amyroukai
Big Membered Wunderkind
παίρνεις ένα από τα καινούρια ΚΤΜ (τα τελευταία δύο χρόνια, αν θυμάμαι σωστά) και ξεγνοιάζεις, ψεκάζει όσο λάδι χρειάζεται μόνο του.
Aμ δε ξενοιάζεις . Ειδικά αν δεν έχεις γεμάτο πορτοφόλι.παίρνεις ένα από τα καινούρια ΚΤΜ (τα τελευταία δύο χρόνια, αν θυμάμαι σωστά) και ξεγνοιάζεις, ψεκάζει όσο λάδι χρειάζεται μόνο του.
Σωστός.... Στις αρχές της δεκαετίας του 90 οι δίχρονες εξωλέμβιες με αυτόματη μίξη είχαν πρόβλημα και κολλούσαν.Aμ δε ξενοιάζεις . Ειδικά αν δεν έχεις γεμάτο πορτοφόλι.
Ξέρεις πόσοι φίλοι την πάτησαν με 18 ρια και πιο καινούργια εντούρο με πρόβλημα στην αντλία λαδιού? Όχι μόνο ΚΤΜ και σε άλλες μάρκες.
Σα τη μίξη δεν έχει. Μόνο έτσι είσαι ήσυχος.
Στα tpi θέλει συχνό έλεγχο σε αντλία λαδιού, φίλτρο και τρόμπα βενζίνης και στο σύστημα ψεκασμού. Οτι χαλασει μπορεί να οδηγήσει σε κολλημα μοτέρ. Και τα καινούργια έχουν επιστρώσεις ιδιαίτερες στους κυλίνδρους, δεν φτιάχνονται στην Ελλάδα. Θες 300 + για replating ή καινούργιο κύλινδρο με 500 +.
Με εσωτερικό ή εξωτερικό σπείρωμα θες; Αθήνα είσαι;δεν έχω εξολκεα βολάν M27 *1 αν έχει κάποιος και το πουλάει ας ενημερώσει
απο κοτομηνη....Με εσωτερικό ή εξωτερικό σπείρωμα θες; Αθήνα είσαι;
Σιγά μην είναι κ ανηψιος του Κοντομηνα...απο κοτομηνη....