mAthosalas
I love my GS
Σκεφτομαι να τοποθετησω τούς αποστατες τής Rox Risers στο F8 μου...
...για να φερω την ορθια(και οχι μονο)θεση οδηγησης πιο κοντά στα δικα μου "τερτιπια"....Θελω να ρωτησω εαν καποιος εχει κανει ηδη αυτη την τοποθετηση και ΚΥΡΙΩΣ τι εξτρα μετατροπες απαιτουνται;πχ.σωληνακι φρενου-συμπλεκτη κλπ...
Μαλιστα η ιδια η Κατασκευαστρια Εταιρεια λεει:
"Riser barely clears the stock F800GS handlebar clamps and can be pivoted to your desired fore and aft location. Note; we moved our front brake perch inboard on the handlebar 3/8" as well to releave even more brake line and to insure proper function. When installing these risers pivoted up and back on the F800GS we spin the OEM caps 180 degrees to make the final tightening bolt the forward bolt."
αλλά δεν πιανω τι ακριβως συμβουλευει λογω τεχνικων όρων που δεν κατανοω Αγγλιστι.Μπορει καποιος να μεταφρασει;...
...για να φερω την ορθια(και οχι μονο)θεση οδηγησης πιο κοντά στα δικα μου "τερτιπια"....Θελω να ρωτησω εαν καποιος εχει κανει ηδη αυτη την τοποθετηση και ΚΥΡΙΩΣ τι εξτρα μετατροπες απαιτουνται;πχ.σωληνακι φρενου-συμπλεκτη κλπ...
Μαλιστα η ιδια η Κατασκευαστρια Εταιρεια λεει:
"Riser barely clears the stock F800GS handlebar clamps and can be pivoted to your desired fore and aft location. Note; we moved our front brake perch inboard on the handlebar 3/8" as well to releave even more brake line and to insure proper function. When installing these risers pivoted up and back on the F800GS we spin the OEM caps 180 degrees to make the final tightening bolt the forward bolt."
αλλά δεν πιανω τι ακριβως συμβουλευει λογω τεχνικων όρων που δεν κατανοω Αγγλιστι.Μπορει καποιος να μεταφρασει;...