FFRC DR650 ADVENTURE BIKE SERIES

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Το αειθαλές DR650SE βρίσκεται στην παραγωγή απο το 1996,δηλαδή φέτος συμπληρώνει 21 χρόνια ζωής.Επειδή είναι πολύ δημοφιλές(και φτηνό) υπάρχουν δεκάδες αφτερμάρκετ πράγματα που μπορούν να το βελτιώσουν ανάλογα με τις ανάγκες/απαιτήσεις του κάθε ιδιοκτήτη

2017




Μια σειρά βίντεο που δείχνει την εξέλιξη ενός project αλλά και τα συνήθη προβλήματα που μπορεί να παρουσιάσει https://www.youtube.com/playlist?annotation_id=annotation_3994607803&feature=iv&list=PLEQwA8Brt84qNpRZ8nknm7xU8Q8R6yTPS&src_vid=IYsjavtR55Q


Το επιστέγασμα αυτής της προσπάθειας(ειδικά στις αναρτήσεις) φαίνεται σ'αυτό το βίντεο.Η Αυστραλιανή FFRC εξελίσσει την PLEX Valve,μια βαλβίδα(1 για κάθε καλάμι) η οποία είναι εναλλακτική στα emulators/intiminators και είναι πολύ απλούστερη στην τοποθέτηση της.Μέσα στο 2017 θα βγεί στην παραγωγή για μοτοσυκλέτες που διαθέτουν μπροστινή ανάρτηση τύπου Damper Rod.Πληροφορίες https://www.fullforceracing.com.au/newsletter-signup/

 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
damper rob πηρουνι:

Tετοιου τυπου εχει το tenere, το ΧΤ, το KLR, το αφρικα, το τρανσαλπ κλπ, κλπ
Ονομαζεται ετσι λογω του damper rob (ή φλογερα στην ελληνικη μοτοσυκλετιστικη αργκο) που φαινεται στην παραπανω εικονα Ουσιαστικα προκειται για εναν αξονα που στο κατω μερος του εχει τρυπες απο οπου περναει το λαδι κατα την φαση της συμπιεσης και της επαναφορας της αναρτησης Η διαμετρος των τρυπων αυτων και ο αριθμος τους σε συνδοιασμο με το ιξωδες του λαδιου καθοριζει την ταχυτητα συμπιεσης και επαναφορας του μπροστινου Δυστυχως ομως με αυτην την απλη διαταξη η αποσβεση επαναφορας και αποσβεση συμπιεσης δεν μπορουν να ρυθμιστουν ανεξαρτητα Αλλα και η οποια ταυτοχονη ρυθμιση τους γινεται μονο ειτε με αλλαγη του ιξδους του λαδιου ειτε με επεμβαση στον αριθμο ή/και στην διαμετρο των τρυπων Παρτ' αυγο και κουρευτο δηλαδη!:(

Την λυση σε αυτο το προβλημα ερχονται να δωσουν emulators/intiminators και αυτη η καινουρια βαλβιδα η PLEX Valve που εξελισουν οι αυστραλοι
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Για αυτές τις βαλβίδες όπου έχω διαβάσει μόνο θετικά σχόλια βλέπω. Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι κοστίζουν αρκετά λεφτά (~€200). Σε ένα βρετανικό φόρουμ που παρακολουθώ έχω βρει ένα Γάλλο που κάνει την δικιά του αντιγραφή αυτών των βαλβίδων για €100, αλλά δεν του έχω ιδιαίτερη εμπιστοσύνη. Επίσης τα περισσότερα (αν όχι όλα) δεν συνεργάζονται με προοδευτικά ελατήρια και θέλουν τα μαμα.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Γιωργο, εισαι κεφάλαιο πανω στην ερευνα και γνωση... :l2:




damper rob πηρουνι:

Tετοιου τυπου εχει το tenere, το ΧΤ, το KLR, το αφρικα, το τρανσαλπ κλπ, κλπ
Ονομαζεται ετσι λογω του damper rob (ή φλογερα στην ελληνικη μοτοσυκλετιστικη αργκο) που φαινεται στην παραπανω εικονα Ουσιαστικα προκειται για εναν αξονα που στο κατω μερος του εχει τρυπες απο οπου περναει το λαδι κατα την φαση της συμπιεσης και της επαναφορας της αναρτησης Η διαμετρος των τρυπων αυτων και ο αριθμος τους σε συνδοιασμο με το ιξωδες του λαδιου καθοριζει την ταχυτητα συμπιεσης και επαναφορας του μπροστινου Δυστυχως ομως με αυτην την απλη διαταξη η αποσβεση επαναφορας και αποσβεση συμπιεσης δεν μπορουν να ρυθμιστουν ανεξαρτητα Αλλα και η οποια ταυτοχονη ρυθμιση τους γινεται μονο ειτε με αλλαγη του ιξδους του λαδιου ειτε με επεμβαση στον αριθμο ή/και στην διαμετρο των τρυπων Παρτ' αυγο και κουρευτο δηλαδη!:(

Την λυση σε αυτο το προβλημα ερχονται να δωσουν emulators/intiminators και αυτη η καινουρια βαλβιδα η PLEX Valve που εξελισουν οι αυστραλοι
:ok:
Εκτός απο το rob,Rob ήταν μόνο ένας και μας 'ετρωγε' τα κορίτσια στα νιάτα μας :laugh:



Για αυτές τις βαλβίδες όπου έχω διαβάσει μόνο θετικά σχόλια βλέπω. Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι κοστίζουν αρκετά λεφτά (~€200). Σε ένα βρετανικό φόρουμ που παρακολουθώ έχω βρει ένα Γάλλο που κάνει την δικιά του αντιγραφή αυτών των βαλβίδων για €100, αλλά δεν του έχω ιδιαίτερη εμπιστοσύνη. Επίσης τα περισσότερα (αν όχι όλα) δεν συνεργάζονται με προοδευτικά ελατήρια και θέλουν τα μαμα.
Για τα emulators μπορείτε επίσης να δείτε στο ωραίο νήμα του Manouel650 όπου στο ποστ Νο11 μας παραπέμπει σε άλλο φόρουμ για λεπτομέρειες http://www.advride.gr/threads/Αναβαθμίσεις-και-πειραματισμοί-σε-at-xrv650.2894/

Πάντως σύμφωνα με την FFRC οι καινούργιες βαλβίδες φαίνονται να υπερτερούν έναντι των άλλων βαλβίδων.Είναι πανεύκολη η τοποθέτηση τους,δεν θέλουν ούτε τρύπημα στις 'φλογέρες',ούτε άλλα ελατήρια(μόνο αν ο αναβάτης είναι 100+κιλά),ούτε καν άλλα λάδια.
Και αν το αρχικό βίντεο αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα είναι και αποτελεσματικές.Είναι πράγματι εντυπωσιακό ένα Ιαπωνικό on/off 160+ κιλών να κάνει άλματα 15+ μέτρων έχοντας ουσιαστικά τις εργοστασιακές(αλλά βελτιωμένες) αναρτήσεις.

Αν μπορείς βάλε λινκ απ'την δουλειά του Γαλλου να ρίξουμε ένα βλέφαρο :)
 
Top Bottom