F650GS Dakar 2005 - Υψηλό ρελαντί

ExcNick

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
EXC 400 '01
F650GS Dakar '05
Τις καλημέρες/καλησπέρες μου!

Αγόρασα πρόσφατα ένα GS dakar του 2005 και μπήκε από σέρβις για ένα γενικό έλεγχο αλλά αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με το ρελαντί όταν είναι κρύο ή να πώ στο πρώτο ξεκίνημα της ημέρας που δε το παρουσίαζε πρίν.

Οι στροφές είναι στις 2000 αλλά άμα δώσω λίγο γκάζι, ανεβαίνουν στις 2500 για αρκετή ώρα και παραμένει για 2 λεπτά (στο περίπου) εκεί ψηλα πρωτού κατέβει κάτω στις 1500 +- 100.

Αυτό είναι φυσιολογικό? Είναι κάτι που μπορώ να κοιτάξω?
 

ExcNick

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
EXC 400 '01
F650GS Dakar '05
Λέω να μη πάω αμέσως σε μάστορα! Υπάρχει κάτι που μπορώ να κοιτάξω? Υπάρχει κάτι που καθαρίζεται στο tps κλπ κάποιοα συντήρηση?

Το μηχανάκι θα βγαίνει σε χωμάτινα ταξίδια θέλω να έχω μια καλύτερη ιδέα με το τι μπορεί να προκύψει και τι μπορεί να διορθωθεί στο δρόμο.

Αν ήταν το TPS δε θα παρουσιαζότανε γενικότερο πρόβλημα στη λειτουργία του γκαζιού?
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Το ίδιο μου είχε παρουσιάσει το g650Xmoto. Νομιζω φοράνε το ίδιο tps με το gs. Όταν ζεσταινοταν καλά το ρελαντί έπεφτε στις κανονικές στροφές. Το είχα αφήσει αρκετό καιρό έτσι χωρίς κάποιο άλλο πρόβλημα. Όταν τελικά άλλαξα το tps έφτιαξε αμέσως.
 

ExcNick

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
EXC 400 '01
F650GS Dakar '05
Το ίδιο μου είχε παρουσιάσει το g650Xmoto. Νομιζω φοράνε το ίδιο tps με το gs. Όταν ζεσταινοταν καλά το ρελαντί έπεφτε στις κανονικές στροφές. Το είχα αφήσει αρκετό καιρό έτσι χωρίς κάποιο άλλο πρόβλημα. Όταν τελικά άλλαξα το tps έφτιαξε αμέσως.
Τελικά μάλλον θα της βάλω χέρι :woot: να δώ αν το έχω και μετά βλέπουμε! :cool:
Να ρίξω και μια ματιά στη βαλβίδα ρελαντί που κάποιοι λένε ότι μαζεύει και λίγη βρώμα! Περιεργό που παρουσιάστηκε μετά απο 'μεγάλο' σερβις!
 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο
Καθάρισε με σπρέι επαφών τον αισθητήρα αέρα στην εισαγωγή του φίλτρο κουτιού. Συνέχισε με ανάλογο σπρέι εισαγωγή ψεκασμού πεταλούδα, tps και idle sensor , δίπλα στο tps. Συμβουλεύσουν μανιουλ.
Τελευταία καθάρισε και τον αισθητήρα λάμδα στην εξάτμιση.
Ποιο φίλτρο βενζίνης φοράς;
 

ExcNick

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
EXC 400 '01
F650GS Dakar '05
Καθάρισε με σπρέι επαφών τον αισθητήρα αέρα στην εισαγωγή του φίλτρο κουτιού. Συνέχισε με ανάλογο σπρέι εισαγωγή ψεκασμού πεταλούδα, tps και idle sensor , δίπλα στο tps. Συμβουλεύσουν μανιουλ.
Τελευταία καθάρισε και τον αισθητήρα λάμδα στην εξάτμιση.
Ποιο φίλτρο βενζίνης φοράς;
Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης πρέπει να είχε βάλει το μαμά ή το MAN 4bar. Αλλά από την αλλαγή είχε κάνει μόνο 3000-4000 χιλιόμετρα. Σίγουρα Θα ρίξω μια ματιά αλλά και ο μάστορας του σερβις δε μου είπε κάτι για το φίλτρο και τον είχα ρωτήσει. Όχι ότι ήταν και ιδιαίτερα συζητήσιμος λες και θα του έπαιρνα τη δουλειά. Χρόνια απόχη με μηχανικούς ξέχασα πως είναι μερικοί!

Έφτασε και το Manual αυτή τη βδομάδα οπότε μαλλόν καθάρισμα για αρχή με γλυκόλογα και βλέπουμε!
 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Σπρέι καθαρισμού καρμπυρατέρ της wurth βγάλε φιλτροκουτι και καθάρισε την πεταλούδα το tps και την εισαγωγη. Το μοτέρ αυτό πονάει με το κόμπλερ παρά πολύ. Φρόντισε να έχεις καλή μπαταρία κλειστού τύπου και αν πιάνουν τα χέρια σου βγάλε την μίζα τσεκαρε καρβουνακια και καθάρισε την κιόλας. Καλά χιλιόμετρα,πάντα όρθιος!
 

ExcNick

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
EXC 400 '01
F650GS Dakar '05
Σπρέι καθαρισμού καρμπυρατέρ της wurth βγάλε φιλτροκουτι και καθάρισε την πεταλούδα το tps και την εισαγωγη. Το μοτέρ αυτό πονάει με το κόμπλερ παρά πολύ. Φρόντισε να έχεις καλή μπαταρία κλειστού τύπου και αν πιάνουν τα χέρια σου βγάλε την μίζα τσεκαρε καρβουνακια και καθάρισε την κιόλας. Καλά χιλιόμετρα,πάντα όρθιος!
:yew:

Καλή υπενθύμιση περί κόμπλερ. Είχε μπεί φρέσκια μπαταρία λιθίου (καλή μάρκα) από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Με το voltometro που θα βάλω θα έχω και μια ιδέα για τη κατάσταση της σε βάθος χρόνου. Δε τις εμπιστεύομαι ιδιαίτερα.

Θα ρίξω μια ματιά στο μάνουαλ για τη μίζα. Αν και δείχνει εύκολο αλλά να δώ μήπως καλού κακού να είχα κανα oring ή κάποιο αναλλώσιμο.

Και Καλές μας βόλτες.

ΥΓ. Καλό το Dakaraki σε πρώτη βόλτα στο βουνό! Και αρχοντική σέλα για την άσφαλτο!
ΥΓ. Το TPS που ένα απλό ποτεσιόμετρο είναι ελπίζω να καθαρίσει με σπρέυ επαφών! Δεν έχω ιδέα του τι λέω σε αυτό το σημείο αλλά ξεκινάω πάντα με προκαταρκτικά ΛΟΛ^^
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Cafenture Rider
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Καθάρισε με σπρέι επαφών τον αισθητήρα αέρα στην εισαγωγή του φίλτρο κουτιού. Συνέχισε με ανάλογο σπρέι εισαγωγή ψεκασμού πεταλούδα, tps και idle sensor , δίπλα στο tps. Συμβουλεύσουν μανιουλ.
Τελευταία καθάρισε και τον αισθητήρα λάμδα στην εξάτμιση.
Ποιο φίλτρο βενζίνης φοράς;
Πολύχρονος αγορίνα :friendship:
 

ExcNick

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
EXC 400 '01
F650GS Dakar '05
Καθάρισε με σπρέι επαφών τον αισθητήρα αέρα στην εισαγωγή του φίλτρο κουτιού. Συνέχισε με ανάλογο σπρέι εισαγωγή ψεκασμού πεταλούδα, tps και idle sensor , δίπλα στο tps. Συμβουλεύσουν μανιουλ.
Τελευταία καθάρισε και τον αισθητήρα λάμδα στην εξάτμιση.
Ποιο φίλτρο βενζίνης φοράς;
Ευχαριστώ labros! Φυσάει το ντακαράκι! Όλα δούλεψαν ρολόι
 
Top Bottom