FANTIC CABALLERO 500 RALLY

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY


Η FANTIC είναι ένα γνωστό όνομα στην βιομηχανία απο το παρελθόν. Μια ιστορική Ιταλική εταιρεία με επιτυχίες και σε αγώνες. Το 2014 αναστηθηκε με ιταλικά ιδιωτικά κεφάλαια (οποία έκπληξις, δεν ήταν Κινέζικα αυτή τη φορά τα κεφάλαια) και άρχισε πάλι την παραγωγή σε Enduro, MX αλλά και μοτοσυκλέτες δρόμου.

Μέσα στις δημιουργίες της είναι το CABALLERO 500 το οποίο αρχικά βγήκε σε έκδοση Scrambler, αναβιώνοντας ουσιαστικά ένα ιστορικό μοντέλο για την φίρμα.

Στην συνέχεια όμως έβγαλαν και την έκδοση RALLY. οι σημαντικές διαφορές.. 43mm πηρούνι αντί για 41mm, πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις μπρός πίσω, 200mm διαδρομές, ικανό Ground Clearance, ψηλό φτερό μπροστά κλπ.

Μια πολύ ενδιαφέρουσα μοτοσυκλέτα με επώνυμα περιφερειακά και μεγάλη λεπτομέρεια στην ποιότητα και την κατασκευή όπως οι τιμονοπλακες και διάφορα πανέμορφα εξαρτήματα απο CNC, όμορφο τεπόζιτο κλπ. Μην ξεχνάμε εξάτμιση Arrow απο το εργοστάσιο απευθείας..


instagram picture extractor

Απο Κίνα προέρχεται ο Κινητήρας της Zongshen. 40 αλογάκια και καπου 4,4kg ροπής αλλά το πιο σημαντικό απ όλα 150 κιλά άδειο!! (ενδιαφέρον). Το καλό με αυτά τα μοτεράκια είναι πως είναι δοκιμασμένα πλέον, έχουν φορέσει σε χιλιάδες να μην πω εκατομμύρια μοτοσυκλέτες, είναι EURO 5 και είναι καλά σε απόδοση και οικονομικά σε καύσιμο. η μοτοσυκλέτα θα κατεβάσει 160-165 κοντέρ που σημαίνει πως μπορεί να ταξιδεύει αν χρειαστεί και όλη μέρα με 120-130km/h

υπάρχουν πολλά και ωραία Aftermarket στην αγορά και μεταξύ αυτών και windscreen για κάποιον που θα ήθελε και πιο μακρυνά ταξιδάκια.

Προσφατα μάλιστα στην EICMA παρουσίασαν την εξέλιξη της έκδοσης Rally με το όνομα Adventure που ουσιαστικά εξοπλίζεται με μερικά πολύ χρήσιμα αξεσουάρ και ένα υπέροχο χρώμα. Όπως και η έκδοση rally εξοπλίζεται με ελαστικά Anakee Wild σε διαστάσεις 19 μπροστά 17 πίσω.



Μάλιστα τελευταία η αντιπροσωπεία εδώ δίνει στο vaballero εγγύηση καλής λειτουργίας 4 χρόνια

Δεν ξέρω για εσάς εμένα πάντως τέτοιες μοτοσυκλέτες όπως και άλλες που θα ακολουθήσουν (όπως το Brixton Crossfire 500 XC μέσα στο 2022) μου φαίνονται πολύ ενδιαφέρουσες απο πολλές απόψεις..

Η λιανική τιμή της Rally είναι Ελλάδα περίπου 8 χιλιάρικα. Δεν είναι φτηνή φτηνή αλλά είναι μια Ιταλική μοτοσυκλέτα ποιοτική με ένα Κινέζικο δοκιμασμενο μοτέρ απο ένα μεγάλο κατασκευαστή και πραγματικό All around χαρακτήρα και πολύ καλές δυνατότητες εκτός δρόμου..
 
Τελευταία επεξεργασία:

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
το μοτερ ειναι η μετερσακωση του χασκυ τε410....
τα περισσοτερα συγκριτικα ειναι απεναντι στο 390 της κτμ
η φαντικ κανει τρελες πωλησεις απεναντι στην ιταλια
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Η εύλογη δική μου ερώτηση είναι εν τέλει μια μοτοσυκλέτα με βάρος 150 κιλά άδεια, περίπου 165 κιλά γεμάτη, αναρτήσεις με διαδρομές 200mm full ρυθμιζόμενες, ζάντες με ακτίνες, 860mm σέλα, μεγάλο ground clearance νομίζω 280mm, anakee wild απο το εργοστάσιο σε spoked wheels, καλή scrambler σέλα, μοτέρ με τσαγανό 40άλογα και καλη ροπή, χωρίς μεγάλες θερμοκρασίες προφανώς απο μεγάλους κυβισμούς και 4lt κατανάλωση κατά μ.ο., μπόλικα αξεσουάρ όπως σχάρες, windscreen για όλα τα γούστα, skid plate κλπ, αλουμινένιο ψαλίδι πίσω, σωστό πλαίσιο και θέση οδήγησης και πλατύ τιμόνι εντουράδικο, πανέμορφο σε εμφάνιση και αρκετά νορμάλ σε τιμή αν συνυπολογίσεις την ποιότητα της και την έμφαση στη λεπτομέρεια με πολλά όμορφα CNC μέρη, δεν καθίσταται ένα πολύ ενδιαφέρον all around για τα πάντα?? Πάνω κάτω όπως θα το φανταζόμασταν αν αφήσεις απέξω τα μακρυνά ασφάλτινα ταξίδια βέβαια με δικάβαλα κλπ? Ακόμα και για καθημερινό παπί κάνει..

Μάρκες σαν την Fantic, την brixton, την Cfmoto, την Voge, την benelli, την Moto Morini πιστευω θα μας απασχολήσουν στο μέλλον.

Αλλα ειδικά εδώ στην περίπτωση της Fantic το Caballero νιώθω πώς είναι ήδη εκεί που πρέπει, ακόμα και απο άποψη κιλών κάτι που οι Κινέζοι είναι ακόμα πολύ πίσω..
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Και να συμπληρώσω την τεράστια ανάπτυξη της Fantic αυτή τη στιγμή και στις μοτοσυκλέτες και στα νούμερα που πουλάει αλλά και στα ηλεκτρικά μηχανακια και ποδήλατα που πάει τραίνο.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
θα κοιταξω το τεστ του μοτο που το εχει και θα επανελθω...

της μορινι παντως ειναι 2κ και φοραει το μοτερ του xcape
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
θα κοιταξω το τεστ του μοτο που το εχει και θα επανελθω...

της μορινι παντως ειναι 2κ και φοραει το μοτερ του xcape
ναι Μανώλη άλλη κατηγορία το Xcape, Adventure tourer αλλά πάρε μάτι σε μονοκύλινδρα τύπου scrambler ή adventure..

Fantic Caballero 500 rally..150 Κιλά άδειο

Benelli Leoncino 500 trail..170 κιλά άδειο (+20kg)

Brixton Crossfire 500.. 180κιλά άδειο (+30kg)

Voge 500ac..180 κιλά άδειο (+30kg)

Royal Enfield himalayan 400.. 182kg άδειο (+32kg)

KTM 390 adventure..158kg άδειο (+8kg)

Βλεπουμε λοιπόν πως το Caballero είναι κάπου 20-30 κιλά ελαφρύτερο απο τον ανταγωνισμό του απο Κίνα. Ιταλο/κίνα, Αυστριο/Κίνα και Ινδία και είναι και 8 κιλά ελαφρύτερο ακόμα και τον πιο επώνυμο ανταγωνισμό του απο Αυστρία (ΚΤΜ). Κάτι σημαίνει αυτό και σε ποιότητα υλικών που χρησιμοποιουνται, και σε σχεδιασμό και σε υλοποίηση. Σίγουρα πάντως στον δρόμο και το βουνό αυτά τα κιλά θα φαίνονται.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
ναι Μανώλη άλλη κατηγορία το Xcape, Adventure tourer αλλά πάρε μάτι σε μονοκύλινδρα τύπου scrambler ή adventure..

Fantic Caballero 500 rally..150 Κιλά άδειο

Benelli Leoncino 500 trail..170 κιλά άδειο (+20kg)

Brixton Crossfire 500.. 180κιλά άδειο (+30kg)

Voge 500ac..180 κιλά άδειο (+30kg)

Royal Enfield himalayan 400.. 182kg άδειο (+32kg)

KTM 390 adventure..158kg άδειο (+8kg)

Βλεπουμε λοιπόν πως το Caballero είναι κάπου 20-30 κιλά ελαφρύτερο απο τον ανταγωνισμό του απο Κίνα. Ιταλο/κίνα, Αυστριο/Κίνα και Ινδία και είναι και 8 κιλά ελαφρύτερο ακόμα και τον πιο επώνυμο ανταγωνισμό του απο Αυστρία (ΚΤΜ). Κάτι σημαίνει αυτό και σε ποιότητα υλικών που χρησιμοποιουνται, και σε σχεδιασμό και σε υλοποίηση. Σίγουρα πάντως στον δρόμο και το βουνό αυτά τα κιλά θα φαίνονται.
εχουν κανει πολυ καλη δουλεια στον σχεδιασμο,το λενε ολοι γι αυτο εχει και 8000ε για μονοκυλινδρο...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
εχουν κανει πολυ καλη δουλεια στον σχεδιασμο,το λενε ολοι γι αυτο εχει και 8000ε για μονοκυλινδρο...
Αυτό καλώς ή κακώς έχει να κάνει και με την φιλοσοφία κάθε αντιπροσωπείας και την τιμολογιακή προσέγγιση και την επένδυση που κάνει στο marketing

Δες την επιτυχία της CFmoto.. πολύ καλές τιμές απο την τοπική αντιπροσωπεία

Fantic 500 caballero rally ιταλία 7.490€, Ελλάδα 7.990€

Cfmoto cl-x 700 Ιταλία 6.490€, Ελλάδα 5.990€

Royal Enfield Himalayan Ιταλία 5.200€, Ελλάδα 5.700€
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
πυξιδας990 Μανωλάκη έχει κάτι caballero rally έτους στην Ιταλία με 5-5,5 χιλιάρικα και ελάχιστα χλμ. Πόσο θέλουν τελωνεία εσύ που ξέρεις ρε να φέρουμε κανενα?!
ΣΥΝ 2000 χιλιαρικακια
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
ΣΥΝ 2000 χιλιαρικακια
τόσα πολλά?! WTF. Ευρωπαική Ένωση λέει και μαλακίες. Κανονικά έπρεπε να μπορώ να πάω Ιταλία εντός Ε.Ε. να μπορώ να ψωνίσω ότι θέλω και στην Ελλάδα να αλλάζω μια πινακίδα με ένα τέλος 100€ ξέρω γω. Τελωνείο εντός Ε.Ε. γελάει και η συνθήκη Μάαστριχτ
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Λοιπόν
34 άλογα τροχό ,5λιτρα μέση κατανάλωση
153 άδειο,163 φουλ ρεζερβουάρ πραγματικό βάρος.
Επιδόσεις ταυτόσημες με trk502 και cb500 καθαρά λόγω ελαφρότητας..
Εισαγωγή κάνα 1500€
Φρενάρισμα κάτω απ' 60 μέτρα στα 120-40
Αυτά
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Λοιπόν
34 άλογα τροχό ,5λιτρα μέση κατανάλωση
153 άδειο,163 φουλ ρεζερβουάρ πραγματικό βάρος.
Επιδόσεις ταυτόσημες με trk502 και cb500 καθαρά λόγω ελαφρότητας..
Εισαγωγή κάνα 1500€
Φρενάρισμα κάτω απ' 60 μέτρα στα 120-40
Αυτά
Εγώ είπα 2χιλιαρο,γιατι πρέπει να υπολογίσουμε τα έξοδα να πας να το δεις από κοντά.
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005


Η FANTIC είναι ένα γνωστό όνομα στην βιομηχανία απο το παρελθόν. Μια ιστορική Ιταλική εταιρεία με επιτυχίες και σε αγώνες. Το 2014 αναστηθηκε με ιταλικά ιδιωτικά κεφάλαια (οποία έκπληξις, δεν ήταν Κινέζικα αυτή τη φορά τα κεφάλαια) και άρχισε πάλι την παραγωγή σε Enduro, MX αλλά και μοτοσυκλέτες δρόμου.

Μέσα στις δημιουργίες της είναι το CABALLERO 500 το οποίο αρχικά βγήκε σε έκδοση Scrambler, αναβιώνοντας ουσιαστικά ένα ιστορικό μοντέλο για την φίρμα.

Στην συνέχεια όμως έβγαλαν και την έκδοση RALLY. οι σημαντικές διαφορές.. 43mm πηρούνι αντί για 41mm, πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις μπρός πίσω, 200mm διαδρομές, ικανό Ground Clearance, ψηλό φτερό μπροστά κλπ.

Μια πολύ ενδιαφέρουσα μοτοσυκλέτα με επώνυμα περιφερειακά και μεγάλη λεπτομέρεια στην ποιότητα και την κατασκευή όπως οι τιμονοπλακες και διάφορα πανέμορφα εξαρτήματα απο CNC, όμορφο τεπόζιτο κλπ. Μην ξεχνάμε εξάτμιση Arrow απο το εργοστάσιο απευθείας..


instagram picture extractor

Απο Κίνα προέρχεται ο Κινητήρας της Zongshen. 40 αλογάκια και καπου 4,4kg ροπής αλλά το πιο σημαντικό απ όλα 150 κιλά άδειο!! (ενδιαφέρον). Το καλό με αυτά τα μοτεράκια είναι πως είναι δοκιμασμένα πλέον, έχουν φορέσει σε χιλιάδες να μην πω εκατομμύρια μοτοσυκλέτες, είναι EURO 5 και είναι καλά σε απόδοση και οικονομικά σε καύσιμο. η μοτοσυκλέτα θα κατεβάσει 160-165 κοντέρ που σημαίνει πως μπορεί να ταξιδεύει αν χρειαστεί και όλη μέρα με 120-130km/h

υπάρχουν πολλά και ωραία Aftermarket στην αγορά και μεταξύ αυτών και windscreen για κάποιον που θα ήθελε και πιο μακρυνά ταξιδάκια.

Προσφατα μάλιστα στην EICMA παρουσίασαν την εξέλιξη της έκδοσης Rally με το όνομα Adventure που ουσιαστικά εξοπλίζεται με μερικά πολύ χρήσιμα αξεσουάρ και ένα υπέροχο χρώμα. Όπως και η έκδοση rally εξοπλίζεται με ελαστικά Anakee Wild σε διαστάσεις 19 μπροστά 17 πίσω.



Μάλιστα τελευταία η αντιπροσωπεία εδώ δίνει στο vaballero εγγύηση καλής λειτουργίας 4 χρόνια

Δεν ξέρω για εσάς εμένα πάντως τέτοιες μοτοσυκλέτες όπως και άλλες που θα ακολουθήσουν (όπως το Brixton Crossfire 500 XC μέσα στο 2022) μου φαίνονται πολύ ενδιαφέρουσες απο πολλές απόψεις..

Η λιανική τιμή της Rally είναι Ελλάδα περίπου 8 χιλιάρικα. Δεν είναι φτηνή φτηνή αλλά είναι μια Ιταλική μοτοσυκλέτα ποιοτική με ένα Κινέζικο δοκιμασμενο μοτέρ απο ένα μεγάλο κατασκευαστή και πραγματικό All around χαρακτήρα και πολύ καλές δυνατότητες εκτός δρόμου..
Αν το ήξερα πριν πάρω τοn ινδό, αν και πάρα πολυ ευχαριστημένος με την επιλογή μου, αυτό μου αρέσει πιο πολύ σε όλα. Βέβαια είναι και 2500 χιλιαρικάκια παραπάνω. δυστυχώς ακομα και αυτα να ρίχνα πάνω στον ινδό δεν ξέρω αν θα έχανα 40 κιλά και αν θα έπαιρνα 15 αλογα παραπάνω.
Μου χτυπάει όλα τα τσεκ μου πάντως. Πανεμορφο.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II


Η FANTIC είναι ένα γνωστό όνομα στην βιομηχανία απο το παρελθόν. Μια ιστορική Ιταλική εταιρεία με επιτυχίες και σε αγώνες. Το 2014 αναστηθηκε με ιταλικά ιδιωτικά κεφάλαια (οποία έκπληξις, δεν ήταν Κινέζικα αυτή τη φορά τα κεφάλαια) και άρχισε πάλι την παραγωγή σε Enduro, MX αλλά και μοτοσυκλέτες δρόμου.

Μέσα στις δημιουργίες της είναι το CABALLERO 500 το οποίο αρχικά βγήκε σε έκδοση Scrambler, αναβιώνοντας ουσιαστικά ένα ιστορικό μοντέλο για την φίρμα.

Στην συνέχεια όμως έβγαλαν και την έκδοση RALLY. οι σημαντικές διαφορές.. 43mm πηρούνι αντί για 41mm, πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις μπρός πίσω, 200mm διαδρομές, ικανό Ground Clearance, ψηλό φτερό μπροστά κλπ.

Μια πολύ ενδιαφέρουσα μοτοσυκλέτα με επώνυμα περιφερειακά και μεγάλη λεπτομέρεια στην ποιότητα και την κατασκευή όπως οι τιμονοπλακες και διάφορα πανέμορφα εξαρτήματα απο CNC, όμορφο τεπόζιτο κλπ. Μην ξεχνάμε εξάτμιση Arrow απο το εργοστάσιο απευθείας..


instagram picture extractor

Απο Κίνα προέρχεται ο Κινητήρας της Zongshen. 40 αλογάκια και καπου 4,4kg ροπής αλλά το πιο σημαντικό απ όλα 150 κιλά άδειο!! (ενδιαφέρον). Το καλό με αυτά τα μοτεράκια είναι πως είναι δοκιμασμένα πλέον, έχουν φορέσει σε χιλιάδες να μην πω εκατομμύρια μοτοσυκλέτες, είναι EURO 5 και είναι καλά σε απόδοση και οικονομικά σε καύσιμο. η μοτοσυκλέτα θα κατεβάσει 160-165 κοντέρ που σημαίνει πως μπορεί να ταξιδεύει αν χρειαστεί και όλη μέρα με 120-130km/h

υπάρχουν πολλά και ωραία Aftermarket στην αγορά και μεταξύ αυτών και windscreen για κάποιον που θα ήθελε και πιο μακρυνά ταξιδάκια.

Προσφατα μάλιστα στην EICMA παρουσίασαν την εξέλιξη της έκδοσης Rally με το όνομα Adventure που ουσιαστικά εξοπλίζεται με μερικά πολύ χρήσιμα αξεσουάρ και ένα υπέροχο χρώμα. Όπως και η έκδοση rally εξοπλίζεται με ελαστικά Anakee Wild σε διαστάσεις 19 μπροστά 17 πίσω.



Μάλιστα τελευταία η αντιπροσωπεία εδώ δίνει στο vaballero εγγύηση καλής λειτουργίας 4 χρόνια

Δεν ξέρω για εσάς εμένα πάντως τέτοιες μοτοσυκλέτες όπως και άλλες που θα ακολουθήσουν (όπως το Brixton Crossfire 500 XC μέσα στο 2022) μου φαίνονται πολύ ενδιαφέρουσες απο πολλές απόψεις..

Η λιανική τιμή της Rally είναι Ελλάδα περίπου 8 χιλιάρικα. Δεν είναι φτηνή φτηνή αλλά είναι μια Ιταλική μοτοσυκλέτα ποιοτική με ένα Κινέζικο δοκιμασμενο μοτέρ απο ένα μεγάλο κατασκευαστή και πραγματικό All around χαρακτήρα και πολύ καλές δυνατότητες εκτός δρόμου..
Τα νούμερα και οι φωτο είναι δελεαστικά. Από κοντα όμως θα δεις σχεδιασμό που γεννάει πολλά ερωτηματικά. Το έχει ενας συνάδελφος στη δουλειά και μου έκανε αρνητική εντύπωση σαν σύνολο.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τα νούμερα και οι φωτο είναι δελεαστικά. Από κοντα όμως θα δεις σχεδιασμό που γεννάει πολλά ερωτηματικά. Το έχει ενας συνάδελφος στη δουλειά και μου έκανε αρνητική εντύπωση σαν σύνολο.
Μη μιλάς με γρίφους γέροντα! Αν κάτι έχω δει στα reviews ειναι πως δυσκολεύει λίγο στην όρθια οδήγηση το δεξί φούσκωμα στο καπάκι πάνω από την εξάτμιση και όπως είπε ο Νίκος παραπάνω οι λαιμοι της εξάτμισης που κατεβαίνουν χαμηλά. Πες μας τι έχεις παρατηρήσει.
 
Top Bottom