Ducati Scrambler Desert X 2020

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
δε ξερω αν θα ακουμπησει το 890, σιγουρα αυτο θα ειναι το πιο κανιβαλο της κατηγοριας, αλλα απ οτι φαινεται, και ειναι λογικο, ενα καλο ντιζαιν ειναι αρκετο για να δωσει μεγαλο πλεονεκτημα στης πωλησεις. Και αυτο ειναι ενα μηχανακι που ειναι ομοιογενες και δε μοιαζει σαν να εχει βιδωσει καποιος ανταλλακτικα μεταξυ τους. Ιδια συνταγη με το Τ7 που στο ματι ειναι εξαιρετικο.
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Το θέμα είναι να καταλάβουμε ''γιατί'' αγοράζει μοτο το κοινό. Εδώ έχουμε ''όνομα'', ''design'' και πιθανότατα καλή αξιοπιστία. Μαζί με τιμή που όπως είπαμε παραπάνω Norden και Africa είναι αλλού, πιστεύω θα πάει εξαιρετικά. Αν αγόραζα τώρα μοτοσυκλέτα, ήταν Νο1 σε Rally Touring που έλεγε και καποτε το Transalp.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Το θέμα είναι να καταλάβουμε ''γιατί'' αγοράζει μοτο το κοινό. Εδώ έχουμε ''όνομα'', ''design'' και πιθανότατα καλή αξιοπιστία. Μαζί με τιμή που όπως είπαμε παραπάνω Norden και Africa είναι αλλού, πιστεύω θα πάει εξαιρετικά. Αν αγόραζα τώρα μοτοσυκλέτα, ήταν Νο1 σε Rally Touring που έλεγε και καποτε το Transalp.
Πιστεύεις ότι θα μπεί χώμα DUCATI και δεν θα σκορπίσει ???? Δεν εννοώ βόλτα, εννοώ να το πάρεις και να πάς εκεί που πάνε τα XR, KTM640, ΚΤΜ950 κλπ.....
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Πιστεύεις ότι θα μπεί χώμα DUCATI και δεν θα σκορπίσει ???? Δεν εννοώ βόλτα, εννοώ να το πάρεις και να πάς εκεί που πάνε τα XR, KTM640, ΚΤΜ950 κλπ.....
Να σου πω την αλήθεια? Ναι.
Πιστεύω ότι έχει βελτιωθεί απίστευτα σε ποιότητα η συγκεκριμένη εταιρία, πολλοί κοροϊδευαν (κι εγώ μέσα) για τα αυτόματα κλειδώματα κλπ. Όλες οι μοτοσυκλέτες έχουν +και - .
Και το 640 προσπαθούσε πολλές φορές να πετάξει κάθε βίδα απο πάνω του, αλλά άλλες εποχές. Πιστεύω ότι (1) αυτοί που θα το πάρουν δεν είναι κάτοχοι 640/950 ούτε θα αντικαταστήσουν ενα τέτοιο με το Ντούκ. και (2) θα είναι ως επι το πλείστον τύποι '' Θέλω κάποτε να πάω ενα γαμάτο, μακρινό ταξίδι'' . Ξέρεις, με την ζωή που κάνουμε, έχω χρόνο να πάω σε κάνα τραπέζι, μάσα, εστιατόριο, καφέ, με παρέα, αλλά δεν έχω τόσο χρόνο για ταξίδι. Οπότε αυτοί οι αναβάτες όλο και πληθαίνουν. Ακόμα και τα 750 δεν σκορπούσαν, απλά είχαν κάποια συγκεκριμένα θέματα. Έχω κάνει απο τις καλύτερες βόλτες (εγώ με 640 Adv τότε) και δύο Lucky 750 στο χώμα εδώ, με 21 τροχό μπροστά. Ήταν ποίημα στο χώμα, μέχρι να καεί ο συμπλέκτης στην λάσπη βέβαια...
Η τιμή, είναι πολύ μεγάλο κεφάλαιο σε ευρώ, δεν το συζητώ. Αν μπορεί κάποιος να βάζει πχ. 500 Ευρώ τον μήνα στην άκρη, μιλάς τρία χρόνια παρά κάτι αποταμίευση. Είναι πολύ. Για μένα, όταν το κρίνω με Norden, Africa και 890, μου αρέσει εμφανισιακά, και θα δώσω συγχαρητήρια στην Ντουκάτι γιατί δεν κόλλησε πάλι το μούτρο του Multi στο μηχανάκι. Έκανε την διαφορά. Μπράβο στον όποιον πίεσε για να γίνει αυτό, γιατί σίγουρα δεν ήταν εύκολο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Το έκανε πάλι το θαύμα της η Ducati..Όσο για τις τιμές που αναφέρεστε πολλοί,αν σκεφτεί κανείς ότι η μεσαία κατηγορία τώρα ήταν κάποτε (πριν μια 15ετια) η μεγάλη κ χωρίς ηλεκτρικά ε δεν έχουν αυξηθεί κ πολύ,θα έλεγα σε φυσιολογικά πλαίσια για τα χρόνια κ για αυτά που προσφέρουν πλέον,απλά οι ελληνικοί μισθοί έχουν μειωθεί..
 
Τελευταία επεξεργασία:

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Το μηχανάκι δε μοιάζει απλώς, αλλά είναι ξεκάθαρο νομίζω οτι αποτίει φόρο τιμής στο Elefant, το οποίο είχε κινητήρα τουκατι, καποια εκδοση τουλάχιστον...
Φαίνεται τακαρισιο αλλά...το βλέπω να κοστίζει από 15.000 με 17000...με το δεύτερο νούμερο να είναι πιθανότερο. Το μηχανάκι κατ εμέ δεν είναι Scrambler. είναι ρετρό ατβεντσουρ...
Δηλαδή έργο τέχνης. το ερώτημα όμως που προκύπτει είναι το εξής. πάνε τα έργα τέχνης στα βουνά και στα λαγκάδια; Δεν ειναι ρετρο μονο στην εμφάνιση. Ο κινητήρας όπως φαίνεται πρέπει να είναι ο αεροελαιοψυκτος που φοράνε και τα υπόλοιπα Scrambler...
Κοινώς φαίνεται μηχανάκι όχι μονο για αυτούς που έχουν λεφτά αλλά για αυτούς που έχουν και τους περισσεύουν. Γιατι δεν ξέρω αν μπορεί να αντέξει τον ανταγωνισμό στην κατηγορία. Φαίνεται σαν να μην σχεδιάστηκε καν για αυτό. Δηλαδή το 790 R σχεδιάστηκε για να δείχνει και να είναι όχι όμορφο αλλά άγριο γιατί για τέτοια χρήση προορίζεται. για τα βουνά και τα λαγκάδια. Για να δούμε τι θα δούμε. Σιγουρα πάντως το 30λιτρο τεπόζιτο που μοιάζει και λίγο με το παλιό 1290 T κλέβει την παράσταση.
Για να ξεκαθαριστούν μερικά πράγματα
(γιατί οι γιαπωνέζοι έχουν τ όνομα αλλά οι Ιταλοί και οι κινέζοι τη χάρη στο κλόπι ράιτ)

Ο Ελέφαντας ήταν μια μοτοσυκλέτα κατζίβα (όχι ντουκάτι)
Η Κατζίβα έτρεχε στα ντάκαρ όχι η ντουκάτι
Η Ντουκάτι άνηκε στη κατζίβα τότε
Η Κατζίβα έτρεχε με κινητήρα ντουκάτι μεν ο οποίος είχε τροποποιηθεί από την κατζίβα

Μοτέρ σουζούκι είχε το ναβιγκέιτορ αν θυμάμαι καλά και όχι ο ελέφαντας

Η κατζίβα σήμερα λέγεται MV agusta και αυτή έχει τα πνευματικά δικαιώματα του ελέφαντα
Αυτά όμως είναι είναι ψηλά γράμματα για τη ντουκάτι που δεν ζήτησε άδεια ούτε απ την οικογένεια του Σέννα
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Το κομμάτι της πολιτικής και της Ιστορίας της κάθε εταιρίας είναι εκτιμητέο και σοβαρή γνώση για τον καθένα μας.
Η Cagiva, δυστυχώς, πέθανε. Όπως και η Husaberg. Η ΜV, κατά την γνώμη μου, έκανε τεράστιο λάθος να βγάλει την σειρά Lucky. Είναι τελείως άσχετο με τα Ιστορικά Elephant και δεν έχει καμία σχέση με την Ιστορία της εταιρίας. Καλώς ή κακώς, η Ducati εχει περισσότερη σχέση, καθως το μοτέρ όπως ειπώθηκε ήταν τέτοιο. Άσχετα αν την Cagiva με τα όποια Ιστορικά μηχανάκια τα απέκτησε η MV. Όλο τo Stand βεβαια στην EICMA, ήταν Elephant, και μπράβο στην MV που τα έδειξε, αλλά πέταξε ενα Ιταλικό Varadero κατά την άποψή μου, άσχετο με το θέμα. Βγάζει τόσο όμορφα μηχανάκια και πάει και σου φορτώνει σχεδιαστικά το Lucky 9.5 και φαίνεται όντως, σαν ένα μοντέρνο Varadero/Africa Twin.
Η Ducati απο την άλλη, πλησίασε σχεδιαστικά πολύ περισσότερο τα Cagiva, θυμίζει σίγουρα μπροστά τις παλιές μοτοσυκλέτες με τα δύο φώτα, κάτι που καμία άλλη δεν έκανε. Πολύ σημαντικό κατά την άποψη μου. Είναι ενα μοντέρνο μίνι κούπερ. Και μπράβο στον jérémy faraud που τόλμησε σχεδιαστικά και το έκανε. Aν μπει κανείς και στο configurator στο site τους, θα δει ότι τα αξεσουάρ που έχουν είναι μεγάλος κατάλογος, και πάλι μπράβο που σκάνε με όλο το πακέτο με την μία για το κοινό. Με 3200 μπροστά και 220 κάθε μήνα για 60 μήνες, πιστεύω θα γεμίσει ο τόπος.

Αυτήν την στιγμή, αν βάλεις όλα τα ονoff δίπλα δίπλα , και τις τιμές, για να καταλάβεις λίγο σε πιο κοινό απεθύνονται (το target group που λενε), δεν είναι ο 20-30. Είναι ο 50παρά με 60παρά. Που (1) και έχουν χρήματα και (2) έχουν έντονες αναμνήσεις απο τότε που έβλεπαν όλα τα Dakar σε σποτάκια στα δελτία ειδήσεων. Αν έκανε κάνα μπάμ η χόντα κι έβγαζε ενα μοντέρνο 650, θα γίνοτανε της μουρλής στην Αμερική. Αλλά μας έχουν φάει οι νεοτερισμοί και τα μεταμοντέρνα σχέδια... Μην πούμε για την απρίλια που είναι λίγο λες και έπεσε απο το ασχημόδεντρο, και χτύπησε σε όλα τα κλαδιά πριν πέσει κάτω. Τέτοιο μούτρο δεν ξέρω πως έγινε....
Ωραία κουβέντα πάντως, τα σχεδιαστικά είναι πολυ υποκειμενικά, ίσως κάπως οι ανθρωποι (εννοώ ποιά γυναίκα αρέσει στον καθένα πχ), οπότε και πάρα πολλές οι απόψεις.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
η ντουκατι οφειλει οτι υπαρχει στους καστιλιονι,αλλιως θα ταλανιζοταν...
η κατζιβα αγορασε την mv και οι καστιλιονι ειχαν την τρελα με μικρο εργοστασιο να τα βαλουν με τα θηρια και να κερδισουν...
η mv βγαζει δικαιωματικα το ελεφαντ και ειναι μου....αρα!!!
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Το κομμάτι της πολιτικής και της Ιστορίας της κάθε εταιρίας είναι εκτιμητέο και σοβαρή γνώση για τον καθένα μας.
Η Cagiva, δυστυχώς, πέθανε. Όπως και η Husaberg. Η ΜV, κατά την γνώμη μου, έκανε τεράστιο λάθος να βγάλει την σειρά Lucky. Είναι τελείως άσχετο με τα Ιστορικά Elephant και δεν έχει καμία σχέση με την Ιστορία της εταιρίας. Καλώς ή κακώς, η Ducati εχει περισσότερη σχέση, κλπ κλπ
Το όνομα κατζίβα δηλαδή Καστιλιόνι Τζιοβάνι Βαρέζε κέρδισε το ντακάρ και η ντουκάουντι καμία σχέση δεν είχε ή έχει με το θέμα
Όπως δεν είχε και με το Σέννα δηλαδή

Και θα μου πεις τι με νοιάζει τώρα....?
Και θα χεις και δίκιο αλλά τα νεανικά μας όνειρα
φτιάχτηκαν την εποχή εκείνη
και δε γουστάρουμε να μας τα γ.... οι γιάπιδες
:ag2:
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Άλλο λέω.

Cagiva Elephant - Μοτερ Ducati. Ναι, η Cagiva κέρδισε μιας και αυτή ήταν το εργοστάσιο. Μην νομίζεις όμως ότι η Ducati έδωσε κινητήρες και έκλεισε την πόρτα πίσω της. ¨Ηταν παρούσα με το παραπάνω και αν δεις λύσεις στις μοτοσυκλέτες του τότε, της χάζευα τρεις μέρες στο Μιλάνο, φαίνεται καθαρά ότι όλοι έχουν προσπαθήσει πολύ για να βγει αυτό το αποτέλεσμα και να πάρουν τις νίκες που πήραν στο Dakar, τότε. ΚΑΙ τα δύο εργοστάσια. Σε τέτοιους αγώνες δεν κερδίζει ποτέ ένας. Είναι σαν την F1. Εγώ τουλάχιστον, έτσι το βλέπω. Δεν έχει καμία σημασία που της άνηκε η Ντουκάτι τότε. Η MV Agusta? Τι φάση δηλαδή? Αγόρασε την εταιρία. Ωραία. Και? Μπενέλι ή Μορίνι και καλά? Η Αγκούστα είναι τελείως παντελώς άσχετη το θεμα Dakar, δεν είχε ποτέ εμπλοκή απ'ότι θυμάμαι. Και να σου πω και κάτι? Κι εγώ αν είχα κινητήρες Aurora στο Dakar στην Suzuki, προφανώς και θα το έκανα μάρκετινγκ καραμούζα. Να πουλήσω θέλω, όχι να πάρω πασατέμπο. Αυτό είναι λογικό και όχι κατακριτέο πιστεύω στην εποχή μας. Τι να πούμε δηλαδή που τα Suzuki θα γράφουν Desert Express επάνω και θα τρίζουν και τα έμβολα απο τα DRBig?

Για τον Σέννα, δεν ξέρω κατά πόσο έχεις απόλυτο δίκιο, μιας και ποτέ δεν θα μάθουμε ακιβώς, πάντως ο Castiglioni τον γνώριζε, και χρήματα απο πωλήσεις πραγμάτων που έφεραν το όνομα του Senna θα πήγαιναν στο Senna Foundation. Ο αδερφός του Senna απ'ότι θυμάμαι είχε εμπλακεί και στα χρώματα των σειρών 2 και 3. Τι θέλω να πω. Δεν είναι παράδοξο ότι το 1991 η Cagiva είχε τα δικαιώματα για την Agusta και σιγά σιγά εξαφανίστηκε? Εγω πχ. απο την μεριά μου το βλέπω φάουλ. Δυστυχώς, μην κοιτάμε τα μοντέλα που ξέρουμε, ή τα 500 με τον Lawson και τον Kocinski. Αν ρωτήσουμε λίγο παραέξω τα μοντέλα της συγκεκριμένης εταιρίας, είναι ζήτημα να μας πει κάποιος 5? Ίσως και λιγότερα. Για μένα η εποχή εκείνη, ήταν η εποχή εκείνη. Πάει και πέρασε όσο στενόχωρο και αν είναι γιατί μεγαλώνουμε. Με πονάει περισσότερο που βλέπω σουηδική σημαία σε βόλβο και αν το βάλω κοντά σε μπανάνες χοροπηδάει, το ίδιο και τα μπενέλι ή τα μορίνι, όμως τι να κάνεις, έτσι είναι η ζωή.
Δεν πιστεύω ότι καπηλεύεται η Ducati κάτι. Για μένα είχαν ίσες ευκαιρίες και οι δύο να βγάλουν κάτι αξιόλογο. Ε, η Agusta κόπηκε κι ας ήταν το όνομα της Cagiva δίπλα στο συρτάρι και το περίπτερο ότι πιο όμορφο έχω δει στην ζωή μου. Η Ducati μπορεί να μην έχει πάει στο Dakar (πάει η Audi γι αυτήν θα μου πεις - αχαχαχα), σαν εταιρία η ίδια, όμως έβγαλε κάτι το οποίο ξυπνάει μνήμες δυνατές, είναι αξιόπιστο θέλω να πιστεύω και δεν έχει κοπιάρει κανεναν.

Και στην τελική, τι αγκούστα και ντουκάτι και παντοφλάτΙ . Να βγάλουνΕ όλοι ένα 450 να πάνε στο Dakar να δούμε πόσα απίδια βαΝει ο σάκος! :p
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
η ντουκατι οφειλει οτι υπαρχει στους καστιλιονι,αλλιως θα ταλανιζοταν...
η κατζιβα αγορασε την mv και οι καστιλιονι ειχαν την τρελα με μικρο εργοστασιο να τα βαλουν με τα θηρια και να κερδισουν...
η mv βγαζει δικαιωματικα το ελεφαντ και ειναι μου....αρα!!!
Καλά, η Ducati το οφείλει ότι υπάρχει σε όποια πέτρα κι αν γυρίσεις ανα τα χρόνια... Texas, Audi, το σύμπαν έχει βοηθήσει για να μην χαθεί το μαγαζί και καλά έκαναν. Το μονοπώλειο, μόνο κακό έκανε... Η MV ήταν υπο την κατοχή της Harley το 2008, άρα υπο μία λογική, και η Harley είναι υπεύθυνη που υπάρχει MV τώρα. Μην συγκρίνουμε λίγο παιδιά ανόμια πράγματα.

Τo Agusta, ΔΕΝ (επαναλαμβάνω), ΔΕΝ είναι προσανατολισμένο για χώμα, ότι και να μας λένε. Θα πω απλά το εξής. Δείτε πλαϊνή φωτογραφια του Lucky 9.5 και δείτε που είναι η σέλα και που το τεπόζιτο. Κάθεσαι, κάτω κάτω, λίγο πιο κάτω. Και κάτω λίγο ακόμα. Τύφλα να έχει το Αφρικα το 750. Και δείτε το λίγο απο πίσω μετά. Είναι γκοτζίλα. Προφανώς για ταξίδι Αθήνα Σαλονίκη θα είναι τραίνο. To Ducati είναι τελείως διαφορετικό, προσανατολισμένο αλλου (μιας και έχουν και τα Multi αυτοί). Πιστεύω σύντομα θα το δούμε και σε μικρότερη βερσιον. Είναι ωραίο? Ε σε άλλους αρέσει. Είναι για χώμα, ούτε με σφαίρες. Είναι άλλη κατηγορία μοτοσυκλέτας. Γι αυτό λέω είναι άκυρο (κατ εμένα τώρα, έτσι? Δεν είναι ανάγκη να συμφωνήσουμε όλοι Παρασκευή βράδυ, τα συμφωνάμε Δευτέρα πρωί αν είναι), το αγκούστα μέσα σε Dakar μοτοσυκλέτες. Γιατί το 9.5 θα έχει τέτοια σχέση με έρημο, όση σχέση έχουν οι μύξες με τ' αεροπλάνα. Ουτε η Χοντα δεν έκανε τέτοιο πανηγύρι όταν βγήκε το Africa κι έτρεξε και μάλιστα με τον Ceci στο Eco Race το 2017.
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450

Πολύ καλό το γεωμετρικό σχόλιο για το DesertX ενάντια στο Norden (προσθέτω και το 950 Adv για να έχουμε μια ιδέα)

Μπροστινό: DesertX KYB 46mm - Norden: WP 43mm - 950: WP 48mm
Διαδρομή: DesertX: 230mm - Norden: 220mm - 950: το ζήσαμε απο 210mm μέχρι 265mm κι όποιος το έφτανε...
Πίσω Διαδρομή: DesertX: 220mm - Norden: 215mm - 950: 230mm μέχρι 265mm

Μεταξόνιο: DesertX: 1608mm - Norden: 1513mm - 950: 1570mm
Βενζίνη: DesertX: 21-29 λίτρα - Norden: 19 λίτρα - 950: 22 Λίτρα.

Steering head angle: DesertX: 62,4 μοίρες - Norden: 64,2 μοίρες - 950: 63.4 μοίρες
Trail: DesertX: 122mm - Norden: 106.9mm - 950: 119mm

Βάρος: DesertX: 202kg - Norden: 204kg - 950: απο 198kg αλλά βρήκα μέχρι 206kg

Mιλάω πάντα για σχεδόν τα ίδια κυβικά, μιας και άμα πάμε σε T700, Tuareg 660 κλπ, τα νούμερα είναι διαφορετικά.
Περίεργα προσανατολισμένο το DesertX, αλλά βλέπουμε ακόμα το 950 σε τι βαθμό ήταν την εποχή που εμφανίστηκε...
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade

Πολύ καλό το γεωμετρικό σχόλιο για το DesertX ενάντια στο Norden (προσθέτω και το 950 Adv για να έχουμε μια ιδέα)

Μπροστινό: DesertX KYB 46mm - Norden: WP 43mm - 950: WP 48mm
Διαδρομή: DesertX: 230mm - Norden: 220mm - 950: το ζήσαμε απο 210mm μέχρι 265mm κι όποιος το έφτανε...
Πίσω Διαδρομή: DesertX: 220mm - Norden: 215mm - 950: 230mm μέχρι 265mm

Μεταξόνιο: DesertX: 1608mm - Norden: 1513mm - 950: 1570mm
Βενζίνη: DesertX: 21-29 λίτρα - Norden: 19 λίτρα - 950: 22 Λίτρα.

Steering head angle: DesertX: 62,4 μοίρες - Norden: 64,2 μοίρες - 950: 63.4 μοίρες
Trail: DesertX: 122mm - Norden: 106.9mm - 950: 119mm

Βάρος: DesertX: 202kg - Norden: 204kg - 950: απο 198kg αλλά βρήκα μέχρι 206kg

Mιλάω πάντα για σχεδόν τα ίδια κυβικά, μιας και άμα πάμε σε T700, Tuareg 660 κλπ, τα νούμερα είναι διαφορετικά.
Περίεργα προσανατολισμένο το DesertX, αλλά βλέπουμε ακόμα το 950 σε τι βαθμό ήταν την εποχή που εμφανίστηκε...

Τα ψηλα μηχανακια αρεσκονται περισσοτερο σε μεγαλυτερα μεταξονια και trail, χωρις αυτο να σημαινει πως κανουν απο ευελιξια. Τα πιο επιθετικα νουμερα σε τρειλ και κοντα μεταξονια, δινουν αυτη την ''αναλαφρη'' αισθηση που περιγραφουν πολλοι στα 790/890 σε κλειστα χωματινα κομματια και σφιχτα στροφιλικια, κανουν τα μηχανακια ασταθη παντου ομως, και σε χαμηλοτερες ταχυτητες, αλλα και σε ταχυτητες με υψηλοτερες μουαγιεν. Η πρωτη κινηση που εκανε τα πρωτα αγωνιστικα sm απο στο περιπου σε αισθηση σε ξυραφια, ηταν η αυξηση του τρειλ απο τα οριακα επικινδυνα 70-80χιλ σε 120+ (και μιλαμε για τα αγωνιστικα 450). Αυτο ειναι για οσους νομιζουν πως αυτη η αισθηση που εχουν τα νεοτερα μοντελα ειναι καποιου ειδους εξελιξη, και οχι απλα διαφορετικο τριμαρισμα της γεωμετριας της μοτο.

Το δε σχετικα υψηλο (κατα τη γνωμη μου απολυτως σωστο) τρειλ στα 120χιλ δινει και την επιπλεον ευελιξια σε οποιον παρει το dessert να βαλει ενα σετ 19/17 τροχους απο τα αλλα μοντελα της ντουκατι, και να μπορει να παιζει με ασφαλτινο και χωματινο σεταπ κατα το δοκουν, χωρις να εχει προβληματα γεωμετριας στο δρομο.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO

Πολύ καλό το γεωμετρικό σχόλιο για το DesertX ενάντια στο Norden (προσθέτω και το 950 Adv για να έχουμε μια ιδέα)

Μπροστινό: DesertX KYB 46mm - Norden: WP 43mm - 950: WP 48mm
Διαδρομή: DesertX: 230mm - Norden: 220mm - 950: το ζήσαμε απο 210mm μέχρι 265mm κι όποιος το έφτανε...
Πίσω Διαδρομή: DesertX: 220mm - Norden: 215mm - 950: 230mm μέχρι 265mm

Μεταξόνιο: DesertX: 1608mm - Norden: 1513mm - 950: 1570mm
Βενζίνη: DesertX: 21-29 λίτρα - Norden: 19 λίτρα - 950: 22 Λίτρα.

Steering head angle: DesertX: 62,4 μοίρες - Norden: 64,2 μοίρες - 950: 63.4 μοίρες
Trail: DesertX: 122mm - Norden: 106.9mm - 950: 119mm

Βάρος: DesertX: 202kg - Norden: 204kg - 950: απο 198kg αλλά βρήκα μέχρι 206kg

Mιλάω πάντα για σχεδόν τα ίδια κυβικά, μιας και άμα πάμε σε T700, Tuareg 660 κλπ, τα νούμερα είναι διαφορετικά.
Περίεργα προσανατολισμένο το DesertX, αλλά βλέπουμε ακόμα το 950 σε τι βαθμό ήταν την εποχή που εμφανίστηκε...
Ολα τα παραπανω δειχνουν οτι αν θελει η ΚΤΜ να ανταγωνιστει αυτα τα μηχανακια, γιατι το 790 τους βγηκε λιγο μεσοβεζικο, ειναι να ξαναφτιαξει το 990….. δυστηχως γι αυτους….και λεω δυστηχως γιατι φτιαξανε τα 1190 με τυμπανοκρουσιες, αλλα στο μυαλο τους ειχανε το gs και αποδεικνυεται οτι το χωματινο κοινο τους το γραψανε……γι αυτο οσοι ειχανε 990 πηρανε τενερε και το φυσανε και δεν κρυωνει
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ολα τα παραπανω δειχνουν οτι αν θελει η ΚΤΜ να ανταγωνιστει αυτα τα μηχανακια, γιατι το 790 τους βγηκε λιγο μεσοβεζικο, ειναι να ξαναφτιαξει το 990….. δυστηχως γι αυτους….και λεω δυστηχως γιατι φτιαξανε τα 1190 με τυμπανοκρουσιες, αλλα στο μυαλο τους ειχανε το gs και αποδεικνυεται οτι το χωματινο κοινο τους το γραψανε……γι αυτο οσοι ειχανε 990 πηρανε τενερε και το φυσανε και δεν κρυωνει
Οσοι είχανε 990adv ,πήρανε ή θελουν να πάρουν Τ7 ,κυρίως για 3 λόγους με σειρά προτεραιότητας:
  1. Χαμηλή Τιμή από-κτησης καινούργιας μοτ/τας 2021 μοντ
  2. Μπας κ ξεμπλέξουν από τον "τρύπιο κουμπαρά" των...θεμάτων του 990
  3. Γιατί είναι μια σύγχρονη αντιγραφή της συνταγής των 950/990adv ,με σφραγγίδα ΓιαΜπαΝέζικης αξιο?πιστίας
Ξεκάθαρα όχι ,γιατί η ΚΤΜ τους παράτησε χωρίς επιλογές στα TravelEnduro.

Ακόμα κ τα μεγαλα μονοκύλινδρα της ΚΤΜ-Χασκυ ,έχουν τα ίδια άλογα με τα 2κίλυνδρα Γιαμπάν ,με καλύτερες αναρτήσεις ,ηλεκτρονικά τελευταίας γενιάς ,κ 50 κιλά λιγότερα ,άρα καλύτερες επιδόσεις παντού.
Αλλά ,ακόμα κι αυτά ,είναι ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ από το Τ7.

Επίσης... Aν τα 790R-890R ήταν έστω κ 1000-1500 € ακριβότερα από το Τ7 .θα έπαιρναν αυτά.
Αλλά ,όποιος γνωρίζει ,κ μπορεί να κοστολογήσει κορυφαίες αναρτήσεις ,ηλεκτρονικά ,κλπ καλούδια ,καταλαβαίνει ότι αυτό είναι αδύνατον.

ΥΓ: Moon@RRa το DeseRt-X
 
Τελευταία επεξεργασία:

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Τα ψηλα μηχανακια αρεσκονται περισσοτερο σε μεγαλυτερα μεταξονια και trail, χωρις αυτο να σημαινει πως κανουν απο ευελιξια. Τα πιο επιθετικα νουμερα σε τρειλ και κοντα μεταξονια, δινουν αυτη την ''αναλαφρη'' αισθηση που περιγραφουν πολλοι στα 790/890 σε κλειστα χωματινα κομματια και σφιχτα στροφιλικια, κανουν τα μηχανακια ασταθη παντου ομως, και σε χαμηλοτερες ταχυτητες, αλλα και σε ταχυτητες με υψηλοτερες μουαγιεν. Η πρωτη κινηση που εκανε τα πρωτα αγωνιστικα sm απο στο περιπου σε αισθηση σε ξυραφια, ηταν η αυξηση του τρειλ απο τα οριακα επικινδυνα 70-80χιλ σε 120+ (και μιλαμε για τα αγωνιστικα 450). Αυτο ειναι για οσους νομιζουν πως αυτη η αισθηση που εχουν τα νεοτερα μοντελα ειναι καποιου ειδους εξελιξη, και οχι απλα διαφορετικο τριμαρισμα της γεωμετριας της μοτο.

Το δε σχετικα υψηλο (κατα τη γνωμη μου απολυτως σωστο) τρειλ στα 120χιλ δινει και την επιπλεον ευελιξια σε οποιον παρει το dessert να βαλει ενα σετ 19/17 τροχους απο τα αλλα μοντελα της ντουκατι, και να μπορει να παιζει με ασφαλτινο και χωματινο σεταπ κατα το δοκουν, χωρις να εχει προβληματα γεωμετριας στο δρομο.
Επιπελον, τα μικρα τρεηλ των κτμ ευνοουν την ορθια οδηγηση γιατι στριβεις ετσι κι αλλιως αποκλειστικα με μετατοπιση του βαρους σου. Οταν ομως καθεσαι, το μικρο τρεηλ σε ψηλο και βαρυ μηχανακι καθιστα το αναποδο τιμονι στην εισοδο της στροφης αρκετα ως πολυ προβληματικο. Με αποτελεσμα ολοι εμεις που δοκιμασαμε 17/19 ροδες στα θωρηκτα μας να πρεπει να ριξουμε τον κωλο σε σχεση με την μουρη ωστε να ανακτηθει εν μερει η απωλεια τρεηλ λογω μικροτερης μπροστινης ροδας. Το οτι οι 19ρηδες τροχοι εχουν και πιο φαρδια λαστιχα δεν βοηθαει την ολη κατασταση...

Τωρα για το ποια ειναι τα καλλιτερα νουμερα τρεηλ δεν νομιζω πως υπαρχει universal συνταγη. Οπως λενε και στην Βουλη το θεμα ειναι πολυπαραγοντικο. Μεταξονιο, ρεηκ, θεση κεντρου βαρους, κ.β. αναβατη σε σχεση με κ.β. μηχανης, τροπος οδηγησης για τον οποιο η μηχανη εχει βελτιστοποιηθει κλπ.
Παντως οταν βλεπεις μικρα τρεηλ η υποθεση βρωμαει χωμα, ορθιος και Λαυρεντη του Ρεϊς.
 
Τελευταία επεξεργασία:

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Nα προσθέσω εδώ για να πάρουμε μια πιο σφαιρική εικόνα.

To 790 Adv R έχει Μεταξόνιο 1528mm και Trail 110.4mm και το Τ700 1595mm και 104 αντίστοιχα.
Είναι πολύ πιο πολύπλοκο απο τέσσερα νούμερα που παραθέτουμε, και αναλύεται εξαιρετικά στο Motorcycle Dynamics And Technology (σελ. 17-29) αλλά και σε άλλα σημεία του βιβλίου απο τον Gaetano Cocco. Όμως δείχνουν λίγο το πως και τι έχει επιλέξει η κάθε εταιρία για το μοντέλο της. Όπως ειπώθηκε παραπάνω, παίζουν ρόλο πολλά πράγματα για να καταλάβουμε το τι ακριβώς έχει το κάθε μοντέλο. Άμα έχεις οδηγήσει Super Tenere πάντως, όλα τα άλλα είναι διαστημόπλοια, οπότε οκ. :D
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το ότι θα φτάναμε να συγκρίνουμε μιά Ducati με το "ιερό τέρας" 9Χ0 είναι από μόνο του επίτευγμα της εταιρίας.
 
Top Bottom