Φοράω το D606 σε διάσταση 120/90-18 (δηλαδή στον πίσω τροχό) και μόλις έχω συμπληρώσει 5000 χλμ. Δεδομένου ότι τη μηχανή την χρησιμοποιώ σχεδόν αποκλειστικά για τις χωμάτινες εξορμήσεις και επειδή κάποιες από αυτές είναι απομακρυσμένες On/Off-άδες, αξιολογώ πως πάνω-κάτω τα χλμ. είναι μοιρασμένα ως προς τη σχέση άσφαλτος/χώμα.
Η μοτοσυκλέτα μου είναι 250cc, 30 άλογα (στρόφαλο) και το βάρος της κυμαίνεται μεταξύ 140-150 κιλών. Στην Εθνική συνήθως κινούμαι με ταχύτητα 110 πραγματικών χλμ ανά ώρα. Αυτά τα σημειώνω διότι πιστεύω πως είναι πολύ πιθανό η συμπεριφορά να διαφοροποιείται σε μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες και ως προς τα κρατήματα και κυρίως ως προς τη φθορά.
Μπροστά φοράω ένα D952 σε διάσταση 80/100-21 αλλά για αυτό θα γράψω σε αντίστοιχο θέμα που αν δεν υπάρχει, θα ανοίξω νέο. Το καταθέτω μόνο και μόνο για να γνωρίζεται ποιο ακριβώς είναι το σετ που φοράω.
Λοιπόν μετά από 5000 χλμ το τακούνι έχει φθορά περίπου 60%. Έχω μόνο καλά να πω σε όλα τα επίπεδα. Στην άσφαλτο έχει εξαιρετική συμπεριφορά στο στεγνό με αρκετά καλή ποιότητα κύλισης στις ευθείες και καλό κράτημα στις στροφές (αφού έγραψε τα πρώτα 500 χλμ και πάτησε). Στο βρεγμένο δεν με έχει ξαφνιάσει ποτέ χωρίς όμως να το έχω πιέσει σε στροφές, Έχω κάνει κάποια ελεγχόμενα δυναμικά φρεναρίσματα και όλα καλά.
Στο χώμα η εξαιρετική συμπεριφορά του μπροστινού (D952) σε όλα τα τερέν υποστηρίζεται επαρκέστατα από το D606. Σε ξερά και μαλακά χώματα είναι πραγματικά κορυφαίο ενώ στις λάσπες περνάει πολύ καλά και απαλλάσσεται πολύ εύκολα από το χτίσιμο του πηλού με τις πρώτες γκαζιές εντός στεγνού εδάφους. Πιστεύω πως αντίστοιχη συμπεριφορά θα έχει σε χρήση με οποιοδήποτε μονοκύλινδρο ανεξαρτήτως κυβισμού με διαφορά όμως στη πρόοδο της φθοράς.
Το βάρος του ελαστικού στις δικές μου διαστάσεις είναι 5,5 κιλά.