Ducati Scrambler Icon & Desert Sled

al800

Desert_Sleder
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
Ducati Scrambler Desert Sled
Και οι δύο μηχανές ανήκουν στην κατηγορία Retro...ή οπως η ίδια η εταιρία λέει Born Free...

Θα γράψω 2-3 λόγια για όσους κολλήσουν το μικρόβιο των Scrambler και αναρωτιούνται αν αξίζει να αγοράσουν μια μηχανή αντίστοιχης κατηγορίας αλλά και τα συγκεκριμένα μοντέλα.
Για να μη γελιόμαστε ο κανονικός τίτλος της κατηγορίας είναι Retro...δηλαδή σύγχρονες μηχανές με εμφάνιση από το παρελθόν. Οι συγκεκριμένες μηχανές όμως είναι και λίγο παραπάνω ρετρό λόγω του αεροελαιόψυκτου L twin κινητήρα 803 κυβικών εκατοστών. H Ducati ονομαζει ως L twin το δικύλινδρο με γωνία 90 μοιρών. Πρόκειται για κατα βάση street μηχανάκια με δυνατότητα ομως να πάνε και στο χώμα. To Icon λόγω χαμηλότερης διαδρομής και ύψους σε βατούς χωματόδρομους...το Desert Sled για κάτι παραπάνω λόγω της μεγαλύτερης απόστασης από το έδαφος, τόσο όσο ενα κανονικό n off μηχανάκι (25 εκατοστά περίπου) με 46 usd πηρούνι πληρως ρυθμιζόμενο και διαδρομή 200mm εμπρός πίσω σε αντίθεση με το Icon που έχει 150mm μπρος πίσω.
Η πρώτη φουρνιά το μόνο ηλεκτρονικό βοήθημα που είχε ήταν abs απλό το οποίο απενεργοποιείται πλήρως (σε περίπτωση απενεργοποίησης μάλιστα πρέπει να επανενεργοποιηθεί ακόμα και αν σβήσει ο κινητήρας και ξαναμπει μπρος). Το απλό μοντέλο εχει 18-17 τροχούς με πίσω 180-55 ενώ το Desert 19-17 με διαστάσεις ελαστικων μεσαίου on off...120/70 και 170/60.
Το απλό ζυγίζει 189 κιλά με τα 13,5 λίτρα καύσιμο ενώ το DS 207.
Οι περισσότεροι θα πουν ότι πρόκειται για παλαιάς κοπής κινητήρες που μπαίνουν σε μηχανές με ρετρό αισθητική και βρήκε ενα τρόπο η Ducati να πουλήσει κάτι ξεπερασμένο με νέο τρόπο. Ισως είναι κι έτσι αλλά παρότι στα συγκεκριμένα μηχανάκια λείπουν τα ηλεκτρονικά μπορώ να πω ότι και τα δύο, το Icon περισσότερο, στρίβουν με τη σκέψη...με την υπόνοια και μόνο ότι θέλεις να στρίψεις...τόσο στο φρενάρισμα όσο και στην έξοδο είναι σαν να έχεις cornering abs και lean angle traction control...Με οσα χιλιόμετρα και αν περάσω από οποιαδήποτε ανωμαλία στην άσφαλτο ποτέ δεν αποσταθεροποιείται ουτε το μπρος ουτε το πίσω μέρος. Εχουν πολύ ομοιογενή αίσθηση στο στρίψιμο και τα δύο...Αρκετά κοντό κιβώτιο με αίσθηση ότι στις 4.000 στροφές ισως να μη θέλει παραπάνω αλλά τελικά ο πραγματικός ήχος αρχίζει να ακούγεται εκεί γύρω στις 6000 όπου νομίζεις ότι ακούς άλλο μηχανάκι. ΠΟλύ λίγοι κραδασμοί αλλά τόσο κοντή κλιμάκωση που πολλές φορές αναζητάς 7η ταχύτητα.
Σε επίπεδο αυτονομίας, δυστυχώς μικρή και αυτό λόγω εργονομίας που δε σ αφηνει να οδηγήσεις αργά τα συγκεκριμένα μηχανάκια...αν προέρχεσαι από on off μηχανή...θα στρίβεις δίχως αύριο...δεν μπορείς να τα οδηγήσεις ήρεμα χωρίς απαραίτητα να σημαίνει ότι οι αλλαγές γίνονται σε υψηλές στροφές. Τα μαρσπιε είναι έτσι τοποθετημένα που το πας σε στυλ Ready 2 Race...
Ειδικά το DS που έχει ρυθμιζόμενα μπρος και πίσω το φέρνεις στα μέτρα σου τόσο ώστε να περνάει απροβλημάτιστα και πάνω από τη χειρότερη άσφαλτο. Τα λάστιχα και στα δυο μοντέλα είναι πολύ καλά και για στεγνό χώμα...
Επίσης και τα 2 τα πας ανετα πορεία 130+ παρά την απουσία φαίρινγκ και ανεμοκάλυψης γιατί μπορεί να σε χτυπάει ο αέρας περισσότερο ωστόσο δεν έχεις στροβιλισμούς. είναι ομοιόμορφη η κατανομή σε βαθμό που αν εχεις κατάλληλο εξοπλισμό δε σε προβληματίζει.
Αλλαγή λαδιών ο κατασκευαστής δίνει στις 12.000 και βαλβίδες στις 24.000. το μεγάλο σέρβις στα 24.000 είναι ακριβότερο από μηχανάκια αντίστοιχης κατηγορίας.
Παρότι οι περισσότεροι εστιάζονται στην εμφάνιση, όταν τα οδηγήσει κανείς καταλαβαίνει ότι είναι κάτι παραπάνω από απλά όμορφα μηχανάκια. Αξίζει να τα δοκιμάσει και οδηγήσει κανείς ακόμα και αν δεν τα αγοράσει ποτέ. Είναι πολύ πρακτικά μέσα στην πόλη, είναι σαν να οδηγείς παπάκι απλά το καλοκαίρι στατικά ίσως βγάλουν από τη μια πλευρά λίγο παραπάνω ζέστη. Από κει και πέρα εγώ που προερχόμουν από Bmw 650 μονό και δικύλινδρο, μπορώ να πω ότι οδηγικά τα ρετρο Ducati είναι σαν να είναι από άλλο πλανήτη σε επίπεδο οδηγικής συμπεριφοράς...
Αυτά εν ολίγοις. Αν θέλει κάποιος να ρωτήσει κάτι παραπάνω ή να προσθέσει τη δική του εμπειρία είναι ευπρόσδεκτος να το κάνει. Προσωπικά δεν έχω εμπειρία μεγάλη στους 2 τροχούς ωστόσο οδήγησα και άλλες εταιρίες στην αντίστοιχη κατηγορία. Οδηγικά τα συγκεκριμένα Ducati είναι αλλού...χωρίς τα άλλα μηχανάκια να είναι κακά, απλά κανένα δε μου έβγαλε αυτη τη σιγουριά και αίσθηση όταν το πίεσα παραπάνω. Σε κάθε περίπτωση ομως προκειται για κατα βάση street μηχανές, απλά κάποιες από αυτές έχουν παραπάνω δυνατότητες στο χώμα...αντίστοιχες κάποιου μεγαλύτερου on off.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Θα σου ηταν ευκολο να μας ανεβασεις εναν προχειρο οδηγο με τιμοκαταλογο των σερβις αντιπροσωπείας?
Εννοω οτι εχεις κανει μεχρι τωρα...
 

al800

Desert_Sleder
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
Ducati Scrambler Desert Sled
Να σου πω την αλήθεια στο Icon έκανα μονο το 1000αρι που είχε λάδια φίλτρο λαδιού και κάποιους ελέγχους περα από το διαγνωστικό σε διάφορα σημεία. Μια ώρα περίπου 100 ευρώ. Πάνω στο χρόνο που ηταν να κάνω πάλι αλλαγή λαδιών το έδωσα και πήρα το Desert Sled...το οποίο έχει κάνει και αυτό το 1000αρι -και αυτό 100- και το καλοκαίρι θα κάνει το ετήσιο. Όταν είχα ρωτήσει, απο ο,τι θυμάμαι, αυτό στις 12.000χλμ κοστίζει γυρω στα 220 και στις 24.000χλμ στα 400...Καλύτερα να ρωτήσεις σε κάποιο εξουσιοδοτημένο γιατί μπορεί να κάνω και λάθος...εννοώ ότι μπορεί να μπερδεύω τις τιμές με αυτές του 950...
 
Τελευταία επεξεργασία:

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Κανονικες τιμες...
Γενικα θεωρω και εγω αυτο που ειπες , ''Πιστεύω όποιος είναι κολλημένος με τους 2 τροχούς πρέπει κάποια στιγμή στη ζωή του να αγοράσει μία Ducati... ''
Οπως και συμφωνω απολυτα και με την αποψη του #skliros_kariolis (geez996)

Nα την χαιρεσαι την κουκλα!
 

al800

Desert_Sleder
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
Ducati Scrambler Desert Sled
Είναι μηχανάρες και οι δύο από πολλές απόψεις...αλλά τίποτα δεν είναι αιώνιο...;)
οι μηχανές φεύγουν...οι βόλτες μένουν...και τα μουγκρητά για να μην πω ουρλιαχτά του κινητήρα πάνω από τις 6.000 στροφές. όταν τον ακούς αυτόν τον ήχο, κολλάει το χέρι σου στο γκάζι και δεν μπορείς να το κλείσεις.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
ΚΤΜ 990 ADV ORANGE
το μονο που εχουν παραπανω κοστος απο ολα τα αλλα ειναι οι υμαντες,που και αυτοι ειναι στο κατοσταρικο.
η ντουκ με αυτη τη σειρα,κυριολεκτικα εκανε πολυ καλο μπασιμο,τα μηχανακια ειναι πανεμορφα,εχουν το κατι που τραβαει και με την ορεξη που εχει το <ξεχωριστο> σχεδιαστικο τμημα ,θα βλεπουμε πολυ ωραιες παραλλαγες.
 

rodouma

MeMeNTo MoRi
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Μάνος
Μοτό
CryptonX-CRF1000L-VFR1200F
Όμορφο κι ικανότατο...:ok:

Το ζουμί @3:25"...


more DS...

 
Τελευταία επεξεργασία:

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Και εγω αν ηθελα να προμοταρω ενα μηχανακι, σε εναν τετοιο θα το εδινα στο χωμα!!:p
Περα απο τον αναβατη.....ειναι πολυ ωραιο!
 
Top Bottom