Σχεδόν 3 οι χιλιάδες χλμ με τη λαστιχάρα!
Μ εντυπωσίασε η αίσθησή τους από το 1ο μέτρο, αλλά έκανα υπομονή να τα δοκιμάσω σε πραγματικές συνθήκες ταξιδιού σε κάθε είδος ασφάλτου, σε στεγνό και βρεγμένο και φυσικά στην καθημερινότητα στην πόλη, αφού φύγει η γνωστή "γυαλάδα" από πάνω τους.
Δε μπορούσα να πιστέψω (μάλλον να καταλάβω) πόσο πιο καλό μπορεί να γίνει ένα λάστιχο που ήδη λάτρευα. Ειδικά στη βροχή, είναι όπως τα λέει η Dunlop στην παρουσίαση. Πραγματικά στεγνώνουν το δρόμο. Έχουν πολύ πιο γρήγορη κορώνα, που ουσιαστικά, σε δημόσιο δρόμο, δεν τελειώνει
π ο τ έ !!!!
Σε κάθε είδους επαρχιακό ήταν άψογο, ειδικά στις αλλαγές οδοστρώματος. Σωστό on/off λάστιχο που δεν επηρεάζεται από αλλαγές της επιφάνειας της ασφάλτου, "καταπίνει" το χαλικάκι που θα βρεθεί στην τροχιά του με μια ελαφριά ταλάντωση...., και πάμε γι άλλα!
Στην καθημερινότητα στην πόλη, εκεί που με τον πρόγονό τους (καινούριο πάντα μιλάω) σπινάριζα με 3η, αυτό κάνει το μηχανάκι να ορμάει, έτοιμο να σηκώσει τροχό. Είναι η 1η φορά από τότε που πρωτοπήρα το GS, που το οδηγώ με το antispin εντός λειτουργίας!
Με κάθε άλλο λάστιχο στην πόλη το έβαζα στη λειτουργία "χώματος" , να σπινάρει λίγο, ώστε να μη "σβήνει" το μηχανάκι στις απότομες επιταχύνσεις. Τέλος πλέον σ' αυτήν την πρακτική. Το νέο trailsmart max απλά δε σπινάρει, παρά μόνο αν το θες και μόνο σε μέτρια και κάτω άσφαλτο!
Το μόνο που μένει να διαπιστώσω, είναι η διάρκειά του. Κυρίως, για πόσες χιλιάδες χλμ θα κρατήσει αυτά τα κορυφαία χαρακτηριστικά και πότε θα αρχίσει η πτώση της απόδοσής του.
Να τι έγραφα στο 1ο ποστ όταν παρουσιάστηκε το λάστιχο, σχολιάζοντας τις ανακοινώσεις της εταιρείας (αντιγράφω από το 1ο ποστ):
The construction of the front tyre has been enhanced, and combined with a revised profile it is said to massively improve durability.
Internal testing by Dunlop showed that the new 120/70 R19 was shown to perform for 64% longer than it’s predecessor on a BMW R1200 GS.
The new rear tyre now uses Dunlop’s Multi-Tread Technology, with a more durable centre compound for mileage and softer shoulders for better cornering grip.
Internal testing on a BMW R1200GS shows a 15% improvement in mileage on the rear tyre in comparison to it’s predecessor.
O προκάτοχος έχει πολλάκις εκθειαστεί από το γράφοντα - γνωστό!
Όταν λένε: A revised Cross Groove Tread design uses a new silica rich compound which enhances the tyre’s wet weather performance.
ότι βελτίωσαν το κράτημα στο βραγμένο, μένω μ@λάκας....
Πάει κι άλλο;
Μιλάμε για το λάστιχο που αντί να σπινάρει, σηκώνει το μπροστινό στον αέρα στη βρεγμένη Αμφιθέας κι αυτοί το βελτιώνουν κι άλλο! ΟΚ, με το καλό λοιπόν
Οι παραπάνω πληροφορίες από εδώ: Dunlop Launch TrailSmart Max | Cambrian Tyres - The UK's No.1
Dunlop TrailSmart MAX Tyres | Dunlop UK