FANTIC CABALLERO 500 RALLY

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Μακάρι να ερχόταν στην Ελλάδα και να είχε υποστήριξη κιόλας. Δυστυχώς μάρκες όπως η fantic η swm η ajp όπως και η ccm παλαιότερα για μια μικρή αγορά όπως η Ελλάδα θα είναι πάντα φόβητρο για έναν υποψήφιο αγοραστή. Από μεταπώληση, υποστήριξη, service κλπ

Υπάρχει και το swm SUPERDUAL που άμα ήταν γνωστής μάρκας με 8 χιλιάρικα θα το αγόραζα με και θα καναμε πάρτι!
Τελικά με αυτό το ραλλυ τι γίνεται ????? Ήρθε Ελλάδα.....???? Γνωρίζει κανένας ????? Το μοτέρ είναι WR450 ???? δηλαδή έχει τα ίδια ανταλλακτικά με YAMAHA ???? Αν είναι έτσι είναι ενδιαφέρον μηχανάκι.....
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τελικά με αυτό το ραλλυ τι γίνεται ????? Ήρθε Ελλάδα.....???? Γνωρίζει κανένας ????? Το μοτέρ είναι WR450 ???? δηλαδή έχει τα ίδια ανταλλακτικά με YAMAHA ???? Αν είναι έτσι είναι ενδιαφέρον μηχανάκι.....
κοίτα να δεις τί γίνεται με την FANTIC. Έχει συνεργασία με την Yamaha Και μάλιστα εξαγόρασε την Minarelli. Αυτή τη στιγμή το Caballero 500 φοράει μοτέρ Κινέζικο Zongshen τον ίδιο περίπου με αυτό που έβελα η KOVE στο 450 rally Αλλά ΄με ένα εκκεντροφόρο επικεφαλής όπως τον βγάζει η Zongshen. Aλλά είναι στη διαδικασία μέσω της minarelli να παρουσιάσει νέο μοντέλο με δικό της κινητήρα.

Τα enduro της μοντέλα φοράνε yamaha κινητήρα και έχουν συνεργασία όπως και το Rally μοντέλο της που έτρεξε και στο Dakar. Κάποιες πληροφορίες θα βρεις κι εδώ

 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Εν ολίγοις, ολες οι εταιρείες πλέον, κάνουν αλλαξοκωλιές με όλες, οπότε και σχεδόν δεν ξέρεις τι αγοράζεις.....

Η μία έχει συγχωνευτεί με την άλλη, η παραδίπλα με την πιο πίσω, ο ένας πουλάει ανταλλακτικά και εξαρτήματα στον άλλο, ολοι μαζί σχεδιάζουν και ο καθένας χωριά, ο ένας κινητήρας φεύγει ευρωπαϊκός και γυρνάει κινέζικος, ο άλλος ξεκινάει κινέζικος και φτάνει ινδοευρωπαιος.....
Βρε δε μας χέζουν λέω εγώ!!!!!

Ο υποψήφιος αγοραστης, πρέπει να διαβάζει πέντε χρόνια άρθρα, για την "ιστορία" της κάθε εταιρείας, μήπως και βγάλει άκρη για το ποτέ έκανε σεξ ο ένας κατασκευαστής με τον άλλο, ο ένας πρόεδρος με τον άλλο, και τι του πουλάει για μηχανή. Για να έχει μια ιδέα, πάλι στο περίπου, από που είναι τα φρένα, από που ο κινητήρας, από που η σέλα, το abs, το κιβώτιο κτλ κτλ....
Να ξέρει, τι σκατα μηχανάκι θα καβαλάει τέλος πάντων!!!!!!!!
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Εν ολίγοις, ολες οι εταιρείες πλέον, κάνουν αλλαξοκωλιές με όλες, οπότε και σχεδόν δεν ξέρεις τι αγοράζεις.....

Η μία έχει συγχωνευτεί με την άλλη, η παραδίπλα με την πιο πίσω, ο ένας πουλάει ανταλλακτικά και εξαρτήματα στον άλλο, ολοι μαζί σχεδιάζουν και ο καθένας χωριά, ο ένας κινητήρας φεύγει ευρωπαϊκός και γυρνάει κινέζικος, ο άλλος ξεκινάει κινέζικος και φτάνει ινδοευρωπαιος.....
Βρε δε μας χέζουν λέω εγώ!!!!!

Ο υποψήφιος αγοραστης, πρέπει να διαβάζει πέντε χρόνια άρθρα, για την "ιστορία" της κάθε εταιρείας, μήπως και βγάλει άκρη για το ποτέ έκανε σεξ ο ένας κατασκευαστής με τον άλλο, ο ένας πρόεδρος με τον άλλο, και τι του πουλάει για μηχανή. Για να έχει μια ιδέα, πάλι στο περίπου, από που είναι τα φρένα, από που ο κινητήρας, από που η σέλα, το abs, το κιβώτιο κτλ κτλ....
Να ξέρει, τι σκατα μηχανάκι θα καβαλάει τέλος πάντων!!!!!!!!
Too much analysis = Paralysis

Αυτό λέω στον εαυτό μου κάθε φορά που με πιάνω να μπλοκάρω από την πολύ ανάλυση και ψάξιμο για τι μηχανάκι θα πάρω, όταν έρχεται αυτή η ώρα.

Το ιδανικό για μένα είναι, το βλέπω και μαρέσει, το καβάλησα και συνεχίζει να μαρέσει, μπορώ να το αγοράσω και να το συντηρήσω + ενα μικρό ψάξιμο για γνωστές βλάβες και τέλος, με γεία μου.

Προσπαθώ να φτάσω σε αυτό το ιδανικό με το καιρό.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Too much analysis = Paralysis

Το ιδανικό για μένα είναι, το βλέπω και μαρέσει, το καβάλησα και συνεχίζει να μαρέσει, μπορώ να το αγοράσω και να το συντηρήσω + ενα μικρό ψάξιμο για γνωστές βλάβες και τέλος, με γεία μου
.

Προσπαθώ να φτάσω σε αυτό το ιδανικό με το καιρό.
Αυτό ακριβώς!!!! :ok:
 

Mic

Μέλος
Όνομα
Μιχαλης
Μοτό
KTM 690 Enduro R 2010
Too much analysis = Paralysis

Αυτό λέω στον εαυτό μου κάθε φορά που με πιάνω να μπλοκάρω από την πολύ ανάλυση και ψάξιμο για τι μηχανάκι θα πάρω, όταν έρχεται αυτή η ώρα.

Το ιδανικό για μένα είναι, το βλέπω και μαρέσει, το καβάλησα και συνεχίζει να μαρέσει, μπορώ να το αγοράσω και να το συντηρήσω + ενα μικρό ψάξιμο για γνωστές βλάβες και τέλος, με γεία μου.

Προσπαθώ να φτάσω σε αυτό το ιδανικό με το καιρό.
Πραγματικά ότι καλύτερο έχω διαβάσει τον τελευταίο καιρό.

Πορεία προς την ελευθερία από ριζωμένος ψυχαναγκασμούς. Σε όλα τα επίπεδα.
 

Giokas

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Xsr 125 '22
Καλησπέρα στην παρέα! δεν έχω κλείσει χρόνο ακόμα με το xsr 125, και είμαι σε έρευνα αγοράς για μεγαλύτερη μηχανή. Η αλήθεια είναι ότι έχω ερωτευτεί το fantic caballero 500, την έκδοση ράλλυ και τη deluxe. Η πρώτη μάλλον περισσότερο, αν και δεν ξέρω αν αξίζουν τα 500€ παραπάνω, απ'τη στιγμή που δεν θα μπαίνω χώμα και η χρήση θα είναι αμιγώς μες στην Αθήνα. Έχω διαβάσει πολύ καλές κριτικές και στο εξωτερικό για το συγκεκριμένο, με έμφαση στη χαρά του να το καβαλάς, ο ορισμός του fun bike, όπως λένε.. Ενστάσεις υπάρχουν βέβαια για την τιμή του, εφόσον μιλάμε για μονοκύλινδρο κινεζικό αλλά αξιόπιστο κινητήρα με ποιοτικά περιφερειακά. Και σκέψεις αναμονής ερχομού του καινούριου δικυλινδρου με τον γνωστό κινητήρα cp2 της Yamaha στα 700 κυβικά. Άλλο βέβαια τα περίπου 8000€ του 500 κι άλλο το 10500-11000 που απ' ότι δείχνει θα έχει το 700 εδώ. Τέλος πάντων, θα βοηθούσαν πολύ γνώμες ή εντυπώσεις από όποιους κατόχους ίσως υπάρχουν!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Κοίτα ως μοτοσυκλέτα είναι όμορφη ξεκάθαρα. Απο εκεί και έπειτα δεν ξέρω αν θα την προτιμούσα με βάση 2 παράγοντες. Πρώτον με ένα Κινέζικο μοτέρ επάνω της Zongshen να κοστίζει 8 χιλιάρικα μου φαίνεται κάπως υπερτιμολογημένο. Επίσης δεν βλέπω κάποιο μεγάλο όνομα απο πίσω σε υποστήριξη ως αντιπροσωπεία. Και φυσικά είναι και παντρειά μην το ξεχνάμε.

ΠΑρόλα αυτά η μηχανή είναι πάθος και αν τη θέλεις τόσο να την πάρεις. Να σου βάλω μόνο και κάποιες εναλλακτικές λύσεις.




Με υποστήριξη του τεράστιου KSR Group με υποκατάστημα και στην Ελλάδα.


Δευτερη επιλογή




Πάλι με την υποστήριξη του KSR Group

το yamaha XSR 700 οκ πάει 9.5 χιλιαρικα ξεφευγει

Και για μένα η κορυφαία επιλογή αυτή τη στιγμή στην κατηγορία


bilder speichern kostenlos

με 6290€ και 74 ζουμερά αλογάκια δεν τίθεται καν σύγκριση σε σχέση τιμής απόδοσης και απόλαυσης οδήγησης σε σχέση με τα 46 πόσα έχει το Fantic.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Να βάλλω κι εγώ κάτι διαφορετικό. Δε μπορεί να συγκριθεί σε ομορφιά αλλά είναι πολύ πιο κοντά σε old style, πλασάρει την απλότητα και την οικονομία όχι μόνο στην αγορά αλλά και την επόμενη ημέρα!

SWM SIX6 500 με ABS στα 5.000 ευρώ με 30 αλόγατα, αερο-ελαιοψυκτος και 150 κιλά να σε ταξιδέψουν παντού... μου αρέσει!

 

Giokas

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Xsr 125 '22
Ευχαριστώ πολύ, παιδιά, για τα σχόλια και τις προτάσεις! Η αλήθεια είναι ότι τα περισσότερα από τα παραπάνω τα χω υπόψη μου, έχοντας δει αρκετά reviews, τα χαρακτηριστικά τους κλπ. Όλα συμπαθητικά είναι ως προς την εμφάνιση, άλλο λιγότερο άλλο περισσότερο, μα το caballero νομίζω το πιο εντυπωσιακό, κατά την ταπεινή μου γνώμη, και το πιο ελαφρύ που γέρνει αρκετά για μένα τη ζυγαριά. Στο μπριξτον κάπως το ντεπόζιτο μου φαίνεται με γωνίες και μονοκόμματο, στο heritage δεν μου αρέσει η ουρά, σαν να μην έχει δηλαδή, θυμίζοντας το trident. Είναι όντως βέβαια vfm με πολύ καλές επιδόσεις. Το swm είναι πιο κοντά στο γούστο μου, αλλά δεν έχω διαβάσει καλές κριτικές για την ποιότητα κατασκευής, κάτι που δικαιολογεί μάλλον και η διαφορά στην τιμή με το φαντικ. Αντίπαλο δέος μοιάζει για την ώρα το δικό μου σε 700 (έχω το xsr 125), που πάει λίγο κάτω από τα 9000€ με διπλάσια σχεδόν άλογα, τον πιο αξιόπιστο κινητήρα, σχεδόν μηδενικά προβλήματα και μεταπωλητικη αξία. Triumph και Ducati scrambler ανεβαίνουν αρκετά σε τιμή..
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Το swm είναι πιο κοντά στο γούστο μου, αλλά δεν έχω διαβάσει καλές κριτικές για την ποιότητα κατασκευής, κάτι που δικαιολογεί μάλλον και η διαφορά στην τιμή με το φαντικ. [...]. Triumph και Ducati scrambler ανεβαίνουν αρκετά σε τιμή..
Εγώ πάντως το Fantic που το είδα από κοντά δεν θα έλεγα ότι είναι η ποιοτικότερη κατασκευή που έχω δει..
Στα ίδια χρήματα βρίσκεις ducati scrambler του 15.
 

Giokas

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Xsr 125 '22
Εγώ πάντως το Fantic που το είδα από κοντά δεν θα έλεγα ότι είναι η ποιοτικότερη κατασκευή που έχω δει..
Στα ίδια χρήματα βρίσκεις ducati scrambler του 15.
Εγώ που το είδα, χωρίς test drive όμως, μου φάνηκε ποιοτικό. Θα βοηθούσε η γνώμη ενός κατόχου εδώ στο φόρουμ, αν υπάρχει βέβαια..
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ που το είδα, χωρίς test drive όμως, μου φάνηκε ποιοτικό. Θα βοηθούσε η γνώμη ενός κατόχου εδώ στο φόρουμ, αν υπάρχει βέβαια..
Καλημερα. Είναι προφανές πως την έχεις ερωτευτεί και δικαίως γιατί είναι μια κούκλα! Προσωπικά θα έπαιρνα την έκδοση rally. Σαν μοτέρ δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα. Συγκεκριμένα αυτό το μοτέρ το πήρε η KOVE, εξέλιξε κεφαλή με διπλούς εκκεντροφόρους,του αύξησε τη δύναμη κατά περίπου 8-9 άλογα και έτρεξε με αυτό στο ραλυ dakar φέτος με το 450 rally και τερμάτισαν και οι 3 μοτοσυκλέτες χωρίς κανένα θέμα αξιοπιστίας μοτέρ.

Μην επηρεαστείς από την δική μας ορθολογική σκέψη η τα δικά μας γούστα και προτεραιότητες και να μη πάρεις αυτή που γουστάρεις γιατί θα το μετανιώσεις. Προφανώς για να κινείσαι σε αυτή τη κατηγορία μοτοσυκλέτας η εμφάνιση και το συναίσθημα επικρατούν μέσα σου και μπράβο γιατί είσαι είδος προς εξαφάνιση στην εποχή των σκούτερ και των χρηστικών on-off.

Στην Ιταλία έχει πουλήσει καλα το μηχανάκι. Και πράγματα θα βρεις αν χρειαστεί από aftermarket και σίγουρα υπάρχει επάρκεια σε ότι χρειαστεί από ανταλλακτικά.

Συνεπώς προχωρα το αν θες τη γνώμη μου. Έτσι κι εγώ επηρεάστηκα πιο πολύ απ' όσο έπρεπε κάπου το 2006 πρώτη μου μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού από παρόμοιες κουβέντες σε φόρουμ και δεν πήρα αυτή που ήθελα 100% αλλά μια άλλη και το μετάνιωσα. Η μοτοσυκλέτα είναι πρώτα απ' όλα έρωτας.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Στην Ελλάδα δεν έχει πουλήσει ίσως και λόγω προώθησης.Στο εξωτερικό πάει σφαίρα,είναι πολύ φαν μπαικ με ευχαριστημένους ιδιοκτήτες.
Για το herigate μπορείς να διαβάσεις το review που έγραψα CFMOTO 700 CL-X FAMILY (HERIGATE-SPORT-ADVENTURE)
Η ουρά παίρνει το σκαράκι χειρολαβή απ' το cf moto adv700..
Πάντως το φαντικ είναι πολύ όμορφο εργαλείο και απ' ότι διάβαζα στο τέστ του μοτό,πολύ ματζεβελο..
Στο εξωτερικό το συγκρίνουν αρκετά με 390 κτμ..κερδίζει αρκετά στη ροπή και στα μπαμ.
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Δεν το έχω οδηγήσει... αλλά μου έχουν κάνει εντύπωση δύο πράγματα..
Πρώτον ο ήχος του είναι φοβερός..το έχει κάποιος εδώ στο Παγκράτι και το πετυχαίνω συχνά..
Δεύτερον... πριν 2 χρόνια.. πέτυχα Γερμανό στην Μονεμβασιά.. Γενάρη μήνα..
Είχε ταξιδέψει με αυτό χειμωνιάτικα σέ αρκετές χώρες..!!!!
Αν είσαι Αθήνα... έχει ένα και κυκλοφορεί ο Πάνος που δουλεύει στη Motojapan στη Καλλιρρόης.. έχουν και ετοιμοπαραδοτα..
 

Giokas

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Xsr 125 '22
Δεν το έχω οδηγήσει... αλλά μου έχουν κάνει εντύπωση δύο πράγματα..
Πρώτον ο ήχος του είναι φοβερός..το έχει κάποιος εδώ στο Παγκράτι και το πετυχαίνω συχνά..
Δεύτερον... πριν 2 χρόνια.. πέτυχα Γερμανό στην Μονεμβασιά.. Γενάρη μήνα..
Είχε ταξιδέψει με αυτό χειμωνιάτικα σέ αρκετές χώρες..!!!!
Αν είσαι Αθήνα... έχει ένα και κυκλοφορεί ο Πάνος που δουλεύει στη Motojapan στη Καλλιρρόης.. έχουν και ετοιμοπαραδοτα..
Χαχα, Παγκράτι μένω, πώς δεν τον έχω πετύχει..!
Πήγα από κει και το είδα ναι, μου είπε πολύ καλές εντυπώσεις, κι ότι το οδηγάει κανά χρόνο και δεν θέλει να κατέβει..
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Εγώ που το είδα, χωρίς test drive όμως, μου φάνηκε ποιοτικό.
Ο καθένας μας ενδεχομένως έχει διαφορετικά μέτρα σύγκρισης. Παρόλα αυτά σε παροτρύνω να δεις το ποστ νούμερο #78 ώστε να έχεις στο μυαλό σου κάποια επιπλέον πράγματα για την επόμενη φορά που θα δεις το μηχανάκι από κοντα και να βγάλεις τα δικά σου συμπεράσματα.
 
Top Bottom