Exc 200 μαγκωσε η μανιβελα..

apostolos1983

Μέλος
Όνομα
apostolos
Μοτό
ktm adv 990
παιδια σημερα καθως ρυθμισα το καρμπ , εκανα μια βολτα και ξαφνικά εσβησε το μηχανακι , λες και το εσβησα απο τον διακοπτη , ξαναπαταω μανιβελλα παίρνει και ξανασβήνει απο εκει και έπειτα η μανιβέλλα μαγκωσε δεν κατεβαινει με τιποτα πιστονακι και καινουργιο χιτώνιο περαστηκαν πριν λιγο καιρό , τι μπορεί να έγινε πρόβλημα στην καμπάνα ισως ?
 

Bulmont

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Βαγγελης Χ
Μοτό
ΚΤΜ 520exc
KTM ADV1190
παιδια σημερα καθως ρυθμισα το καρμπ , εκανα μια βολτα και ξαφνικά εσβησε το μηχανακι , λες και το εσβησα απο τον διακοπτη , ξαναπαταω μανιβελλα παίρνει και ξανασβήνει απο εκει και έπειτα η μανιβέλλα μαγκωσε δεν κατεβαινει με τιποτα πιστονακι και καινουργιο χιτώνιο περαστηκαν πριν λιγο καιρό , τι μπορεί να έγινε πρόβλημα στην καμπάνα ισως ?
Κόλημα μήπως ή μπας κι' έφυγε κάποιο ελατήριο και σφήνωσε πουθενά;;;;;
 

apostolos1983

Μέλος
Όνομα
apostolos
Μοτό
ktm adv 990
τι ελατήριο αυτά που ποιανουν στις θυρίδες ? Μη μου λες τέτοια τώρα.. Εγώ φοβάμαι μην τα κλασαν τα ροτλεμαν στροφάλου η τι άλλο με παραξένεψε που εσβησε χωρίς να κάνει καθολου μεταλικους θορύβους , εσβησε πολυ ομαλά και εμεινε η μανιβέλλα πανω,, ξερεις τι ειναι να βγαινεις για μια βολτουλα και να σε γυρνανε σπιτι τσιγγάνοι με κάρο , θα το πουλησω το ρημαδι μου εχει βγαλει την πίστη σε καθε βολτα μενω στο βουνό ..
 

bag

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
africa rd04
τι ελατήριο αυτά που ποιανουν στις θυρίδες ? Μη μου λες τέτοια τώρα.. Εγώ φοβάμαι μην τα κλασαν τα ροτλεμαν στροφάλου η τι άλλο με παραξένεψε που εσβησε χωρίς να κάνει καθολου μεταλικους θορύβους , εσβησε πολυ ομαλά και εμεινε η μανιβέλλα πανω,, ξερεις τι ειναι να βγαινεις για μια βολτουλα και να σε γυρνανε σπιτι τσιγγάνοι με κάρο , θα το πουλησω το ρημαδι μου εχει βγαλει την πίστη σε καθε βολτα μενω στο βουνό ..
1ον ψυχραιμια.
2ον πολυ πιθανο κολλημα(γι αυτο μισω τα χιτωνια) αρα
3ον βαλε 1η και τραβα το με δυναμη προς τα πισω μπας και ξεκολλησει η
4ον εχεις κεφαλη με oring. Λυνεις και βλεπεις τι συμβαινει μεσα.

Να ξερεις οτι κ να κολλησε αν το ξεκολλησεις μπορει να δουλευει κανονικα ξανα
 

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
παιδια σημερα καθως ρυθμισα το καρμπ , εκανα μια βολτα και ξαφνικά εσβησε το μηχανακι , λες και το εσβησα απο τον διακοπτη , ξαναπαταω μανιβελλα παίρνει και ξανασβήνει απο εκει και έπειτα η μανιβέλλα μαγκωσε δεν κατεβαινει με τιποτα πιστονακι και καινουργιο χιτώνιο περαστηκαν πριν λιγο καιρό , τι μπορεί να έγινε πρόβλημα στην καμπάνα ισως ?
Σαν κόλλημα ακούγεται...:thumbsdown:
 

apostolos1983

Μέλος
Όνομα
apostolos
Μοτό
ktm adv 990
Παιδιά μάλλον Εγώ την έχω κάνει την μαλ@κια υπολόγισα λάθος την μίξη στα 10 λίτρα δεν διαιρεσα /40 αλλά μπερδεύτηκα με το 2% και υπολόγισα ως εξής στα γρήγορα στα 1000ml το 2 % ml *10 = 20 ml λάδι στα δέκα λίτρα ενώ πρέπει να υπολόγιζα 10000/40= 200 το κόλλησα το μηχανάκι σαν άσχετος!
Περαστικά μου ελπίζω να άρπαξε μόνο πιστόνι κύλινδρος..
 

kordix

Εντουράς
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
GS 1150, CCM 404 E, GASGAS 300
Παιδιά μάλλον Εγώ την έχω κάνει την μαλ@κια υπολόγισα λάθος την μίξη στα 10 λίτρα δεν διαιρεσα /40 αλλά μπερδεύτηκα με το 2% και υπολόγισα ως εξής στα γρήγορα στα 1000ml το 2 % ml *10 = 20 ml λάδι στα δέκα λίτρα ενώ πρέπει να υπολόγιζα 10000/40= 200 το κόλλησα το μηχανάκι σαν άσχετος!
Περαστικά μου ελπίζω να άρπαξε μόνο πιστόνι κύλινδρος..
Σε 125 και 200 2τ καθαρόαιμα, 2,5 έως και 3% μίξη.

Κρίμα...
 

apostolos1983

Μέλος
Όνομα
apostolos
Μοτό
ktm adv 990
Οκ την κάναμε την βλακεία, γι'αυτό και η αυξημένη κατανάλωση και τα μπουκώματα, τι ζημεια να περιμένω υπάρχει περίπτωση να χρήζουν αλλαγής και στροφαλομπιελα η μόνο κύλινδρος πιστόνι αν το μηχανάκι δούλευε με το 1/10 της σωστής μίξης ;
 

amyroukai

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
One BMWay or another....
άσε που 10000/40 είναι 250 και όχι 200 :p

ελπίζω να την γλιτώσει όσο φτηνότερα γίνεται
 

apostolos1983

Μέλος
Όνομα
apostolos
Μοτό
ktm adv 990
άσε που 10000/40 είναι 250 και όχι 200 :p

ελπίζω να την γλιτώσει όσο φτηνότερα γίνεται
υπολογισα 2 % στα 1000 ml και το πολλαπλασιασα χ 10 λιτρα καθαρα fail κατασταση λογικα μονο χιτωνιο πιστονι θα χρειαστω ελπιζω..
 

amyroukai

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
One BMWay or another....
Ναι αλλά θα είχες βάλει όντως 200ml με αυτόν τον τρόπο που λες.

Υπολόγισες 2% στο ένα λίτρο που είναι 20ml στα 1000ml και έβαλες 2%... για ένα λίτρο στα δέκα. Ή μπερδεύτηκες με το 2% στο λίτρο και υπολόγισες ότι μπαίνουν 2ml για κάθε 1000ml βενζίνης. Τα μαθηματικά σου ήταν σωστά σαν σκέψη. Το έχασες στην πράξη γιατί ξέχασες ένα μηδενικό κάπου.
 

apostolos1983

Μέλος
Όνομα
apostolos
Μοτό
ktm adv 990
ακριβώς ! Μπαινουν 2 % ανα 100 ml(τοις 100) εγω υπολογισα στα 1000 αυτό ηταν το λαθος γιαυτό ποιο safe ειναι να διαιρουμε τα λίτρα δια την κλίμακα πχ 10000 / 50 = 200
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
To πιο safe ειναι να εχεις μεζουρακι 20ml μαζι και να λες στα Χ λιτρα Χ μεζουρες, ή αν το καπακι του λαδιου σου χωραει 20ml τοτε Χ καπακια στα Χ λιτρα.

Ο αλλος ευκολος τροπος για το 2% ειναι ΛΙΤΡΑ Χ 2 = τοσο και κοτσαρεις κι ενα μηδενικο στο τελος. Εγω στο βεσπακι αυτο κανω.

Πχ στα 8 λιτρα βενζινη, 8 Χ 2 = 16 κι ενα μηδενικο = 160ml.
 

joks

Μέλος
Όνομα
Σπυρος
Μοτό
Africa 750
Ο πιο σταθερός τρόπος που λειτουργεί για όλα τα ποσοστά είναι /100 όπου θα πάρεις την ποσότητα που αντιστοιχεί στο 1% και μετά *x όπου x το ποσοστό που θες(στην περίπτωση μας 2)
Άρα στα 10λιτρα =10.000ml κόβεις δύο μηδενικά και έχεις 100ml και μετά επί 2 για να πάρεις 200ml που είναι το 2%.
 

kordix

Εντουράς
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
GS 1150, CCM 404 E, GASGAS 300
:spam: Γι'αυτό δεν θα πάρω δίχρονο... :spam: off.
Δεν είναι τίποτα, με το καιρό τα μαθαίνεις απ' έξω. Στην αρχή βοηθάει ένα πινακακι κολλημένο στο σφουγγαρακι του τιμονιού, με τις ποσότητες ανά μισο λίτρο ως τα 9 που συνήθως χωράει το ντεπόζιτο.
 
Top Bottom