Dunlop D606 Dual sport

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Καλα ακουγονται τα παραπανω, θα τοχω σοβαρα στα υπ'οψη οταν το Τ63 τα παιξει :ok: Κωστα @konkost γραψε αργοτερα εδω ποσα χιλιομετρα θα βγαλει συνολικα στο ΤΑ.
 

thn

Μέλος
Περιοχή
Καστοριά
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
06' TE610
Σε 140 πίσω δεν βγαίνει το 606; Μέχρι 130 βρίσκω για 18" - αν και δε νομίζω να έχει μεγάλη διαφορά σε τέτοιου είδος λάστιχο.
 

MoNiker

ΑνεΜελος...
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Πανος
Μοτό
HUSQVARNA...sexy10 enduro
Σε 140 πίσω δεν βγαίνει το 606; Μέχρι 130 βρίσκω για 18" - αν και δε νομίζω να έχει μεγάλη διαφορά σε τέτοιου είδος λάστιχο.
Προχωρα αφοβα,οντως μεχρι 130 βγαινει αλλα με 90αρι προφιλ οποτε ολα οκ:ok:
 

kavadias

Μέλος
Περιοχή
there and back again
Όνομα
Τάσος
Μοτό
KTM 1290 SA '15
KTM 690 Enduro '08
KTM EXC 250 '06
Έχει δοκιμάσει κανείς το μπροστινό του;

Στο advrider.com παίζει πολύ ο συνδυασμός F/R - D606/D908RR. Προς το παρόν έχω T63/D908RR, αλλά το μπροστινό θέλει άλλαγμα άμεσα και το πίσω σε 1-2 βόλτες. Μάλλον θα ξαναβάλω D908rr για πίσω γιατί για σκληρό τερραίν (καλοκαίρι) και σκεφτόμουν το D606 μπροστά. Τοχει δοκιμάσει κανείς; KTM 690 το μηχανάκι. ευχαριστώ.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Έχει δοκιμάσει κανείς το μπροστινό του;

Στο advrider.com παίζει πολύ ο συνδυασμός F/R - D606/D908RR. Προς το παρόν έχω T63/D908RR, αλλά το μπροστινό θέλει άλλαγμα άμεσα και το πίσω σε 1-2 βόλτες. Μάλλον θα ξαναβάλω D908rr για πίσω γιατί για σκληρό τερραίν (καλοκαίρι) και σκεφτόμουν το D606 μπροστά. Τοχει δοκιμάσει κανείς; KTM 690 το μηχανάκι. ευχαριστώ.
γενικα τα μεικτα κανουν δουλεια , δεν εχω κανει την πατεντα αλλα εχω συζητησει με πολλους που κανουν τετοιες μοντιφιες και ειναι πιλυ ικανοποιημενοι
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Φοράω το D606 σε διάσταση 120/90-18 (δηλαδή στον πίσω τροχό) και μόλις έχω συμπληρώσει 5000 χλμ. Δεδομένου ότι τη μηχανή την χρησιμοποιώ σχεδόν αποκλειστικά για τις χωμάτινες εξορμήσεις και επειδή κάποιες από αυτές είναι απομακρυσμένες On/Off-άδες, αξιολογώ πως πάνω-κάτω τα χλμ. είναι μοιρασμένα ως προς τη σχέση άσφαλτος/χώμα.

Η μοτοσυκλέτα μου είναι 250cc, 30 άλογα (στρόφαλο) και το βάρος της κυμαίνεται μεταξύ 140-150 κιλών. Στην Εθνική συνήθως κινούμαι με ταχύτητα 110 πραγματικών χλμ ανά ώρα. Αυτά τα σημειώνω διότι πιστεύω πως είναι πολύ πιθανό η συμπεριφορά να διαφοροποιείται σε μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες και ως προς τα κρατήματα και κυρίως ως προς τη φθορά.

Μπροστά φοράω ένα D952 σε διάσταση 80/100-21 αλλά για αυτό θα γράψω σε αντίστοιχο θέμα που αν δεν υπάρχει, θα ανοίξω νέο. Το καταθέτω μόνο και μόνο για να γνωρίζεται ποιο ακριβώς είναι το σετ που φοράω.

Λοιπόν μετά από 5000 χλμ το τακούνι έχει φθορά περίπου 60%. Έχω μόνο καλά να πω σε όλα τα επίπεδα. Στην άσφαλτο έχει εξαιρετική συμπεριφορά στο στεγνό με αρκετά καλή ποιότητα κύλισης στις ευθείες και καλό κράτημα στις στροφές (αφού έγραψε τα πρώτα 500 χλμ και πάτησε). Στο βρεγμένο δεν με έχει ξαφνιάσει ποτέ χωρίς όμως να το έχω πιέσει σε στροφές, Έχω κάνει κάποια ελεγχόμενα δυναμικά φρεναρίσματα και όλα καλά.

Στο χώμα η εξαιρετική συμπεριφορά του μπροστινού (D952) σε όλα τα τερέν υποστηρίζεται επαρκέστατα από το D606. Σε ξερά και μαλακά χώματα είναι πραγματικά κορυφαίο ενώ στις λάσπες περνάει πολύ καλά και απαλλάσσεται πολύ εύκολα από το χτίσιμο του πηλού με τις πρώτες γκαζιές εντός στεγνού εδάφους. Πιστεύω πως αντίστοιχη συμπεριφορά θα έχει σε χρήση με οποιοδήποτε μονοκύλινδρο ανεξαρτήτως κυβισμού με διαφορά όμως στη πρόοδο της φθοράς.

Το βάρος του ελαστικού στις δικές μου διαστάσεις είναι 5,5 κιλά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Στο ξε-ζανταρισμα με λεβιεδάκια σε περίπτωση φούιτ πως είναι? Το έχει δοκιμάσει κανείς?

(Το ΜΤ21 βγαίνει πολύ εύκολα πίσω και το μπροστά για πλάκα)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σε μια περίεργη βόλτα με πολύ πέτρα αλλάξαμε σαμπρέλα 3 φορές στη μηχανή μου (οι άλλες δυο ήταν γιατί έβαζα σαμπρέλες από μπροστινό).
Ούτε εύκολο, ούτε δύσκολο.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Στο ξε-ζανταρισμα με λεβιεδάκια σε περίπτωση φούιτ πως είναι? Το έχει δοκιμάσει κανείς?

(Το ΜΤ21 βγαίνει πολύ εύκολα πίσω και το μπροστά για πλάκα)
Θα ξερω συντομα οταν θα το αλλαξω


Π
 
Top Bottom