Explorer 2014 vs 800xcx 2018

Xr1st0s

Μέλος
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
Transalp 700
Οπως λεει και ο τιτλος βρισκομαι σε μια φαση αλλαγης μοτο και το ψαξιμο και οι συγκρισεις δινουν και περνουν. Μεσα σε ολα τα μοτορια που κοιταξα δεν θα μπορουσα να αγνοησω τις αγγλιδες. Και εδω σκαει το ερωτημα. Μεταχειρισμενο explorer του 12-14 η καινουργιο 800xcx του 18. Με παραξενευει πολυ η χαμηλη τιμη που μπορεις να βρεις τα εξπλορερ αφου βρισκεις xc εκδοσεις του 14 απο 10 εως 12 χιλιαρικα. Αυτο ειναι λογο του νεου μοντελου η απλα το μηχανακι δεν κανει? Το 800xcx ειναι πανεμορφο αλλα φτανει στα 14 χιλιαρικα+ γνωμες μεταξυ των δυο?

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Οπως λεει και ο τιτλος βρισκομαι σε μια φαση αλλαγης μοτο και το ψαξιμο και οι συγκρισεις δινουν και περνουν. Μεσα σε ολα τα μοτορια που κοιταξα δεν θα μπορουσα να αγνοησω τις αγγλιδες. Και εδω σκαει το ερωτημα. Μεταχειρισμενο explorer του 12-14 η καινουργιο 800xcx του 18. Με παραξενευει πολυ η χαμηλη τιμη που μπορεις να βρεις τα εξπλορερ αφου βρισκεις xc εκδοσεις του 14 απο 10 εως 12 χιλιαρικα. Αυτο ειναι λογο του νεου μοντελου η απλα το μηχανακι δεν κανει? Το 800xcx ειναι πανεμορφο αλλα φτανει στα 14 χιλιαρικα+ γνωμες μεταξυ των δυο?

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
οι τιμες τωμ μεταχειρηζμενων εγκειτο στον νομο προσφορας και ζητησης!!!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Το explorer του 14 το βρισκεις 10 ως 12000€?
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μα αν κανει τοσο που λεει ο φιλος, δεν ειναι και φτηνο....
Ποσο να εκανε δηλαδη, με τις πωλησεις που ειχε; Απο 16 με 17 επεσε 5000 σε 4 χρονια. Λογικη ειναι η τιμη του.
 
Τελευταία επεξεργασία:

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Ο κινητήρας του πολύ καλός με ροπή και δύναμη παντού,τα υπόλοιπα δεν με ενθουσίασαν, πολύ βαριά αίσθηση.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
το explorer είχε ένα θέμα με τις κεφαλές και έγινε ανάκληση. δεν θυμάμαι αν είχε άλλα ζητήματα γιατί πέρα από την εμφάνιση του (που μου αρέσει) δεν με τράβηξε σαν μοτοσικλέτα αρκετά για να διαβάσω πολύ για αυτό.

έχοντας βγάλει την φήμη του "βιοδιασπώμενου" λοιπόν, λογικό να μην κρατάει τιμή με τα ελάχιστα σημεία σέρβις γενικότερα και με το κοινό το περιορισμένο γιατί όποιος θέλει άξονα κυβικά κλπ πάει καρφί για πενφέ κατά κανόνα.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Οπως λεει και ο τιτλος βρισκομαι σε μια φαση αλλαγης μοτο και το ψαξιμο και οι συγκρισεις δινουν και περνουν. Μεσα σε ολα τα μοτορια που κοιταξα δεν θα μπορουσα να αγνοησω τις αγγλιδες. Και εδω σκαει το ερωτημα. Μεταχειρισμενο explorer του 12-14 η καινουργιο 800xcx του 18. Με παραξενευει πολυ η χαμηλη τιμη που μπορεις να βρεις τα εξπλορερ αφου βρισκεις xc εκδοσεις του 14 απο 10 εως 12 χιλιαρικα. Αυτο ειναι λογο του νεου μοντελου η απλα το μηχανακι δεν κανει? Το 800xcx ειναι πανεμορφο αλλα φτανει στα 14 χιλιαρικα+ γνωμες μεταξυ των δυο?

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φίλος αν επιμένεις Triumph, πήγαινε σε καινούριο! Εγγύηση κλπ....
Δε θα έπαιρνα ξανά μεταχείρω Triumph (κι εκείνο που είχα ήταν καλό, δεν έβγαλε προβληματάκια κλπ, απλώς έσπασε μιά και καλή).
Αν πάντως σε έλκει η φίρμα και η φιλοσοφία της, ΟΚ μια χαρά μηχανάκια. Αλλά στα λ7 που λες, πάρε καινούριο κι ας είναι 800 αντί 1200!!!
 

chaosm

Μέλος
Φίλος αν επιμένεις Triumph, πήγαινε σε καινούριο! Εγγύηση κλπ....
Δε θα έπαιρνα ξανά μεταχείρω Triumph (κι εκείνο που είχα ήταν καλό, δεν έβγαλε προβληματάκια κλπ, απλώς έσπασε μιά και καλή).
Αν πάντως σε έλκει η φίρμα και η φιλοσοφία της, ΟΚ μια χαρά μηχανάκια. Αλλά στα λ7 που λες, πάρε καινούριο κι ας είναι 800 αντί 1200!!!
Αχαχαχαχαχα. Τι έπαθε το ρημάδι μία και καλή;
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Αχαχαχαχαχα. Τι έπαθε το ρημάδι μία και καλή;
το πήρα με 48000 χλμ, σε 11 μήνες έκανα +25000 περίπου.
Όλα τα service σε ένα από τα καλύτερα συνεργεία για τη μάρκα - εξουσιοδοτημένο, κι ακριβώς ότι προβλέπεται, συν ότι επιπλέον βλέπαμε.
Βαλβίδες, τεντωτήρες, καδένα, μπουζιά, λάδια, ξύδια.... όλα στην ώρα τους και με το παραπάνω! Και ακριβοπληρωμένα όλα, μιας και τα ανταλλακτικά triumph ..... κοστίζουν! Δεν αξίζουν απλώς!
Στις 73000 χλμ κι εντελώς απροειδοποίητα, κι ενώ έχω πριν 3000 κάνει σέρβις με τα ούλα του κι αντικαταστάσεις πολλές!!!, έσπασαν τα ελατήρια και στα 3 πιστόνια με τη μία και 2 από τα 3 πιστόνια είχαν σπάσει στις φούστες, ενώ το 3ο είχε απλώς χάσει ένα μικρό κομμάτι:laugh::laugh::laugh:
Όταν έγινε η διάγνωση, όλοι μιλούσαν για κάτι απλό, σαν να το περίμεναν....:wacky:
Ποτέ βέβαια δε μου είχαν πει τέτοια περίπτωση και πιθανότητα στους 11 μήνες! Κανείς! Διάβαζα διάφορα στα αντίστοιχα φόρα, αλλλά δεν έδινα σημασία. Μάλιστα στο τελευταίο σέρβις, ο αρχιμάστορας μου είπε ότι "κεντάει το εργαλείο", καινούριο το κάναμε, έχεις 100000 χλμ για πλάκα με είπε...., όπως είναι -μόνο λάδια και μπουζιά. Είχα σκάσει ενάμισι χιλιάρικο τότες βλέπεις...:wacky::wacky::wacky::wacky:
Η αλήθεια είναι ότι "έραβε" το μηχανάκι! 258-265 είχα δει στο gps πολλές φορές!!! Και στρίψιμο και κράτημα και φρένα και σταθερό...., αλλού!!!!
Αλλά μπαμ και κάτω! Με τη μία!!! Εμεινε στον Ισθμό, πηγαίνοντας για Τρίπολη. Και συνέχισα δικάβαλος στο βάρα του αδερφού μου! Ακόμα ντρέπομαι....:oops::oops::oops::oops::oops:
Τα υπόλοιπα είναι λογικά...
Ποτέ ξανά Triumph κι ήρθε το GS στη ζωή μου:inlove::inlove::inlove::inlove:
 

chaosm

Μέλος
το πήρα με 48000 χλμ, σε 11 μήνες έκανα +25000 περίπου.
Όλα τα service σε ένα από τα καλύτερα συνεργεία για τη μάρκα - εξουσιοδοτημένο, κι ακριβώς ότι προβλέπεται, συν ότι επιπλέον βλέπαμε.
Βαλβίδες, τεντωτήρες, καδένα, μπουζιά, λάδια, ξύδια.... όλα στην ώρα τους και με το παραπάνω! Και ακριβοπληρωμένα όλα, μιας και τα ανταλλακτικά triumph ..... κοστίζουν! Δεν αξίζουν απλώς!
Στις 73000 χλμ κι εντελώς απροειδοποίητα, κι ενώ έχω πριν 3000 κάνει σέρβις με τα ούλα του κι αντικαταστάσεις πολλές!!!, έσπασαν τα ελατήρια και στα 3 πιστόνια με τη μία και 2 από τα 3 πιστόνια είχαν σπάσει στις φούστες, ενώ το 3ο είχε απλώς χάσει ένα μικρό κομμάτι:laugh::laugh::laugh:
Όταν έγινε η διάγνωση, όλοι μιλούσαν για κάτι απλό, σαν να το περίμεναν....:wacky:
Ποτέ βέβαια δε μου είχαν πει τέτοια περίπτωση και πιθανότητα στους 11 μήνες! Κανείς! Διάβαζα διάφορα στα αντίστοιχα φόρα, αλλλά δεν έδινα σημασία. Μάλιστα στο τελευταίο σέρβις, ο αρχιμάστορας μου είπε ότι "κεντάει το εργαλείο", καινούριο το κάναμε, έχεις 100000 χλμ για πλάκα με είπε...., όπως είναι -μόνο λάδια και μπουζιά. Είχα σκάσει ενάμισι χιλιάρικο τότες βλέπεις...:wacky::wacky::wacky::wacky:
Η αλήθεια είναι ότι "έραβε" το μηχανάκι! 258-265 είχα δει στο gps πολλές φορές!!! Και στρίψιμο και κράτημα και φρένα και σταθερό...., αλλού!!!!
Αλλά μπαμ και κάτω! Με τη μία!!! Εμεινε στον Ισθμό, πηγαίνοντας για Τρίπολη. Και συνέχισα δικάβαλος στο βάρα του αδερφού μου! Ακόμα ντρέπομαι....:oops::oops::oops::oops::oops:
Τα υπόλοιπα είναι λογικά...
Ποτέ ξανά Triumph κι ήρθε το GS στη ζωή μου:inlove::inlove::inlove::inlove:
Είναι αυτό που λέμε το περίμεναν να γεννήσει. Αχαχαχαχαχα
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
το πήρα με 48000 χλμ, σε 11 μήνες έκανα +25000 περίπου.
Όλα τα service σε ένα από τα καλύτερα συνεργεία για τη μάρκα - εξουσιοδοτημένο, κι ακριβώς ότι προβλέπεται, συν ότι επιπλέον βλέπαμε.
Βαλβίδες, τεντωτήρες, καδένα, μπουζιά, λάδια, ξύδια.... όλα στην ώρα τους και με το παραπάνω! Και ακριβοπληρωμένα όλα, μιας και τα ανταλλακτικά triumph ..... κοστίζουν! Δεν αξίζουν απλώς!
Στις 73000 χλμ κι εντελώς απροειδοποίητα, κι ενώ έχω πριν 3000 κάνει σέρβις με τα ούλα του κι αντικαταστάσεις πολλές!!!, έσπασαν τα ελατήρια και στα 3 πιστόνια με τη μία και 2 από τα 3 πιστόνια είχαν σπάσει στις φούστες, ενώ το 3ο είχε απλώς χάσει ένα μικρό κομμάτι:laugh::laugh::laugh:
Όταν έγινε η διάγνωση, όλοι μιλούσαν για κάτι απλό, σαν να το περίμεναν....:wacky:
Ποτέ βέβαια δε μου είχαν πει τέτοια περίπτωση και πιθανότητα στους 11 μήνες! Κανείς! Διάβαζα διάφορα στα αντίστοιχα φόρα, αλλλά δεν έδινα σημασία. Μάλιστα στο τελευταίο σέρβις, ο αρχιμάστορας μου είπε ότι "κεντάει το εργαλείο", καινούριο το κάναμε, έχεις 100000 χλμ για πλάκα με είπε...., όπως είναι -μόνο λάδια και μπουζιά. Είχα σκάσει ενάμισι χιλιάρικο τότες βλέπεις...:wacky::wacky::wacky::wacky:
Η αλήθεια είναι ότι "έραβε" το μηχανάκι! 258-265 είχα δει στο gps πολλές φορές!!! Και στρίψιμο και κράτημα και φρένα και σταθερό...., αλλού!!!!
Αλλά μπαμ και κάτω! Με τη μία!!! Εμεινε στον Ισθμό, πηγαίνοντας για Τρίπολη. Και συνέχισα δικάβαλος στο βάρα του αδερφού μου! Ακόμα ντρέπομαι....:oops::oops::oops::oops::oops:
Τα υπόλοιπα είναι λογικά...
Ποτέ ξανά Triumph κι ήρθε το GS στη ζωή μου:inlove::inlove::inlove::inlove:
1050 είχες να φανταστώ?
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Όταν έγινε η διάγνωση, όλοι μιλούσαν για κάτι απλό, σαν να το περίμεναν....:wacky:
Το δικό μου (885 ψεκαστό) αποφάσισε στα 60000 χλμ να μην θέλει μονοκόματη την μπιέλα, αλλά διαιρούμενη. Στην διαίρεση βέβαια πήρε και λίγο από τα κάρτερ...
Καλή η Triumph, μα για να την έχει άλλος... ;)
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Το δικό μου (885 ψεκαστό) αποφάσισε στα 60000 χλμ να μην θέλει μονοκόματη την μπιέλα, αλλά διαιρούμενη. Στην διαίρεση βέβαια πήρε και λίγο από τα κάρτερ...
Καλή η Triumph, μα για να την έχει άλλος... ;)
Είχαν 1 θέμα με το να είναι ας πούμε πολύ ``ανοικτό`` το φ. αέρα. Ο Πιεράκος είχε κάνει ολόκληρα μαιλ για το θέμα.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Είχαν 1 θέμα με το να είναι ας πούμε πολύ ``ανοικτό`` το φ. αέρα. Ο Πιεράκος είχε κάνει ολόκληρα μαιλ για το θέμα.
είχα διαβάσει κι εκ των υστέρων διάβασα ακόμα πιο πολλά, σε διάφορα φόρα κλπ....
Για ένα καρότσι αστοχίες και σοβαρές βλέβες, μιλάμε για πιστόνια, για μπιέλες κλπ. Εστελναν μέιλ στην Αγγλία, οι άγγλοι τραγούδαγαν τα δικά τους.... μετά από πολλές διαμαρτυρίες, απαντούσαν ότι στην ελλάδα έχουν πολλά θέματα σε σχέση με άλλες χώρες και το απέδιδαν στις βενζίνες μας. Νταξ, μία βάση έχει ο ισχυρισμός, αλλά!!!
Τα άλλα μηχανάκια υπέρ-υψηλής και υψηλότερης απόδοσης από τα triumph, γιατί δεν έχουν/είχαν τέτοιες βλάβες και τόσο συχνές;;; Τα busa, gsxr, cbr-rr, S100RR τι καίνε δηλαδής;;;; Στην Ελλάδα πάντα.
Τες παν, απογοητευτικοί οι τύποι...
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Βρήκα ένα παλιό ποστ (2011) σε ένα άλλο φόρουμ περί βενζίνης και το μεταφέρω με πάσα επιφύλαξη.

Dear Service Manager

RE: POOR FUEL QUALITY IN GREECE. ENGINE WARRANTY CLAIMS.

With immediate effect, please ensure customers are informed of the need to use Triumph engine management tunes entitled "Minimum 91 RON" where owners are purchasing fuels advertised as below 100 RON.
Customers who only purchase 100 RON fuel may use Triumph tunes entitled " Minimum 95 RON".
Greece has a disproportionate amount of engine related warranty claims in comparison to other markets. Extensive investigation has concluded that poor quality Greek fuel is directly responsible for this.
Every precaution has been taken to ensure that each current calibration contained in software release 2011.01 (onwards) has the maximum amount of engine protection designed within it to ensure the best engine component longevity possible. It is not possible however to ensure this protection is maintained should the motorcycle be run with a lower fuel grade than we recommend. We therefore strongly recommend that either owners run their motorcycles on 100 RON fuel to ensure the best possible longevity and performance or if customers are unable or unwilling to purchase 100 RON fuel, then these bikes MUST use the "Minimum 91 RON" tunes.
It has also come to our attention that some dealer are running the incorrect calibrations for certain motorcycle conditions (for example running an after market silencer tune, in a motorcycle without an after market silencer fitted). So called ‘tune trialing’ should not be conducted under any circumstances, as this too has been proven to directly affect the long term longevity of engine components.
As a result of this extensive research, from 1st October 2011 Triumph will no longer accept any warranty claims that we deem a result of using poor quality fuels. Any submitted claims for this will be subject to a thorough parts inspection prior to any decision being made.
We trust this information is both informative and clear.
Kind regards.

Charles Smart

Head of Department, Central Warranty Team
Triumph Motorcycles Limited
Normandy Way
Hinckley
Leicestershire
LE10 3BZ
United Kingdom


Με 2 λόγια λέει πως στατιστικά στην Ελλάδα παρατηρούνται πολλές αναφορές για βλάβες εντός εγγύησης λόγω κακής ποιότητας καυσίμου και οι πελάτες θα πρέπει να βάλουν το πρόγραμμα χαμηλών οκτανίων. Μετά την 1η Οκτωβρίου η Triumph ΔΕΝ θα δεχτεί να επισκευάσει εντός εγγύησης βλάβες που οφείλονται σε χαμηλή ποιότητα βενζίνης!

Η είδηση λέγεται πως βγήκε από το http://www.triumphonline.net που είναι για τους αντιπροσώπους της Triumph (και θέλει κωδικό για να μπεις) αλλά από χθες γίνεται χαμός στα μεγάλα Ελληνικά forum μοτοσυκλέτας όπου και έχει διαρρεύσει.
 

chaosm

Μέλος
μάλιστα :)
Ήταν αυτό που έκανε τα πιστόνια πυροτέχνημα και η απάντηση των συνεργείων είναι βάλτε κατοστάρα βενζίνη;;;


Edit. Τώρα το είδα και με κάλυψες.. Εταιρία για κλάματα. Καλά το 1050 ήταν από τα πιο ωραία μηχανάκια παραγωγής
 
Τελευταία επεξεργασία:

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Ήταν αυτό που έκανε τα πιστόνια πυροτέχνημα και η απάντηση των συνεργείων είναι βάλτε κατοστάρα βενζίνη;;;


Edit. Τώρα το είδα και με κάλυψες.. Εταιρία για κλάματα. Καλά το 1050 ήταν από τα πιο ωραία μηχανάκια παραγωγής
Αλλο το ωραιο...αλλο το καλο.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ήταν αυτό που έκανε τα πιστόνια πυροτέχνημα και η απάντηση των συνεργείων είναι βάλτε κατοστάρα βενζίνη;;;


Edit. Τώρα το είδα και με κάλυψες.. Εταιρία για κλάματα. Καλά το 1050 ήταν από τα πιο ωραία μηχανάκια παραγωγής
Ναι αυτο ηταν. Κι εβαζα, βαζω και θα βαζω 100αρα παντα. Εκτος κι αν δε βρω εταιρικο οποτε βαζω λιγη ποσοτητα απλη και φευγω.
Και μου λεγαν τα τρελα τους κι εφυγα μια και καλη.
Το 1050 ηταν μναρα και πολυ καλο μηχανακι. Αλλα για καμια 30αρα χιλιαδες χλμ και δρομο. Καθολου αξιοπιστο, μεχρι το 2010 τουλαχιστον . Μετα δεν ξερω ούτε και θελω να μαθω. Εμαθα the hard way :(
 
Top Bottom