Περίμενα στη τράπεζα και είπα να κάνω κάτι δημιουργικό να περάσει η ώρα!Σκοτωνεσαι στην δουλειά σήμερα κ είπες να βγάλεις μεροκάματο εδώ )))
Περίμενα στη τράπεζα και είπα να κάνω κάτι δημιουργικό να περάσει η ώρα!Σκοτωνεσαι στην δουλειά σήμερα κ είπες να βγάλεις μεροκάματο εδώ )))
Οι επαγγελματιες μιλανε πολύ λιγο.Βαγγελάκη εσυ που ξερεις τα πολλά, το κροςκλόκνερ μεριντιαν τι ποσοστο ειναι???
21,854487 χώμα και 78,145513 άσφαλστρο???
Ασε μας κουκλίτσα μου!
Βρε τσοπάνη των 5 θαλασσών.. Βοσκησε κάνα κοπάδι λουτσους και άσε τα λάστιχα! Ολα ίδια είναι στην ευθεία δεν αφορά εσένα το θέμα..Βαγγελάκη εσυ που ξερεις τα πολλά, το κροςκλόκνερ μεριντιαν τι ποσοστο ειναι???
21,854487 χώμα και 78,145513 άσφαλστρο???
Ασε μας κουκλίτσα μου!
Πες τα ρε Λευτερη γιατι ο Βαγγελάκης μας το παίζει παπυρος λαρους μπριτανικα των ελαστικωνΟι επαγγελματιες μιλανε πολύ λιγο.
Γραφουν ένα:
f γ x3
fk +κ x3
ε μ x2
και εχουν παρει παραγγελια για καφεδες από 8 ατομα
Οι αλλοι ανεβαζουν σεντονια ημιδιπλα
Γραψτε ενα m+s on-off off-on και καταλάβαμε ρε φιλε
Στα λαστιχα έχω πάρει το μεταπτυχιακό δυστυχώς στις θάλασσες ήμουν σκράπας!Και οι θάλασσες είναι 7...όχι 5.
Τρώγονται γρήγορα??Πάντως ούτε το MERIDIAN έχει διάσταση, τουλάχιστον για πίσω, για το ΤΑ. (130/80-17), με τα CONTINENTAL CONTI TRAIL ATTACK 3 , δεν έχω μείνει ευχαριστημένος...
Κλασσικός κουτακιας....κριμαΠοσόν άσχετοι είσαστε μωρέ τη τρελά μου!!
Μεροκαμματο πρέπει να παίρνω να σας μορφώνω!
Crossover είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται στην βιομηχανια οχημάτων κυρίως βέβαια την αυτοκίνητο βιομηχανία. Από ένα σημείο και έπειτα ξεφύγαμε από την ορολογία 4χ4 και μπήκαμε στην εποχή των Sport Utility Vehicles. Αυτοκίνητα δηλαδη με δυνατότητες offroad αλλά πολύ καλύτερα πιο άνετα και πιο ασφαλή και στην άσφαλτο και πιο πολυτελή στο εσωτερικό.
Οσο πέρναγαν τα χρόνια τα SUV μαλακών αν και μάλιστα η τετρακίνηση άρχισε να μην είναι πλέον ο κανόνας ακόμα και αν το όχημα δείχνει ικανό για εκτός δρόμου και είναι κάπως ψηλωμενο. Συνεοως η ορολογία suv τεντωθηκε ποκυ και στην επιφάνεια βγήκε ο όρος Crossover.
Στη πραγματικότητα δηλαδή ένα αυτοκίνητο Crossover μπορεί να δείχνει περιπετειωδες να έχει και ένα σήκωμα 2-3 πόντους από τα συμβατικά ασφάλτινα και μια εμφάνιση που να παραπέμπει σε off road.
Δείγματα πολλά. Kia xceed, Toyota yaris cross έτσι μερικά πιο πρόσφατα
Οχήματα δηλαδή με ΛΊΓΟ αυξημένες δυνατότητες να ανταπεξελθουμ σε ένα κακοτραχαλο χρόνο, σε ένα χαλικοδρομο, σε μια απλή χωμάτινη διάβαση.
Στις μοτοσυκλέτες γνώριζαμε παραδοσιακά τα on off. Η φιλοσοφία όμως Crossover μπήκε και εδώ με τα μπουνιά. Στα σκούτερ πιο έντονα τελευταία ξεκινώνταςε το xadv750 και στη συνέχεια με τους πολλούς μιμητες του. Στις μηχανες επιμένουμε στην ορολογία on off αλλά παράδειγμα ένα μηχανακι με διαδρομές 150mm και 19/17 λάστιχο είναι κατά βάση ένα Crossover 2 τροχών.
Στα λάστιχα τώρα η Dunlop με το Mutant βασίστηκε σε αυτή ακριβώς την φιλοσοφία. Δρομισιονλαστιχο με αυξημένες δυνατότητες να ανταπεξέλθει σε κακοκτραχαλους δρόμους και απλές χωμάτινες διελευσεις. Βασίστηκε στο meridian και με άλλη φιλοσοφία σχεδιασμού πέλματος βασισμένη σε On off σχεδίαση με ακμές και κοψίματα να φτάσει στο ζητούμενο. Ενδεχομένως παίζοντας και λίγο και με τη γόμα του meridian για πιο χαμηλές θερμοκρασίες εξου και ο χαρακτηρισμος M+S.
ΝΑ πω βέβαια πως η αλληλεπιδραση αυτοκίνητο βιομηχανίας και μότο βιομηχανίας υπάρχει σε πολλά επίπεδα.
Ένα πρόσφατο παράδειγμα που έρχεται είναι το έτερο λάστιχο της DUNLOP το MISSION για το οποίο οι μηχανικοί της εταιρείας συνεργάστηκαν με τιυς αντίστοιχους μηχανικούς της άλλης μεγάλης εταιρείας του ομίλου της FALKEN TYRES και αντλώντας έμπνευση από τον σχεδιασμό και την απόδοση του FALKEN WILDPEAK ATW3 προχώρησαν στον σχεδιασμό και την υλοποίηση του mission
Σεμινάριο τέλος. 50 ευρό..
ρε συ Βαγγο, μήπως εκεί που δουλεύεις, ζητάνε υπαλλήλους ?Ποσόν άσχετοι είσαστε μωρέ τη τρελά μου!!
Μεροκαμματο πρέπει να παίρνω να σας μορφώνω!
Crossover είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται στην βιομηχανια οχημάτων κυρίως βέβαια την αυτοκίνητο βιομηχανία. Από ένα σημείο και έπειτα ξεφύγαμε από την ορολογία 4χ4 και μπήκαμε στην εποχή των Sport Utility Vehicles. Αυτοκίνητα δηλαδη με δυνατότητες offroad αλλά πολύ καλύτερα πιο άνετα και πιο ασφαλή και στην άσφαλτο και πιο πολυτελή στο εσωτερικό.
Οσο πέρναγαν τα χρόνια τα SUV μαλακών αν και μάλιστα η τετρακίνηση άρχισε να μην είναι πλέον ο κανόνας ακόμα και αν το όχημα δείχνει ικανό για εκτός δρόμου και είναι κάπως ψηλωμενο. Συνεοως η ορολογία suv τεντωθηκε ποκυ και στην επιφάνεια βγήκε ο όρος Crossover.
Στη πραγματικότητα δηλαδή ένα αυτοκίνητο Crossover μπορεί να δείχνει περιπετειωδες να έχει και ένα σήκωμα 2-3 πόντους από τα συμβατικά ασφάλτινα και μια εμφάνιση που να παραπέμπει σε off road.
Δείγματα πολλά. Kia xceed, Toyota yaris cross έτσι μερικά πιο πρόσφατα
Οχήματα δηλαδή με ΛΊΓΟ αυξημένες δυνατότητες να ανταπεξελθουμ σε ένα κακοτραχαλο χρόνο, σε ένα χαλικοδρομο, σε μια απλή χωμάτινη διάβαση.
Στις μοτοσυκλέτες γνώριζαμε παραδοσιακά τα on off. Η φιλοσοφία όμως Crossover μπήκε και εδώ με τα μπουνιά. Στα σκούτερ πιο έντονα τελευταία ξεκινώνταςε το xadv750 και στη συνέχεια με τους πολλούς μιμητες του. Στις μηχανες επιμένουμε στην ορολογία on off αλλά παράδειγμα ένα μηχανακι με διαδρομές 150mm και 19/17 λάστιχο είναι κατά βάση ένα Crossover 2 τροχών.
Στα λάστιχα τώρα η Dunlop με το Mutant βασίστηκε σε αυτή ακριβώς την φιλοσοφία. Δρομισιονλαστιχο με αυξημένες δυνατότητες να ανταπεξέλθει σε κακοκτραχαλους δρόμους και απλές χωμάτινες διελευσεις. Βασίστηκε στο meridian και με άλλη φιλοσοφία σχεδιασμού πέλματος βασισμένη σε On off σχεδίαση με ακμές και κοψίματα να φτάσει στο ζητούμενο. Ενδεχομένως παίζοντας και λίγο και με τη γόμα του meridian για πιο χαμηλές θερμοκρασίες εξου και ο χαρακτηρισμος M+S.
ΝΑ πω βέβαια πως η αλληλεπιδραση αυτοκίνητο βιομηχανίας και μότο βιομηχανίας υπάρχει σε πολλά επίπεδα.
Ένα πρόσφατο παράδειγμα που έρχεται είναι το έτερο λάστιχο της DUNLOP το MISSION για το οποίο οι μηχανικοί της εταιρείας συνεργάστηκαν με τιυς αντίστοιχους μηχανικούς της άλλης μεγάλης εταιρείας του ομίλου της FALKEN TYRES και αντλώντας έμπνευση από τον σχεδιασμό και την απόδοση του FALKEN WILDPEAK ATW3 προχώρησαν στον σχεδιασμό και την υλοποίηση του mission
Σεμινάριο τέλος. 50 ευρό..
Βασικη προϋπόθεση είναι στα 20 λεπτά που περιμένεις στην ουρά της τράπεζας η σε μια δημόσια υπηρεσία ή εταιρεία να μπορείς να κάνεις ανάλυση 700 λέξεις σε τεχνικό θέμα!ρε συ Βαγγο, μήπως εκεί που δουλεύεις, ζητάνε υπαλλήλους ?
Σου δίνει μια αίσθηση ότι μπαλωνάρει, μιας πλεύσης. Έπαιξα με τις πιέσεις και τελικά κατέληξα στο 38 πίσω. Πάντως δεν μου δίνει το αίσθημα της ασφάλειας στις στροφές, έτσι το φοβάμαι λίγο. Δεν ξέρω ίσως απευθύνεται σε πιο βαριές μοτοσυκλέτες...Τρώγονται γρήγορα??
Γιατί κατά τα άλλα , τα conti είναι εκπληκτικά λάστιχα
Προσωπική άποψη βεβαια
Περίεργες διαστάσεις όντωςΣου δίνει μια αίσθηση ότι μπαλωνάρει, μιας πλεύσης. Έπαιξα με τις πιέσεις και τελικά κατέληξα στο 38 πίσω. Πάντως δεν μου δίνει το αίσθημα της ασφάλειας στις στροφές, έτσι το φοβάμαι λίγο. Δεν ξέρω ίσως απευθύνεται σε πιο βαριές μοτοσυκλέτες...
Το ΤΑ(700) φοράει 100/90-19 & 130/80-17
Τα έχω ακόμα στο ράφι θα περάσουν πάνω στον ιταλικό τορνο την άλλη εβδομάδα το αργότερο.Παιδια εχουμε καποιο νεοτερο απτο λαστιχο, το δοκιμασε κανενας? Σκεφτομαι να τα βαλω αυριο μεθαυριο. Ειμαι αναμεσα σε αυτα και στα πιρελι mt60 για το κτμακι