F650gs 2002 - Διάγραμμα καλωδίωσης

Acevol

Μέλος
Όνομα
Vagelis
Μοτό
BMW F650GS, 2002
Αγαπητοί συμφορήτες σας χαιρετώ,

Έχει πολύ καιρό που ψάχνω να βρω λύση σε ένα πρόβλημα που με απασχολεί αλλά δεν κατάφερα να το λύσω ακόμα.

Θέλω να πάρω ρεύμα μέσα από το κύκλωμα της μηχανής ώστε όταν κλείνω τον διακόπτη οι παροχές που έχω προσθέσει πάνω στην μηχανή να κόβονται από την τροφοδοσία ώστε να μην έχει απώλεια η μπαταρία. Συγκεκριμένα έχω συνδέσει 2 προβολάκια με ρελέ ασφάλεια και διακόπτη, και ένα διπλό USB Charger όπου δίχνει και τα volt της μπαταρίας.

Έχεις κανένας ιδέα από που μπορώ να ρεύμα; Έψαξα για ηλεκτρολογικό σχεδιάγραμμα αλλά το μόνο που βρήκα είναι του Fonduro το οποίο είναι πολύ διαφορετικό.

Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
 

Pikinos

Ο Φαρμακοποιος
Περιοχή
Αγια παρασκευη -Αθηνα
Όνομα
Πανος
Μοτό
BMW F650GS Dakar
Το ρελεδακι που έχεις συνδέσει τι κάνει;
Μπορείς να βάλεις ένα ρελεδακι και να πάρεις το κόκκινο από την ψείρα των φώτων σου. Όταν ανάβεις μηχανάκι θα οπλίζει το Ρελε θα δίνει ρεύμα σε ότι τροφοδοτεί


Αα ξέχασα. Ρεύμα από μπαταρία κατευθείαν.
 

Acevol

Μέλος
Όνομα
Vagelis
Μοτό
BMW F650GS, 2002
Το ρελεδακι που έχεις συνδέσει τι κάνει;
Μπορείς να βάλεις ένα ρελεδακι και να πάρεις το κόκκινο από την ψείρα των φώτων σου. Όταν ανάβεις μηχανάκι θα οπλίζει το Ρελε θα δίνει ρεύμα σε ότι τροφοδοτεί


Αα ξέχασα. Ρεύμα από μπαταρία κατευθείαν.
Το ρελεδάκι είναι για τα προβολάκια. Ήταν μαζί πακέτο.

Εννόεις να κάνώ Τ στο + από το φως; Δεν θα γίνει πολύ βαριά η γραμμή; Προβολάκια 40W, Λάμπα 22W και USB Charger MAX 36W?
 

Pikinos

Ο Φαρμακοποιος
Περιοχή
Αγια παρασκευη -Αθηνα
Όνομα
Πανος
Μοτό
BMW F650GS Dakar
Το ρελεδάκι είναι για τα προβολάκια. Ήταν μαζί πακέτο.

Εννόεις να κάνώ Τ στο + από το φως; Δεν θα γίνει πολύ βαριά η γραμμή; Προβολάκια 40W, Λάμπα 22W και USB Charger MAX 36W?
Παίρνεις ένα ρελεδακι ακόμα και το συνδέεις όπως τα προβολακια. Ρεύμα από μπαταρία. Κανονικά.
Βέβαια το βρίσκω του ματσ να κόβεις την παροχή του usb.
Υπάρχει περίπτωση να ξεχάσεις το κινητό σου ή κάτι άλλο να φορτίζει πάνω στη μηχανή όταν είναι σβηστή. Και αν τύχη και το ξεχάσεις πιστεύω δεν θα κλάψεις για την μπαταρία αλλά για το κινητό που θα σου ζουν πάρει.
Μη σου πω ότι θα χρειαστείς κάποια στιγμή να έχεις ρεύμα και με το μηχανάκι σβηστό.

Edit. Μόλις είδα ότι το usb έχει και ένδειξη βολτομετρο οπότε θα τραβάει συνέχεια ρεύμα. Εχες δεν έχεις κάτι πάνω

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο
Εάν βγάλουμε από την εξίσωση τα προβολακια αντικατέστησε το 2πλο usb charger και βολτόμετρο με ένα ίδιο που να έχει ενσωματωμένο δικό του διακόπτη on-off .
 

Acevol

Μέλος
Όνομα
Vagelis
Μοτό
BMW F650GS, 2002
Δεν θέλω να πάρω ρεύμα απ' ευθείας από την μπαταρία. Υπάρχει κίνδυνος είτε να ξεχάσω τα προβολάκια ανοιχτά, είτε να αφήσω κάτι πάνω στον φορτιστή και να μου την αδειάσει την μπαταρία.

Υπάρχει τρόπος να πάρω γραμμή ρεύματος από το ΟΝ του κλειδιού;
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Στο link απανω έχει 3 πι ντι εφ στην ενότητα "Modification Wiring Diagrams" που δίνουν λύσεις σε αυτό που ζητάς.
Αρχισε απο κεί για αρχή να τσεκάρεις αν οι χρωματισμοί των καλωδίων είναι οι σωστοί ώστε να ξερεις αν το διάγραμμα σου κανει.
 

Acevol

Μέλος
Όνομα
Vagelis
Μοτό
BMW F650GS, 2002
Ξέρει κάποιος τι είναι αυτό το καλώδιο που φαίνεται στην φωτογραφία που παραθέτω στο πιο κάτω LINK;

What is this cable?

Είναι loose μέσα στο box με με τα relays.
 

sswift13

Μέλος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
BMW F650GS 2001
BMW R1200GS 2004
Καλημέρα στην παρέα. Είπα να ποστάρω κατευθείαν και μετά να σας συστηθώ στο σχετικό thread. Μιας και με είχε απασχολήσει το θέμα πριν λίγο καιρό, τα έχω πολύ πρόσφατα.
Διάβασα και έψαξα πολύ. Μια από τις καλύτερες υλοποιήσεις με "μαμά look" περιγράφεται εδώ: bmw-f650gs-accessory-fuse-box-install
Το σκέφτηκα, και αποφάσισα να μην μπλέξω με τις υπάρχουσες καλωδιώσεις, οπότε ακολούθησα την προσέγγιση εγκατάστασης custom fuse block.
Στο F650GS λόγω περιορισμένου χώρου, η καλύτερη λύση είναι κάτω από την σέλα. Είχα ήδη 3 παροχές που ήθελα να τροφοδοτήσω: Προβολάκια, USB charger, Θερμαινόμενα grips. Αγορά λοιπόν Fuse block με 6 θέσεις και επίθεση!
Σαν γενικό οδηγό, ακολούθησα αυτόν: Fuse-Block-and-Relay-Installation
Γενικά, παροχή (με ασφάλεια) από την μπαταρία απ'ευθείας, χρήση relay, και ενεργοποίηση του relay (pin 86) από το πίσω φως.


Με βασικές ηλεκτρολογικές γνώσεις, είναι αρκετά εύκολο. Ρίξε μια ματιά στα κατατοπιστικότητα links και εδώ είμαστε :)
 
Τελευταία επεξεργασία:

Acevol

Μέλος
Όνομα
Vagelis
Μοτό
BMW F650GS, 2002
Καλημέρα στην παρέα. Είπα να ποστάρω κατευθείαν και μετά να σας συστηθώ στο σχετικό thread. Μιας και με είχε απασχολήσει το θέμα πριν λίγο καιρό, τα έχω πολύ πρόσφατα.
Διάβασα και έψαξα πολύ. Μια από τις καλύτερες υλοποιήσεις με "μαμά look" περιγράφεται εδώ: bmw-f650gs-accessory-fuse-box-install
Το σκέφτηκα, και αποφάσισα να μην μπλέξω με τις υπάρχουσες καλωδιώσεις, οπότε ακολούθησα την προσέγγιση εγκατάστασης custom fuse block.
Στο F650GS λόγω περιορισμένου χώρου, η καλύτερη λύση είναι κάτω από την σέλα. Είχα ήδη 3 παροχές που ήθελα να τροφοδοτήσω: Προβολάκια, USB charger, Θερμαινόμενα grips. Αγορά λοιπόν Fuse block με 6 θέσεις και επίθεση!
Σαν γενικό οδηγό, ακολούθησα αυτόν: Fuse-Block-and-Relay-Installation
Γενικά, παροχή (με ασφάλεια) από την μπαταρία απ'ευθείας, χρήση relay, και ενεργοποίηση του relay (pin 86) από το πίσω φως.


Με βασικές ηλεκτρολογικές γνώσεις, είναι αρκετά εύκολο. Ρίξε μια ματιά στα κατατοπιστικότητα links και εδώ είμαστε :)
Φίλε SSwift13,

Πολύ κατατοπιστικός και φαίνεται ότι η λύση που δίνεις είναι σωστή.

Εκείνο που βρήκα εγώ μετά από ψάξιμο στο net αλλά και μετά από μετρήσεις που πήρα από τα ρεύματα της μηχανής, βρήκα ότι μπορώ να πάρω ρεύμα από μία τροφοδοσία που έχει πίσω από την ασφαλειοθήκη η οποίο χρησιμεύει για τα εργοστασιακά hot gribs και για το εργοστασιακό USB charger που βιδώνει αριστερά του σασί σχεδόν κάτω από το κάθισμα. Δίνει ακριβώς 12V. Βλέπε photo εδώ.

Έχω κατασκευάσει ένα καλώδιο που θα πάρει ρεύμα από αυτή την τροφοδοσία και θα το απλώσω σε τρεις υποδοχές. Μία για τα προβολάκια 40W, Μία για το USB Charger άλλα 40W και θα έχω και ένα spare για μελοντική χρήση. Έχω παρεμβάλει ασφάλεια 15Α ενώ κάθε συσκευή έχει την δική της ασφάλεια.

Δεν τα έχω ενώσει ακόμα αλλά είμαι σχεδόν έτοιμος να το προχωρήσω.

Όταν θα το ολοκληρώσω θα δώσω περισσότερα στοιχεία και αν πέτυχε.

Thanks,
 

sswift13

Μέλος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
BMW F650GS 2001
BMW R1200GS 2004
Καλημέρα!
Σίγουρα αυτή η προσέγγιση φαίνεται πιο "καθαρή", καθώς χρησιμοποιείς την εργοστασιακή καλωδίωση και γλυτώνεις και τον χώρο κάτω από την σέλα. Με προβληματίζει όμως το εξής που αναφέρεις:
"... οποίο χρησιμεύει για τα εργοστασιακά hot gribs και για το εργοστασιακό USB charger ...". Και αυτό γιατί καταλαβαίνω ότι τα hot-grips σίγουρα δεν είναι always-on (θέλουν το κλειδί στην θέση ΟΝ για να δουλέψουν), ενώ το accessory socket (αυτό που λες αριστερά στο σασί κάτω από την σέλα) μάλλον είναι συνδεδεμένο απ'ευθείας στην μπαταρία και δίνει τάση σε κάθε περίπτωση (ώστε να μπορείς να βάζεις και φορτιστή μπαταρίας εκεί).

Διαβάζοντας προσεχτικά το παρακάτω κείμενο (από το Link που σου έδωσα παραπάνω και περιέχει και την φωτό που έβαλες), αυτό νομίζω ότι λέει:

"One little trick that I pulled involved the OE accessory plug that is located on the lower L/H side of the bike along the engine frame. This BMW option added an ATO fuse that is supposed to stack onto the R/H connector stack; which is attached to the metal hoop I mentioned previously. This stack is pretty tough to manage with four things on it...and the fuse is really difficult to get at if it needs to be replaced...so I simply cut off the ATO fuse holder and wired those leads directly into the new accessory fuse box. I left everything else as it was so that this accessory socket is still attached directly to the battery rather than powered only when the bike is ON or in PARK modes. It was a slick way of re-locating the fuse and standardizing it as an ATM like the others in the accessory fuse box."

Σε κάθε περίπτωση επιβεβαίωσε με πολύμετρο ότι η συγκεκριμένη συνδεσμολογία σου δίνει τα 12V μόνο με το κλειδί στο "ΟΝ" ...
 

Acevol

Μέλος
Όνομα
Vagelis
Μοτό
BMW F650GS, 2002
Καλημέρα!
Σίγουρα αυτή η προσέγγιση φαίνεται πιο "καθαρή", καθώς χρησιμοποιείς την εργοστασιακή καλωδίωση και γλυτώνεις και τον χώρο κάτω από την σέλα. Με προβληματίζει όμως το εξής που αναφέρεις:
"... οποίο χρησιμεύει για τα εργοστασιακά hot gribs και για το εργοστασιακό USB charger ...". Και αυτό γιατί καταλαβαίνω ότι τα hot-grips σίγουρα δεν είναι always-on (θέλουν το κλειδί στην θέση ΟΝ για να δουλέψουν), ενώ το accessory socket (αυτό που λες αριστερά στο σασί κάτω από την σέλα) μάλλον είναι συνδεδεμένο απ'ευθείας στην μπαταρία και δίνει τάση σε κάθε περίπτωση (ώστε να μπορείς να βάζεις και φορτιστή μπαταρίας εκεί).

Διαβάζοντας προσεχτικά το παρακάτω κείμενο (από το Link που σου έδωσα παραπάνω και περιέχει και την φωτό που έβαλες), αυτό νομίζω ότι λέει:

"One little trick that I pulled involved the OE accessory plug that is located on the lower L/H side of the bike along the engine frame. This BMW option added an ATO fuse that is supposed to stack onto the R/H connector stack; which is attached to the metal hoop I mentioned previously. This stack is pretty tough to manage with four things on it...and the fuse is really difficult to get at if it needs to be replaced...so I simply cut off the ATO fuse holder and wired those leads directly into the new accessory fuse box. I left everything else as it was so that this accessory socket is still attached directly to the battery rather than powered only when the bike is ON or in PARK modes. It was a slick way of re-locating the fuse and standardizing it as an ATM like the others in the accessory fuse box."

Σε κάθε περίπτωση επιβεβαίωσε με πολύμετρο ότι η συγκεκριμένη συνδεσμολογία σου δίνει τα 12V μόνο με το κλειδί στο "ΟΝ" ...
Καλημέρα,

Η συγκεκριμένη συνδεσμολογία δίνει 12V. Το έχω ελέγξει και με πολύμετρο αλλά το γράφει και πάνω στο USB charger που σύνδεσα το οποίο αναγράφει τα volt της μπαταρίας σε πραγματικό χρόνο.

Έχω ολοκληρώσει την συνδεσμολογία και όλα δουλεύουν μία χαρά. Φυσικά για να λειτουργήσουν τα spots και το USB charger θα πρέπει να γυρίσω στο on το κλειδί. Έτσι το ήθελα για να μην έχω κανένα ατύχημα στο μέλλον.

Το μόνο που παρατήρησα είναι ότι όταν γυρίζω το κλειδί στο ON χωρίς να ενεργοποιήσω τον κινητήρα, ανάβοντας τα spots η τάση πέφτει στα 10.8V.

Μέσα στο Σαββατοκύριακο θα την ξεκινήσω για καμιά βόλτα στα βουνά και θα δω την τάση που λειτουργεί.
 

sswift13

Μέλος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
BMW F650GS 2001
BMW R1200GS 2004
Είσαι ΟΚ τότε. Λογικό η τάση να πέφτει μόλις ανάβεις τα spots. Η τάση που μετράς (10.8V) είναι η τάση της μπαταρίας και όχι μόνο της συγκεκριμένης παροχής... Σου προτείνω να αναβεις τα spot αφού εκκινήσεις τον κινητήρα, ώστε να μην ξελιγώνεις την μπαταρία και να έχει δύναμη για το μιζάρισμα... :)
 

Acevol

Μέλος
Όνομα
Vagelis
Μοτό
BMW F650GS, 2002
Είσαι ΟΚ τότε. Λογικό η τάση να πέφτει μόλις ανάβεις τα spots. Η τάση που μετράς (10.8V) είναι η τάση της μπαταρίας και όχι μόνο της συγκεκριμένης παροχής... Σου προτείνω να αναβεις τα spot αφού εκκινήσεις τον κινητήρα, ώστε να μην ξελιγώνεις την μπαταρία και να έχει δύναμη για το μιζάρισμα... :)
Δεδομένα έτσι κάνω. Όλα κλειστά ώσπου να ξεκινήσει η μηχανή.:D

Αν ξέρεις, έχει κανένα κόλπο να μην ανάβει το κυρίως φανάρι ώσπου να εκκινήσω τον κινητήρα; Βέβαια έχω βάλει LED λάμπα στα 22W άλλα όσο λιγότερο ρεύμα τρώει πριν ξεκινήσει τόσο καλύτερα για το μιζάρισμα.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Δεδομένα έτσι κάνω. Όλα κλειστά ώσπου να ξεκινήσει η μηχανή.:D

Αν ξέρεις, έχει κανένα κόλπο να μην ανάβει το κυρίως φανάρι ώσπου να εκκινήσω τον κινητήρα; Βέβαια έχω βάλει LED λάμπα στα 22W άλλα όσο λιγότερο ρεύμα τρώει πριν ξεκινήσει τόσο καλύτερα για το μιζάρισμα.
Στα 12v και με 22w λάμπα, έχεις 1,83amper!
Ενώ στα 12v με λάμπα 55w είχες 4,58amper!
Το έχεις ρίξει αρκετά ήδη. Μιζαρισε άνετα, μην σκέφτεσαι τίποτα!!!
 

sswift13

Μέλος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
BMW F650GS 2001
BMW R1200GS 2004
Δεδομένα έτσι κάνω. Όλα κλειστά ώσπου να ξεκινήσει η μηχανή.:D

Αν ξέρεις, έχει κανένα κόλπο να μην ανάβει το κυρίως φανάρι ώσπου να εκκινήσω τον κινητήρα; Βέβαια έχω βάλει LED λάμπα στα 22W άλλα όσο λιγότερο ρεύμα τρώει πριν ξεκινήσει τόσο καλύτερα για το μιζάρισμα.
Όχι, δεν το έχω ψάξει. Δεν ήθελα γενικά να πολυ-ρισκάρω με τις μαμά καλωδιώσεις της γριάς :). Θα συμφωνήσω με τον boxer. Είσαι ήδη χαμηλά ...
 
Top Bottom