EICMA Kove 2023

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Από το τσουνάμι νέων μοντέλων από την Ασία...πραγματικά το μόνο που πραγματικά προσφέρει ωραία πράγματα είναι αυτό
 

georgeps

Μέλος
Περιοχή
Mother Earth
Όνομα
George
Μοτό
CL500?
εδω λεει και για τιμη,εχει και την αλλη γκαμα μεσα
8 - 9 χιλιάρικα στους πολιτισμένους λεει,

εμείς εδώ στην ινδια της ευρώπης θα παει κανά 10αρι.

Ελπίζω δηλαδή ωστε(ισως) να δικαιολογεί τη διαφορά σε σχέση με T7 που τώρα έχει 14.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
8 - 9 χιλιάρικα στους πολιτισμένους λεει,

εμείς εδώ στην ινδια της ευρώπης θα παει κανά 10αρι.
Είμαστε large εμείς και θα εφεύρουν τα άριστα μυαλά τους τέλος στο τέλος του τέλους ταξινόμησης...;)
 

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
Είμαστε large εμείς και θα εφεύρουν τα άριστα μυαλά τους τέλος στο τέλος του τέλους ταξινόμησης...;)
Εχουμε εξοδα λεμε...ξερετε ποσο εχουν παει τα καινουρια λογισμικα?...Γιατι γελατε κυριοι? :p
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Το βασικο μοντελο ραλλυ παντως στο 1ο βιντεο εχει abs rings στιυς τροχους. Αρα θα ειναι μαλλον euro 5
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
8 - 9 χιλιάρικα στους πολιτισμένους λεει,

εμείς εδώ στην ινδια της ευρώπης θα παει κανά 10αρι.

Ελπίζω δηλαδή ωστε(ισως) να δικαιολογεί τη διαφορά σε σχέση με T7 που τώρα έχει 14.
τα κινεζικα μας δεν εχουν μεγαλες διαφορες με ιταλια πχ
voge 500 dsx 6390 it-6595 gr
cfmoto 800 turing 10990 it-10390 gr
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Το βασικο μοντελο ραλλυ παντως στο 1ο βιντεο εχει abs rings στιυς τροχους. Αρα θα ειναι μαλλον euro 5
ABS όπως και καταλύτη στην εξατμιση θα έχουν 2 από τις 3 εκδόσεις


Στάλθηκε από το RMX3472 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
8 - 9 χιλιάρικα στους πολιτισμένους λεει,

εμείς εδώ στην ινδια της ευρώπης θα παει κανά 10αρι.

Ελπίζω δηλαδή ωστε(ισως) να δικαιολογεί τη διαφορά σε σχέση με T7 που τώρα έχει 14.
Ο Γκοργκολης πάντως αν πάρει αυτός την αντιπροσωπεία γενικά τιμολογιακα παίζει καλή μπάλα. Συνήθως έχουμε από τις χαμηλότερες τιμες στην Ευρώπη στα μοντέλα που εμπορεύεται.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs



Σε αυτό το βίντεο,προς το τέλος δείχνει που είναι και πως βγαίνει το φίλτρο αέρα,το οποίο είναι παιχνίδι να βγει για να καθαριστεί.
Δεν ξέρω αν είναι εκεί και στο 790 που δανείστηκε το μοτέρ όπως φαίνεται, ή αν έχει μπει από τους Κινέζους σε αυτή τη θέση.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Εγώ βλέπω ότι αυτός που σκέφτηκε το 790 μοτέρ..δεν θα πίστευε με τίποτα τι καριέρα θα κάνει
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Αν το νούμερο 183 κιλά γεμάτο είναι πραγματικό...και δεν έχει γίνει λάθος τότε ή κατι δεν πάει καλά με το μηχανάκι ή απλά οι γνωστές μάρκες (ευρώπης και Ιαπωνίας) κάτι έχουν κάνει λάθος...Πάντως ευχομαι τα μηχανάκια τους να είναι πιο καλά σχεδιασμένα από την ιστοσελίδα της εταιρείας...τα υπόλοιπα τα αφήνω στον κυριο amyroukai
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Αμα το βγάλουν και κάτω από 10.000 που δεν είναι απίθανο λόγω του ότι αυτές οι μάρκες δεν είναι γνωστές και άρα για να κερδίσουν μερίδιο στην αγορά μπορεί στην αρχή τα μηχανάκια να πωλούνται όχι πολυ ψηλότερα από το πραγματικό κόστος κτλ...θα κάνει πάταγο...
 

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
Εγώ βλέπω ότι αυτός που σκέφτηκε το 790 μοτέρ..δεν θα πίστευε με τίποτα τι καριέρα θα κάνει
Που να δεις οι Ιάπωνες που παρουσίασαν το 2005 το μοτέρ τότε για το πρώτο kawasaki er6! Γιατί ο lc8c της ktm είναι και αρκετά φρέσκος!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αν το νούμερο 183 κιλά γεμάτο είναι πραγματικό...και δεν έχει γίνει λάθος τότε ή κατι δεν πάει καλά με το μηχανάκι ή απλά οι γνωστές μάρκες (ευρώπης και Ιαπωνίας) κάτι έχουν κάνει λάθος...Πάντως ευχομαι τα μηχανάκια τους να είναι πιο καλά σχεδιασμένα από την ιστοσελίδα της εταιρείας...τα υπόλοιπα τα αφήνω στον κυριο amyroukai
Τα μηχανάκια μια χαρά σχεδίαση έχουν, πιο ενδιαφέροντα από τρανσαλπ σίγουρα, αυτό τουλάχιστον.

Κοντός ψαλμός αλληλούια, αν όντως είναι αυτό που λέει, θα είναι το αντίστοιχο του "πάτα το Κιμ" στην αγορά περιπέτειας.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Κοντός ψαλμός αλληλούια, αν όντως είναι αυτό που λέει, θα είναι το αντίστοιχο του "πάτα το Κιμ" στην αγορά περιπέτειας.
Σίγουρα όμως, δεν θα είναι "πάτα το Κιμ" και θα ανατινάζεται!
Το πιστεύω αυτό.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs

σε τουτο το βιντεο λοιπον,κανουν στην αρχη μια εισαγωγη για το πως ξεκινησε και τι φιλοδοξει να κανει η εταιρεια-μιλαει και ο ιδιοκτητς- και μετα αναφερεται σε δυο μηχανακια ,το 800 και ενα 250αρι εντουρο,για το πως δημιουργηθηκαν και κυριως πως κρατησαν το βαρος χαμηλα.
μαλιστα το 250 το ζυγιζουν λαιβ για του λογου το αληθες.
 

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS

Λογικά πάμε για μια τιμή και εδώ κοντά στα 9 χιλιάρικα. Υπάρχουν βέβαια ερωτηματικά καθώς δεν έχουμε εικόνα ούτε για την προέλευση των αναρτησεων (δεν είναι Kayaba ας πούμε όπως της CFMOTO) ούτε για την αξιοπιστία του μοτέρ και την λειτουργία του καθώς η KOVE αναφέρει πως πρόκειται για δική της πλατφόρμα(τώρα αν αντέγραψε τον LC8c είναι άλλου παππά Ευαγγέλιο αλλά δεν εξασφαλίζει αυτό την απρόσκοπτη λειτουργία του)

Το ενθαρρύντικο βέβαια είναι πως η KOVE είναι ουσιαστικά του Group ZF-KY όπως γράφεται και πάνω στα καπάκια του μοτέρ όπου KY είναι KYMCO (κοινοπραξία) και όπου KYMCO σημαίνει Κορέα και δεκαετίες τεχνογνωσίας και εξέλιξης.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom