το πήρα με 48000 χλμ, σε 11 μήνες έκανα +25000 περίπου.
Όλα τα service σε ένα από τα καλύτερα συνεργεία για τη μάρκα - εξουσιοδοτημένο, κι ακριβώς ότι προβλέπεται, συν ότι επιπλέον βλέπαμε.
Βαλβίδες, τεντωτήρες, καδένα, μπουζιά, λάδια, ξύδια.... όλα στην ώρα τους και με το παραπάνω! Και ακριβοπληρωμένα όλα, μιας και τα ανταλλακτικά triumph ..... κοστίζουν! Δεν αξίζουν απλώς!
Στις 73000 χλμ κι εντελώς απροειδοποίητα, κι ενώ έχω πριν 3000 κάνει σέρβις με τα ούλα του κι αντικαταστάσεις πολλές!!!, έσπασαν τα ελατήρια και στα 3 πιστόνια με τη μία και 2 από τα 3 πιστόνια είχαν σπάσει στις φούστες, ενώ το 3ο είχε απλώς χάσει ένα μικρό κομμάτι
Όταν έγινε η διάγνωση, όλοι μιλούσαν για κάτι απλό, σαν να το περίμεναν....
Ποτέ βέβαια δε μου είχαν πει τέτοια περίπτωση και πιθανότητα στους 11 μήνες! Κανείς! Διάβαζα διάφορα στα αντίστοιχα φόρα, αλλλά δεν έδινα σημασία. Μάλιστα στο τελευταίο σέρβις, ο αρχιμάστορας μου είπε ότι "κεντάει το εργαλείο", καινούριο το κάναμε, έχεις 100000 χλμ για πλάκα με είπε...., όπως είναι -μόνο λάδια και μπουζιά. Είχα σκάσει ενάμισι χιλιάρικο τότες βλέπεις...
Η αλήθεια είναι ότι "έραβε" το μηχανάκι! 258-265 είχα δει στο gps πολλές φορές!!! Και στρίψιμο και κράτημα και φρένα και σταθερό...., αλλού!!!!
Αλλά μπαμ και κάτω! Με τη μία!!! Εμεινε στον Ισθμό, πηγαίνοντας για Τρίπολη. Και συνέχισα δικάβαλος στο βάρα του αδερφού μου! Ακόμα ντρέπομαι....
Τα υπόλοιπα είναι λογικά...
Ποτέ ξανά Triumph κι ήρθε το GS στη ζωή μου