F800GS τοποθέτηση Rox Risers...how to?

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Σκεφτομαι να τοποθετησω τούς αποστατες τής Rox Risers στο F8 μου...

...για να φερω την ορθια(και οχι μονο)θεση οδηγησης πιο κοντά στα δικα μου "τερτιπια"....Θελω να ρωτησω εαν καποιος εχει κανει ηδη αυτη την τοποθετηση και ΚΥΡΙΩΣ τι εξτρα μετατροπες απαιτουνται;πχ.σωληνακι φρενου-συμπλεκτη κλπ...
Μαλιστα η ιδια η Κατασκευαστρια Εταιρεια λεει:
"Riser barely clears the stock F800GS handlebar clamps and can be pivoted to your desired fore and aft location. Note; we moved our front brake perch inboard on the handlebar 3/8" as well to releave even more brake line and to insure proper function. When installing these risers pivoted up and back on the F800GS we spin the OEM caps 180 degrees to make the final tightening bolt the forward bolt."
αλλά δεν πιανω τι ακριβως συμβουλευει λογω τεχνικων όρων που δεν κατανοω Αγγλιστι.Μπορει καποιος να μεταφρασει;...:rolleyes:
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Μάθο, βάλε μια φώτο που να δείχνει πως κάθονται τα μανίσια καβαλέτα και θα σΕ το εξηγήσω.
 

giclas

Μέλος
Περιοχή
Limassol
Όνομα
Michael Michael
Μοτό
hp2
εχω βαλε στο ΗΡ2 κατι αλιοτηκα (touratech)με αποτερω σκοπο να φερω το τιμονι ποιο πισω ,κοντα σε μενα κε οχι για να ειναι ποιο ψυλα το τιμονι
μετατροπες δεν χρηαστηκα
ο λογος που το εχω ποιο πισω ειναι διοτι με βοηθαει στην γρηγορη οδηγηση εδικα στης αλαγες κατευθηνσης
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Λοιπόν Μάθο, τα σημεία που πρέπει να προσέξεις είναι τα εξής δύο:
  1. Μετακινείς την μανέτα του φρένου 1 cm προς τα μέσα.
  2. Εξ όσων καταλαβαίνω, στα μαμά καβαλέτα σφίγγεις πρώτα την μπροστινή βίδα και μετά την βίδα προς το ρεζερβουάρ. Με αυτά τα risers πρέπει να περιστρέψεις τα καβαλέτα κατά 180 μοίρες ώστε η βίδα που σφίγγεις τελευταία να έρθει μπροστά (μάλλον για λόγους προσβασιμότητας σε περιπτωση που πλαγιάζεις λίγο πίσω τα risers για να σου έρθει κοντά το τιμόνι). Κατά τα άλλα φαίνεται αρκετά απλή δουλειά.
Good Luck
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Παναγιωτη η τοποθετηση οκ πανευκολη ειναι αλλά δεν ξερω πόσο ευκολη δουλεια ειναι στο θεμα σωληνακια κ τι μετατροπη ή πατεντα θελει...δες στο advrider.com στο λινκ κατι λενε αλλά...τι ακριβως λενε δεν πιανω...
 

sirax

Μέλος
Περιοχή
Άργος - Αργολίδας
Όνομα
Harry
Μοτό
1200 gs adv
Κώστα κατ αρχή, μπράβο, φοβερή επιλογή.

Στο 1200, μου "τέντωσε" το γκαζόσυρμα μέχρι ανησυχίας.

Μετά από δοκιμές και αφού είδα ότι δεν δημιουργείται θέμα, έμεινα έτσι. Το γκάζι δουλεύει σωστά...

Στο 800 ακολούθησε τις οδηγίες (εγώ δεν είχα ούτε τις έψαξα) .

Εκείνο που θυμάμαι είναι ότι δεν υπάρχει πρόσβαση σε όλες τις βίδες ταυτόχρονα
Τι έκανα?
Αφού βρήκα με το μάτι που ήθελα το τιμόνι, άρχισα και έσφιγγα με τη σειρά που μου έδεινε χέρι.

Καλή τοποθέτηση!

Sent from my LG-E975 using Tapatalk
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Κώστα, έκατσα και διάβασα όλο το λινκ (χρωστάς καφέ, μην πω προβατίνα, έβγαλα τα μάτια μου) και:
  1. Αναφέρονται σε δύο μοντέλα risers το ένα είναι 5 εκ. το άλλο είναι 7 εκ.
  2. Δυστυχώς μερικά ποστ που θα ήταν αρκετά επεξηγηματικά είναι του 2009 και οι φώτο που τότε είχαν μπει για επεξήγηση, δεν υπάρχουν πλέον
  3. Ρεζουμέ: Σίγουρα θα χρειαστεί να αλλάξεις την διαδρομή της ντίζας του συμπλέκτη.
  4. Η μανέτα του φρένου ΔΕΝ μπορεί να μετακινηθεί 1 εκ. που χρειάζεται αν φοράς τις μαμά χούφτες. Το πρόβλημα λύνεται βάζοντας ανάποδα το μαρκούτσι του φρένου (μάλλον ξεκινώντας υπο την συγκεκριμένη γωνία σου δίνει το παραπάνω μήκος που χρειάζεται). Εναλλακτικά παραγγέλνεις μαρκούτσι 17,5" σε σχέση με το 17" που φοράς. Ένας έβαλε 18" και είναι μακρύ.
Σώσε τις φώτο μην κατεβούν και αυτές κάποια στιγμή






Καλή τύχη................. θα ειδοποιηθείς για την προβατίνα.
 

VKon

Μέλος
Περιοχή
Καβάλα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F 800 GS
Παναγιώτη το troffy δεν είναι μακριά....:hungry::hungry::hungry:
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Λες να τον βάλω να κουβαλάει την προβατίνα εκεί; Χμμμμμμμμμμμ...........
 

Dude

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
BMW F800GS
Σκεφτομαι να τοποθετησω τούς αποστατες τής Rox Risers στο F8 μου...

...για να φερω την ορθια(και οχι μονο)θεση οδηγησης πιο κοντά στα δικα μου "τερτιπια"....Θελω να ρωτησω εαν καποιος εχει κανει ηδη αυτη την τοποθετηση και ΚΥΡΙΩΣ τι εξτρα μετατροπες απαιτουνται;πχ.σωληνακι φρενου-συμπλεκτη κλπ...
Μαλιστα η ιδια η Κατασκευαστρια Εταιρεια λεει:
"Riser barely clears the stock F800GS handlebar clamps and can be pivoted to your desired fore and aft location. Note; we moved our front brake perch inboard on the handlebar 3/8" as well to releave even more brake line and to insure proper function. When installing these risers pivoted up and back on the F800GS we spin the OEM caps 180 degrees to make the final tightening bolt the forward bolt."
αλλά δεν πιανω τι ακριβως συμβουλευει λογω τεχνικων όρων που δεν κατανοω Αγγλιστι.Μπορει καποιος να μεταφρασει;...:rolleyes:
Καλησπέρα, σε περίπτωση που το δεις.. μήπως τελικά κατέφερες να βάλεις τους αποστάτες στο f800gs;
 
Top Bottom