DUNLOP MUTANT (New)-Νέο λάστιχο-

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Η Dunlop παρουσίασε το νέο Mutant, ένα ευέλικτο ελαστικό που φέρνει μια crossover προσέγγιση στην αγορά των ελαστικών.

Το νέο Mutant της Dunlop μπορεί να προσφέρει ευελιξία σε όλες τις καιρικές συνθήκες και όλα τα εδάφη, σε 370 διαφορετικά μοντέλα μηχανών είτε πρόκειται για μοτοσυκλέτες adventure, sport touring, naked, ρετρό είτε scrambler.

Το Dunlop Mutant, που θα κυκλοφορήσει στην αγορά τον Ιανουάριο του 2020, είναι το αποτέλεσμα του συνδυασμού των γνώσεων της Dunlop, στα βραβευμένα hypersport και touring ελαστικά της, και των τεχνολογιών που έχουν αναπτυχθεί σε αγώνες με βρεγμένες συνθήκες οδήγησης.

Η Dunlop ονομάζει αυτό το συνδυασμό καινοτομιών, «τεχνολογία 4 εποχών» η οποία περιλαμβάνει ένα μείγμα από υλικά, κατασκευές και ενώσεις που έχουν σχεδιαστεί για να λειτουργούν στις πλέον αντίξοες καιρικές συνθήκες - συμπεριλαμβανομένων των σκληρών χειμερινών συνθηκών. Γι’ αυτό το λόγο, το Mutant έχει αποκτήσει την επίσημη σήμανση «M+S» (Mud & Snow), που σημαίνει ότι είναι απολύτως κατάλληλo για δύσκολες συνθήκες.

Ο Dmitri Talboom, Product Manager της Dunlop Motorcycle Europe, δήλωσε: «Το Mutant παρέχει στους αναβάτες την ποιότητα χειρισμού και σταθερότητας που περιμένει κανείς από τα hypersport ελαστικά, συνδυασμένα όμως με την καλύτερη δυνατή πρόσφυση σε βρεγμένες συνθήκες, όπως τα αγωνιστικά βρόχινα ελαστικά. Παράλληλα, προσφέρει το επίπεδο ανθεκτικότητας που αναμένει κάποιος από ένα touring ελαστικό.

Η Dunlop διαθέτει μακρά εμπειρία στα νικηφόρα σε δοκιμασίες, sport touring ελαστικά, όπως το RoadSmart III και στα ελαστικά περιπέτειας όπως το νέο Trailmax Meridian ενώ παράλληλα, διαγωνίζεται σε αγώνες με βρεγμένες συνθήκες του υψηλότερου επιπέδου όπως στο Moto2 και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής. Η ομάδα ανάπτυξής μας συνδύασε αυτή τη γνώση για να δημιουργήσει ένα ελαστικό ιδανικό για όλες τις εποχές».

Η σειρά Mutant της Dunlop διαθέτει πέντε εμπρόσθια και έξι πίσω διαστάσεις ελαστικών. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι πάνω από 370 διαφορετικά μοντέλα μοτοσυκλετών μπορούν να εξοπλιστούν με το Mutant. Προτεραιότητα της Dunlop ήταν να επεκταθεί η σειρά πέρα από τις κλασικές crossover μηχανές, όπως τη Ducati Multistrada και τη Yamaha Tracer, ώστε να εξασφαλιστεί η απόδοση crossover σε μια μεγάλη ποικιλία μοντέλων, όπως εξήγησε ο Dmitri.

«Όλο και πιο συχνά, παρατηρούμε scrambler, ρετρό, και naked μοτοσυκλέτες να χρησιμοποιούνται ως μηχανές, κατάλληλες για όλες τις εποχές και όλες τις συνθήκες.

Η έρευνα της Dunlop έχει δείξει ότι αυτοί οι αναβάτες αναζητούν ένα ελαστικό που να τους δίνει την αίσθηση και το χειρισμό μιας hypersport μηχανής, παρέχοντας όμως την ανάλογη εμπιστοσύνη για να απολαύσουν τη βόλτα τους - ανεξάρτητα από τον καιρό. Το Dunlop Mutant προσφέρει ακριβώς αυτό το μοναδικό crossover χαρακτήρα».

Το διακριτικό σχέδιο πέλματος του Mutant συνδυάζει τακούνια με επιθετικό στυλ με ένα δυναμικό κατευθυντήριο σχεδιασμό. Αυτή η ξεχωριστή εμφάνιση διαθέτει στοιχεία από ελαστικά supermoto καθώς επίσης και χωμάτινων και στοχεύει στο να καταστήσει το Mutant μια δημοφιλή επιλογή για μηχανές ειδικής κατασκευής, που διαθέτουν στυλ χωρίς να κάνουν συμβιβασμούς στην απόδοση, δημιουργώντας έτσι ένα εντελώς νέο είδος ελαστικών.

Dunlop Mutant: Ένα ελαστικό παντός καιρού για όλα τα εδάφη | MOTOMAG

Dunlop launch Mutant - a tyre for all roads, whatever the weather.







Ενδιαφέρον νέο ελαστικό ειδικά για Ελλάδα...

Μου φαίνονται σαν σύγχρονοι και εξελιγμένοι ανταγωνιστές των Scorpion Trail II, Tourance next και των καινούργιων A41

Στις foto το πλασσάρουν με φόντο το Multistrada και αυτό είναι ενδιαφέρον αλλά πιστεύω πως θα ψάξει κοινό και στα GS και αντίστοιχα μηχανάκια προφανώς τα πιο On-off. Σαν εξελιγμένο/εξειδικευμένο Trailsmart.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν σε πείθουν πώς θα έίναι στο στεγνό σαν Sportsmart MK3, στο βρεγμένο και σε χειμερινές συνθήκες βεντούζα και θα βγάζει και χιλιόμετρα σαν Roadsmart 3??

Πιστευεις πως πουλάνε φούμαρα??

Μήπως έχεις θέματα εμπιστοσύνης προς τους ανθρώπους? Και είχες δύσκολη παιδική ηλικία??

Μίλησε μας για αυτό.. 50€
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Δεν σε πείθουν πώς θα έίναι στο στεγνό σαν Sportsmart MK3, στο βρεγμένο και σε χειμερινές συνθήκες βεντούζα και θα βγάζει και χιλιόμετρα σαν Roadsmart 3??

Πιστευεις πως πουλάνε φούμαρα??

Μήπως έχεις θέματα εμπιστοσύνης προς τους ανθρώπους? Και είχες δύσκολη παιδική ηλικία??

Μίλησε μας για αυτό.. 50€

Πιστευω πως θα ειναι καταπληκτικο ελαστικο και θα του αξιζε να του δωσω μια ευκαιρια.... :roflmao:

Δεν ειμαι Ντανλοπάκιας , αλλα αυτο με την ενδειψη Μ+S , ισως να το βαλω...
Η συνταγη η δικια μου ειναι TKC70 τον χειμωνα και κατι πιο ασφαλτινο το καλοκαιρι.
Ειδα και το πισω το ROCKS το ΤΚC 70 , πιο χωματινο...

Ειδωμεν...
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Τα είχα δουλέψει τα Mutant στο drz400/440/465sm, 3 ζευγάρια, πολύ καλές αναμνήσεις από αυτά, δεν αργούσαν να ζεσταθούν μέσα στην πόλη, κράταγαν όμορφα στο βρεγμένο, καλή χιλιομετρική διάρκεια.
Σε χώμα, όσο μπορούσε να πάει ένα sm, με σοβαρές αναρτήσεις, ήταν ικανοποιητικότατα θυμάμαι.
Θα τα κοίταζα για το xt660z εάν τα βγάλει σε αυτές τις διαστάσεις.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τα είχα δουλέψει τα Mutant στο drz400/440/465sm, 3 ζευγάρια, πολύ καλές αναμνήσεις από αυτά, δεν αργούσαν να ζεσταθούν μέσα στην πόλη, κράταγαν όμορφα στο βρεγμένο, καλή χιλιομετρική διάρκεια.
Σε χώμα, όσο μπορούσε να πάει ένα sm, με σοβαρές αναρτήσεις, ήταν ικανοποιητικότατα θυμάμαι.
Θα τα κοίταζα για το xt660z εάν τα βγάλει σε αυτές τις διαστάσεις.
Νομίζω (αν και δεν ξέρω γιατί ειναι αυτό το όνομα ίδιο) πως πρόκειται για τελείως διαφορετικό λάστιχο. Εκείνο ήταν κατά βάση supermoto λάστιχο αυτό πάει αλλού.
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Ναι ισχύει, μόνο στο όνομα μοιάζουν, αλλά μοιάζουν και λίγο εμφανισιακά..
Μου μοιάζει σαν να έφτιαξε/προσάρμοσε τα παλιά καλά Mutant σε νέες διαστάσεις και δεδομένα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν έχω δει reviews Ελλάδα γιατί εδώ συνήθως στους 17 τροχούς έχουμε πειστεί πως ένα s22 είναι καταπληκτικό πραγματικά. Λες και οι δρόμοι μας έχουν ασφσλτο της προκοπής..

Φυσικά βάλτο νομίζω είναι ακριβώς αυτό που χρειαζεσαι
 

Juve_750

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
CapoNord 2006 Abs a.k.a το ιταλικό διαμάντι!
Είμαι στο παρά ένα (μπορεί και στο και ένα) να τα πετάξω πάνω στον ιταλικό τορνο.

Τα έχει βάλει κανένας κρυφός;;
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Παραλαμβάνω αύριο σε Οεμ διαστάσεις
Ειδωμεν ...,
Είσαι αρχηγός! Βάζω στοίχημα θα ενθουσιαστείς. Περίμενα ένας φίλος να τα δοκιμάσει. Για μένα το τέλειο λάστιχο σε προδιαγραφές για την Έλληνικη πραγματικότητα στους δρόμους για κάποιον που θα κάνει και μια διέλευση χώμα αμα χρειαστεί αλλά 99% άσφαλτο.

Τωρα μένει να μας πεις από τη θεωρία στην πράξη αν ταίριαξαν σωστά στους πάντα περίεργους και χάλια Ελληνικούς δρόμους!
 

Tackleberry

Μέλος
Περιοχή
Αρτέμιδα
Όνομα
Μάνος
Μοτό
Honda Transalp 700 abs
Triumph Speedmaster 900
Να το έβγαζαν και σε διαστάσεις για το Transalp, καλά θα ήταν...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Να το έβγαζαν και σε διαστάσεις για το Transalp, καλά θα ήταν...
Δύσκολο αυτό γιατί όλη η φιλοσοφία του ελαστικού ήταν 17αρης τροχός με crossover δυνατότητες.. Ουσιαστικά δηλαδή ένα Crossover Meridian.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δύσκολο αυτό γιατί όλη η φιλοσοφία του ελαστικού ήταν 17αρης τροχός με crossover δυνατότητες.. Ουσιαστικά δηλαδή ένα Crossover Meridian.
Κροςοβερ...???
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Κροσγκρόβερ ήθελε να γράψει αλλά την πήρε χαμπάρι...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Κροςοβερ...???
Ποσόν άσχετοι είσαστε μωρέ τη τρελά μου!!

Μεροκαμματο πρέπει να παίρνω να σας μορφώνω!

Crossover είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται στην βιομηχανια οχημάτων κυρίως βέβαια την αυτοκίνητο βιομηχανία. Από ένα σημείο και έπειτα ξεφύγαμε από την ορολογία 4χ4 και μπήκαμε στην εποχή των Sport Utility Vehicles. Αυτοκίνητα δηλαδη με δυνατότητες offroad αλλά πολύ καλύτερα πιο άνετα και πιο ασφαλή και στην άσφαλτο και πιο πολυτελή στο εσωτερικό.

Οσο πέρναγαν τα χρόνια τα SUV μαλακών αν και μάλιστα η τετρακίνηση άρχισε να μην είναι πλέον ο κανόνας ακόμα και αν το όχημα δείχνει ικανό για εκτός δρόμου και είναι κάπως ψηλωμενο. Συνεοως η ορολογία suv τεντωθηκε ποκυ και στην επιφάνεια βγήκε ο όρος Crossover.

Στη πραγματικότητα δηλαδή ένα αυτοκίνητο Crossover μπορεί να δείχνει περιπετειωδες να έχει και ένα σήκωμα 2-3 πόντους από τα συμβατικά ασφάλτινα και μια εμφάνιση που να παραπέμπει σε off road.

Δείγματα πολλά. Kia xceed, Toyota yaris cross έτσι μερικά πιο πρόσφατα

Οχήματα δηλαδή με ΛΊΓΟ αυξημένες δυνατότητες να ανταπεξελθουμ σε ένα κακοτραχαλο χρόνο, σε ένα χαλικοδρομο, σε μια απλή χωμάτινη διάβαση.

Στις μοτοσυκλέτες γνώριζαμε παραδοσιακά τα on off. Η φιλοσοφία όμως Crossover μπήκε και εδώ με τα μπουνιά. Στα σκούτερ πιο έντονα τελευταία ξεκινώνταςε το xadv750 και στη συνέχεια με τους πολλούς μιμητες του. Στις μηχανες επιμένουμε στην ορολογία on off αλλά παράδειγμα ένα μηχανακι με διαδρομές 150mm και 19/17 λάστιχο είναι κατά βάση ένα Crossover 2 τροχών.

Στα λάστιχα τώρα η Dunlop με το Mutant βασίστηκε σε αυτή ακριβώς την φιλοσοφία. Δρομισιονλαστιχο με αυξημένες δυνατότητες να ανταπεξέλθει σε κακοκτραχαλους δρόμους και απλές χωμάτινες διελευσεις. Βασίστηκε στο meridian και με άλλη φιλοσοφία σχεδιασμού πέλματος βασισμένη σε On off σχεδίαση με ακμές και κοψίματα να φτάσει στο ζητούμενο. Ενδεχομένως παίζοντας και λίγο και με τη γόμα του meridian για πιο χαμηλές θερμοκρασίες εξου και ο χαρακτηρισμος M+S.

ΝΑ πω βέβαια πως η αλληλεπιδραση αυτοκίνητο βιομηχανίας και μότο βιομηχανίας υπάρχει σε πολλά επίπεδα.

Ένα πρόσφατο παράδειγμα που έρχεται είναι το έτερο λάστιχο της DUNLOP το MISSION για το οποίο οι μηχανικοί της εταιρείας συνεργάστηκαν με τιυς αντίστοιχους μηχανικούς της άλλης μεγάλης εταιρείας του ομίλου της FALKEN TYRES και αντλώντας έμπνευση από τον σχεδιασμό και την απόδοση του FALKEN WILDPEAK ATW3 προχώρησαν στον σχεδιασμό και την υλοποίηση του mission

Σεμινάριο τέλος. 50 ευρό.. :roflmao:
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Ποσόν άσχετοι είσαστε μωρέ τη τρελά μου!!

Μεροκαμματο πρέπει να παίρνω να σας μορφώνω!

Crossover είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται στην βιομηχανια οχημάτων κυρίως βέβαια την αυτοκίνητο βιομηχανία. Από ένα σημείο και έπειτα ξεφύγαμε από την ορολογία 4χ4 και μπήκαμε στην εποχή των Sport Utility Vehicles. Αυτοκίνητα δηλαδη με δυνατότητες offroad αλλά πολύ καλύτερα πιο άνετα και πιο ασφαλή και στην άσφαλτο και πιο πολυτελή στο εσωτερικό.

Οσο πέρναγαν τα χρόνια τα SUV μαλακών αν και μάλιστα η τετρακίνηση άρχισε να μην είναι πλέον ο κανόνας ακόμα και αν το όχημα δείχνει ικανό για εκτός δρόμου και είναι κάπως ψηλωμενο. Συνεοως η ορολογία suv τεντωθηκε ποκυ και στην επιφάνεια βγήκε ο όρος Crossover.

Στη πραγματικότητα δηλαδή ένα αυτοκίνητο Crossover μπορεί να δείχνει περιπετειωδες να έχει και ένα σήκωμα 2-3 πόντους από τα συμβατικά ασφάλτινα και μια εμφάνιση που να παραπέμπει σε off road.

Δείγματα πολλά. Kia xceed, Toyota yaris cross έτσι μερικά πιο πρόσφατα

Οχήματα δηλαδή με ΛΊΓΟ αυξημένες δυνατότητες να ανταπεξελθουμ σε ένα κακοτραχαλο χρόνο, σε ένα χαλικοδρομο, σε μια απλή χωμάτινη διάβαση.

Στις μοτοσυκλέτες γνώριζαμε παραδοσιακά τα on off. Η φιλοσοφία όμως Crossover μπήκε και εδώ με τα μπουνιά. Στα σκούτερ πιο έντονα τελευταία ξεκινώνταςε το xadv750 και στη συνέχεια με τους πολλούς μιμητες του. Στις μηχανες επιμένουμε στην ορολογία on off αλλά παράδειγμα ένα μηχανακι με διαδρομές 150mm και 19/17 λάστιχο είναι κατά βάση ένα Crossover 2 τροχών.

Στα λάστιχα τώρα η Dunlop με το Mutant βασίστηκε σε αυτή ακριβώς την φιλοσοφία. Δρομισιονλαστιχο με αυξημένες δυνατότητες να ανταπεξέλθει σε κακοκτραχαλους δρόμους και απλές χωμάτινες διελευσεις. Βασίστηκε στο meridian και με άλλη φιλοσοφία σχεδιασμού πέλματος βασισμένη σε On off σχεδίαση με ακμές και κοψίματα να φτάσει στο ζητούμενο. Ενδεχομένως παίζοντας και λίγο και με τη γόμα του meridian για πιο χαμηλές θερμοκρασίες εξου και ο χαρακτηρισμος M+S.

ΝΑ πω βέβαια πως η αλληλεπιδραση αυτοκίνητο βιομηχανίας και μότο βιομηχανίας υπάρχει σε πολλά επίπεδα.

Ένα πρόσφατο παράδειγμα που έρχεται είναι το έτερο λάστιχο της DUNLOP το MISSION για το οποίο οι μηχανικοί της εταιρείας συνεργάστηκαν με τιυς αντίστοιχους μηχανικούς της άλλης μεγάλης εταιρείας του ομίλου της FALKEN TYRES και αντλώντας έμπνευση από τον σχεδιασμό και την απόδοση του FALKEN WILDPEAK ATW3 προχώρησαν στον σχεδιασμό και την υλοποίηση του mission

Σεμινάριο τέλος. 50 ευρό.. :roflmao:
Σκοτωνεσαι στην δουλειά σήμερα κ είπες να βγάλεις μεροκάματο εδώ :))))
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Βαγγελάκη εσυ που ξερεις τα πολλά, το κροςκλόκνερ μεριντιαν τι ποσοστο ειναι???
21,854487 χώμα και 78,145513 άσφαλστρο???

Ασε μας κουκλίτσα μου!
 
Top Bottom