Aldebaran
Πορτοκαλί μέλος.
- Όνομα
- Γιάννης
- Μοτό
-
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Όχι βέβαια.είσαι μάγκας??
Κορυδαλλιώτης είμαι;
Όχι βέβαια.είσαι μάγκας??
Απο τον εδω αντιπροσωπο ή απ'εξω? Φερνει τελικα μη-Dakar γιατι μεχρι προσφατα δεν εφερνε.Ναι το φοραω εδώ και μερικούς μήνες.
Ο εδω αντιπρόσωπος ειναι τουλάχιστον απαράδεκτος. Από έξω.Απο τον εδω αντιπροσωπο ή απ'εξω? Φερνει τελικα μη-Dakar γιατι μεχρι προσφατα δεν εφερνε.
Εγω τα εβαλα απο τον εδω αντιπροσωπο οπως και πιο προσφατα φιλος συναφρικανοςΑπο τον εδω αντιπροσωπο ή απ'εξω? Φερνει τελικα μη-Dakar γιατι μεχρι προσφατα δεν εφερνε.
Ωραιος Κωστα, αρα τελικα ο αντιπροσωπος φερνει τα Ε07 μη-dakar σε 140/17Εγω τα εβαλα απο τον εδω αντιπροσωπο οπως και πιο προσφατα φιλος συναφρικανος
Τα μόνα που βρήκα διαθέσιμα και σήμερα που έκανα μια βόλτα ήταν τα Ε07+ μπροστά και πίσω στα 220€.Ψάχνοντας εγώ για 150/70 R18 δεν βρήκα τίποτα σε E07απλό. Μόνο σε plus.
Έχει ο Sirios E09 Dakar, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι θέλω τόσο χωμάτινο αφού κυκλοφορώ και καθημερινές. Ίσως τελικά δοκιμάσω τα ΤΚC 80 ή τα mission (που επίσης δεν βρίσκω πριν το τέλος του Νοεμβρίου).
Σωτο alexopoulos.s γραφω σαν παρατηρητης επειδη τα ειδα στο μηχανακι σου (1200 GS) στη χθεσινη χωματινη στο Βερμιο. Δεν περιμενα ποτε οτι αυτο το λαστιχο θα εβγαζε χωρις θεμα την πολυ λασπερη, γλυστερη και δυσκολη διαδρομη που καναμε - πληροφοριακα ολοι οι υπολοιποι ειχαμε φουλ χωματινα. Δεν προδωσε πουθενα σε πολλα πολυ δυσκολα χιλιομετρα αλλα εκει που επαθα πλακα ητανε σε δυο σημεια. Πρωτο, σε κεινο το κατηφορικο μαλακο και λασπερο κομματι που πηραμε κοντα στο τελος της μερας και, οταν διαπιστωσαμε οτι δεν παει αλλο, αναγκαστηκαμε να το ξανανεβουμε. Και αμεσως μετα απο κει, οταν ανεβηκαμε εκεινο το αλλο πολυ αποτομο κομματι με τα λουκια και τη φοβερη λασπη οπου ανεβαιναμε σχεδον χωρις τιμονι - και το μπαγασικο trailmax mission σε εβγαλε πανω! Και βεβαια στην ασφαλτο της Εγνατιας 160-170χμω οταν εμεις με τα χωματινα τουμπεκι στα 120χμω max.Σήμερα τοποθετήθηκαν και πρώτη εντύπωση σε στεγνή άσφαλτο ειναι υπέροχα. Ειδικά σε εγκάρσιες ανωμαλίες που δεν τις αντιλαμβάνεσαι καν. Στρίβουν πολύ γρήγορα απο την κορώνα. Εχω εναν ενδιασμό για τον δείκτη ταχύτητας 69Τ . Μπ'α να εχουν θέμα γιατι τα ζεσταίνει γρήγορα.
...το είχαν αναφέρει τα αμερικανάκια,Σωτο alexopoulos.s γραφω σαν παρατηρητης επειδη τα ειδα στο μηχανακι σου (1200 GS) στη χθεσινη χωματινη στο Βερμιο. Δεν περιμενα ποτε οτι αυτο το λαστιχο θα εβγαζε χωρις θεμα την πολυ λασπερη, γλυστερη και δυσκολη διαδρομη που καναμε - πληροφοριακα ολοι οι υπολοιποι ειχαμε φουλ χωματινα. Δεν προδωσε πουθενα σε πολλα πολυ δυσκολα χιλιομετρα αλλα εκει που επαθα πλακα ητανε σε δυο σημεια. Πρωτο, σε κεινο το κατηφορικο μαλακο και λασπερο κομματι που πηραμε κοντα στο τελος της μερας και, οταν διαπιστωσαμε οτι δεν παει αλλο, αναγκαστηκαμε να το ξανανεβουμε. Και αμεσως μετα απο κει, οταν ανεβηκαμε εκεινο το αλλο πολυ αποτομο κομματι με τα λουκια και τη φοβερη λασπη οπου ανεβαιναμε σχεδον χωρις τιμονι - και το μπαγασικο trailmax mission σε εβγαλε πανω! Και βεβαια στην ασφαλτο της Εγνατιας 160-170χμω οταν εμεις με τα χωματινα τουμπεκι στα 120χμω max.
Δεν ξερω σε αλλα μηχανακια αλλα στο 1200 GS το λαστιχο φαινεται να ειναι η λυση για καποιον που δε θελει παραχωρησεις στην ασφαλτο αλλα παει και απαιτητικο χωμα.
Σωτο alexopoulos.s γραφω σαν παρατηρητης επειδη τα ειδα στο μηχανακι σου (1200 GS) στη χθεσινη χωματινη στο Βερμιο. Δεν περιμενα ποτε οτι αυτο το λαστιχο θα εβγαζε χωρις θεμα την πολυ λασπερη, γλυστερη και δυσκολη διαδρομη που καναμε - πληροφοριακα ολοι οι υπολοιποι ειχαμε φουλ χωματινα. Δεν προδωσε πουθενα σε πολλα πολυ δυσκολα χιλιομετρα αλλα εκει που επαθα πλακα ητανε σε δυο σημεια. Πρωτο, σε κεινο το κατηφορικο μαλακο και λασπερο κομματι που πηραμε κοντα στο τελος της μερας και, οταν διαπιστωσαμε οτι δεν παει αλλο, αναγκαστηκαμε να το ξανανεβουμε. Και αμεσως μετα απο κει, οταν ανεβηκαμε εκεινο το αλλο πολυ αποτομο κομματι με τα λουκια και τη φοβερη λασπη οπου ανεβαιναμε σχεδον χωρις τιμονι - και το μπαγασικο trailmax mission σε εβγαλε πανω! Και βεβαια στην ασφαλτο της Εγνατιας 160-170χμω οταν εμεις με τα χωματινα τουμπεκι στα 120χμω max.
Δεν ξερω σε αλλα μηχανακια αλλα στο 1200 GS το λαστιχο φαινεται να ειναι η λυση για καποιον που δε θελει παραχωρησεις στην ασφαλτο αλλα παει και απαιτητικο χωμα.
Γιωργη φιλε μου εσυ καλα τα λες για καποιον που θελει να κανει μια διελευση αλλα για καποιον απειρο στο χωμα με βαρυ μηχανακι και προς θεου να μην παρεξηγηθω οχι απειρο μοτοσυκλετιστη απλα αναβατη που δεν εχει στην πλατη του πολλα χωματινα χιλιομετρα με βαρυ μηχανακι για μενα οταν με ρωταει πιο safe ειναι να βαλει τακουνατο ωστε να μην νοιωθει την ασταθεια και το βαρος της μηχανης πολυ αμεσα μεχρι να παρει τον αερα της μηχανης,και ας εχει εκπτωσεις στην ασφαλτο και κυριως οταν κανει χωματινες μετα το φθινοπωρο.Πιστευω και εσυ με τοσα χρονια εμπειριας αυτο θα τον συμβουλευες.Μανο manosxlv συμφωνω απολυτα με την επισημανση σου Αυτα τα λαστιχα ειναι για διελευση απο δυσκολα χωματα που περιλαμβανουν και δυσβατα κομματια με λασπες οπως τα προχθεσινα αλλα δεν ειναι για τους ταμενους χωματερους που θελουν να πανε και να γουσταρουν στο χωμα. Τα θεωρω μια πολυ καλη λυση για μηχανακια με 19/17 τροχους που κανουν κυριως ασφαλτινα χιλιομετρα αλλα θελουν να πανε κατα καιρους με στυλ διελευσης και σε αρκετα απαιτητικα χωματα.
Τα είχαμε πει στην πρώτη μας γνωριμία στον Όλυμπο.Να πω κατι και εγω?
Καταρχην να ξεκαθαρισω οτι ειμαι ο τελευταιος που θα συμβουλευτει καποιος για να επιλέξει χωμάτινα λάστιχα για τη μηχανη του.
Οταν ξεκινησα να καβαλαω το μεκανακι φορούσε λάστιχα δρομου metzeler και η αποψη μου ηταν οτι αυτο το μηχανακι δεν θα εμπαινε ποτε χωμα γιατι δεν ειναι η δουλεια του.
Ελα ομως αμα μπλεξεις με παλιοπαρεες χωματαδες, βλεπε SPY , Thenos και manosxlv, έμπλεξες.
Αλλαγη ελαστικών σε Anakae Adventure και βουρ για το Olympous Madness Ride. (πρωτη επαφη με χωμα).
Ακομα θυμάμαι τα βλέματα καποιον απο του συμετέχοντες οταν παρκαρα και ειδαν τα λαστιχα και τις ερωτησεις, με αυτά θα ρθείς?
Ε είπα και γω ας πάω μέχρι παραπάνω και βλέπουμε.
Τελικα την έβγαλε τη διαδρομή με την βοήθεια του ManosXLV, με τρείς πτώσεις βέβαια με το μπροστινο να μην προειδοποιεί οτι θα γλυστρήσω απλά να πεφτει.
Ετυμηγορία λοιπον οτι το λαστιχάκι ειναι τελειο για άσφαλτο και στεγνό χώμα και όπως λέει και ο XLGeorge (δεν ειναι για τους ταμενους χωματερους που θελουν να πανε και να γουσταρουν στο χωμα. Τα θεωρω μια πολυ καλη λυση για μηχανακια με 19/17 τροχους που κανουν κυριως ασφαλτινα χιλιομετρα αλλα θελουν να πανε κατα καιρους και μια χωμάτινη διαδρομή. (στεγνή λέω εγω)
Συνέχισε ο ManosXLV να επιμένει οτι όταν κάνεις χώμα φοράς χωμάτινα για ασφάλεια, και συμφωνώ μαζί του.
Αλλαγη λοιπον ελαστικών σε HAIDENAOU SCOUT και βούρ για Γράμμο.
Στην άσφαλτο είπα θα φύγουν τα σφραγίσματα και σε εγκάρσιες ανωμαλιες οτι θα πέσει η πέτρα απο τα νεφρά. Χάθηκε η μαγική καβάλα του GS.
Με την πτώση πίεσης που πρότεινε ο ManosXLV τα πράγματα εγιναν καλύτερα. Ανοίξαν όμως οι ουρανοί στο γράμμο και χωμάτινα η 50/50 κάνανε περπατώντας τη διαδρομή απο την κορυφή μέχρι Αρρένες γιατί οτι και αν φορούσες απλά γλυστρούσε.
Στη διαδρομή δεν μου έδωσαν την ικανοποίηση οτι θυσιάζοντας την ασφαλτο είχα τρομακτική βελτίωση στο χώμα οπότε παρέμενε το ερωτιματικό μέσα μου για αν αξίζει να θυσιάσεις την ανεση στην άσφαλτο για το αμφίβολο για μενα πλεονεκτημα στο χώμα.
Επεσα πάνω στα βίντεα των αμερικανών για το mission και είπα οτι θα δοκιμάσω και αυτά και αν δεν, θα πάρω δεύτερο ζευγάρι ζάντες και θα βάλω χωμάτινα.
Ετυμηγορία λοιπον οτι το λαστιχάκι απλά δεν υπάρχει. Μάλλον η DUNLOP ΒΡΉΚΕ ΤΗ ΜΑΓΙΚΉ ΣΥΝΤΑΓΉ.
και να εξηγηθώ γιατί το λ΄εω αυτό.
Αν ξεκινήσεις απο την κατασκευή του ελαστικού θα πείς απο το πάχος αυτό μπορεί να ανεχτεί χτυπήματα απο πέτρες και φυτευτό κοτρώνι και δεν θα καταλάβει τίποτα.
Στην άσφαλτο ξύνει μαρσπιέ.
Πρώτη επαφή με λάσπη και λέει το μπροστινό γλυστράει κάτω αλλα εγώ θα ανέβω το λουκι για να αλλαξεις γραμμη, δεν θα σε ρίξω.
Και δεν με έριξε χωρίς να κάνω συμβιβασμό ταχύτητας και χωρίς να καθυστερώ κάποιον απο την παρέα με τα χωμάτινα μιας και ο
XLGeorge ήταν πίσω μου και δεν παραπονέθηκε . Το πίσω δε τα ειπε ο XLGeorge οτι ανέβηκε εκεί που το χωμάτινο ήθελε δεύτερη προσπάθεια. Δεν μπορώ να φανταστώ τί μπορεί να κάνει στα χέρια κάποιου με εμπειρεία στο χώμα.
Παρόλα αυτά δεν θα διαφωνήσω με αυτό που λέει ο manosxlv,(πιο safe ειναι να βαλει τακουνατο ωστε να μην νοιωθει την ασταθεια και το βαρος της μηχανης πολυ αμεσα μεχρι να παρει τον αερα της μηχανης )
Για εμένα νομίζω οτι βρήκα το λάστιχο για το GS που ήθελα αλλα θα περιμένω να ακούσω και απο κάποιον έμπειρο στο χώμα που θα το δοκιμάσει και θα μας πεί την άποψή του.
Μόλις έχεις μια εικόνα γράψε αν μπορείς γνώμες συγκριτικά με τα scorpion rally str. Ωραία τα pirelli στην άσφαλτο αλλά στο χώμα γλιστράνε σαν τρελάΤα μόνα που βρήκα διαθέσιμα και σήμερα που έκανα μια βόλτα ήταν τα Ε07+ μπροστά και πίσω στα 220€.
Τα έβαλα και βλέπουμε.
Στο 1090 με τις σχετικα σφιχτες αναρτησεις του δεν εχω παρατηρησει καποια διαφορα προς το αρνητικο.Τα mission θα τα δοκιμάσω κάποια στιγμή αλλά έπιασα ένα στο χέρι μου και μου φάνηκε θεόβαρο. Αυτό το βάρος φαίνεται στην άσφαλτο? Δηλαδή επηρεάζει αρνητικά την οδική συμπεριφορά της μοτοσικλέτας?