Voltakias_950 Μέλος Όνομα Χάρης Μοτό Ktm 1190 adventure 28 Νοεμβρίου 2024 #1 Καλησπερα σε ολους.Εχει καποιος γνωμη για τις συγκεκριμενες μποτες;αποψη ποιοτητας.Ανεσης οσο αυτο ειναι δυνατο για την κατηγορια τους;ευχαριστω εκ των προτερων
Καλησπερα σε ολους.Εχει καποιος γνωμη για τις συγκεκριμενες μποτες;αποψη ποιοτητας.Ανεσης οσο αυτο ειναι δυνατο για την κατηγορια τους;ευχαριστω εκ των προτερων