Όταν ο Μέρφις...
Τέλος πάντων, ας τα πάρουμε χαλλλλαρά μέρα που είναι με τόσες γιορτές.
Μου είπε ο εορτάζων
el-Gatto κάποια πράγματα να δοκιμάσω και λέω γιατί όχι... Ξεκινάμε με το απλό, αν όντως έρχεται +12 στους διακόπτες γιατί "δεν θα είναι πρώτη φορά που το manual δεν τα λέει σωστά" και δεν διαφωνούμε πουθενά. Μετράω την μπαταρία, μετράω το πίσω φρένο που ξέρουμε ότι είναι σωστό, μετράω το εμπρός έχουν την ίδια ένδειξη +12.Χ. Οπότε ξεκαθαρίζουμε ότι το manual δεν τα λέει λάθος, δείχνει ρεύμα από την ασφάλεια στα φρένα και υπάρχει όντως.
Μετά δοκιμάζουμε (ξανά) το πίσω φρένο και δουλεύει σωστά, το μπροστινό κάνει τσαφ την 15Α τώρα, που δίνει σε όλο το μηχανάκι πρακτικά. Γιατί φάκιν μπρόθελ γιατί; Λύνουμε την ασφαλειοθήκη, ψέκασμα με καθαριστικό επάνω κάτω πλάγια, βγαίνει λίγη μπίχλα, βγάζω την ταινία από κάτω που είναι χαλλλλαρή και... υπήρχε "κλέφτης" στην 10Α του ABS. Αλλά σε σημείο καθαρό κατά τα λοιπά που δεν μπορεί να ακουμπάει αλλού. Τα υπόλοιπα καλώδια δείχνουν ΟΚ, οπότε αγνοούμε για την ώρα. Αρχίζω να κουνάω/τραβάω/πιέζω την γραμμή που πάει εμπρός φρένο και δεν γίνεται τίποτα κακό. Βλέπω κάτι ακόμα με ταινία, ένα καφέ και ένα κόκκινο καλώδιο τι είχε εκεί ο θεός μόνο ξέρει, πρέπει να ξαναδώ τα διαγράμματα για κάτι που να έπαιρνε ρεύμα, αυτά είναι μονωμένα, παρά ταύτα τα λύνω και τα χωρίζω. Μάντεψε, πάλι δεν λύνεται το πρόβλημα. ΟΚ. Ο ίδιος (; ) θεούλης είχε κόψει το ρεύμα στο ρελέ της μίζας και κάτι είχε συνδέσει εκεί, πιθανολογώ ότι είχε προσπαθήσει να κάνει πατέντα παράκαμψης του διακόπτη του σταντ ή κάτι τέτοιο (ή συναγερμό που είχε πει και ο Κώστας; ) αλλά αυτό δεν δείχνει να έχει κάποιο θέμα.
Όταν όλα δείχνουν σωστά, τι κάνεις; Φυσικά τον μαλάκα με επιτυχία, άντε στο καλό δέσε το μηχανάκι να τελειώνουμε και κλέβεις από την πίσω γραμμή χωρίς να χαλάσεις κάτι, εύκολα, τελειώνει και το φως.
Δένω. Βάζω μπρος.
Βάζω το ρελέ της μίζας στην θέση του. Κουμπώνω την ασφαλειοθήκη στην θέση της. Σβήνει το μηχανάκι.
Ρε. ΡΕ.
Βγάζω την ασφαλειοθήκη από την θέση της, την κουνάω, πάλι ρεύμα στο μηχανάκι. Την ξανακουνάω, πάλι δεν έχει ρεύμα το μηχανάκι. Οπότε ξέρουμε ότι κάποια εξυπνάδα έχει γίνει με τα καλώδια εκεί... Που δεν φαίνεται με το μάτι.
Επίσης ΤΡΟΜΕΡΗ εξυπνάδα εκ μέρους μου, κοιτάω τόσες μέρες το διάγραμμα "χωρίς ABS". Θα μου πεις πόσο διαφορετικό είναι, δεν είναι ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Είναι.
Το εμπρός φρένο παίρνει ρεύμα.
Το πίσω φρένο παίρνει ρεύμα.
Η επιστροφή από το εμπρός και το πίσω πάει σε μιά δίοδο (V9400 Diode λέει απλά) περνώντας από το Χ9410 (STVB Diode), ένα καλώδιο φεύγει και δίνει σήμα στο Α9190 (μονάδα ABS). Έχει το καλώδιο που δίνει ρεύμα στο φως πίσω.
Από το ABS στέλνει σήμα για την ταχύτητα στο κοντέρ και για το λαμπάκι ABS on/off.
Οπότε τώρα πρέπει να βρω ποιό γαμημένο γαμωκαλώδιο γαμώ το σπιτάκι του έχει θέμα εκεί που συνδέεται η ασφαλειοθήκη με την πλεξούδα. Να δω τι στο καλό είναι το diode, κάποιο ρελέ που το αλλάζεις και ελπίζεις;
Κωστή ελγάτε πολλά ευχαριστώ (ξανάμανά) για τις ιδέες ως τώρα.
Αυτό που δεν έχει λογική είναι το γιατί καίγεται η 15Α. Από την 15Α φεύγει ΕΝΑ καλώδιο που πάει στα όργανα (κατά το διάγραμμα).
Αυτά για σήμερα, έπιασε και ψιχάλα με το που τα έκλεισα όλα, σαν την διάθεσή μου κάτι.