EICMA 2021

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Press day γίνεται επίσης της κακομοίρας γιατί υπάρχει πολύς κοσμος που μπαίνει με διάφορα πασα. Στις προγραμματισμενες παρουσιάσεις για τον τύπο μάλιστα έχει τόσο κόσμο ασχετο που απορούσα για ποιο λόγο υπάρχουν οι press day. Γιαυτό μάλλον και οι περισσότερες εταιρείες απλά μοιράζουν press kit αβέρτα.
Γίνεται αλλά πολύ λιγότερο απο τις μέρες που πάει ο απλός κόσμος.
Το πάσο γενικά ΔΕΝ το μοιράζουν οι εταιρίες τόσο μιας και δεν μπορώ εγώ σαν εταιρία να βγάλω 20 πάσα ακόμα και αν ΕΧΩ περίπτερο στην έκθεση. Εμείς με περίπτερο και δεν μπορούσαμε να έχουμε πάνω απο 6 άτομα (προφανώς και εξαρτάται απο το μέγεθος του περιπτέρου, απλά να δώσω μιά εικόνα).
Κάνεις application, λες τον τομέα του στο λινκ που έβαλα και αν σε δεχτούν, στο στέλνουν ηλεκτρονικά. Εμάς πχ, και τις δύο προηγούμενες χρονιές είχα πάει με πάσο λόγω της εταιρίας. Προφανώς και έχει πολύ κόσμο και δεν είναι όπως παλιά, όμως αν το σκεφτεί κανείς καλά, δεν φταίει ο αριθμός των πάσων.
Αιτία είναι η εξέλιξη της τεχνολογίας. Έχεις τόσα site, τόσα Online Περιοδικά, τόσες εταιρίες κλπ, που λογικό είναι να γίνεται περισσότερος χαμός απ'ότι το 1997. Θα μπορούσαν να βάλουν '2 άτομα ανα εταιρία' , απλά αυτό σε κάποιες περιπτώσεις δεν γίνεται.

Το εισιτήριο λοιπόν το εταιρικό έρχεται με bar code και σκανάρεται, εμάς μας κοιτούσαν διαβατήρια το πρωί, το μεσημέρι όχι (και σίγουρα δεν με θυμόταν...). Οπότε είναι που θα πέσεις. Δεν είμαι φαν του 'μου βγάζει εισητήριο ο Μάκης για τον εαυτό του και παω εγώ σαν Δημήτρης, γιατί αν μπλέξεις και χρόνο θα χάσεις και δεν αξίζει'.

- Επίσης κρατήστε και λίγο χρόνο για να πάτε στο Μιλάνο και προσοχή στα εισητήρια των τραίνων. Πρέπει να έχεις απο πριν σε κάποιους σταθμούς γιατί δεν έχει να βγάλεις (κι όμως...) και αν μπεις χωρίς εισιτήριο , δεν μπορείς να βγεις απο την άλλη μεριά καθώς βάζεις το εισιτήριο σε μηχάνημα για να ανοίξει η μπάρα. Κάνεις κάτι ζογκλερικά αν τύχει κάτι αλλά αν είσαι με την κοπέλα σου και δίπλα είναι αστυνομία είναι λίγο κάρφωμα. Το έπαθα την πρώτη φορά την πρώτη μέρα μιας και έμενα μακριά και ήμουν έτοιμος να μπω να γυρίσω πίσω. Τελικά το πληρώσαμε μετά τις μπάρες για να είμαστε εντάξει με την συνείδησή μας.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Πως βγαίνει το επαγγελματικό πάσο??
Κωστή νομίζω ότι θα ήταν καλή ιδέα να στήσεις stand και να έχεις βιτρίνα φωτογραφίες από δουλειές σου.
Εκεί στα αξεσουάρ, δίπλα στα κράνη.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
2 σελιδες, ειδικα πασσα και ουρα λεωφορειου για το νεο Transalp
Που να δειτε και φωτο δηλαδη
:ha
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Γίνεται αλλά πολύ λιγότερο απο τις μέρες που πάει ο απλός κόσμος.
Το πάσο γενικά ΔΕΝ το μοιράζουν οι εταιρίες τόσο μιας και δεν μπορώ εγώ σαν εταιρία να βγάλω 20 πάσα ακόμα και αν ΕΧΩ περίπτερο στην έκθεση. Εμείς με περίπτερο και δεν μπορούσαμε να έχουμε πάνω απο 6 άτομα (προφανώς και εξαρτάται απο το μέγεθος του περιπτέρου, απλά να δώσω μιά εικόνα).
Κάνεις application, λες τον τομέα του στο λινκ που έβαλα και αν σε δεχτούν, στο στέλνουν ηλεκτρονικά. Εμάς πχ, και τις δύο προηγούμενες χρονιές είχα πάει με πάσο λόγω της εταιρίας. Προφανώς και έχει πολύ κόσμο και δεν είναι όπως παλιά, όμως αν το σκεφτεί κανείς καλά, δεν φταίει ο αριθμός των πάσων.
Αιτία είναι η εξέλιξη της τεχνολογίας. Έχεις τόσα site, τόσα Online Περιοδικά, τόσες εταιρίες κλπ, που λογικό είναι να γίνεται περισσότερος χαμός απ'ότι το 1997. Θα μπορούσαν να βάλουν '2 άτομα ανα εταιρία' , απλά αυτό σε κάποιες περιπτώσεις δεν γίνεται.
Τις φορές που πήγα press day για να καλύψω την έκθεση ο αριθμός των επισκεπτών που εμφανως δεν είχαν καμία σχεση με τον τύπο ήταν πολλαπλάσιος των διαπιστευμένων. Ήταν επισης φανερό ότι λόγο εντοπιότητας πολλές εταιρίες είχαν τρόπο να διασφαλίσουν είσοδο σε αυτές τις μέρες σε δικό τους κόσμο και το κάναν χωρίς φειδώ.
Ισχυει οτι υπάρχουν παρα πολλά site, online και μη περιοδικά αλλά αυτό που είδα εγώ είναι ότι υπήρχε πολύ λίγο ενδιαφέρον για πρωτογενές υλικό. Και αυτο ήταν έντονο στις προγραμματισμένες παρουσιάσεις όπου εκτός από τα συνεργεία της παρουσιαζόμενης εταιρίας και της διοργάνωσης υπήρχαν ελάχιστοι ρεπόρτερ φωτογράφοι κλπ. Το περισσότερο υλικό ανέβαινε από την διανομή των press kit αυτουσιο και μάλιστα πολλλες φορές ετεροχρονισμένα.
Οι οικονομικές δυσκολίες για μεγάλη μερίδα του Τύπου αλλα και η δυνατότητα πολλων εταιριών να έρθουν σε απευθείας επαφη με το κοινό μέσο καναλιών που παρακάμπτουν τον ειδικο τύπο έχουν απαξιώσει την έννοια των press day και νομίζω και σιγά σιγά και της έκθεσης.
Γιαυτό η αίσθηση μου είναι ότι οι μέρες αυτές είναι απλά επέκτασή της έκθεσης για τους λιγους τυχερούς που βρίσκουν πάσο, ίσα ισα για να μην γίνεται χαμός τις άλλες μερες...
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Τις φορές που πήγα press day για να καλύψω την έκθεση ο αριθμός των επισκεπτών που εμφανως δεν είχαν καμία σχεση με τον τύπο ήταν πολλαπλάσιος των διαπιστευμένων. Ήταν επισης φανερό ότι λόγο εντοπιότητας πολλές εταιρίες είχαν τρόπο να διασφαλίσουν είσοδο σε αυτές τις μέρες σε δικό τους κόσμο και το κάναν χωρίς φειδώ.
Ισχυει οτι υπάρχουν παρα πολλά site, online και μη περιοδικά αλλά αυτό που είδα εγώ είναι ότι υπήρχε πολύ λίγο ενδιαφέρον για πρωτογενές υλικό. Και αυτο ήταν έντονο στις προγραμματισμένες παρουσιάσεις όπου εκτός από τα συνεργεία της παρουσιαζόμενης εταιρίας και της διοργάνωσης υπήρχαν ελάχιστοι ρεπόρτερ φωτογράφοι κλπ. Το περισσότερο υλικό ανέβαινε από την διανομή των press kit αυτουσιο και μάλιστα πολλλες φορές ετεροχρονισμένα.
Οι οικονομικές δυσκολίες για μεγάλη μερίδα του Τύπου αλλα και η δυνατότητα πολλων εταιριών να έρθουν σε απευθείας επαφη με το κοινό μέσο καναλιών που παρακάμπτουν τον ειδικο τύπο έχουν απαξιώσει την έννοια των press day και νομίζω και σιγά σιγά και της έκθεσης.
Γιαυτό η αίσθηση μου είναι ότι οι μέρες αυτές είναι απλά επέκτασή της έκθεσης για τους λιγους τυχερούς που βρίσκουν πάσο, ίσα ισα για να μην γίνεται χαμός τις άλλες μερες...
Ίσως και να είναι αυτό που λες.
Εγώ πάλι, αυτό το ενδιαφέρον για πρωτογενές υλικό. Την απουσία του δηλαδή. Θα με βρείς απόλυτα σύμφωνο. Δεν το εντοπίζω όμως στο ποιοί ήρθαν. Εξ άλλου πλέον με ενα κινητό ανεβάζεις στα σοσιαλ τόσο άμεσα πράγματα και σίγουρα τα τρολ θέλουν να ανεβάσουν άμεσα.
Δεν γνωρίζω την ηλικία σου, αλλά θα πω αυτό. Οι παλιές εκθέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, είχαν αυτό που λες. Μια Αίγλη. Και έχει τύχει να πάω και στο Μιλάνο, πολύ πιο παλιά, πάλι με πάσο και όντως ο κόσμος ήταν λιγότερος. Όμως τώρα, ΔΕΝ ενδιαφέρει το κοινό το καινούργιο μοντέλο. Εννοώ το επιχειρηματικό κοινό. Τα περιοδικά. Τα ενδιαφέρει ''έβγαλα πρώτος φωτογραφία το Norden'' , ''ανέβασα πρώτος φωτό απο το Ducati'' . Δεν είναι τυχαίο ότι τα μισά site αναμασάνε τα ίδια και τα ίδια.
Πιστεύω ότι δεν φταίει η απευθείας επαφή με το κοινό, εξ άλλου η έκθεση, οι πρώτες μέρες δηλαδή, ήταν Business meeting days και κατά δεύτερον press day. Αν δεν παω εκείνες τις μέρες εγώ που έχω περίπτερο να μιλήσω με άλλες εταιρίες, να κάνω ραντεβού, τις άλλες μέρες (1) δεν είναι κανένας υπεύθυνος συνήθως σε μικρές εταιρίες και (2) δεν έχουν χρόνο γιατί μιλάνε με το κοινό. Εκείνες τις μέρες μπορείς να φύγεις απο το περίπτερο να κάνεις το PR σου.

Θα κλέισω το παρών μήνυμα με αυτό. Δεν υπάρχει ενδιαφέρον, απλά γιατί δεν υπάρχει και τίποτα ενδιαφέρον...
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Ίσως και να είναι αυτό που λες.
Εγώ πάλι, αυτό το ενδιαφέρον για πρωτογενές υλικό. Την απουσία του δηλαδή. Θα με βρείς απόλυτα σύμφωνο. Δεν το εντοπίζω όμως στο ποιοί ήρθαν. Εξ άλλου πλέον με ενα κινητό ανεβάζεις στα σοσιαλ τόσο άμεσα πράγματα και σίγουρα τα τρολ θέλουν να ανεβάσουν άμεσα.
Δεν γνωρίζω την ηλικία σου, αλλά θα πω αυτό. Οι παλιές εκθέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, είχαν αυτό που λες. Μια Αίγλη. Και έχει τύχει να πάω και στο Μιλάνο, πολύ πιο παλιά, πάλι με πάσο και όντως ο κόσμος ήταν λιγότερος. Όμως τώρα, ΔΕΝ ενδιαφέρει το κοινό το καινούργιο μοντέλο. Εννοώ το επιχειρηματικό κοινό. Τα περιοδικά. Τα ενδιαφέρει ''έβγαλα πρώτος φωτογραφία το Norden'' , ''ανέβασα πρώτος φωτό απο το Ducati'' . Δεν είναι τυχαίο ότι τα μισά site αναμασάνε τα ίδια και τα ίδια.
Πιστεύω ότι δεν φταίει η απευθείας επαφή με το κοινό, εξ άλλου η έκθεση, οι πρώτες μέρες δηλαδή, ήταν Business meeting days και κατά δεύτερον press day. Αν δεν παω εκείνες τις μέρες εγώ που έχω περίπτερο να μιλήσω με άλλες εταιρίες, να κάνω ραντεβού, τις άλλες μέρες (1) δεν είναι κανένας υπεύθυνος συνήθως σε μικρές εταιρίες και (2) δεν έχουν χρόνο γιατί μιλάνε με το κοινό. Εκείνες τις μέρες μπορείς να φύγεις απο το περίπτερο να κάνεις το PR σου.

Θα κλέισω το παρών μήνυμα με αυτό. Δεν υπάρχει ενδιαφέρον, απλά γιατί δεν υπάρχει και τίποτα ενδιαφέρον...
Επηρεασμένος ίσως και απο μεγαλύτερους τοτε συναδέλφους που είχαν την τυχη να καλύψουν παλιότερες ευρωπαικες εκθεσεις και ειδικά πριν την ραγδαία αναπτυξη των online media (<2004) η EICMA για τον ειδικό τυπο ήταν μεγάλο γεγονός. H τελευταία φορα που πήγα να καλύψω την έκθεση ηταν το 2014 και προσωπικά για μενα ήταν απογοητευση για όσα εγραψα παραπάνω. Αλλά αυτή ειναι η προσωπική μου εμπειρία. Ίσως μάλιστα κατω και απο το πρίσμα του καταναλωτή αφου δεν εχω σχεση με τον ειδικο τυπο πολλά χρονια πλεον.

Έχεις δίκιο ότι press day δεν είναι αποκλειστικότητα του Τύπου. Δεν μπήκα ποτέ στην διαδικασία να σκεφτω ότι για τον επιχειρηματικό και τον κατασεκυαστικο κλάδο που ασχολείται με τη μοτοσκλετα, οι συγκεκριμένες ημέρες, είναι μια πολυ καλη ευκαιρία για επαφες.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Το νεο Transalp θα ειναι στην Eicma 2021 μας ειπαν. Οεο
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Και θα περνάει..... Μαρτίνο ΚΑΙ αυτό!!!!:cool:
Μαλλον του κανουν γραφικα Κarelia Bright Virginia και αργησε. :roflmao::roflmao:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Για αυτό το μηχανάκι, μόνο ASSOS INTERNATIONAL γραφικά του αξίζουν!!! :happy:
Τσιγάρα να 'ναι και ότι να 'ναι άμα σ 'αφησει στο Μαρτίνο... :roflmao:
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Fantic XEF 450 Rally για τους χωμάτινους ταξιδευτές ....

 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Τσιγάρα να 'ναι και ότι να 'ναι άμα σ 'αφησει στο Μαρτίνο... :roflmao:
Για γραφικα Martini Bianco το κοβω.
:ha
 
Top Bottom