Dunlop Mutant

Dimisgs

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
BMW R1200GS 2009
Έχει κανείς άποψη από τα εν λόγω ελαστικά;;; Θα ήθελα να τα βάλω σε GS του 09.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ δεν θα τα έβαζα....κάποτε που τα κοίταζα κατάλαβα ότι είναι για πιο ελαφριά μηχανάκια .
Έτσι και αλλιώς έχεις πολλές επιλογές για λάστιχα στο gs
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Θα συμφωνήσω. Είναι ίδια φάση με τα pirelli mt60. Σε ελαφρυα μηχανάκια είναι άπαιχτα. Για πιο βαριά δε μου γεμίζουν το μάτι.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
θα διαφωνήσω με τους φίλους προλαλήσαντες.

Το συγκεκριμένο λάστιχο κατασκευάστηκε απο την Dunlop με την φιλοσοφία Crossover. Ένα λάστιχο βασισμένο στην τεχνολογία του Meridian αλλά με ανεπτυγμένα εντονα τα βρόχινα χαρακτηριστικά αλλά και την δυνατότητα να αποδώσει καλά και σε μεγάλες διακυμάνσεις θερμοκρασίας και οδοστρώματος. Εν ολίγοις κρύοι δρόμοι, βρωμισμένοι δρόμοι, ακόμα και μια διάσχιση χωματόδρομου, λόγω της χάραξης που έχει και της γόμας αποδίδει καλύτερα σε αυτές τις συνθήκες απο ένα καθαρά ασφάλτινο Meridian. Γι αυτό άλλωστε και έχει τον χαρακτηρισμό M+S.

Η εξέλιξη του ελαστικού ήταν αρχικά για την φιλοσοφία ενός Multistrada ή ενός 1250GS, τέτοιων μοτοσυκλετών. Μοτοσυκλέτες υψηλών επιδόσεων κατα βάση με 17 ως 19 ελαστικά που μπορούν όμως να κινηθούν με ασφάλεια σε συνθήκες κακών δρόμων ή σε πιο χειμερινές και βρόχινες συνθήκες.

Αυτό δεν σημαίνει πώς χάνει σε χιλιομετρική απόδοση, ούτε ιδιαιτερα σε στεγνή άσφαλτο.

Για μένα, ένας όδηγός στην Ελλάδα που κινείται όλο τον χρόνο, με όλες τις καιρικές συνθήκες, ταξιδεύει επαρχία και περιστασιακά θα περάσει κάποιους χωματόδρομους ενδεχομένως πάει καρφί στο λάστιχο αυτό.

ΙMultistrada, S1000XR, 1050/1090/1190/1290, Vstrom 1000/1050, 800/900 triumph+1200 και τέτοιες μηχανές είναι αυτές για τις οποιες εξελίχθηκε το λάστιχο.

Δεν έχει καμία σχέση με MT60 το οποίο είχε εξελιχθεί με φιλοσοφία Supermotard.
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Πάω πάσο. Με έπεισε η επιχειρηματολογία του Βαγγέλη. Από ότι ξανάδα για τα mutant έχει γίνει ανανέωση του μοντέλου πρόσφατα με εμφανή αλλαγή και στη χάραξη του πέλματος. Εγώ τα είχα στο νού μου από το μακρινό 2018 που τα έβλεπα κατα κύριο λόγο σε μεγάλα μονοκύλινδρα και ήταν μεταξύ των επιλογών μου για το Xmoto.

1st Gen Mutant 2nd Gen Mutant

 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Νικόλα απο αυτά τα 2 έμεινε ίδιο μόνο το όνομα! Καμία σχέση τα λάστιχα. το παλιό mutant ηταν όντως ανταγωνιστής του MT60

Και σημείωση.. το μοναδικό λάστιχο στην αγορά με ένδειξη M+S και δείκτη ταχύτητας W ακριβώς επειδή σχεδιάστηκε με γνώμονα αυτές τις μοτοσυκλέτες όπως Multistrada και S1000XR
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
τί γελάς ωρε μανιακέ?! Ορίστε και διαφήμιση της Dunlop..


και εδώ ένα τεστ απο Γερμανία που το συμπέρασμα είναι πώς πλησιάζει την σταθερότητα αλλά όχι απόλυτα στην πορεία και στο φρενάρισμα καθαρών ασφάλτινων (λογικό λόγω χάραξης), με πιο ήπια βέβαια κορώνα που πλησιάζει σε τουριστικό αλλά με υψηλό δείκτη πρόσφυσης και στο στεγνό και μεγάλο πλεονέκτημα η καλή του απόδοση σε κρύο οδόστρωμα, με βροχή και σε βρωμισμένους δρόμους. Σε συνθήκες Ελλάδας για μένα αυτό είναι μεγάλο πλεονέκτημα. Και μάλιστα με πολύ καλή αντοχή στην κακοποίηση και τα χιλιόμετρα.

 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Γελάω....γιατί έχουν πλάκα οι εταιρείες.
Να βάλεις ένα τέτοιο λάστιχο σε μια μηχανή επιδόσεων, είναι σαν να φοράς κουστούμι με σαγιονάρες.

Το ίδιο ισχύει και για το gs του θέματος.
Υπάρχουν άπειρες επιλογές πολύ καλών δοκιμασμένων ελαστικών, που χαρίζουν τρομερή ποιότητα κύλισης, κράτημα κλπ κλπ.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Νομίζω πως είσαι άδικος και κρίνεις ένα λάστιχο απλά βλέποντας την εμφάνιση του. Ότι δηλαδή μια μοτοσυκλέτα υψηλών επιδόσεων πρέπει να φοράει ένα λάστιχο όσο γίνεται πιο κοντά στο slick για να μεγιστοποιεί την πρόσφυση. Αυτό μπορεί να ειχε νόημα 20 χρόνια πίσω με την τότε τεχνολογία στις γομες. Και σε δρόμους με ομαλή και ενιαία όσο γίνεται επιφανεια. Μιλάμε για ένα λάστιχο τελευταίας τεχνολογίας που απλά ενσωμάτωσαν στην φιλοσοφία του σπορ ελαστικού μια χάραξη που δίνει καλύτερο γκριπ σε χαλασμένα κομμάτια δρόμου και μια γόμα με έμφαση στο silica αντί για το carbon κάτι που αυξάνει την ευκολία θέρμανσης του ελαστικού σε κρυες συνθήκες και αυξάνει τον δείκτη πρόσφυσης σε υγρές επιφάνειες.

Εγώ το θεωρώ πολύ καινοτόμο σαν λάστιχο και πολύ ωφέλιμο για χώρες όπως η Ελλάδα. Ακόμα και πότε να μην είχα σκοπό να παταγα έστω πατημένο χωματόδρομο θα το φόραγα για την ελληνική άσφαλτο και μόνο.

Δεν καταλαβαίνω γιατί το βλέπεις τόσο αρνητικά και που το στηρίζεις αυτό.
 

xarri8

Μέλος
Όνομα
Haris
Μοτό
Ktm 1090 adv r
africa twin 750
Τα ειχε ο αδεφος μου σε 1290Τ ο ίδιος είχε πάθει πλάκα ήταν βεντούζα κάτω. Εγώ είχα πάθει την ίδια πλάκα όταν τα δοκίμασα αλλά δεν έχω εικόνα πόσο διάρκεια ζωής έχουν. Γενικά και απο άλλους που τα έχουν αυτην την στιγμή πανω στα μηχανακια τους λένε τα καλύτερα
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Νομίζω πως είσαι άδικος και κρίνεις ένα λάστιχο απλά βλέποντας την εμφάνιση του. Ότι δηλαδή μια μοτοσυκλέτα υψηλών επιδόσεων πρέπει να φοράει ένα λάστιχο όσο γίνεται πιο κοντά στο slick για να μεγιστοποιεί την πρόσφυση. Αυτό μπορεί να ειχε νόημα 20 χρόνια πίσω με την τότε τεχνολογία στις γομες. Και σε δρόμους με ομαλή και ενιαία όσο γίνεται επιφανεια. Μιλάμε για ένα λάστιχο τελευταίας τεχνολογίας που απλά ενσωμάτωσαν στην φιλοσοφία του σπορ ελαστικού μια χάραξη που δίνει καλύτερο γκριπ σε χαλασμένα κομμάτια δρόμου και μια γόμα με έμφαση στο silica αντί για το carbon κάτι που αυξάνει την ευκολία θέρμανσης του ελαστικού σε κρυες συνθήκες και αυξάνει τον δείκτη πρόσφυσης σε υγρές επιφάνειες.

Εγώ το θεωρώ πολύ καινοτόμο σαν λάστιχο και πολύ ωφέλιμο για χώρες όπως η Ελλάδα. Ακόμα και πότε να μην είχα σκοπό να παταγα έστω πατημένο χωματόδρομο θα το φόραγα για την ελληνική άσφαλτο και μόνο.

Δεν καταλαβαίνω γιατί το βλέπεις τόσο αρνητικά και που το στηρίζεις αυτό.
Το στηρίζω γιατί έχω κάνει 350000 χλμ με την χοντρή δοκιμάζοντας ότι νέο ελαστικό εβγαινε κάθε χρόνο.
Κανένα λοιπόν από αυτά που προσπαθούν να παντρέψουν όλα σε 1, δεν ήταν καλύτερο από τα scorpion, τα trailmax κλπ.
Τελευταία είχα βάλει τα μισλεν adventure, συνειδητά ότι θα χάσω σε ποιότητα κύλισης που για μένα πάντα θα είναι ζητούμενη και σε κράτημα όταν θα πιέσω παραπάνω .

Η επιλογή ελαστικών βέβαια είναι σαν την φράση του Κάλαχαν.....πάντα θα εκφράζουμε την δική μας άποψη.
Εγώ μιλάω πάντα μετά από προσωπικές δοκιμές πολλών χλμ και διαφορετικών ελαστικών
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τα ειχε ο αδεφος μου σε 1290Τ ο ίδιος είχε πάθει πλάκα ήταν βεντούζα κάτω. Εγώ είχα πάθει την ίδια πλάκα όταν τα δοκίμασα αλλά δεν έχω εικόνα πόσο διάρκεια ζωής έχουν. Γενικά και απο άλλους που τα έχουν αυτην την στιγμή πανω στα μηχανακια τους λένε τα καλύτερα
Αυτό ακριβώς ευχαριστώ..

Να προσθέσω πώς τον χορο των σπορ ελαστικών επιδόσεων με προσαρμοστικότητα σε μεταβλητές συνθήκες καιρού και οδοστρώματος τον είχε ανοίξει η Metzeler με τα M7RR όπου βάσισε την εξέλιξη τους στην εμπειρία της εταιρείας απο το Isle of Man και έφτιαξε ένα ελαστικό SS πιο κοντά στις πραγματικές συνθήκες δρόμου.

Εδώ όμως η Dunlop το πήγε σε επόμενο level. Στο πλασσάρει για αυτό που είναι. Όχι track day λάστιχο αλλά real world λάστιχο.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
τί γελάς ωρε μανιακέ?! Ορίστε και διαφήμιση της Dunlop..


και εδώ ένα τεστ απο Γερμανία που το συμπέρασμα είναι πώς πλησιάζει την σταθερότητα αλλά όχι απόλυτα στην πορεία και στο φρενάρισμα καθαρών ασφάλτινων (λογικό λόγω χάραξης), με πιο ήπια βέβαια κορώνα που πλησιάζει σε τουριστικό αλλά με υψηλό δείκτη πρόσφυσης και στο στεγνό και μεγάλο πλεονέκτημα η καλή του απόδοση σε κρύο οδόστρωμα, με βροχή και σε βρωμισμένους δρόμους. Σε συνθήκες Ελλάδας για μένα αυτό είναι μεγάλο πλεονέκτημα. Και μάλιστα με πολύ καλή αντοχή στην κακοποίηση και τα χιλιόμετρα.

Είδα και το βιδεο....θα μας τρελάνουν οι εταιρείες με τις παπαριες
 

Mariner

Everflowed
Περιοχή
Ν.Σμύρνη
Όνομα
Μαρίνος
Μοτό
ΚΤΜ 690 Enduro / BMW R1200GS Adv
Και ο Καβαδίας που τα φοράει στο 1290 μου έχει πει τα καλύτερα για την συνολική συμπεριφορά τους τόσο σε άσφαλτο όσο και σε χώμα (για ασφάλτινο λάστιχο). Ειχα ψάξει να τα βάλω στο 1200 αλλα δεν είχα βρει πουθενα διαθέσιμα τότε
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πάντως τα Reviews παγκοσμίως είναι διθυραμβικά απο χρήστες που περιγράφουν πως κάνει αυτά που περιγράφει η εταιρεία με πρόσφυση παντού και ενώ μοιάζει με το Adventure anakee σχετικά σε σχεδιασμό, κρατάει τα οφέλη για χρήση σε βρωμισμένους δρόμους, βρεγμένο η light off road αλλά διατηρεί την πρόσφυση στο στεγνό σε κορυφαία επίπεδα. Ενδεικτικά για reviews

 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πάντως τα Reviews παγκοσμίως είναι διθυραμβικά απο χρήστες που περιγράφουν πως κάνει αυτά που περιγράφει η εταιρεία με πρόσφυση παντού και ενώ μοιάζει με το Adventure anakee σχετικά σε σχεδιασμό, κρατάει τα οφέλη για χρήση σε βρωμισμένους δρόμους, βρεγμένο η light off road αλλά διατηρεί την πρόσφυση στο στεγνό σε κορυφαία επίπεδα. Ενδεικτικά για reviews

Τρέμε diablo :dnl:
 

Juve_750

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
CapoNord 2006 Abs a.k.a το ιταλικό διαμάντι!
Τα φοράω στον ιταλικό Τορνο.
Το πρώτο ζευγάρι που ήρθε Ελλάδα.
Το λάστιχο γαμει και δέρνει τέλος.
Όποιος θέλει να το συγκρίνει με 17αρες σπορ καταστάσεις με γόμες ξύστρες και λοιπά κάνει λάθος τοποθέτηση .

Υ.γ κι εγώ θα ήθελα S22 19/17 αλλά δε μου κάνει την χάρη η Bstone
 

Dimisgs

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
BMW R1200GS 2009
Τα ειχε ο αδεφος μου σε 1290Τ ο ίδιος είχε πάθει πλάκα ήταν βεντούζα κάτω. Εγώ είχα πάθει την ίδια πλάκα όταν τα δοκίμασα αλλά δεν έχω εικόνα πόσο διάρκεια ζωής έχουν. Γενικά και απο άλλους που τα έχουν αυτην την στιγμή πανω στα μηχανακια τους λένε τα καλύτερα
Είναι και αυτός ένας λόγος που δεν γράφω στην ερώτηση μου...τι διάρκεια ζωής έχουν... τό καταστήμα που ρώτησα μου είπαν για 8με 9χ χλμ... και εκεί λίγο μου έκοψε την φόρα... γιατί η μηχανή μου δεν σταματά ούτε χειμώνα... κάθε Κυριακή θα κάνουμε την βόλτα μας με ότι καιρό και να έχει... είναι πλέον η μοναδική διασκέδαση μου. Προτιμώ Δλδ να μήν βγω όλη την εβδομάδα για να πάω μία διαδρομή την Κυριακή και να απολαύσω ένα μεσημεριανό γεύμα σε μια ταβερνούλα σε ένα ορεινό χωριό παρά να είμαι σε ενα μπαράκι σα παστη σαρδέλα.
 
Top Bottom