο χαμηλά την τιμή για να προσελκυσει κοινο.
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Την τιμή που την είδαμε ρε παιδιά γιατί απο μια γρήγορη δεν είδα κάτι Online. Για μένα είναι τζάμπα για το πως το έβγαλαν. Έρωτας. Δεν είναι μοντέρνο. Είναι για τους παλιούς πιστεύω που έβλεπαν τα Elephant καποτε. Και είναι πολύ πιο κοντά σχεδιαστικά απο το MV στα αρχικά Lucky. Τέλος πάντων. Πιστεύω ότι οπτικά, είναι ότι καλύτερο έχει βγει προς το παρών.

Έχεις λίγο άδικο σε αυτό. Ο πολύς κόσμος θέλει ένα μηχανάκι που να δείχνει έτοιμο να κερδίσει ειδική αλλά να πηγαίνει στα καθημερινά και να ταξιδεύει (όπως το καταλαβαίνει κανείς το ταξίδι τέλος πάντων, είτε είναι Σούνιο είτε Μαγκαντάν) με άνεση και χώρο για την παντόφλα πίσω.

Οι ρομαντικοί θέλουν ένα μηχανάκι για ντακάρ, σπάνια έχουν το χρήμα να το πάρουν ΚΑΙ να το λιώσουν στο χώμα χωρίς να τους νοιάζει.
Η Yamaha έδωσε το ό,τι κοντινότερο στην δεύτερη κατηγορία. Οι υπόλοιποι πάνε στην πρώτη που είναι η πιο μεγάλη πίτα αγοράς.
Δεν εννοώ χρηστικά. Εννοώ σε όγκο. Το τ7 ήταν πολύ μικρό, λεπτό, κούτσικο. Και κατ'εμε ΣΩΣΤΑ ήταν. Τώρα με το Rally Raid, βλέπεις πάλι προς τα που πάμε. Πάρε όγκο, πάρε πλαστικά. Και γιατί το λέω. Κοίτα εδω πχ. Μια μοτοσυκλέτα πρέπει να έχει σχεδιαστεί απο το μηδέν για να έχει όγκο. Να το πάρει ως δεδομένο ο σχεδιαστής. Γι αυτό πχ. κι εμάς ακόμα το κιτ για το Τ7, φαίνεται λίγο παράξενο. Γιατί δίνει όγκο μπροστά, και πίσω είναι λεπτό. (όπως το στοκ DesertX δηλαδή :p ) . Άσχετα με το τι μου αρέσει εμένα (που είναι οι χοντρές. μοτοσυκλέτες.), το καλύτερο λειτουργικά σε off road είναι το λεπτό. Σε μακρινά ταξίδια χάνεις λίγο, οκ, σε προστασία, αλλά έχει τεράστια διαφορά στο χώμα. Πιστεύω μιλάμε πάλι για άλλο κοινό, κι εκεί σαν Yamaha θα έπρεπε να έχει τώρα ένα Τ9 στα χαρτιά, σε ''γραμμἠ΄΄ πλεύσης DesertX. Όγκο, βενζίνη, ομορφιά. Κι επειδή είναι και Γιαμάχα, θα έχει τιμή για το κοινό, και θα πάρει σώβρακα.

Στο θέμα μας, αγαπώ DesertX. Και να έφτιαχνα κιτ, πάλι το ίδιο θα το κανα. :D
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Την τιμή που την είδαμε ρε παιδιά γιατί απο μια γρήγορη δεν είδα κάτι Online. Για μένα είναι τζάμπα για το πως το έβγαλαν. Έρωτας. Δεν είναι μοντέρνο. Είναι για τους παλιούς πιστεύω που έβλεπαν τα Elephant καποτε. Και είναι πολύ πιο κοντά σχεδιαστικά απο το MV στα αρχικά Lucky. Τέλος πάντων. Πιστεύω ότι οπτικά, είναι ότι καλύτερο έχει βγει προς το παρών.



Δεν εννοώ χρηστικά. Εννοώ σε όγκο. Το τ7 ήταν πολύ μικρό, λεπτό, κούτσικο. Και κατ'εμε ΣΩΣΤΑ ήταν. Τώρα με το Rally Raid, βλέπεις πάλι προς τα που πάμε. Πάρε όγκο, πάρε πλαστικά. Και γιατί το λέω. Κοίτα εδω πχ. Μια μοτοσυκλέτα πρέπει να έχει σχεδιαστεί απο το μηδέν για να έχει όγκο. Να το πάρει ως δεδομένο ο σχεδιαστής. Γι αυτό πχ. κι εμάς ακόμα το κιτ για το Τ7, φαίνεται λίγο παράξενο. Γιατί δίνει όγκο μπροστά, και πίσω είναι λεπτό. (όπως το στοκ DesertX δηλαδή :p ) . Άσχετα με το τι μου αρέσει εμένα (που είναι οι χοντρές. μοτοσυκλέτες.), το καλύτερο λειτουργικά σε off road είναι το λεπτό. Σε μακρινά ταξίδια χάνεις λίγο, οκ, σε προστασία, αλλά έχει τεράστια διαφορά στο χώμα. Πιστεύω μιλάμε πάλι για άλλο κοινό, κι εκεί σαν Yamaha θα έπρεπε να έχει τώρα ένα Τ9 στα χαρτιά, σε ''γραμμἠ΄΄ πλεύσης DesertX. Όγκο, βενζίνη, ομορφιά. Κι επειδή είναι και Γιαμάχα, θα έχει τιμή για το κοινό, και θα πάρει σώβρακα.

Στο θέμα μας, αγαπώ DesertX. Και να έφτιαχνα κιτ, πάλι το ίδιο θα το κανα. :D
Η Yamaha είχε κάνει δηλώσεις σχετικά με το επόμενο Τ12 που ακούγονταν πολύ όμοιες με αυτές της triumph για το φρέσκο 1200. Ίσως αυτό που λες να είναι στα σκαριά ήδη γιατί η επιτυχία του Τ7 έδειξε πολλά.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Άρα να υπολογίζουμε λίγο πιο κάτω από 17.000€ για το απλό.....Μόνο εμένα δεν μου αρέσει το απλό που πίσω είναι σαν να ξηλώσανε τα φαιρινγκ ???? Χάθηκε ο κόσμος να βάλουνε ένα πλαστικό καπάκι πίσω ???? Σαν ξηλωμένο στο συνεργείο είναι το μηχανάκι.........Μη ξεχνάμε ότι στα 17.000 παιρνεις και 4χρόνια εγγύηση !!!! Πολύ σημαντικό για ducati.........Πάντως το special με τα ντεπόζιτα πίσω, που είναι και το πιο όμορφο με τρομάζει να έχω πίσω στο κώλο βενζίνη..........μια σαβούρα να φάς αυτό θα σπάσει πρώτο.........μη πάρει και καμιά φωτιά..........εκτός και να το έχεις άδειο, αλλά μετά όταν σπάσει πόσο θα κάνει για να το αλλάξεις με καινούργιο.......Γιατί δεν βάλανε ένα πλαστικό φαιρινγκ πίσω δεν το καταλαβαίνω !!!!!
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Άρα να υπολογίζουμε λίγο πιο κάτω από 17.000€ για το απλό.....Μόνο εμένα δεν μου αρέσει το απλό που πίσω είναι σαν να ξηλώσανε τα φαιρινγκ ???? Χάθηκε ο κόσμος να βάλουνε ένα πλαστικό καπάκι πίσω ???? Σαν ξηλωμένο στο συνεργείο είναι το μηχανάκι.........Μη ξεχνάμε ότι στα 17.000 παιρνεις και 4χρόνια εγγύηση !!!! Πολύ σημαντικό για ducati.........Πάντως το special με τα ντεπόζιτα πίσω, που είναι και το πιο όμορφο με τρομάζει να έχω πίσω στο κώλο βενζίνη..........μια σαβούρα να φάς αυτό θα σπάσει πρώτο.........μη πάρει και καμιά φωτιά..........εκτός και να το έχεις άδειο, αλλά μετά όταν σπάσει πόσο θα κάνει για να το αλλάξεις με καινούργιο.......Γιατί δεν βάλανε ένα πλαστικό φαιρινγκ πίσω δεν το καταλαβαίνω !!!!!
Κι εμένα δεν με συγκινεί, ωραίο μόνο όταν το κοιτάω από μπροστά :rolleyes:
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Πολλά μπράβο. Δείχνουν να έφτιαξαν και κορυφαίο χωμάτινο μηχανάκι πλέον.
Ή τιμή ακούγεται να είναι 17 παρά.

Οπότε σε κάνα 5αρι χρόνια ίσως βρούμε κάνα μεταχειρισμένο σε προσιτή τιμή...
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Χάθηκε ο κόσμος να βάλουνε ένα πλαστικό καπάκι πίσω ????
Το πισω μερος για εμενα, ειναι ενα ¨σημειο¨ που μου αρεσει πολυ! Πιο ¨απλο¨ πεθαινεις. Μου θυμιζει παλαιοτερα μηχανακια, και σε συνδυασμο με το αλλο μισο δημιουργει ενα πανεμορφο συνολο!!!

Ειναι η...... ¨ομορφια¨, ατιμο πραμα :p, οπως την βλεπει ο καθενας!
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
To θέμα είναι οι τιμή που το έβγαλαν θα ζορίσει πραγματικά την αγορά του 890. Εντάξει, V2 έχει αυτο το ''σκόρτσΟ'' χαμηλά, όμως με τα χρηματοδοτικά που έχουν, πιστεύω θα γεμίσει ο τόπος...
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Ομορφο, με καλο μοτερ, και ας ελπισουμε με δουλεμενο στησιμο. Ευτυχως οι ιταλοι δεν ακολουθησαν το παραμυθι των εν σειρα Ι2 και εβαλαν V2, το μηχανακι ετσι δειχνει απιστευτα ομοιογενες και δεν εχει βγει σαν μπουλντοζα απο το φαρδος. Τα 17κ ειναι πολλα, αλλα τι να πεις, εχουν ξεφυγει ολοι στην στρατοσφαιρα απο τιμες πλεον. Απο οτι κυκλοφορει παντως στα κατω απο 1000 κυβικα, φαινεται το πιο προμισινγκ.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Νομίζω ότι το 890R δεν θα το αγγίξει γιατί έχει το κοινό του, δικαίως.

Αλλά με το Norden που είναι ίδια φιλοσοφία σε εμφάνιση και κοινό, τους περισσότερο τουρίστες παρά δαγκωμένους χωματάδες, θα έχει ευθεία κόντρα.
 
Top Bottom