G 650 X CHALLENGE

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
...
(αν αποτύχω παταγωδώς, θα πάρω τηλέφωνο για ραντεβού, ευχαριστώ πολύ για την πρόταση και την πρόθεση)
Exω ένα κιν σου τηλ απο τα παλιά...
"Ο αριθμός που καλέσατε ,ΔΕΝ υπάρχει" με λέει η μανδάμ
Τι λέτε μανδάμ ,την λέω ,ήξερα οτι ο Αμυρού όντως ΔΕΝ υπάρχει το άτομο λεμεΝαις
αλλά ΔΕΝ υπάρχει ούτε ο αριθμός του!!!
Τι να πω
Και μετά θέλει να φτιάσει κ το ΠεΝΦέ???
...
Γιάννη
Γύρνα πίσω ή έστω τηλεφώνα
Το δικό μου τηλ είναι το ίδιο από τότε που βγήκανε τα κινητά στη γΕλλάδα
Εναν αριθμό πήρα ,αυτόν έχω ακόμα ,δεν κρύβομαι από κανέναν ,είμαι (πλέον) στην "τσίλια" για-με τους πάντες ,είμαι αν-ελεύθερος.

Στο φτιάνω τηλ/κά λέμε....δεχόμεθα κ βιντεοκλήση. :p
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Eυγε, εισαι πλεον αξιος κατοχος μηχανης των Ουννων!
Μεγάλωσα μέσα σε πενφέ, 1800 τετραπορτο στρογγυλοφάναρο. Παιδικό εμβόλιο, δεν αποκτάς ανοσία στα πενφέ μετά.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Exω ένα κιν σου τηλ απο τα παλιά...
"Ο αριθμός που καλέσατε ,ΔΕΝ υπάρχει" με λέει η μανδάμ
Τι λέτε μανδάμ ,την λέω ,ήξερα οτι ο Αμυρού όντως ΔΕΝ υπάρχει το άτομο λεμεΝαις
αλλά ΔΕΝ υπάρχει ούτε ο αριθμός του!!!
Τι να πω
Και μετά θέλει να φτιάσει κ το ΠεΝΦέ???
...
Γιάννη
Γύρνα πίσω ή έστω τηλεφώνα
Το δικό μου τηλ είναι το ίδιο από τότε που βγήκανε τα κινητά στη γΕλλάδα
Εναν αριθμό πήρα ,αυτόν έχω ακόμα ,δεν κρύβομαι από κανέναν ,είμαι (πλέον) στην "τσίλια" για-με τους πάντες ,είμαι αν-ελεύθερος.

Στο φτιάνω τηλ/κά λέμε....δεχόμεθα κ βιντεοκλήση. :p
ούτε εγώ έχω αλλάξει αριθμό από το 1998/1999 κάτι τέτοιο :p

Ο δαίμων έφυγε από το πενφέ (προσωρινά; ) και πήγε στην κεραία της κινητής γιατί τελικά δεν άλλαξα τηλέφωνο.
Τώρα που το σκέφτομαι, σε μερικές περιπτώσεις είναι κατάρα αυτό.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
ούτε εγώ έχω αλλάξει αριθμό από το 1998/1999 κάτι τέτοιο :p
Κατάλαβα...είσαι κι εσύ από τους μακάκες που τα'χουνε πληρώσει όλα κανονικά...δεν σε ψάχνει κανείς λοιπόν.

Ο δαίμων έφυγε από το πενφέ (προσωρινά; ) και πήγε στην κεραία της κινητής γιατί τελικά δεν άλλαξα τηλέφωνο.
Τώρα που το σκέφτομαι, σε μερικές περιπτώσεις είναι κατάρα αυτό.
Φίλε έχεις φάει μάτι.
Μόνο η γιαγιά της Ελάτης μπορεί να σε σώσει.
Παρακάλεσε τον thenos να μεσολαβήσει.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Κατάλαβα...είσαι κι εσύ από τους μακάκες που τα'χουνε πληρώσει όλα κανονικά...δεν σε ψάχνει κανείς λοιπόν.


Φίλε έχεις φάει μάτι.
Μόνο η γιαγιά της Ελάτης μπορεί να σε σώσει.
Παρακάλεσε τον thenos να μεσολαβήσει.
Με τόση ενέργεια που έχει η 80χρονη κυρα-Λενη μόνο γιαγιά δεν την λες... ;)
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Να δέσω, να γεμίσω το κατουρατεκ και να πάω βόλτα δηλαδή, καφέ στον καταρράκτη
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Όταν ο Μέρφις...

Τέλος πάντων, ας τα πάρουμε χαλλλλαρά μέρα που είναι με τόσες γιορτές.

Μου είπε ο εορτάζων el-Gatto κάποια πράγματα να δοκιμάσω και λέω γιατί όχι... Ξεκινάμε με το απλό, αν όντως έρχεται +12 στους διακόπτες γιατί "δεν θα είναι πρώτη φορά που το manual δεν τα λέει σωστά" και δεν διαφωνούμε πουθενά. Μετράω την μπαταρία, μετράω το πίσω φρένο που ξέρουμε ότι είναι σωστό, μετράω το εμπρός έχουν την ίδια ένδειξη +12.Χ. Οπότε ξεκαθαρίζουμε ότι το manual δεν τα λέει λάθος, δείχνει ρεύμα από την ασφάλεια στα φρένα και υπάρχει όντως.

Μετά δοκιμάζουμε (ξανά) το πίσω φρένο και δουλεύει σωστά, το μπροστινό κάνει τσαφ την 15Α τώρα, που δίνει σε όλο το μηχανάκι πρακτικά. Γιατί φάκιν μπρόθελ γιατί; Λύνουμε την ασφαλειοθήκη, ψέκασμα με καθαριστικό επάνω κάτω πλάγια, βγαίνει λίγη μπίχλα, βγάζω την ταινία από κάτω που είναι χαλλλλαρή και... υπήρχε "κλέφτης" στην 10Α του ABS. Αλλά σε σημείο καθαρό κατά τα λοιπά που δεν μπορεί να ακουμπάει αλλού. Τα υπόλοιπα καλώδια δείχνουν ΟΚ, οπότε αγνοούμε για την ώρα. Αρχίζω να κουνάω/τραβάω/πιέζω την γραμμή που πάει εμπρός φρένο και δεν γίνεται τίποτα κακό. Βλέπω κάτι ακόμα με ταινία, ένα καφέ και ένα κόκκινο καλώδιο τι είχε εκεί ο θεός μόνο ξέρει, πρέπει να ξαναδώ τα διαγράμματα για κάτι που να έπαιρνε ρεύμα, αυτά είναι μονωμένα, παρά ταύτα τα λύνω και τα χωρίζω. Μάντεψε, πάλι δεν λύνεται το πρόβλημα. ΟΚ. Ο ίδιος (; ) θεούλης είχε κόψει το ρεύμα στο ρελέ της μίζας και κάτι είχε συνδέσει εκεί, πιθανολογώ ότι είχε προσπαθήσει να κάνει πατέντα παράκαμψης του διακόπτη του σταντ ή κάτι τέτοιο (ή συναγερμό που είχε πει και ο Κώστας; ) αλλά αυτό δεν δείχνει να έχει κάποιο θέμα.

Όταν όλα δείχνουν σωστά, τι κάνεις; Φυσικά τον μαλάκα με επιτυχία, άντε στο καλό δέσε το μηχανάκι να τελειώνουμε και κλέβεις από την πίσω γραμμή χωρίς να χαλάσεις κάτι, εύκολα, τελειώνει και το φως.

Δένω. Βάζω μπρος.

Βάζω το ρελέ της μίζας στην θέση του. Κουμπώνω την ασφαλειοθήκη στην θέση της. Σβήνει το μηχανάκι.

Ρε. ΡΕ.

Βγάζω την ασφαλειοθήκη από την θέση της, την κουνάω, πάλι ρεύμα στο μηχανάκι. Την ξανακουνάω, πάλι δεν έχει ρεύμα το μηχανάκι. Οπότε ξέρουμε ότι κάποια εξυπνάδα έχει γίνει με τα καλώδια εκεί... Που δεν φαίνεται με το μάτι.

Επίσης ΤΡΟΜΕΡΗ εξυπνάδα εκ μέρους μου, κοιτάω τόσες μέρες το διάγραμμα "χωρίς ABS". Θα μου πεις πόσο διαφορετικό είναι, δεν είναι ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Είναι.

Το εμπρός φρένο παίρνει ρεύμα.
Το πίσω φρένο παίρνει ρεύμα.

Η επιστροφή από το εμπρός και το πίσω πάει σε μιά δίοδο (V9400 Diode λέει απλά) περνώντας από το Χ9410 (STVB Diode), ένα καλώδιο φεύγει και δίνει σήμα στο Α9190 (μονάδα ABS). Έχει το καλώδιο που δίνει ρεύμα στο φως πίσω.

Από το ABS στέλνει σήμα για την ταχύτητα στο κοντέρ και για το λαμπάκι ABS on/off.


Οπότε τώρα πρέπει να βρω ποιό γαμημένο γαμωκαλώδιο γαμώ το σπιτάκι του έχει θέμα εκεί που συνδέεται η ασφαλειοθήκη με την πλεξούδα. Να δω τι στο καλό είναι το diode, κάποιο ρελέ που το αλλάζεις και ελπίζεις;

Κωστή ελγάτε πολλά ευχαριστώ (ξανάμανά) για τις ιδέες ως τώρα.

Αυτό που δεν έχει λογική είναι το γιατί καίγεται η 15Α. Από την 15Α φεύγει ΕΝΑ καλώδιο που πάει στα όργανα (κατά το διάγραμμα).


Αυτά για σήμερα, έπιασε και ψιχάλα με το που τα έκλεισα όλα, σαν την διάθεσή μου κάτι.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Τώρα κάτι κάνουμε.

ΑΝ έχει καεί η δίοδος ,τότε παίζει να σου δημιουργεί το πρόβλημα ,γιατί θα αφήνει το ρεύμα να επιστρέψει με αντίθετη φορά από αυτή που έχει σχεδιάσει το κύκλωμα ο κατασκευαστής ,κ αυτό μπορεί να κάνει ΤΣΑΦ.
Τη βρίσκεις (συνήθως κάτι σαν μίνι ρελεδάκι καρφωμένο πάνω σε μια φίσα με 2 πινς) την αφαιρείς ,βάζεις ΠΜ σε Ω-Continiuty και για να είναι ΟΚ ,θα πρέπει
βάζοντας τον κοκκινο ακροδέκτη του ΠΜ στο ένα πιν της διόδου κ τον μαύρο στο άλλο ,να σου δίνει μια ωμική αντίσταση (πόσα Ω βλ,μανιουαλ)
αντιστρέφοντας τους ακροδέκτες ,θα πρέπει να σου δίνει 0 (φαντάσου τη σαν μιά ανεπίστροφη βαλβίδα ροής ρεύματος)
Αν σου δίνει continiuty και στις δύο περιπτώσεις ,τότε έχει καεί η δίοδος.
Αν σου δίνει 0 και στις δύο περιπτώσεις(σπανιότατο) ,τότε έχει κοπεί το κύκλωμα.

Οσο για το μάτσο με τα καλωδιάκια κάτω από την ασφαλειοθήκη (είδες που'χα δίκιο) τα ξεμαλλιάζεις όσο μπορείς ,κ προσπαθείς να τα κουνήσεις 1-1 μ'ένα κατσαβίδι.
Σε κάθε τσάφ ,ψάχνεις ενδελλεχώς το καλώδιο.
Για να κάνει βραχυκύκλωμα ,ή κάπου είναι γυμνό ,ή κάποιο τσακισμένο-ξυσμένο καλώδιο ακουμπάει στις επαφές στο κάτω μέρος της ασφαλειοθήκης.

Ψαχτο λίγο ακόμα.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Βγάζω την ασφαλειοθήκη από την θέση της, την κουνάω, πάλι ρεύμα στο μηχανάκι. Την ξανακουνάω, πάλι δεν έχει ρεύμα το μηχανάκι. Οπότε ξέρουμε ότι κάποια εξυπνάδα έχει γίνει με τα καλώδια εκεί... Που δεν φαίνεται με το μάτι.

Αυτό μπορεί να συμβαίνει από ξεκολλημένη επαφή καλωδίου ,στο κάτω μέρος της ασφαλειοθήκης ,ή κ από μισοκομμένο καλώδιο το οποίο λυγίζοντας το κοβει ,κ ισιώνοντας ενώνει



Αυτό που δεν έχει λογική είναι το γιατί καίγεται η 15Α. Από την 15Α φεύγει ΕΝΑ καλώδιο που πάει στα όργανα (κατά το διάγραμμα).


Δηλαδή ,σταμάτησε να καίγεται η 7,5 ,και άρχισε να καίγεται η 15 ??
Η οποία 15 ακούγεται μεγάλη για να δίνει μόνο στα όργανα
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
η 15Α όντως δεν δίνει μόνο στα όργανα, στο συγκεκριμένο διάγραμμα (που δεν είναι το ολικό) δίνει στα όργανα.
Γενικότερα δίνει σε: Starter relay, flashing turn indicators, diagnosis plug.


Τώρα αναρωτιέμαι αν έχω διάθεση να πάω να ψάξω... Ανάμεσα σε αυτό και την ουρά με τους γέρους στην Εθνική τράπεζα δεν ξέρω τι είναι χειρότερο.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ο ένας πιθανός ένοχος είναι αυτός






Ανάμεσα στο μεσαίο και στο καφέ (2 και 3) με το όργανο στα 2κΩ μετράει 1 και ανάμεσα στο μεσαίο και στο πράσινο-κόκκινο (1 και 2) μετράει 0.6

Προσπάθησα να παίξω με τα καλώδια στην ασφαλειοθήκη. Να πω εδώ ότι η φθορά από κόπωση καλωδίων είναι απολύτως κατανοητή γιατί πρέπει να τσακίσουν πολύ για να πιάσει η ασφαλειοθήκη στην θέση της, κακή χωροταξία, ειδικά στην σκέψη ότι πρέπει να βγαίνει σε κάθε σέρβις (ή αν θέλεις να καθαρίσεις καλά το χώμα από μηχανάκι και φιλτροκούτι). Τέλος πάντων, πάμε παρακάτ, τα καλώδια στην 15Α που είναι τα πιο χοντρά (λογικό) και μάλλον μονόκλωνα έχουν μικρο-αμυχές στην μόνωση αλλά δεν ακουμπάνε κάπου. Το καλώδιο της προβληματικής ασφάλειας 7.5Α (αυτής που καίγεται) δεν είναι σταθερό, κουνώντας το κουνιέται η ασφάλεια. Δεν μπορώ να καταλάβω όμως αν φταίει αυτό μόνο.

Το πως λύνεται η ασφαλειοθήκη, για να βγουν τα καλώδια έξω πρέπει να βρω.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ο ένας πιθανός ένοχος είναι αυτός






Ανάμεσα στο μεσαίο και στο καφέ (2 και 3) με το όργανο στα 2κΩ μετράει 1 και ανάμεσα στο μεσαίο και στο πράσινο-κόκκινο (1 και 2) μετράει 0.6

Προσπάθησα να παίξω με τα καλώδια στην ασφαλειοθήκη. Να πω εδώ ότι η φθορά από κόπωση καλωδίων είναι απολύτως κατανοητή γιατί πρέπει να τσακίσουν πολύ για να πιάσει η ασφαλειοθήκη στην θέση της, κακή χωροταξία, ειδικά στην σκέψη ότι πρέπει να βγαίνει σε κάθε σέρβις (ή αν θέλεις να καθαρίσεις καλά το χώμα από μηχανάκι και φιλτροκούτι). Τέλος πάντων, πάμε παρακάτ, τα καλώδια στην 15Α που είναι τα πιο χοντρά (λογικό) και μάλλον μονόκλωνα έχουν μικρο-αμυχές στην μόνωση αλλά δεν ακουμπάνε κάπου. Το καλώδιο της προβληματικής ασφάλειας 7.5Α (αυτής που καίγεται) δεν είναι σταθερό, κουνώντας το κουνιέται η ασφάλεια. Δεν μπορώ να καταλάβω όμως αν φταίει αυτό μόνο.

Το πως λύνεται η ασφαλειοθήκη, για να βγουν τα καλώδια έξω πρέπει να βρω.
Σκέψου τα θετικά της κατάστασης.
Ειναι μια καλή προπόνηση ,για να πάρεις επιτέλους το ΚΤΜ που ονειρεύεσαι ,αλλά πάντα φοβόσουν να αποκτήσεις. :sneaky:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Όπως το έχω φιλοσοφήσει το πράγμα, υπάρχουν δύο πιθανότητες.

Η μία να βγάλω άκρη.
Η άλλη να μην βγάλω.

Στην δεύτερη περίπτωση και αν μου σπάσουν πολύ τα νεύρα, παραγγέλνω fusebox ηλεκτρονικό ή όχι, λύνω την πλεξούδα και αλλάζω ό,τι κομμάτι είναι περίεργο, είναι πολύ μικρή σε μέγεθος, θα μου φάει καμιά εβδομάδα χαλαρά; Ε μετά όποτε σπάσει το μηχανάκι για όποιο λόγο και βγει BLR, ανοίγω νήμα "μετά το xchallenge τι" ξέρω 'γω και ότι είναι λειτουργικό αγγελία. Είμαι πολύ μεγάλος για να κάτσω να σκάσω για μαλακίες.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Όπως το έχω φιλοσοφήσει το πράγμα, υπάρχουν δύο πιθανότητες.

Η μία να βγάλω άκρη.
Η άλλη να μην βγάλω.

Στην δεύτερη περίπτωση και αν μου σπάσουν πολύ τα νεύρα, παραγγέλνω fusebox ηλεκτρονικό ή όχι, λύνω την πλεξούδα και αλλάζω ό,τι κομμάτι είναι περίεργο, είναι πολύ μικρή σε μέγεθος, θα μου φάει καμιά εβδομάδα χαλαρά; Ε μετά όποτε σπάσει το μηχανάκι για όποιο λόγο και βγει BLR, ανοίγω νήμα "μετά το xchallenge τι" ξέρω 'γω και ότι είναι λειτουργικό αγγελία. Είμαι πολύ μεγάλος για να κάτσω να σκάσω για μαλακίες.
Δεν είσαι πολύ μεγάλος ρε συ...Μη μπερδεύεσαι.
Μεγαλόσωμος είσαι απλά...αφού. :prft:
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Χαμενος αδερφος του αμπεμπαμπλομ

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ναι, ο τουκιθεμπλομ junior
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ο ένας πιθανός ένοχος είναι αυτός






Ανάμεσα στο μεσαίο και στο καφέ (2 και 3) με το όργανο στα 2κΩ μετράει 1 και ανάμεσα στο μεσαίο και στο πράσινο-κόκκινο (1 και 2) μετράει 0.6

Προσπάθησα να παίξω με τα καλώδια στην ασφαλειοθήκη. Να πω εδώ ότι η φθορά από κόπωση καλωδίων είναι απολύτως κατανοητή γιατί πρέπει να τσακίσουν πολύ για να πιάσει η ασφαλειοθήκη στην θέση της, κακή χωροταξία, ειδικά στην σκέψη ότι πρέπει να βγαίνει σε κάθε σέρβις (ή αν θέλεις να καθαρίσεις καλά το χώμα από μηχανάκι και φιλτροκούτι). Τέλος πάντων, πάμε παρακάτ, τα καλώδια στην 15Α που είναι τα πιο χοντρά (λογικό) και μάλλον μονόκλωνα έχουν μικρο-αμυχές στην μόνωση αλλά δεν ακουμπάνε κάπου. Το καλώδιο της προβληματικής ασφάλειας 7.5Α (αυτής που καίγεται) δεν είναι σταθερό, κουνώντας το κουνιέται η ασφάλεια. Δεν μπορώ να καταλάβω όμως αν φταίει αυτό μόνο.

Το πως λύνεται η ασφαλειοθήκη, για να βγουν τα καλώδια έξω πρέπει να βρω.
Mαναμ αυτο το βλεπω σφραγισμενο, δεν παιζει να ανοιγει. Το realoem το λεει
61137708699
Diode relay
.
 
Top Bottom