Dunlop trailmax D610 (Africa crf1000) απόψεις

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
30-35 είχα και ανέβασα 32-37 να τα ξανά δοκιμάσω αν και δεν νομίζω να δω διαφορά ,
33-38 προτείνει η κτμ για δικαβαλο φορτωμένο 32-36 μονός;;;(δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά κάτι τέτοιο)


Sent from my iPhone using Tapatalk
34-37 μονός και 40 πίσω διπλός αν θυμάμαι καλά...
Παίζει ρόλο σε αυτό το λάστιχο.;)
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Σας είπα ότι δεν είναι καλά και δεν θα γίνουν ότι και να κάνετε , γι’αυτο τα σκοτώνουν από τιμή .
Τα θεωρώ πεταμένα λεφτά και γι’αυτο τα άλλαξα με το καλημέρα !


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Σας είπα ότι δεν είναι καλά και δεν θα γίνουν ότι και να κάνετε , γι’αυτο τα σκοτώνουν από τιμή .
Τα θεωρώ πεταμένα λεφτά και γι’αυτο τα άλλαξα με το καλημέρα !


Sent from my iPhone using Tapatalk
Είναι καλό - πολύ μαλακό για έναν μέτριο οδηγό που θέλει κάτι χαλαρό από το μηχανάκι του και δεν πιέζει καταστασεις όταν οδηγάει,
δεν συμφωνείς σε αυτό;;;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Είναι καλό - πολύ μαλακό για έναν μέτριο οδηγό που θέλει κάτι χαλαρό από το μηχανάκι του και δεν πιέζει καταστασεις όταν οδηγάει,
δεν συμφωνείς σε αυτό;;;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Νίκο ακόμα και στο χαλαρό που λες, η δύσκολη έρχεται εκεί που δεν το περιμένεις. Και τότε το θες το καλό λάστιχο ;)
Όπως τα περιγράφετε, κι εγώ πιστεύω ότι είναι για πέταμα, ή για κάποιον που μισείς:D

Δεν τα ξέρω, εσάς ακούω/διαβάζω.
Πάντως μου κάνει εντύπωση η Dunlop με το θεϊκό Trailsmart να βγάλει μια τέτοια "πατάτα":hungover::hungover::hungover::hungover:
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Νίκο ακόμα και στο χαλαρό που λες, η δύσκολη έρχεται εκεί που δεν το περιμένεις. Και τότε το θες το καλό λάστιχο
Όπως τα περιγράφετε, κι εγώ πιστεύω ότι είναι για πέταμα, ή για κάποιον που μισείς

Δεν τα ξέρω, εσάς ακούω/διαβάζω.
Πάντως μου κάνει εντύπωση η Dunlop με το θεϊκό Trailsmart να βγάλει μια τέτοια "πατάτα":hungover::hungover::hungover::hungover:
Ρε φίλε, όταν πηγενω χαλαρά δεν με φοβίζει, όταν αρπάξω τα φρένα γαντζωνει κάτω, όταν ανοίξω τέρμα και θέλω να το πιέσω με φοβίζει, δε σου λέει πάμε κι άλλο όπως σου λένε αλλά λάστιχα, δεν το βγάζω άχρηστο εγώ προσωπικά απλά δεν καλύπτει τα θέλω μου.
Το μηχανάκι το βγάζω ΣΚ μόνο και μόνο για βόλτα και θέλω το 100% του είτε είναι λάστιχα-τακάκια-ανάρτηση κλπ και δεν μου βγάζει τη σιγουριά που πίστευα ότι θα βγάλει.

Αν το ακουμπήσεις με το χέρι θα καταλάβεις ποσό μαλακό είναι σε σχέση με παρά πολλά αλλα, απλά στο κτμ δεν ταιριάζει, αν ήταν πατάτα δεν νομίζω να το έβαζε η Honda σε μηχανάκι παραγωγής


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Είναι καλό - πολύ μαλακό για έναν μέτριο οδηγό που θέλει κάτι χαλαρό από το μηχανάκι του και δεν πιέζει καταστασεις όταν οδηγάει,
δεν συμφωνείς σε αυτό;;;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Στην πόλη είναι απαράδεκτα για κάθε είδους οδηγό , έξω με χαλαρές ταχύτητες είναι οκ , αλλά σκέψου να πηγαίνεις χαλαρά και σε μια στροφή να βρεις λίγο νερό ....

Αντίστοιχα τα tkc70 που έχω στο γκαράζ μου εδώ και 6 μήνες είναι άλλο επίπεδο και επίσης τα πολύ τίμια mt90 .

Δεν μετράω την ζωή με τα χιλιόμετρα που θα μου βγάλει ένα λάστιχο αλλά με το πόσο καλά γατζωνει κάτω .

Περίπου κάθε 10.000km έχουν γίνει άχρηστα τα πίσω που πιέζονται πιο πολύ .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
34-40 παντοτε τα ειχα και δεν ειχα θεμα κανενα
To πιεζες ;;
Το λαστιχο ακομα και κρυο σκληριζει αν σπινιαρει που σημαινει υπερπροσφυση-υπερθερμανση, σκεφτομαι οτι ισως να παραζεστενεται και γι αυτο δεν δουλευει σωστα,δεν υπαρχει αλλη εξηγηση για καινουργιο και πολυ μαλακο ελαστικο να μην κραταει.
πολυ μου φαινεται το 34-40 αλλα θα το δοκιμασω στην επομενη βολτα ;)
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
34-37 μονός και 40 πίσω διπλός αν θυμάμαι καλά...
Παίζει ρόλο σε αυτό το λάστιχο.;)
Δεν ξερω αν παιζουν ρολο οι χαμηλοτερες πιεσεις στην ασφαλτο καθως δεν τις δοκιμασα ποτε. Εβαζα σχεδον τις ιδιες πιεσεις με τον Θενο στο CRF και στα ιδια ακριβως λαστιχα :D και δεν ειχα ποτε κανενα θεμα στο στεγνο, ακομα και οταν ειχα φερει το μηχανακι στην Ελλαδα με τις γλυστερες ασφαλτους (οχι βεβαια στην ασφαλτο-καθρεφτη της Αθηνας οπου το προσεχα το λιγο που το κυκλοφορησα).

Το προβλημα μ'αυτο το λαστιχο δεν ειναι στο στεγνο και αυτο το λενε και οι κατοχοι στα ξενα φόρα, εκει που πασχει ειναι στο φρεσκο-βρεγμενο και στην αλλαγη στεγνο-βρεγμενο.

@Nick_990: μονός πρεπει να δουλεψει με 34-37, δε χρειαζεσαι 40 πισω.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
μια χαρα το πιεζα το εργαλειο,επειμενω στο 40αρι πισω.....
Για να επιμενεις Μανωλη κατι θα ξερεις καθως μιλας για το ιδιο μηχανακι με του Nick δηλ. 990, εγω μιλαω για CRF1000. Ας μας πει ο Νικος οταν το δοκιμασει.
 

desert fox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Σε αναμονη......
Το ασφαλτινο οσο πιο πολυ το φουσκωσεις τοσο λιγοτερη προσφηση θα εχεις.και μιλαμε για dunlop ( οχι και τοσο μαλακο ). Τα 40 psi φορτωμενος και διπλος
Τετοιες πιεσεις ειχα στο varadero με anakee ll ( πολυ μαλακο) και φορτωμενος οσο δεν παει..
Ασε που στον βρεγμενο θεωρω επιτακτικη αναγκη τα 2-3psi λιγοτερα.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
το 990 με χαμηλες πιεσεις δεν στριβει!!!!!!
ειχα 950,ειχα 990 και μετα ξανα 990 34-40 πιεση και στα 3!!!! προβλημα ουδεν λεμε..
η αισθηση που εχει ο καθενας σε καθε μηχανακι ποικιλει, ειναι δεδομενο αυτο....οποτε και η κουβεντα ειναι φιλολογικη:Dγια το συγκεκριμενο λαστιχο το να συζηταμε το μεν και το δεν εχει και πολυ ουσια διοτι δεν πουλιεται στο εμποριο σαν καινουριο,απλως το βρισκεις απο αφρικα.θα ηταν βεβαια εδιαφερον οι κατοχοι africa 1000 να μας πουν αν υπαρχει σαν ανταλακτικο στην αντιπροσωπεια,αλλα αμφιβαλω
 

desert fox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Σε αναμονη......
[quote=":Dγια το συγκεκριμενο λαστιχο το να συζηταμε το μεν και το δεν εχει και πολυ ουσια διοτι δεν πουλιεται στο εμποριο σαν καινουριο,απλως το βρισκεις απο αφρικα.θα ηταν βεβαια εδιαφερον οι κατοχοι africa 1000 να μας πουν αν υπαρχει σαν ανταλακτικο στην αντιπροσωπεια,αλλα αμφιβαλω[/quote]

Θα κανω μια ερωτηση αυριο;)
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Με 9000 χλμ τα δικά μου και θα συμφωνήσω τελικά με αυτούς που με λίγα λόγια τα θεωρούν αλλοπρόσαλλα λάστιχα, άρα όχι καλά λάστιχα.

Στο ανέβα - κατέβα στην βόλτα στο Πήλιο μου έδειξαν όλα τα "πρόσωπά" τους.
Σε στεγνή μέτρια άσφαλτο, μέτρια συμπεριφορά που χωρίς να γλιστράνε δεν σου δίνουν αυτοπεποίθηση για πολύ γρήγορη οδήγηση.
Σε καλή άσφαλτο εξαιρετικά!!!
Σε βρεγμένη μέτρια άσφαλτο και κάτω η μοτοσυκλέτα πίσω γλίστραγε με το παραμικρό με αποτέλεσμα να οδηγώ πολύ συγκρατημένα από τον φόβο ....
Σε βρεγμένη καλή άσφαλτο στην εθνική δεν φαινόταν να έχουν πρόβλημα εκτός από το οδόστρωμα στα διόδια που η μηχανή δυσκολευόταν να ξεκινήσει από το γλίστρημα :woot:
Σε μερικά καλά κομμάτια βρεγμένου επαρχιακού στον δρόμο της Κάζας φαίνονταν οκ, αλλά δεν ρίσκαρα στο ελάχιστο να τα ζορίσω.

Πάντως, αν και τα χιλιόμετρα έγιναν μονός, παρόλο που εθνική ταξίδευα με 160 + έχουν κάποια ζωή ακόμα από άποψη πέλματος χωρίς το πίσω να έχει τετραγωνίσει ιδιαίτερα.
Έτσι ίσως το συγκεκριμένο ελαστικό αν βρεθεί σε δελεαστική τιμή να είναι κατάλληλο για ταξίδια σε ευρωπαϊκούς προορισμούς...;)

Οπότε είμαι και εγώ για τα TKC 70 σε κανά εικοσαήμερο που θα έρθει και το πίσω.
 

nikos_pc

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
TIGER 800 XC
Λίγο άσχετο με το θέμα, αλλά πριν 2 χιλιάδες χλμ. έβαλα τα trailsmartαπό την πρώτη στιγμή μου έδειξαν πόσο γλιστράνε σε κάθε οδόστρωμα. Το πίσω λάστιχο με το παραμικρό ενεργοποιεί το ABSσε πολύ υπερβολικό βαθμό. Θεωρώ ότι ίσως είναι η χειρότερη επιλογή που μπορούσα να κάνω. Απορώ που παραπάνω διάβασα ότι τα θεωρείτε καλά σαν ελαστικά.
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Λίγο άσχετο με το θέμα, αλλά πριν 2 χιλιάδες χλμ. έβαλα τα trailsmartαπό την πρώτη στιγμή μου έδειξαν πόσο γλιστράνε σε κάθε οδόστρωμα. Το πίσω λάστιχο με το παραμικρό ενεργοποιεί το ABSσε πολύ υπερβολικό βαθμό. Θεωρώ ότι ίσως είναι η χειρότερη επιλογή που μπορούσα να κάνω. Απορώ που παραπάνω διάβασα ότι τα θεωρείτε καλά σαν ελαστικά.
Επειδή είναι καλό το trailsmart, μήπως έχεις πολύ αέρα και σου γλιστράει;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Λίγο άσχετο με το θέμα, αλλά πριν 2 χιλιάδες χλμ. έβαλα τα trailsmartαπό την πρώτη στιγμή μου έδειξαν πόσο γλιστράνε σε κάθε οδόστρωμα. Το πίσω λάστιχο με το παραμικρό ενεργοποιεί το ABSσε πολύ υπερβολικό βαθμό. Θεωρώ ότι ίσως είναι η χειρότερη επιλογή που μπορούσα να κάνω. Απορώ που παραπάνω διάβασα ότι τα θεωρείτε καλά σαν ελαστικά.
Υπάρχει σχετικό θέμα (τα trailsmart εννοώ). https://advride.gr/threads/Νέο-λαστιχο-dunlop.2899/

Γράψε εκεί, για να μην ανακατεύονται τα θέματα ;)
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Αύριο εκτός απροόπτου θα τα αλλάξω με τα Tck70 μετά από 9500κλμ σε ένα χρόνο.

Από πέλμα κάτι έχουν ακόμα....

Αν κάποιος τα θέλει να μου πει να πω του Περιστερά να τα κρατήσει...
 
Top Bottom