Καλησπέρα σε όλους.
Η πίσω ανάρτηση μου άρχισε να "κλωτσάει". Βυθίζεται πλέον και με το πάτημα χεριού και αν περάσω από λακούβα ανεβοκατεβαίνει λες και υπάρχει μόνο το ελατήριο.
Μου είπαν ότι θέλει επισκευή και είναι περίπου στα 120€ μαζί με το βάλε - βγάλε. Προς το παρόν έχω σφίξει (αυξήσει) το preload και νομίζω είναι καλύτερα. Αν έκανα βλακεία πείτε μου παρακαλώ. Επίσης ρυθμίζεται και το rebound αλλά δεν το έχω πειράξει και δεν γνωρίζω αν πρέπει.
Η κύρια ερώτηση μου είναι:
Να αλλάξω και ελατήριο ή μόνο επισκευή θα με καλύψει;
Ένα πιο σκληρό λογικά θα ήθελα. Έχω βρεί ένα πακέτο της Hyperpro με προοδευτικά ελατήρια μπρος πίσω + λάδι (SAE 15). Παρεμπιπτόντως δεν μπορώ να δω την σκληρότητα στο site της Hyperpro (θα έπρεπε να αναγράφεται κατ'εμε με 2 τιμές κατά προσέγγιση μιας και είναι προοδευτικό) αλλά σίγουρα θα είναι πιο σκληρό από το μανίσιο (Kayaba είναι που πλέον το brand έγινε ΚΥΒ). Προφανώς και υπάρχουν και άλλα brands αλλά αν έχει κάποιος εμπειρία γιατί να προτιμήσω το ένα από το άλλο θα με βοηθήσει πολύ. Επίσης έχω ακούσει ότι ο συνδυασμός προοδευτικών μπροστά πχ Hyperpro με κανονικό πίσω πχ Ohlins, αξίζει σε βαριές μηχανές.
Για την περίπτωση της ριζικής αλλαγής της ανάρτησης δεν το σκέφτομαι προς το παρόν λόγο κόστους αλλά αν υπάρχουν αδιάσειστα επιχειρήματα μπορεί να το ψήσω. Πάλι κάτι σε Hyperpro λογικά αλλά την ακριβή (744€) με το ρεζερβουάρ αζώτου/λαδιού. Για Ohlins/Wilburs (~900 - 1000€+) δεν τρελαίνομαι και Hagon (~550€) δεν έχω ακούσει καλές κριτικές. (Μιλάω για πλήρη αλλαγή εδώ και όχι μόνο ελατηρίου όπως πριν.)
Η οδήγηση μου 80% είναι μόνος (112 κιλά) και σχετικά επιθετική (ψιλοτάπα, στρίβω στο όριο, πλακώνω φρένα κτλ αυστηρά σε λογικά πλαίσια). Εννοείται κομμένα αυτά έτσι όπως είναι τώρα η ανάρτηση. Το υπόλοιπο 20% χώμα αλλά όχι κάτι τρελό, που και που συνεπιβάτης και ενίοτε κάνα ταξιδάκι (άντε να τελειώνει η καραντίνα!)
Η συμβουλή σας θα είναι πολύτιμη, ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Η πίσω ανάρτηση μου άρχισε να "κλωτσάει". Βυθίζεται πλέον και με το πάτημα χεριού και αν περάσω από λακούβα ανεβοκατεβαίνει λες και υπάρχει μόνο το ελατήριο.
Μου είπαν ότι θέλει επισκευή και είναι περίπου στα 120€ μαζί με το βάλε - βγάλε. Προς το παρόν έχω σφίξει (αυξήσει) το preload και νομίζω είναι καλύτερα. Αν έκανα βλακεία πείτε μου παρακαλώ. Επίσης ρυθμίζεται και το rebound αλλά δεν το έχω πειράξει και δεν γνωρίζω αν πρέπει.
Η κύρια ερώτηση μου είναι:
Να αλλάξω και ελατήριο ή μόνο επισκευή θα με καλύψει;
Ένα πιο σκληρό λογικά θα ήθελα. Έχω βρεί ένα πακέτο της Hyperpro με προοδευτικά ελατήρια μπρος πίσω + λάδι (SAE 15). Παρεμπιπτόντως δεν μπορώ να δω την σκληρότητα στο site της Hyperpro (θα έπρεπε να αναγράφεται κατ'εμε με 2 τιμές κατά προσέγγιση μιας και είναι προοδευτικό) αλλά σίγουρα θα είναι πιο σκληρό από το μανίσιο (Kayaba είναι που πλέον το brand έγινε ΚΥΒ). Προφανώς και υπάρχουν και άλλα brands αλλά αν έχει κάποιος εμπειρία γιατί να προτιμήσω το ένα από το άλλο θα με βοηθήσει πολύ. Επίσης έχω ακούσει ότι ο συνδυασμός προοδευτικών μπροστά πχ Hyperpro με κανονικό πίσω πχ Ohlins, αξίζει σε βαριές μηχανές.
Για την περίπτωση της ριζικής αλλαγής της ανάρτησης δεν το σκέφτομαι προς το παρόν λόγο κόστους αλλά αν υπάρχουν αδιάσειστα επιχειρήματα μπορεί να το ψήσω. Πάλι κάτι σε Hyperpro λογικά αλλά την ακριβή (744€) με το ρεζερβουάρ αζώτου/λαδιού. Για Ohlins/Wilburs (~900 - 1000€+) δεν τρελαίνομαι και Hagon (~550€) δεν έχω ακούσει καλές κριτικές. (Μιλάω για πλήρη αλλαγή εδώ και όχι μόνο ελατηρίου όπως πριν.)
Η οδήγηση μου 80% είναι μόνος (112 κιλά) και σχετικά επιθετική (ψιλοτάπα, στρίβω στο όριο, πλακώνω φρένα κτλ αυστηρά σε λογικά πλαίσια). Εννοείται κομμένα αυτά έτσι όπως είναι τώρα η ανάρτηση. Το υπόλοιπο 20% χώμα αλλά όχι κάτι τρελό, που και που συνεπιβάτης και ενίοτε κάνα ταξιδάκι (άντε να τελειώνει η καραντίνα!)
Η συμβουλή σας θα είναι πολύτιμη, ευχαριστώ εκ των προτέρων!