F650gs φίλτρο βενζίνης.

  • Thread starter Thread starter kaf
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Άλλαξα επιτέλους φίλτρο βενζίνης για πρώτη φορα στη κοντη στα 56000χλμ.
Το απαγορευτικό ποσό των 100+€ του μαμά φιλτρου ήταν το εφαλτήριο για ανεύρεση οικονομικότερης λύσης ,στο οποίο ήρθαν να βοηθήσουν γειτονικά φόρουμ εσωτερικού και εξωτερικού.Με 25€ λοιπόν και το φίλτρο με κωδικό WK69/2(4bar) της MANN τοποθετημένο επακριβώς και το μοτορι λειτουργεί άψογα αφού δοκιμάστηκε σήμερα στη πόλη και λίγο εθνική με καρυδωμα γκαζιού.
Αυτό που σίγουρα παρατήρησα είναι βελτιωμένη λειτουργία-καλυτερα αρπαγματα και πιο ομαλό το ρελαντί,άρα το παλιό φίλτρο θα είχε μαζέψει δεινόσαυρους.
8a5e543c4371f1e8f53fb487195bd889.jpg


Στάλθηκε από το MotoG3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:
Μεγειες μεγειες !!!!
 
:l2:
 
Ωραίος ο Κώστας, καλό είναι να τα γνωρίζουμε αυτά.
Να σου πω όμως, νομίζω πως έχεις το μονοκύλινδρο F650 GS και όχι το twin, αν ναι, το θέμα πρέπει να αλλάξει ενότητα.
 
:l2::friendship:
 
Ενδιαφέρομαι να βάλω αυτο το φίλτρο. Δούλεψε καλά;
Έχει πολλά συμβατά με WK69/2(4bar) της MANN .
 
Ενδιαφέρομαι να βάλω αυτο το φίλτρο. Δούλεψε καλά;
Έχει πολλά συμβατά με WK69/2(4bar) της

Παρομοίως, στα 42Κ έβαλα ΜΑΝΝ, χωρίς κάποια παρατήρηση.
/// Β
 
  • Like
Reactions: sar
Καλησπέρες! Για επιβεβαίωση, μιλάμε για αυτό το φίλτρο;
Αν όχι, αυτό είναι οκ;
 
Τελευταία επεξεργασία:
Ναι, μόνο που μου έβγαλε ότι είναι για AUDI, Scoda, κλπ. και είπα να τσεκάρω για σίγουρα :D
Φαντάζομαι κάνει και για το μηχανάκι, δεν το ήξερα.
 
Ναι, μόνο που μου έβγαλε ότι είναι για AUDI, Scoda, κλπ. και είπα να τσεκάρω για σίγουρα :D
Φαντάζομαι κάνει και για το μηχανάκι, δεν το ήξερα.

Επίσημα δεν το δίνει η ΜΑΝΝ γιατι η BMW αναφέρει στο manual το φιλτρο της με πιεση 3,5 bar +-0,2 απόκλιση. Οπότε σε επίπεδο εταιριων δεν υπάρχει ταυτιση.
Της ΜΑΝΝ είναι στα 4bar οποτε μια αποκλιση της ταξεως το 0,3-0,5 προς τα πάνω ειναι μια μη προβληματική λυση
 
Back
Top Bottom