Fast σκληρά πλαινα κλπ..

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δεν ξερω για τα υπολοιπα αλλα το tkc80 σε διασταση 130/80/17 μια χαρα και σχετικα ευκολα αφαιρειται με λεβιεδες και με το χερι
Σε αυτη τη διασταση προφανως ειναι η σαμπρελατη εκδοση του (ΤΤ) που οντως ειναι πιο μαλακα τα πλαϊνα της. Στο 150/70/18 Tubeless του ΚΤΜ επεσε μπινελικακι για να βγει. Μιτας Ε07/09 με κουταλα σε 140/80/17 μπαινει μονο με αμεσο αφορισμο απο την εκκλησια, τα δε αντιστοιχα Dakar ζοριζουν μεχρι και υδραυλικους ξεμονταριστες...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Τα Dakar δεν βγαίνουν στο βουνό. Άπαξ και πάθεις λαστιχο και δεν πιάσει το Φαστ, του περνάς δεματικα και χαιρετάς την παρέα.
Εγώ με το E09 Dakar πίσω, έχω σταματήσει να κουβαλάω και σαμπρελλα.
Νταξ'ειναι γενικά πολύ σκληρό λαστιχο και δεν παθαινει ζημιά εύκολα, αλλά αν πάθει τη γ@μησες..
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Τα Dakar δεν βγαίνουν στο βουνό. Άπαξ και πάθεις λαστιχο και δεν πιάσει το Φαστ, του περνάς δεματικα και χαιρετάς την παρέα.
Εγώ με το E09 Dakar πίσω, έχω σταματήσει να κουβαλάω και σαμπρελλα.
Νταξ'ειναι γενικά πολύ σκληρό λαστιχο και δεν παθαινει ζημιά εύκολα, αλλά αν πάθει τη γ@μησες..
Και το απλό E09 δεν πάει πίσω! Προσπάθησα να το βάλω μόνος, είδα και από είδα αλλά τελικά πήγα σε βουλκανιζατέρ να μου το περάσει!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Σε αυτη τη διασταση προφανως ειναι η σαμπρελατη εκδοση του (ΤΤ) που οντως ειναι πιο μαλακα τα πλαϊνα της. Στο 150/70/18 Tubeless του ΚΤΜ επεσε μπινελικακι για να βγει. Μιτας Ε07/09 με κουταλα σε 140/80/17 μπαινει μονο με αμεσο αφορισμο απο την εκκλησια, τα δε αντιστοιχα Dakar ζοριζουν μεχρι και υδραυλικους ξεμονταριστες...
Ετσι, τα TL εχουν σαφως σκληροτερα πλαϊνα. Το ιδιο TKC80 150/70-18 αλλα σαμπρελατο/TT το εβαλα μονος μου στη ζαντα χωρις μεγαλο προβλημα. Βεβαια δεν ειναι ολα τα TL το ιδιο σκληρα, για παραδειγμα το TKC70 TL ειναι σκληρουτσικο αλλα αποδεκτο, αλλαξα προσφατα σαμπρελα μονος μου στο γκαραζ για να δω αν γινεται και ητανε ok.

Ενας λογος που εχω αποφυγει να δοκιμασω το E07(+) πισω (φυσικα οχι το Dakar) ειναι οτι εχω διαβασει σε ξενα φορουμ ποσο σκληρο ειναι ακομα και στη απλη του εκδοση. Και ειναι κριμα γιατι θα ητανε ταμαμ για μακρινο ταξιδι πχ στην Ασια.

Edit: Στο Τρανσαλπακι με 120/90 ή 130/80 17, ακομα και σκληρο λαστιχο παλευεται σχετικα, ειχα ταλαιπωρηθει καποτε με ενα Anlas που ειχα πισω αλλα τελικα η δουλεια εγινε. Σε 150/70 ομως το πραγμα δυσκολευει. Future owners of T700 beware..
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ετσι, τα TL εχουν σαφως σκληροτερα πλαϊνα. Το ιδιο TKC80 150/70-18 αλλα σαμπρελατο/TT το εβαλα μονος μου στη ζαντα χωρις μεγαλο προβλημα. Βεβαια δεν ειναι ολα τα TL το ιδιο σκληρα, για παραδειγμα το TKC70 TL ειναι σκληρουτσικο αλλα αποδεκτο, αλλαξα προσφατα σαμπρελα μονος μου στο γκαραζ για να δω αν γινεται και ητανε ok.

Ενας λογος που εχω αποφυγει να δοκιμασω το E07(+) πισω (φυσικα οχι το Dakar) ειναι οτι εχω διαβασει σε ξενα φορουμ ποσο σκληρο ειναι ακομα και στη απλη του εκδοση. Και ειναι κριμα γιατι θα ητανε ταμαμ για μακρινο ταξιδι πχ στην Ασια.

Edit: Στο Τρανσαλπακι με 120/90 ή 130/80 17, ακομα και σκληρο λαστιχο παλευεται σχετικα, ειχα ταλαιπωρηθει καποτε με ενα Anlas που ειχα πισω αλλα τελικα η δουλεια εγινε. Σε 150/70 ομως το πραγμα δυσκολευει. Future owners of T700 beware..
Το TKC70 ειναι Radial, γι'αυτο ειναι πιο ευκολο στο βαλε-βγαλε. Δεν εχω δοκιμασει ακομη να βαλω το Ε07+ που εχω στο 1090, περιμενω να τελειωσω τα STR, αλλα το παλιο Ε07 που ειχα βαλει στο ΧΤΖ μου ειχε βγαλει την πιστη, παρ'ολο που ηταν και η απλη εκδοση. Κατεληξα να το παω σε βουλκανιζατερ, οπου και ο τεχνιτης δυσκολευτηκε...
 
Top Bottom