G 650 X CHALLENGE

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μου βγάζει προχτές το σωληνάκι ένα βίντεο από αυτά τα παιδιά: RideUnlimited που ταξιδεύουν με ένα Xchallenge και ένα Xcountry.
Τους οποίους είχα δει και στην σελίδα του Walter Colebatch με το Sibirsky extreme.

Και σήμερα βρήκα το Build thread: Intercontinental X Creatures (g650RFR and the ultimate X country)

Αυτή η πενφέ, απορώ πως δεν έχει ξαναβγάλει κάτι τέτοιο, τώρα που η μόδα έφτασε εκεί που ήταν η εταιρία πριν δέκα χρόνια.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Γενικά τα μηχανάκια δεν χαλάνε εύκολα και σε ό,τι χαλάσει είναι συχνά υπαίτιο κάποιο χεράκι.

Εμπρός φρένο λοιπόν, master από άλλο μηχανάκι, Brembo μεν αλλά. Έκοψες το καλώδιο το παλιό σε σημείο που πρέπει να λύσεις για να πιάσεις την ένωση μαλάκα ηλεκτρολόγε, το νέο καλώδιο ξεφτισμένο σε τρία σημεία.

Μιά που θεωρητικά προμηθεύτηκα νέο καλώδιο και έχοντας διαβάσει ότι χαλάει το μπροστινό master/τρόμπα φρένου και καίει ασφάλειες, λέω τι στο καλό, plug and play θα είναι. Αμ δε. Μαύρο χρώμα η φίσα που βγήκε, καφέ η νέα και με άλλο, παρόμοιο εσωτερικό. ΟΚ, ηρεμία, ζεν. Να λύσω την φίσα να βγάλω τα πινάκια και να αλλάξω φίσες, σο σιμπλ. Αλλά ΠΡΙΝ κάνω τα πάντα χάλια και φάω τον χρόνο μου, δεν κάνω ένα τεστ να βάλω την φίσα επάνω στα καλώδια που έρχονται από την παλιά φίσα και να δούμε; Μαύρο/πράσινο στο μαύρο παλιό, λογικά ο κωδικός χρώματος θα είναι ίδιος, βάζουμε μπαταρία, διακόπτης, βζζζζν η αντλία βενζίνης και ΠΑΦ η ασφάλεια. ΟΚ είχα πάρει καμιά 10αριά για να έχω να παίζω. Κάπου είναι δηλαδή γιατί "εδώ θα τα αφήσεις ΚΑΙ αυτά;" ε ναι βασικά κάπου τα άφησα και άντε βρες τα τώρα. Ακόμα μιά απόδειξη στο ότι κάτι ήταν ζαβό το ότι κανονικά παίρνει 7.5Α ασφάλεια και είχε 10Α. Λύση 1, να πάω σε βενζινάδικο, όπου θα πληρώσω την ασφάλεια 1-2 ευρώ αντί για 15-20 σεντσια και θα πλακώσω τον βενζινά για την αισχροκέρδεια. Λύση 2 αράζω και κάνω ένα ωραίο κοτόπουλο γιουβετσάκι και το μηχανάκι αύριο πάλι.

Διαβάζω ότι μερικές φορές φταίει το πίσω LED αλλά αυτό θα έκανε ΠΑΦ και με το πίσω φρένο αφού καταλήγει στα ίδια λαμπάκια.

Ο realoem έχει πλάκα γιατί αρκετά ανταλλακτικά που δείχνει δεν έχουν σχέση με το μηχανάκι. Το αυτό ισχύει και για την φωτογραφία του manual για το εμπρός φρένο...

Λίγο και η ζέστη που έχει σήμερα, είμαι έτοιμος να πατήσω το κουμπί που αυτόματα σκοτώνει οποιονδήποτε άγγιξε το μηχανάκι από την στιγμή που βγήκε από την έκθεση μέχρι και πριν το πάρω στα χέρια μου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Λύση 1, να πάω σε βενζινάδικο, όπου θα πληρώσω την ασφάλεια 1-2 ευρώ αντί για 15-20 σεντσια και θα πλακώσω τον βενζινά για την αισχροκέρδεια.
Αμα βηξει χωρις μασκα ριξε τηλ για ενισχυσεις!

Μένεις και στο Νορντκαπ ρε γμτ, εχω 10 κιλα ασφαλειες... Ψαξου στα σπεαρς των αλλων μοτο/αμαξιού μηπως βρεις.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Η βαλβιδα στοπ παντως εχει παρα πολυ βασικη δουλεια, συνηθως κλεινει κύκλωμα γειωσης, εκτος αν μιλαμε για μοτο με can bus. Καπου αλλου βραχυκυκλωνει.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αμα βηξει χωρις μασκα ριξε τηλ για ενισχυσεις!

Μένεις και στο Νορντκαπ ρε γμτ, εχω 10 κιλα ασφαλειες... Ψαξου στα σπεαρς των αλλων μοτο/αμαξιού μηπως βρεις.
Καλά δεν είναι τόσο πολύ θέμα η ασφάλεια, όσο το ότι και με το νέο καλώδιο έκανε ΠΑΦ, που σημαίνει ότι κάθε φορά που περνάει ρεύμα από το κύκλωμα, καίγεται και τελικά μάλλον δε φταίει η άσχετη master/τρόμπα. Το οποίο με την σειρά του σημαίνει ότι ο μαλάκας που άλλαξε την master/τρόμπα ήταν πιο τρόμπας από την τρόμπα που έβαλε και χρέωσε υλικά και εργασία άδικα ΚΑΙ έκανε και ζημιά στο μηχανάκι μακελεύοντας πράγματα που δεν έπρεπε. Και φυσικά εγώ με την σειρά μου πήρα πράγματα που δεν έπρεπε γιατί λέω πάρε τα ΟΕΜ (εντάξει, μεταχειρισμένα) να τελειώνεις plug and play, θα ήθελες.

Και καταλήγω στο ότι έχεις δίκιο γιατί (λογικά) το καλώδιο είναι απλά ον-οφφ. Αν βάζοντας το νέο καλώδιο με το διακοπτάκι χωρίς να πατιέται από την μανέτα, άρα σήμα στο φανάρι πίσω να ανάψει και κάνει παφ, φταίει κάτι άλλο. Το τι είναι μιά μικρή μαγεία... Που θα δοκιμάσω αύριο. Λογικά ακόμα και αν ενώσω μεταξύ τους τα άκρα του παλιού καλωδίου είναι το ίδιο πράγμα σαν να ανοίγει/κλείνει το κύκλωμα με το πάτημα της μανέτας.

Πρέπει να ξαναδώ τα διαγράμματα αν και δεν βοηθάνε ιδιαίτερα μιά που δεν βλέπω που πάνε τα καλώδια.

Δεν πιστεύω να είναι CAN BUS αυτό το μηχανάκι, θα έβγαζε σφάλματα και με τα φλας και με τα φώτα που φοράει.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ναι, ψήνεται, λογικά σε κανένα 45λεπτο θα είναι έτοιμο, θα κάνω και λίγα βραστά λαχανικά που αρέσουν στην μεγάλη, χωριάτικη για την μικρή, όλα καλά.


Εν τω μεταξύ... Τα LED φώτα "κανονικά" δεν τραβάνε λιγότερο ρεύμα από τα πυρακτώσεως;
Η πενφέ δίνει 10 του ABS, 15 τον εγκέφαλο του κινητήρα, 7,5Α χαμηλή σκάλα, 7,5Α κόρνα/όργανα/φρένα (αυτή που καίγεται), 7,5Α μεγάλη σκάλα/φως θέσης/φως πινακίδας που έχει κοπεί το καλώδιο... ο ηλεκτρολόγος που λέγαμε), 15Α ρελέ μίζας και φλας.

Γιατί να αλλάξεις τις 7,5Α σε 10Α αν ρίξεις την κατανάλωση;
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
θα το καταλάβαινα να αλλάξεις την μία που κάνει παφ, όλες όμως;
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Καλά δεν είναι τόσο πολύ θέμα η ασφάλεια, όσο το ότι και με το νέο καλώδιο έκανε ΠΑΦ, που σημαίνει ότι κάθε φορά που περνάει ρεύμα από το κύκλωμα, καίγεται και τελικά μάλλον δε φταίει η άσχετη master/τρόμπα. Το οποίο με την σειρά του σημαίνει ότι ο μαλάκας που άλλαξε την master/τρόμπα ήταν πιο τρόμπας από την τρόμπα που έβαλε και χρέωσε υλικά και εργασία άδικα ΚΑΙ έκανε και ζημιά στο μηχανάκι μακελεύοντας πράγματα που δεν έπρεπε. Και φυσικά εγώ με την σειρά μου πήρα πράγματα που δεν έπρεπε γιατί λέω πάρε τα ΟΕΜ (εντάξει, μεταχειρισμένα) να τελειώνεις plug and play, θα ήθελες.

Και καταλήγω στο ότι έχεις δίκιο γιατί (λογικά) το καλώδιο είναι απλά ον-οφφ. Αν βάζοντας το νέο καλώδιο με το διακοπτάκι χωρίς να πατιέται από την μανέτα, άρα σήμα στο φανάρι πίσω να ανάψει και κάνει παφ, φταίει κάτι άλλο. Το τι είναι μιά μικρή μαγεία... Που θα δοκιμάσω αύριο. Λογικά ακόμα και αν ενώσω μεταξύ τους τα άκρα του παλιού καλωδίου είναι το ίδιο πράγμα σαν να ανοίγει/κλείνει το κύκλωμα με το πάτημα της μανέτας.

Πρέπει να ξαναδώ τα διαγράμματα αν και δεν βοηθάνε ιδιαίτερα μιά που δεν βλέπω που πάνε τα καλώδια.

Δεν πιστεύω να είναι CAN BUS αυτό το μηχανάκι, θα έβγαζε σφάλματα και με τα φλας και με τα φώτα που φοράει.
Γιάννη ,το που πάνε τα καλώδια που έχεις σαν ακροδέκτες πρίν την βαλβίδα τρόμπας ,το βρίσκεις με ΠΜ + CONTINIUTΥ στα 2 άκρα.

Για να συμβαίνει αυτό που λες (παφ) ,2 τα τινά:
  1. Κάπου στη διαδρομή υπάρχει βραχυκύκλωμα
  2. Ο ίδιος ηλεκτρολόγος έχει ενώσει το άλλο άκρο σε + αντί για - ,κ βραχυκυκλώνει με το που κλείνει το κύκλωμα (πάτημα μανέτας)
Οπότε ,βρές για αρχή την φύσα (συνήθως κοντά στην ουρά) που καταλήγει η εντολή γείωσης του στόπ ,κ μέτρα ώστε να βρείς τι συμβάινει.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ναι, ψήνεται, λογικά σε κανένα 45λεπτο θα είναι έτοιμο, θα κάνω και λίγα βραστά λαχανικά που αρέσουν στην μεγάλη, χωριάτικη για την μικρή, όλα καλά.


Εν τω μεταξύ... Τα LED φώτα "κανονικά" δεν τραβάνε λιγότερο ρεύμα από τα πυρακτώσεως;
Η πενφέ δίνει 10 του ABS, 15 τον εγκέφαλο του κινητήρα, 7,5Α χαμηλή σκάλα, 7,5Α κόρνα/όργανα/φρένα (αυτή που καίγεται), 7,5Α μεγάλη σκάλα/φως θέσης/φως πινακίδας που έχει κοπεί το καλώδιο... ο ηλεκτρολόγος που λέγαμε), 15Α ρελέ μίζας και φλας.

Γιατί να αλλάξεις τις 7,5Α σε 10Α αν ρίξεις την κατανάλωση;
Ξετύλιξε το κομμένο καλώδιο για το φώς πινακίδας ,κ τσέκαρε μήπως ακουμπάνε κάπου κ βραχυκυκλώνουν.
Ρίξε μια ματιά κ στα ακροδεκτάκια της κόρνας. Το να κορνάρει δε ,είναι σημαντικό τεστ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κορνάρει και δεν κάνει παφ, το έχω διαπιστώσει γιατί κόρνα και φλας είναι ανάποδα στο χέρι σε σχέση με το σύνηθες, οπότε πατάω κόρνα συχνά χωρίς να θέλω.

Το φως πινακίδας είναι σε άλλη ασφάλεια που δεν καίγεται. Πίσω λοιπόν υπάρχει ακόμα μιά διαφορά σε σχέση με αυτό που δείχνει το realoem, το πίσω φως παίρνει από μία φίσα που δεν έχει πειραχτεί τρία καλώδια πάνε μέσα και είναι "κλειστή μονάδα" δεν παίρνει χέρι θεωρητικά, τα φλας και το φως πινακίδας από άλλη παροχή με καλώδιο που κόπηκε και μακελελέ για να βγουν δύο καλώδια κάτω από την ουρά για τα φλας τα οποία δουλεύουν. Ξανά, γιατί να κάνεις τέτοια ογκώδη μαλακία αντί να τα κάνεις μασουράκι κάτω από το πλαστικό και να δώσεις εκεί που θες χωρίς ζημιά...

Από το εμπρός φρένο φεύγει καλώδιο που καταλήγει σε φίσα πίσω από το ψυγείο. Ο ηλεκτρολόγος είχε κόψει αυτό το καλώδιο, δεν πείραξε κάτι (πιο σωστά: λογικά δεν θα είχε λόγο να πειράξει κάτι) πιο πίσω, μετά πάει στην κεντρική πλεξούδα που δεν δείχνει να έχει ανοίξει.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Κορνάρει και δεν κάνει παφ, το έχω διαπιστώσει γιατί κόρνα και φλας είναι ανάποδα στο χέρι σε σχέση με το σύνηθες, οπότε πατάω κόρνα συχνά χωρίς να θέλω.

Το φως πινακίδας είναι σε άλλη ασφάλεια που δεν καίγεται. Πίσω λοιπόν υπάρχει ακόμα μιά διαφορά σε σχέση με αυτό που δείχνει το realoem, το πίσω φως παίρνει από μία φίσα που δεν έχει πειραχτεί τρία καλώδια πάνε μέσα και είναι "κλειστή μονάδα" δεν παίρνει χέρι θεωρητικά, τα φλας και το φως πινακίδας από άλλη παροχή με καλώδιο που κόπηκε και μακελελέ για να βγουν δύο καλώδια κάτω από την ουρά για τα φλας τα οποία δουλεύουν. Ξανά, γιατί να κάνεις τέτοια ογκώδη μαλακία αντί να τα κάνεις μασουράκι κάτω από το πλαστικό και να δώσεις εκεί που θες χωρίς ζημιά...

Από το εμπρός φρένο φεύγει καλώδιο που καταλήγει σε φίσα πίσω από το ψυγείο. Ο ηλεκτρολόγος είχε κόψει αυτό το καλώδιο, δεν πείραξε κάτι (πιο σωστά: λογικά δεν θα είχε λόγο να πειράξει κάτι) πιο πίσω, μετά πάει στην κεντρική πλεξούδα που δεν δείχνει να έχει ανοίξει.
ΟΚ. Τότε
-τσέκαρε για βραχυκύκλωμα το αρχικό 2πλό καλώδιο έως την φύσα
-τσέκαρε πολικότητα στα δύο πίν της φύσας που χάνεται στην πλεξούδα
-τσέκαρε για βραχυκύκλωμα τα δύο πίν της φύσας που χάνεται στην πλεξούδα
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτό αύριο μετά την αγορά ασφαλειών. Θεωρητικά το ένα πρέπει να είναι +12 και το άλλο μηδέν.

Αν δεν βρω άκρη, έχω την υπέροχη ιδέα να πάρω σήμα από το πίσω φρένο ως το μπροστά και να δουλεύουν και τα δύο από το ίδιο κύκλωμα. Πόσο τραγικό να είναι, δεν ξέρω, μάλλον όχι πολύ.

Και μένει μιά εμπρός τρόμπα φρένου ενθύμιο της ανοησίας του μάστορα, κάποια στιγμή ίσως χρειαστεί.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Λύσε. Δέσε. Λύσε. Δέσε. Καλώδια. Ασφάλειες.

Εντάξει, έχω εκνευριστεί, κουραστεί, βράσει από την ζέστη και το πολυόργανο κάνει κάτι παλαβά με τα μηδέν που είναι οκτώ και τα νεύρα τσαταλάκια, αλλά ενδέχεται να έχει βράσει το LCD από την ζέστη, κάπως σαν εμένα, γιατί το υπόστεγο έχει στέγη από πολυκαρβονικό που είναι φυμέ αλλά όπως και να έχει ήλιος περνάει. Πρέπει να θυμηθώ να καλύψω το όργανο με χαρτόνι. Κάπου είχα διαβάσει ότι συστήνεται το άνοιγμα του οργάνου, καθάρισμα, έλεγχος, πέρασμα της πλακέτας με κάποιο αδιάβροχο μαντζούνι και κλείσιμο πάλι γιατί δεν είναι αδιάβροχο το κέλυφος (το BMW αισθάνεται ΚΤΜ στην τοποθεσία Αφίδνες).

Με 7.5Α ασφάλειες όπως λέει η BMW πάλι μιά χαρά δείχνει να δουλεύει το μηχανάκι, φώτα μικρά/μεγάλα μόνα τους και τα δύο μαζί με τον διακόπτη που έχει στο τιμόνι, φλας, κόρνα. Θα πρέπει να το πάω πιο μεγάλη βόλτα για να βεβαιωθώ (με ασφάλειες στην τσέπη).

Το σήμα από το φρένο απλά ΑΡΝΕΙΤΑΙ να συνεργαστεί με διακόπτη και χωρίς. Παλιός διακόπτης, νέος διακόπτης, γεφύρωμα, σε όλα τσαφ. Θα ψάξω αύριο ίσως το που αλλού περνάει η πλεξούδα μέχρι την ηλεκτρονική μήπως έχει κάπου κάποια αμυχή. Το πράσινο φέρνει 12V κανονικά και δείχνει στην "2Κ" κλίμακα 0.745 ένδειξη (δεν έχω ιδέα αν σημαίνει κάτι αυτό). Το μαύρο δείχνει 0V και στην αντίσταση γράφει απλά "1" όπως όταν είναι στον αέρα οι ακίδες. Αν δεν βρω σημείο φθαρμένο οπτικά, θα φέρω καλώδιο από την φίσα του πίσω φρένου στο μπροστινό, θα μοιράζονται το κύκλωμα του πίσω. Αν είναι μεγάλο το φορτίο, θα πάρω την γραμμή για το εμπρός φρένο, το πίσω έτσι και αλλιώς το χρησιμοποιώ ελάχιστα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Το σήμα από το φρένο απλά ΑΡΝΕΙΤΑΙ να συνεργαστεί με διακόπτη και χωρίς. Παλιός διακόπτης, νέος διακόπτης, γεφύρωμα, σε όλα τσαφ. Θα ψάξω αύριο ίσως το που αλλού περνάει η πλεξούδα μέχρι την ηλεκτρονική μήπως έχει κάπου κάποια αμυχή. Το πράσινο φέρνει 12V κανονικά και δείχνει στην "2Κ" κλίμακα 0.745 ένδειξη (δεν έχω ιδέα αν σημαίνει κάτι αυτό). Το μαύρο δείχνει 0V και στην αντίσταση γράφει απλά "1" όπως όταν είναι στον αέρα οι ακίδες. Αν δεν βρω σημείο φθαρμένο οπτικά, θα φέρω καλώδιο από την φίσα του πίσω φρένου στο μπροστινό, θα μοιράζονται το κύκλωμα του πίσω. Αν είναι μεγάλο το φορτίο, θα πάρω την γραμμή για το εμπρός φρένο, το πίσω έτσι και αλλιώς το χρησιμοποιώ ελάχιστα.
Αυτο δειχνει οτι κατι δεν παει καλα φιλε. Κανενα απο τα δυο καλωδια του διακοπτη δεν θα επρεπε να εχει ρευμα.
 
Top Bottom