F800 GS Adventure 2015 ,

Trelos166

Greco TheRider
Περιοχή
Planet Earth
Όνομα
Παν
Μοτό
R1200 GSA
Κολλητός αγόρασε πριν ενα μηνα το νεο 800 αρι . Σε ανεβασμα πεζοδρομιο υψους 8cm με λιγα χλμ , μπρος και πισω ζαντα στραβωσαν... Διαβασα σε ξενα φορουμ αντιστοιχα περιστατικα με τις μαμα ζαντες της BMW στα 800αρια. Επιστολή εφυγε ηδη στους Γερμανους. Απαραδεκτο για 14000€ μηχανη.
Ψαχνομαστε για excel . Εχεις κανεις καμμια ιδεα?
 

kostas

Μέλος
Περιοχή
Orestiáda, Evros, Greece
Όνομα
Κώστας
Μοτό
R1200GS ADV
Vespa lxv 50
Με 8cm μου φαίνεται δύσκολο να στραβωσουν,.,,

Η ήταν μεγαλύτερο ή είχε ξεφούσκωτα λάστιχα!!

Ας κάνει τον κόπο να περάσει απο την BMW μηπως τις καλύψουν σε εγγύηση. Δυστυχώς τα στεφάνια των 800 για σκληρή χρήση ειναι μάπα και φαίνεται με το παραμικρό!

Για βελτίωση έχει 2 επιλογές:
Στεφάνια excel απο makan αγορά κοντά στο 600€ και ότι πάρει ο μάστορας,

Ή αυτό που γλυκοκοιταω και εγω, κομπλέ σετ tubless alpina κοντά στα 1500€ κ ότι πάρει απο τις μαμά αν τις πουλήσει.
http://www.alpinaraggi.it/en/product/985/


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

man gs

Μέλος
Περιοχή
Kavala
Όνομα
Manolis
Μοτό
Bmw f800gs
Το προβλημα ειναι γνωστο και απαραδεκτο για σχετικα σκληρες off road καταστασεις (ευτυχως εχουν και σαμπρελα).
Μετα απο αρκετα καλο στραβωμα της μπροστινης ζαντας εβαλα στεφανι excel με τις ακτινες και ησυχασα.
Ειναι η μονη λυση και δεν χρειαζετε η πισω ζαντα μιας και το ζορι το τρωει η μπροστα.
:)
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Αντιγράφω από το advrider.com
"...and told me that this is common on the F800GS..."
Είμαι άσχετος και ζητώ συγνώμη που ανακατεύομαι αλλά έχω μείνει άφωνος μ αυτά που διαβάζω...
:(
Μανωλη καμμια λυση πες κι ασε τα συγγνωμη..αυτα η BMW επρεπε να τα λεει κι οχι εμεις...Λυση-προταση καλη θελουμε γιατι ειναι και θεμα κοστους καλο αμα αλλαχθουν τα στεφανια...Πατεντα παιζει;...Δηλαδη πχ.στεφανι ζαντα απο αλλο μοτορι που να αντεχει σε offroad αλλά που με καποιο τροπο το κεντρο τροχου το μαμα να το δεχεται;...
 

man gs

Μέλος
Περιοχή
Kavala
Όνομα
Manolis
Μοτό
Bmw f800gs
και η φωτο :D

οσο ειχα ψαχτει για στεφανι ζαντας απο αλλο μοτορι δεν βρηκα, οποτε μαζι με τα εργατικα του μαστορα 300 e
:)
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ειστε σιγουροι οτι δεν κανει η μπροστα απο τρανσαλπ/αφρικα? (Το τρανσαλπ 650 εβγαινε και με μαυρες ζαντες)
Ειναι did (japan) και φυσικα ως εκ τουτου τερας αντοχης!
Και μεταχειρισμενη παει κομπλε κοντα στο 100σταρικο
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Μανωλη καμμια λυση πες κι ασε τα συγγνωμη..αυτα η BMW επρεπε να τα λεει κι οχι εμεις...Λυση-προταση καλη θελουμε γιατι ειναι και θεμα κοστους καλο αμα αλλαχθουν τα στεφανια...Πατεντα παιζει;...Δηλαδη πχ.στεφανι ζαντα απο αλλο μοτορι που να αντεχει σε offroad αλλά που με καποιο τροπο το κεντρο τροχου το μαμα να το δεχεται;...
Απλά αισθάνθηκα άβολα που κατηγόρησα τη μαμα Honda ότι μετά από 26 χρόνια διαβρώθηκε εσωτερικά ή μπροστινή ζάντα του μηχανακιού μου(την άλλαξα προλητικά, είχε ψωμί ακόμα).
Και τώρα διαβάζω ότι το στράβωμα σε απλές καταστάσεις είναι κάτι κοινό και οι κάτοχοι καινούργιων και ακριβών BMW το αποδέχονται απλά ψάχνοντας για πανάκριβες λύσεις αντί να βάλουν τις ζάντες στο κ@λ@ των αντιπροσώπων.

Οπως προλάλησε ο konkost υπάρχουν αξιόπιστες λύσεις του 100άρικου τις οποίες έχω δοκιμάσει σε πάνω από 1 μηχανάκι.
Δε ξέρω όμως αν κάνουν για BMW.

Θα πρότεινα ένα τηλ. στον Άτλα στο Νέο Ηράκλειο.

http://atlas-bike.gr/
Τον θεωρώ σωστό και έντιμο επαγγελματία.
 
Τελευταία επεξεργασία:

gefr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος Φραγκόπουλος
Μοτό
Πάντα υπάρχει αιτία

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Επειδή κάτι ακούγεται για τα πηνία των F800GS οτι καίγονται, έχει κανείς ψαχτεί για ανορθωτές που ρίχνουν τις θερμοκρασίες στα πηνία; σε μάρκα SXelectronics.gr ? ή σε άλλη μάρκα, Shindengen SH775 ;;;
Στο δικό μου 800 είχα βάλει αυτόν όταν έκανα περιέλιξη τα πηνία: http://motoelectrixcom.myshopify.com/collections/frontpage/products/shindengen-r-r-kit-for-bmw-f650gs-f700gs-f800gs
Δεν ξέρω για θερμοκρασίες, το ρεύμα πάντως που έδινε ήταν σταθερό σε όλη την γκάμα των στροφών του κινητήρα.
 

gefr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος Φραγκόπουλος
Μοτό
Πάντα υπάρχει αιτία
Παραθέτω ένα διαφωτιστικό κομμάτι από http://www.vstromhellasforum.com/t31331-topic

Χείρων
Το πρόβλημα ξεκινάει από το γεγονός ότι οι γεννήτριες των μοτοσυλετών μας είναι κατά 99% κατασκευασμένες με μόνιμους μαγνήτες, σε αντίθεση με τους εναλλακτήρες των αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν ηλεκτρομαγνήτη, το λεγόμενο και "τύλιγμα διέγερσης" της γεννήτριας. Όταν ζητάμε πολύ ρεύμα από έναν εναλλακτήρα απλά αυτός με την βοήθεια ενός κυκλώματος αυξάνει το ρεύμα διέγερσης άρα και την ένταση του μαγνητικού πεδίου μέσα στον εναλλακτήρα.

Στις δικές μας γεννήτριες το μαγνητικό πεδίο είναι σταθερό λόγω μονίμων μαγνητών και πάντα μέγιστο. Άρα οι δικές μας γεννήτριες παράγουν πάντα την μέγιστη τάση που μπορούν ανάλογα με τον ρυθμό περιστροφής στρ/min. Και μετά (ή ίσως και πριν) τις 5000στρ/min φτάνουν στον "κορεσμό" δηλαδή παράγουν την μέγιστη τάση και μπορούν να δώσουν και το μέγιστο ρεύμα που αντιστοιχεί στην ισχύ τους.

Πως τα ελέγχουμε όλα αυτά; Δύσκολα! Χωρίς να μπορούμε να αυξομειώσουμε την ισχύ των μαγνητών ουσιαστικά δεν ελέγχονται! Η εύκολη λύση και αυτή που ακολουθούν οι κατασκευαστές είναι ο λεγόμενος shunt regulator ή παράλληλος ρυθμιστής (τάσης). Αυτός, ο ανορθωτής μας δηλαδή με άλλα λόγια, απλά "βραχυκυκλώνει" την γεννήτρια για να την "γονατίσει" στα 14,5 βολτ. Βραχυκυκλώνει δηλαδή μέσω των κατάλληλων "θυρίστορ" τα πηνία μεταξύ τους για όσο χρόνο χρειάζεται ώστε να πέσει η τάση στην επιθυμητή τιμή. Μετά μόλις πάει να ανέβει η τάση επεμβαίνει ξανά και ξανά πολλές φορές το δευτερόλεπτο....

Όπως καταλαβαίνετε δηλαδή στα πηνία κυκλοφορεί πάντα το μέγιστο ρεύμα που μπορεί να παράγει η γεννήτρια ανάλογα με τις στροφές rpm. Τα πηνία λοιπόν διαρκώς ζεματάνε! Ο τρόπος που σκέφτηκαν να τα ψύξουν είναι να τα έχουν βουτηγμένα μέσα στο βραστό τηγανόλαδο του κάρτερ!

Και μία ωραία πρωία τα πηνία καίγονται "ανεξήγητα" γιατί απλά βαρέθηκαν να περνάνε όλη τους την ζωή μέσα στην κόλαση του κάρτερ!

Αυτή είναι η εύκολη και απλή λύση που ενσωματώνουν οι ανορθωτές μας που κανονικά λέγονται "Ανορθωτές-Ρυθμιστές τάσης", "Rectifier-Regulator", "R/R" Όλοι αυτοί οι ανορθωτές ανήκουν στην τεχνολογία των "Παράλληλων ρυθμιστών" ή "Shunt Regulator".

Η εναλλακτική τεχνολογία είναι αυτή των "Ρυθμιστών Σειράς" ή "Series Regulator". Πως δουλεύουν αυτοί οι "Ανορθωτές Σειράς";

Δουλεύουν ακριβώς όπως όλοι εμείς νομίζουμε ή νομίζαμε τόσα χρόνια πως δουλεύουν οι "παράλληλοι" ανορθωτές που έχουμε στα μηχανάκια μας:

Δηλαδή όταν τα φορτία ζητάνε ρεύμα ο ανορθωτής τραβάει ρεύμα από την γεννήτρια, όσο ακριβώς του ζητάνε και όχι παραπάνω και τους το δίνει. Όταν τα φορτία δεν ζητάνε ρεύμα, ο ανορθωτής αφήνει την γεννήτρια στην ησυχία της να χαλαρώσει να δροσιστεί κλπ...

Αν όμως αφήσεις μία γεννήτρια με μόνιμους μαγνήτες στην ησυχία της τι θα κάνει; Σίγουρα θα δροσιστεί! Αλλά παράλληλα θα ανεβάσει ανεξέλεγκτα τάση 40 - 60 - 80 ή και περισσότερα βολτ αν το μηχανάκι είναι νευρικό και γυρίζει στις 16000 rpm. Βολτ που θα κυκλοφοράνε σε κάποια σημεία της πλεξούδας, τουλάχιστον μέχρι τον ανορθωτή και εν δυνάμει βολτ επικίνδυνα!

Οπότε οι κατασκευαστές λένε "στραγγάλισέ την" να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο......

Η γνωστή ιστορία με τα υπέρ και τα κατά. Λύση θα μπορούσαν να βρουν αλλά κοστίζει. Έτσι βολεύονται απλά και φτηνά... Δεν είναι εξάλλου κάτι φανταχτερό να πουλήσει. Αν ας πούμε φτιάχναν έναν ....ακτινικό ανορθωτή;...

Οπότε κάποιοι από μας παίρνουν την πρωτοβουλία και την προσωπική ευθύνη και λύνουν το θέμα του ανορθωτή και των πηνίων αλλάζοντας τους γρουσούζηδες παράλληλους ανορθωτές με αφτερ μαρκετ ανορθωτές σειράς.

Τα μεγάλα GS 'εχουν άλλου τύπο γεννήτριες, ονόματι εναλλάκτες και γι αυτό δεν έχουν τέτοιου είδους προβλήματα.
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
και αν πάλι δεν ησυχάσετε... πάρτε και ένα δεύτερο
Στο 3ο θα παρει τηλεφωνο ο Διευθυνων τής ΚΤΜ στο κινητο σας..."Ιχ λιμπερ Τακις νο μπρουσκι ντα βερσκο ντι τριτεν μοντα μπορντε ιχ τεταρτε μποτσο για βολ μαιν ντρινγκ?"///σε ελευθερη μεταφραση ¨Τακη μου,Τριτες κ Τεταρτες μη χανεσαι,σημειωσε το κινητο μου να υπαρχει"...:p
 

gefr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος Φραγκόπουλος
Μοτό
Πάντα υπάρχει αιτία
Οι σειριακοί ανορθωτές κάνουν οικονομία σε όλα τα μηχανάκια πλην μεγαλων 1200 GS κ.λ.π.και ανακουφίζουν τα πηνία των γεννητριών τους όποτε ενδείκνυνται και για ΚΤΜ, VStrom , Africa, Caponord κ.λ.π.
 
Τελευταία επεξεργασία:

sirax

Μέλος
Περιοχή
Άργος - Αργολίδας
Όνομα
Harry
Μοτό
1200 gs adv
Παραθέτω ένα διαφωτιστικό κομμάτι από http://www.vstromhellasforum.com/t31331-topic

Χείρων
Το πρόβλημα ξεκινάει από το γεγονός ότι οι γεννήτριες των μοτοσυλετών μας είναι κατά 99% κατασκευασμένες με μόνιμους μαγνήτες, σε αντίθεση με τους εναλλακτήρες των αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν ηλεκτρομαγνήτη, το λεγόμενο και "τύλιγμα διέγερσης" της γεννήτριας. Όταν ζητάμε πολύ ρεύμα από έναν εναλλακτήρα απλά αυτός με την βοήθεια ενός κυκλώματος αυξάνει το ρεύμα διέγερσης άρα και την ένταση του μαγνητικού πεδίου μέσα στον εναλλακτήρα.

Στις δικές μας γεννήτριες το μαγνητικό πεδίο είναι σταθερό λόγω μονίμων μαγνητών και πάντα μέγιστο. Άρα οι δικές μας γεννήτριες παράγουν πάντα την μέγιστη τάση που μπορούν ανάλογα με τον ρυθμό περιστροφής στρ/min. Και μετά (ή ίσως και πριν) τις 5000στρ/min φτάνουν στον "κορεσμό" δηλαδή παράγουν την μέγιστη τάση και μπορούν να δώσουν και το μέγιστο ρεύμα που αντιστοιχεί στην ισχύ τους.

Πως τα ελέγχουμε όλα αυτά; Δύσκολα! Χωρίς να μπορούμε να αυξομειώσουμε την ισχύ των μαγνητών ουσιαστικά δεν ελέγχονται! Η εύκολη λύση και αυτή που ακολουθούν οι κατασκευαστές είναι ο λεγόμενος shunt regulator ή παράλληλος ρυθμιστής (τάσης). Αυτός, ο ανορθωτής μας δηλαδή με άλλα λόγια, απλά "βραχυκυκλώνει" την γεννήτρια για να την "γονατίσει" στα 14,5 βολτ. Βραχυκυκλώνει δηλαδή μέσω των κατάλληλων "θυρίστορ" τα πηνία μεταξύ τους για όσο χρόνο χρειάζεται ώστε να πέσει η τάση στην επιθυμητή τιμή. Μετά μόλις πάει να ανέβει η τάση επεμβαίνει ξανά και ξανά πολλές φορές το δευτερόλεπτο....

Όπως καταλαβαίνετε δηλαδή στα πηνία κυκλοφορεί πάντα το μέγιστο ρεύμα που μπορεί να παράγει η γεννήτρια ανάλογα με τις στροφές rpm. Τα πηνία λοιπόν διαρκώς ζεματάνε! Ο τρόπος που σκέφτηκαν να τα ψύξουν είναι να τα έχουν βουτηγμένα μέσα στο βραστό τηγανόλαδο του κάρτερ!

Και μία ωραία πρωία τα πηνία καίγονται "ανεξήγητα" γιατί απλά βαρέθηκαν να περνάνε όλη τους την ζωή μέσα στην κόλαση του κάρτερ!

Αυτή είναι η εύκολη και απλή λύση που ενσωματώνουν οι ανορθωτές μας που κανονικά λέγονται "Ανορθωτές-Ρυθμιστές τάσης", "Rectifier-Regulator", "R/R" Όλοι αυτοί οι ανορθωτές ανήκουν στην τεχνολογία των "Παράλληλων ρυθμιστών" ή "Shunt Regulator".

Η εναλλακτική τεχνολογία είναι αυτή των "Ρυθμιστών Σειράς" ή "Series Regulator". Πως δουλεύουν αυτοί οι "Ανορθωτές Σειράς";

Δουλεύουν ακριβώς όπως όλοι εμείς νομίζουμε ή νομίζαμε τόσα χρόνια πως δουλεύουν οι "παράλληλοι" ανορθωτές που έχουμε στα μηχανάκια μας:

Δηλαδή όταν τα φορτία ζητάνε ρεύμα ο ανορθωτής τραβάει ρεύμα από την γεννήτρια, όσο ακριβώς του ζητάνε και όχι παραπάνω και τους το δίνει. Όταν τα φορτία δεν ζητάνε ρεύμα, ο ανορθωτής αφήνει την γεννήτρια στην ησυχία της να χαλαρώσει να δροσιστεί κλπ...

Αν όμως αφήσεις μία γεννήτρια με μόνιμους μαγνήτες στην ησυχία της τι θα κάνει; Σίγουρα θα δροσιστεί! Αλλά παράλληλα θα ανεβάσει ανεξέλεγκτα τάση 40 - 60 - 80 ή και περισσότερα βολτ αν το μηχανάκι είναι νευρικό και γυρίζει στις 16000 rpm. Βολτ που θα κυκλοφοράνε σε κάποια σημεία της πλεξούδας, τουλάχιστον μέχρι τον ανορθωτή και εν δυνάμει βολτ επικίνδυνα!

Οπότε οι κατασκευαστές λένε "στραγγάλισέ την" να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο......

Η γνωστή ιστορία με τα υπέρ και τα κατά. Λύση θα μπορούσαν να βρουν αλλά κοστίζει. Έτσι βολεύονται απλά και φτηνά... Δεν είναι εξάλλου κάτι φανταχτερό να πουλήσει. Αν ας πούμε φτιάχναν έναν ....ακτινικό ανορθωτή;...

Οπότε κάποιοι από μας παίρνουν την πρωτοβουλία και την προσωπική ευθύνη και λύνουν το θέμα του ανορθωτή και των πηνίων αλλάζοντας τους γρουσούζηδες παράλληλους ανορθωτές με αφτερ μαρκετ ανορθωτές σειράς.

Τα μεγάλα GS 'εχουν άλλου τύπο γεννήτριες, ονόματι εναλλάκτες και γι αυτό δεν έχουν τέτοιου είδους προβλήματα.
Πολύ καλό άρθρο!
Σειριακοί που? Πως? Πόσο?

www.filma.gr
 

gefr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος Φραγκόπουλος
Μοτό
Πάντα υπάρχει αιτία
Από εδώ:
http://www.vstromhellasforum.com/t26732p15-topic
Υπάρχουν οι εξής στην αγορά:
Shindengen SH 775 και SH 845
http://roadstercycle.com/index.htm
Compu-Fire 55402 που είναι ογκώδης, ακριβός και είχε κάποιες αστοχίες
Cycle Electrics από Αμερική
SX electronics από Πειραιά στα 109€
Nakos motor από Πάτρα στα 95€
http://translate.google.com/translate?hl=hr&ie=UTF8&prev=_t&rurl=translate.google.com&sl=hr&tl=en&u=http://www.regler.sper.hr/ από Κροατία

Πολύ ενημερωτικό και εδώ:
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?160360-Ricks-Motorsports-Stator-Version-2-Thicker-next-step-wires/page31
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom