Dunlop Trailmax Raid 2023

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Μην το ψάχνετε και τοςο πολυ , αυτα τα ελαστικά ειναι τα καλύτερα εως τωρα , για μικτη χρήση .. κ εγω εχω παει σε πολλες χωματινες εκδρομές το τελευταίο χρονο με αυτα , κ δε με πρόδωσαν πουθενά .. Μόνο , στη πολυ λαςπη υστερούν , αλλα εκει θέλει και skills
Τα άλλαξα στις 7.500km ,σε 8 μηνες απο την αγορά τους ,διοτι ιδιαίτερα στο πιςω ελαστικό το τακούνι ήταν πολυ κάτω απο τη μέση … μπορούσα να τα κρατήσω άνετα ομως αλλα 3.000km , αν πηγαινα μονο άσφαλτο


Sent from my iPhone using Tapatalk
Εάν βγάζουν και 10000χλμ σούπερ!
 

Gee

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
KTM 950 ADV
Το λάστιχο είναι λαστιχάρα τί να λέμε. Αυτό το σκ ορεινή Ναυπακτία κάναμε απ όλα, άσφαλτο, χώμα, μέρα, νύχτα, καύσωνας, βροχή, χαλάζι. Πουθενά το λάστιχο δεν σου δίνει ανασφάλεια και το βρεγμένο είναι ένα σημείο που πάσχουν σχεδόν όλα τα λάστιχα με ένα χωμάτινο προσανατολισμό. Αυτό εδώ συμπεριφέρεται σαν ασφάλτινο.

Φάγαμε αυτό στην επιστροφή


Στο θέμα της φθοράς να πω σχετικά και με τον Γιωργάρα Gee πώς ο Γιώργος είναι ένας οδηγός ασφάλτινος επιθετικός που έρχεται απο δυνατά μηχανάκια. Αυτά τα λάστιχα τα 50/50 είναι ουσιαστικά τουριστικά λάστιχα και στην άσφαλτο πρέπει να τα πηγαίνεις με ροή και να τα φυλάς και λίγο αλλιώς ανα 2000km θα θες πισω λάστιχο. Δεν είναι φτιαγμένα για ατελείωτο κυνήγι στην άσφαλτο. Τί να σου κάνει και ένα λάστιχο που προσπαθεί να γεφυρώσει τόσες αναγκες?! Αναγκαστικά κάνουν και λίγο πιο μαλακή την γόμα για να αντιπαρέλθει τα κενά που δημιουργεί η χάραξη. Εγώ τώρα έχω κάπου 4500χλμ στο σετ και πιστευω το πίσω 7000-7500 θα με πάει. Μπροστά έχει πολύ ακόμα. λογικά θα πάμε 1-2 μπρος πισω.
Βαγγέλη συμφωνώ σε αυτά που λες. Στο ασφαλτινο κομμάτι της χρήσης τους τα έχω πιέσει πολύ. Γι αυτό έγραψα και αυτά που έγραψα άλλωστε. Για να δει κάποιος που θα διαβάσει αυτό το θέμα ότι στην άσφαλτο είναι απολύτως ασφαλή και μπορούν να ακολουθήσουν και γρήγορους ρυθμούς.
Είπα μέχρι στιγμής πολύ ικανοποιημένος
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βαγγέλη συμφωνώ σε αυτά που λες. Στο ασφαλτινο κομμάτι της χρήσης τους τα έχω πιέσει πολύ. Γι αυτό έγραψα και αυτά που έγραψα άλλωστε. Για να δει κάποιος που θα διαβάσει αυτό το θέμα ότι στην άσφαλτο είναι απολύτως ασφαλή και μπορούν να ακολουθήσουν και γρήγορους ρυθμούς.
Είπα μέχρι στιγμής πολύ ικανοποιημένος
Ναι Γιώργη μου κατάλαβα πως είσαι ευχαριστημένος απλά επειδή είδα πως σύντομα σου έβγαλαν κάμποση φθορά ήθελα να επισημάνω πως δεν είσαι ο νορμάλ οδηγός! Είσαι γληγορο παλλικαρι.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Μετά από 1000 + χλμ μικτά δηλαδή εθνική 130 μέχρι 170 στιγμιαία,
επαρχία άσφαλτο τέρμα όλο μπροστά και πίσω με κανένα γλίστρημα πουθενά!
Χώμα 200+ χλμ κάθε μέρα 50/50 χώμα -άσφαλτος.
Πέτρες ,λάσπες , πούδρα!
Τα ελαστικα είναι εξαιρετικά
πολύ μαλακά και καλύτερα από τα str.
Με πιέσεις όλα τα παραπάνω 34 εμπρός και 37 πίσω.
Μένει να δούμε την διάρκεια!
Αυτά :)
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Δεν ξέρω γιατί τα συγκρίνετε με τα str.ειναι αρκετά πιο χωμάτινα λάστιχα,δεν έχουν σύγκριση στο χώμα πουθενά.στην άσφαλτο έχουν εννοείται διαφορες ειδικά στο όριο αλλά πολύ μικρές σε σχέση τη διαφορά που έχουν στο χώμα.
Για μένα είναι ο ορισμός του all around, τα κάνει όλα σε πολύ καλό βαθμο
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Σε τι πιέσεις τα δουλεύετε σε άσφαλτο κ χώμα;
Στο troffy δούλεψα το μπροστινό σε πίεση περίπου 25-26. Και το πίσω κάπου 28( είχα και σαμάρια). Σε παραπάνω πίεση ένιωθα το μπροστινό να πλανάρει αρκετά. Συνολικα ανάλογα τις περιστάσεις και τα φορτία θα έλεγα για μεσαίο ον οφφ

25-26 μπρος πίσω για χώμα μόνος άδειος ως 32-36 μπρος πίσω κυρίως ασφάλτινος φορτωμένος.

Και σε ενδιάμεσες καταστάσεις παίζεις ανάλογα τι ποσοστό χώμα άσφαλτο βρίσκεις, θερμοκρασια περιβάλλοντος, φορτία και φθορά που αναμένεις.

Για μένα η πίεση τύπου έτοιμο για όλα συν πλην είναι το 28/30 μπρος πίσω.
 

Airhead

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Daytona Maveric 500 2021
Τα έχω από πριν το Trofy. Ούτε 2000 χλμ οκ είναι σαν να πατάς σε στενή κορώνα στο κέντρο λόγω της χάραξης των τακουνιών, αλλά μετά την σημερινή βροχή και γλίτσα μετά την ανομβρία, κρατάνε περισσότερο από το αναμενόμενο. Μένει βέβαια και η δοκιμή σε χειμωνιάτικη βροχή που θα είναι με χαμηλή θερμοκρασία αλλά τα περίμενα χάρο με δρεπάνι.
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Σε σχέση με τα Pirelli μου δίνουν μια κάποια αίσθηση "πλεύσης" στον δρόμο .. ίσως λόγω πιο αραιών τακουνιών; Ή πιο "στενής κορώνας" όπως λέει και ο Airhead πιο πάνω; Η αλήθεια είναι δεν έχω εμπειρία με πιο "τακουνάτα" λάστιχα.
Αυτό όσο είμαι σε όρθια θέση. Σε στροφές είναι πολύ καλά! Δεν τα έχω ζορίσει ακόμα.. έχω δεν έχω 200κατι χλμ.
Επίσης ο θόρυβος τους είναι πιο ανεκτός και ίσως και λιγότερος από το "βουπ βουπ βουπ..." των STR που μου γύριζε λίγο το μυαλό .. o_O
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Σε σχέση με τα Pirelli μου δίνουν μια κάποια αίσθηση "πλεύσης" στον δρόμο .. ίσως λόγω πιο αραιών τακουνιών; Ή πιο "στενής κορώνας" όπως λέει και ο Airhead πιο πάνω; Η αλήθεια είναι δεν έχω εμπειρία με πιο "τακουνάτα" λάστιχα...
Παιδιά αυτό που περιγράφω είναι όντως έτσι ή μπορεί να παίζει και τπτ άλλο που πρέπει να τσεκαρω;
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Παιδιά αυτό που περιγράφω είναι όντως έτσι ή μπορεί να παίζει και τπτ άλλο που πρέπει να τσεκαρω;
Καλησπέρα , καταρχήν απο πιέσεις θα βαλεις οτι λεει το μανιουαλ σε άσφαλτο και μονός
Με τα πιΡελι εχουν διαφορά μονο στο χώμα , τα Dunlop ειναι κλάσεις ανώτερα σε ολα τα τερέν off road . Στην άσφαλτο εχουν σχεδον την ιδια συμπεριφορά , δεν υπαρχει η Πλεύση που λες , ουτε αντιλήφθηκα κατι τέτοιο σε ktm 790adv
Επειδη ειναι καινουρια , η γόμα θέλει καμια 200 με 300ρια χλμ για να στρωθούν και να πατήσουν καλα κάτω , μπορει τωρα να τα αισθάνεσαι λιγο σκληρά, θα μαλακώσουν

Για μένα αυτη τη στιγμή για μικτη χρήση κ απο Βόλτες που τα πηγαίνουν ΚΑΙ άλλοι , κ τους βλέπω, ειναι το νο1 ελαστικό για τη μεσαία κατηγορία των adventure Μοτοσυκλετών

τα έχω παει σε ολα τα τερέν άπο πέτρες , πλάκες , βράχια , λάσπες , και άπο άσφαλτο εχω πιασει εθνικη 220km/h , το λαστιχο ειναι κορυφή , και στρίβει και σε παει σχεδον παντου

Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Παντως το συγκεκριμένο βγαίνει με δεικτες ταχύτητας S και T (180 και 190 χαω). Οπότε ταχύτητα πανω απο τα όριο του δεν είναι καλή ιδέα..
Μπορουν τότε άνετα να τα φορέσουν τα αφρικα τουιν που δεν φτάνουν αυτά τα όρια !
 

Aldebaran

Cafenture Rider
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Μπορουν τότε άνετα να τα φορέσουν τα αφρικα τουιν που δεν φτάνουν αυτά τα όρια !
Σκληρός.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Μπορουν τότε άνετα να τα φορέσουν τα αφρικα τουιν που δεν φτάνουν αυτά τα όρια !
Πάλι καλά μου θύμησες να περάσω πρόγραμμα s για μπορώ να περνάω τα 207 χλμ ( που μπαίνει ο κόφτης)
,ώστε να περνάω τα Africa :)
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Παντως το συγκεκριμένο βγαίνει με δεικτες ταχύτητας S και T (180 και 190 χαω). Οπότε ταχύτητα πανω απο τα όριο του δεν είναι καλή ιδέα..
Τι να κανω , πήγαινα Λουτρακι με ενα φίλο με 1 τέρας vmax1700, και το άνοιξα Φούλ το δικό μου , στα μέγαρα . Παντως τα λαστιχα αυτα ηταν σούπερ , ήταν ζυγοστάθμισμενα με πολυ λίγα γραμμάρια βαρους στη ζάντα μου κ τα ευχαριστήθηκα για 8-9μηνες που τα κράτησα . Δεν εχω κατι αρνητικό , πλην στα εδάφη με πολυ λαςπη , αλλα εκει ειναι άλλου παππά ευαγγέλιο κ θέλει πιο τρακτερωτα για να μη γλίστρας κ περισσότερες οδηγικές ικανότητες απο αυτες που έχω εγω σε εδάφη στυλ Θήβας ή λίμνης μαραθωνα με πολυ λαςπη …
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom