Eργαλειοθήκη ΚΤΜ (950 adv)

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Λαδακι κινητήρα όχι;

Το Κιτ της hansa το έβγαλε το ινσταγκραμ, είπα να μην ρωτήσω, πήρα απάντηση όμως όσο μαγικά εμφανίζεται η διαφήμιση, ευχαριστώ πολύ Γιώργο.

Έχω ρωτήσει ξανά...


Έχει Κιτ αλλαγής ελαστικών/λεβιεδακια τρία μικρά τρία μεγάλα branded ktm/husqvarna. Αξίζει; (Περί τα 80)

Μήπως να γίνετε πιο συγκεκριμένοι σε μάρκα, ας πούμε, αν αυτά δεν είναι σόι η είναι υπερτιμημένα; Σε παλιότερο σεμινάριο με Νίκο Σπανό θυμάμαι να λέει ιστορίες με λεβιεδακια που έκαναν μόνο για βαρίδια.
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Για τί βάρος εργαλείων και υγρών ανάγκης μιλάμε στο σύνολο δλδ;
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
μάλλον θα την φτιάξω κομμάτι κομμάτι (έχω ήδη κάποια από αυτά), αλλιώς για έτοιμη μπορώ να βρω και την "μαμά" με καμιά 60-70 λίρες αρχική τιμή...

δεματικά, ταινία, λεβιέδες, σαμπρέλες, τρόμπα αέρασ είναι ένα πακέτο μόνα τους ;)



αυτούς τους λεβιέδες με το πολύγωνο από την άλλη πλευρά, τους έχουν τα μαγαζιά με εργαλεία????
 
Τελευταία επεξεργασία:

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Για τί βάρος εργαλείων και υγρών ανάγκης μιλάμε στο σύνολο δλδ;
για απλή ημερίσια -μεγάλη- βόλτα λέμε ή τύπου τρόφυ με την παρέα
άντε κανένα μισόλιτρο λάδι κινητήρα, που λέει και ο Γιάννης, ένα μπουκαλάκι υγρό συμπλέκτη και τα εργαλεία
οτιδήποτε χρειαστείς για να βγεις σε άσφαλτο. Μετά αναλαμβάνει η οδική ;)
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Έχει Κιτ αλλαγής ελαστικών/λεβιεδακια τρία μικρά τρία μεγάλα branded ktm/husqvarna. Αξίζει; (Περί τα 80)

Μήπως να γίνετε πιο συγκεκριμένοι σε μάρκα, ας πούμε, αν αυτά δεν είναι σόι η είναι υπερτιμημένα; Σε παλιότερο σεμινάριο με Νίκο Σπανό θυμάμαι να λέει ιστορίες με λεβιεδακια που έκαναν μόνο για βαρίδια.
Έχεις λινκ ή κωδικό για το κιτ αλλαγής της ktm/husqvarna που αναφέρεις?
Άσε το βρήκα, νομίζω αναφέρεσαι σε αυτό:

Πέρσι που είχα ψάξει αρκετά βγάζει διάφορα η ΚΤΜ τα οποία είναι επώνυμα απλά είναι βαμμένα πορτοκαλί κ πληρώνεις παραπάνω.

Για παράδειγμα, πουλάει αυτό εδώ το multi-purpose tool που είναι το ίδιο, φτιαγμένο από την motion pro:


Για τους λεβιέδες το έψαξα αρκετά και υπάρχουν μερικές επιλογές.
Φυσικά υπάρχει η επιλογή να πάρεις και κινέζικες κόπιες της motion pro, αλλά εγω δεν το τολμώ.

Πήγαινα για αυτούς εδώ με καλές κριτικές και value for money, αλλά λόγω covid δεν ήταν ποτέ ετοιμοπαράδοτα:
(γενικά έχει ωραία πράγματα σε νορμαλ τιμές αυτό το σαϊτ)

Οπότε πήγα σε motion pro (που τελικά και αυτά άργησαν μήνες, αλλά τουλάχιστον είχα έκπτωση):
Αυτούς της motion pro δίνει και η ΚΤΜ σε πορτοκαλί χρώμα με κωδικό 78129984000

Έβαλα και τα λινκς σε περίπτωση που ενδιαφέρεται κάποιος να ψωνίσει άφοβα από αυτά τα 2 καταστήματα.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Κλειδί πολύγωνο ή καρυδάκι 32mm για την εξαγωγή τροχού.
Επίσης για να βγει ο εμπρός θα χρειαστείς και ένα καρυδάκι (μόνο) 10mm για τις βίδες στις μπότες.
Τρεις λεβιέδες οπωσδήποτε.
Σαμπρέλες μπρος πίσω αν και με μία μπροστινή στην ανάγκη μπορείς να τη βάλεις και πίσω.
Ένα καρυδάκι 8mm μαζί με προέκταση.
Χρησιμοποιείται ευρέως στο μηχανάκι.
Κλειδιά allen 5 & 6 mm.
Σταυροκατσάβιδο και αν μπορεί να παίρνει και ίσια μύτη.
Ένα μπουκαλάκι με υγρό φρένων.
Ένα μπουκαλάκι με υγρό συμπλέκτη.
Άμα σου μένει χώρος βάλε και λίγο παραφλού στην άκρη.
Κάμποσα δεματικά προς το μεγάλο μέγεθος.





















Μία πάνω τρόμπα συμπλέκτη...
Μία κάτω τρόμπα συμπλέκτη...
Έναν ανορθωτή...
Μία τρόμπα βενζίνης...



Αυτά.....
Επανέρχομαι στο προηγούμενο πόστ για να συμπληρώσω μερικά εργαλεία και κλειδιά που θα χρειαστούν για τις βασικές εργασίες που θα χρειαστεί κάποιος.
Πάμε να "γδύσουμε" λοιπόν το συγκεκριμένο μοντέλο αναφέροντας ποια εργαλεία θα χρειαστούμε.
Με ενα πολύγωνο ή καρυδάκι 32mm λύνουμε τον μπροστά και πίσω άξονα των τροχών.
Με ένα καρυδάκι 10mm χαλαρώνουμε τον μπροστά άξονα του τροχού.
Με το καρυδάκι τον 8mm βγάζουμε το μπροστινό φτερό.
Επίσης με το καρυδάκι των 10mm παίρνουμε τις μπουκάλες της ανάρτησης στο χέρι.
Με το ίδιο λύνουμε τις δαγκάνες των φρένων.
Με ένα Allen 5mm βγάζουμε το μπροστινό φανάρι και έχουμε πρόσβαση σε ότι ηλεκτρολογικό υπάρχει πίσω από αυτό.
Τα πλαϊνά πλαστικά χρειάζονται επίσης allen 5mm.
Χρησιμοποιώντας σταυροκατσάβιδο και το 8mm καρυδάκι βγάζουμε το πλαστικό καπάκι και τη βάση του ανάμεσα στα ρεζερβουάρ.
Επίσης με ένα 6mm Allen ξηλώνουμε ρεζερβουάρ και κάγκελα εάν υπάρχουν.
Θα χρειαστεί και μία πένσα για το ξεκούμπωμα των σωλήνων της βενζίνης και για κάποιες ασφαλειες που θα βρεθούν στο δρόμο.
Με αυτά τα εργαλεία έχουμε φτάσει ήδη στο χώρο του κινητήρα και στα καρμπυρατέρ.
Εάν θέλετε να ανοίξετε το φιλτροκούτι μπορείτε με ένα ίσιο μακρύ κατσαβίδι ή εναλλακτικά με ένα καρυδάκι 5.5 ή 6mm (δεν θυμάμαι ακριβώς...)
Επίσης κάτι που ξέχασα να αναφέρω είναι ένα καρυδάκι 13mm για το λύσιμο της ποδιάς για την πρόσβαση στην τρόμπα βενζίνης.
Με τα προαναφερθέν εργαλεία μπορούν να βγούνε επίσης το τιμόνι όπως και η τρόμπα συμπλέκτη πάνω και κάτω καθώς και του φρένου.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Επανέρχομαι στο προηγούμενο πόστ για να συμπληρώσω μερικά εργαλεία και κλειδιά που θα χρειαστούν για τις βασικές εργασίες που θα χρειαστεί κάποιος.
Πάμε να "γδύσουμε" λοιπόν το συγκεκριμένο μοντέλο αναφέροντας ποια εργαλεία θα χρειαστούμε.
Με ενα πολύγωνο ή καρυδάκι 32mm λύνουμε τον μπροστά και πίσω άξονα των τροχών.
Με ένα καρυδάκι 10mm χαλαρώνουμε τον μπροστά άξονα του τροχού.
Με το καρυδάκι τον 8mm βγάζουμε το μπροστινό φτερό.
Επίσης με το καρυδάκι των 10mm παίρνουμε τις μπουκάλες της ανάρτησης στο χέρι.
Με το ίδιο λύνουμε τις δαγκάνες των φρένων.
Με ένα Allen 5mm βγάζουμε το μπροστινό φανάρι και έχουμε πρόσβαση σε ότι ηλεκτρολογικό υπάρχει πίσω από αυτό.
Τα πλαϊνά πλαστικά χρειάζονται επίσης allen 5mm.
Χρησιμοποιώντας σταυροκατσάβιδο και το 8mm καρυδάκι βγάζουμε το πλαστικό καπάκι και τη βάση του ανάμεσα στα ρεζερβουάρ.
Επίσης με ένα 6mm Allen ξηλώνουμε ρεζερβουάρ και κάγκελα εάν υπάρχουν.
Θα χρειαστεί και μία πένσα για το ξεκούμπωμα των σωλήνων της βενζίνης και για κάποιες ασφαλειες που θα βρεθούν στο δρόμο.
Με αυτά τα εργαλεία έχουμε φτάσει ήδη στο χώρο του κινητήρα και στα καρμπυρατέρ.
Εάν θέλετε να ανοίξετε το φιλτροκούτι μπορείτε με ένα ίσιο μακρύ κατσαβίδι ή εναλλακτικά με ένα καρυδάκι 5.5 ή 6mm (δεν θυμάμαι ακριβώς...)
Επίσης κάτι που ξέχασα να αναφέρω είναι ένα καρυδάκι 13mm για το λύσιμο της ποδιάς για την πρόσβαση στην τρόμπα βενζίνης.
Με τα προαναφερθέν εργαλεία μπορούν να βγούνε επίσης το τιμόνι όπως και η τρόμπα συμπλέκτη πάνω και κάτω καθώς και του φρένου.
Καρυδακι 5.5 ;;;
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ίσως είναι και 5mm.
Θα το τσεκαρω την επόμενη.
6 mm είναι ,Θένο
Κι αυτό που θες για την ποδιά είναι 10 mm (οχι 13)
13 mm μόνο για την τάπα αδειάσματος του δοχείου λαδιού
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Εθσα
todor ΚαλοΤάξιδο. Για Οτι χρειαστείς ,πάρε με τηλ.
Ευχαριστώ φίλε μου, αλλά.... Είσαι σίγουρος??? Θα αντέξεις τόσο πρηξιμο??? :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

Τι μηχανάκι πήρα όμως!!!! Αστερατο αστέρι!!!
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
todor ΚαλοΤάξιδο. Για Οτι χρειαστείς ,πάρε με τηλ.
θες να το πιασεις ξανα στα χερακια σου....
εχεις ταυλωσει εεεεεεε !!!!!???????

 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
6 mm είναι ,Θένο
Κι αυτό που θες για την ποδιά είναι 10 mm (οχι 13)
13 mm μόνο για την τάπα αδειάσματος του δοχείου λαδιού
Έχεις δίκιο.


Στάλθηκε από το Nokia 8.1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom