Gaerne

CrazyMits

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW F650GS 01'
Την συγκεκριμένη την πήρα γιατί δεν ήθελα κάτι τόσο σκληροπηρηνικό και ακαμπτο όσο η sg12 ή η crossfire. Επίσης ήθελα φαρδύ πέλμα γιατί η φόρμα της sidi ειναι πολύ στενή για το πόδι μου. Αλλιώς θα πήγαινα πχ sidi x-3.
Και έμεινα ευχαριστημένος. Μου κράτησε και το πόδι στη θέση του για 5-6 ωρες, όταν διέλυσα κνήμη-περόνη στο βουνό, μέχρι να φτάσω νοσοκομείο.
Για τουρισμό και απλές διελεύσεις έχω την g.dakar. Πιο άνετη, λιγότερη προστασία σε κάμψεις στον αστράγαλο αλλά χωράει κάτω από ένα τζιν και πας δουλειά. Η fastback στην γάμπα δεν χωράει σε νορμάλ τουριστικά παντελόνια γιατί το πάνελ μπροστά είναο τεράστειο και ανεβαίνει πολύ ψηλά.
Για να είμαι ειλικρινής μελλοντικά παρόμοιο συνδυασμό θα ήθελα.

Οπότε για αρχή με βλέπω για τη G.Dakar .
Σε ευχαριστώ ήσουν αρκετά κατατοπιστικός, δεν υπάρχει καλύτερο review από κάτοχο και των δύο μοντέλων.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Έχει ειπωθεί αρκετές φορες στο φόρουμ, αλλά θα το πω ακομα μια φορα ελπίζοντας να επηρεάσει θετικά έστω και έναν. Εφόσον πατατε χώμα μη βάζετε σαν κριτήριο επιλογής το "δεν μπορώ να περπατήσω". Δεν ειναι το νόημα αυτό σε αυτές τις μποτες, αλλά η μέγιστη ασφάλεια. Και για να το τονίσω λίγο παραπάνω, στην τελευταία βόλτα στο χώμα σε μια πτώση το πόδι μου βρέθηκε ανάμεσα στο χώμα (τα δάκτυλα) και στη πίσω μαλακή βαλίτσα (η φτέρνα) φορώντας Gaerne SG12. Το πόδι έκανε περιστροφή και το στραμπούληξα με την τρομερη ταχύτητα των 20 χλμ. την ώρα (με την SG12!). Εφόσον κινουμαστε εκτός δρόμου οι δυνάμεις που μπορούν να ασκηθούν στα κάτω άκρα είναι τρομερες. Ναι δεν είναι αύκολες στο περμάτημα, ναι δεν βρίσκεις εύκολα το φρένο και να αλλάξεις ταχύτητες. Όλα συνιθίζονται όμως και με τον καιρό δεν ενοχλούν. Αυτή τη στιγμή είμαι σπίτι μου περπατάω και κάνω το σταυρό μου που κατάφερα μετα από τόσα χρόνια να πάρω μία ποιοτική μπότα και μου έτυχε με αυτή στα πόδια μου να έχω το απρόοπτο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Έχει ειπωθεί αρκετές φορες στο φόρουμ, αλλά θα το πω ακομα μια φορα ελπίζοντας να επηρεάσει θετικά έστω και έναν. Εφόσον πατατε χώμα μη βάζετε σαν κριτήριο επιλογής το "δεν μπορώ να περπατήσω". Δεν ειναι το νόημα αυτό σε αυτές τις μποτες, αλλά η μέγιστη ασφάλεια. Και για να το τονίσω λίγο παραπάνω, στην τελευταία βόλτα στο χώμα σε μια πτώση το πόδι μου βρέθηκε ανάμεσα στο χώμα (τα δάκτυλα) και στη πίσω μακαλή βαλίτσα (η φτέρνα) φορώντας Gaerne SG12. Το πόδι έκανε περιστροφή και το στραμπούληξα με την τρομερη ταχύτητα των 20 χλμ. την ώρα (με την SG12!). Εφόσον κινουμαστε εκτός δρόμου οι δυνάμεις που μπορούν να ασκηθούν στα κάτω άκρα είναι τρομερες. Ναι δεν είναι αύκολες στο περμάτημα, ναι δεν βρίσκεις εύκολα το φρένο και να αλλάξεις ταχύτητες. Όλα συνιθίζονται όμως και με τον καιρό δεν ενοχλούν. Αυτή τη στιγμή είμαι σπίτι μου περπατάω και κάνω το σταυρό μου που κατάφερα μετα από τόσα χρόνια να πάρω μία ποιοτική μπότα και μου έτυχε με αυτή στα πόδια μου να έχω το απρόοπτο.
ήθελα και εγώ να το πω αυτό αλλά δεδομένου ότι ακόμα δεν έχω εμπειρία στο χώμα με τέτοιες μπότες (αλλά και γενικότερα εκτός από μαι δύο που έχω πάει με δανεικά πράγματα) το άφησα για κάποιον έμπειρο!!
Το θέμα το άνοιξα πάντως για αμιγώς off road μπότα όχι adve (και καλά)
Βασικά από το να πάρεις μια adventure και να σε ενοχλούν τα buckles και να μην χωράει κάτω από το τζιν πάρε μια δρόμου/τουρισμού (που η διαφορά τους είναι μηδενική imo) για καθημερινή χρήση και μια καθαρά off road για το χώμα!
 
Τελευταία επεξεργασία:

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Η ασφάλεια είναι θέμα που ζυγίζεται μεταξύ προστασίας, άνεσης και ικανότητων. Η περισσότερη προστασία δεν βοηθάει από μόνη της αν δεν έισαι άνετα μαζί της για να μην έχεις την προσοχή σου αλλού, ούτε αν δεν είσαι εξοικειωμένος με το τερεν/μηχανακι/στιλ οδήγησης.
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Η ασφάλεια είναι θέμα που ζυγίζεται μεταξύ προστασίας, άνεσης και ικανότητων. Η περισσότερη προστασία δεν βοηθάει από μόνη της αν δεν έισαι άνετα μαζί της για να μην έχεις την προσοχή σου αλλού, ούτε αν δεν είσαι εξοικειωμένος με το τερεν/μηχανακι/στιλ οδήγησης.
ναι κατανοητό αλλά αν δεν το ξεκινήσεις κάποια στιγμή -δεδομένου ότι το θες και σου αρέσει- δεν θα εξοικειωθείς ποτέ...
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Η ασφάλεια είναι θέμα που ζυγίζεται μεταξύ προστασίας, άνεσης και ικανότητων. Η περισσότερη προστασία δεν βοηθάει από μόνη της αν δεν έισαι άνετα μαζί της για να μην έχεις την προσοχή σου αλλού, ούτε αν δεν είσαι εξοικειωμένος με το τερεν/μηχανακι/στιλ οδήγησης.
Θα μου επιτρέψεις Σπύρο να διαφωνήσω. Η ασφάλεια δεν είναι θέμα αντίληψης/ ζυγίσματος μεταξύ των παραπάνω. Είναι θέμα προδιαγραφών, ποιότητας, έρευνας και υλικών που χρησιμοποιούνται. Φυσικά ο καθένας βρίσκει αυτό που του ταιριάζει καλύτερα, αλλά αγοράζοντας μια επώνυμη premium μπότα (ή οποιοδήποτε εξοπλισμό ασφαλείας) είσαι σίγουρος ότι αγοράζεις ότι καλύτερο για το πόδι σου. Από εκέι και πέρα το να μάθει να το χρησιμοποιει κάποιος είναι στον αναβάτη, η μπότα όμως κάνει αυτό που υπόσχεται, ανεξάρτητα της ικανότητας του αναβάτη. Η εξοικείωση του με τον εξοπλισμό είναι δική του ευθύνη.

Τα παραπάνω τα λέω βασιζόμενος στη δική μου πορεία στο χώμα, που ξεκίνησα με οικονομικές προτάσεις/λύσεις και σταδιακά εξελίχθηκα σαν αναβάτης και εξοικειώθηκα με τον εξοπλισμό. Όχι μόνο της μπότες, αλλά το σύνολο (επιγονατίδες, βερμούδα προστσίας, θώρακας, κλπ). Όλα κάνουν τις κινήσεις πιο δύσκολες, αλλά με τη χρήση μαθαίνεις να λειτουργείς με αυτά. Θυμάμαι να δυσκολεύομαι στην αρχή, τώρα δεν το σκέφτομαι ότι βρίσκεται εκεί.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Μιλάμε για 4 premium μπότες sg12, sg10, fastback, g.dakar. Η οποίες η διαφορά τους είναι ο βαθμός ακαμψίας του πέλματος, η ακαμψία σε κάμψη της ποδοκνημικης και η ανάσπαση του ποδιού (προστασία έσω και έξω πλάγιων συνέδεσμων). Στις μεν 3 πρώτες το πέλμα είναι άκαμπτο, η ποδοκνημική έχει την ίδια κίνηση σε μοίρες (όλες έχουν κινητό σύνδεσμο) ενώ στην ανάσπαση η sg12 έχει σχεδόν μηδενική με την g.dakar να είναι πιο εύκαμπτη αλλά όχι σε βαθμό να ξεπερνα τις μοίρες κίνησης του ποδιού. Η g. dakar επίσης δεν έχει μεταλική ενίσχυση στο πέλμα οπότε είναι σαφώς πιο ελαστική.

Δεδομένου ότι όλες θα συγκρατήσουν τις αρθρώσεις σταθερές και τα κόκκαλα στην θέση τους αν τα διαλύσεις και δεδομένου ότι η χρήση που θα κάνει κάποιος δεν ξεπερνάει την δυνατότητα της μπότας για στήριξη (mx με fastback) θεωρώ ότι διαλέγεις μπότα ανάλογα με το τι κάνεις πόσο κίνηση θέλεις και πόσο άνετη σου είναι. Και φυσικά τα χρήματα που μπορείς να διαθέσεις.

Και εξακολουθω να θεωρώ ότι η ασφάλεια είναι θέμα αντίληψης και εμπειρίας. Πολύς κόσμος συγχέει την ασφάλεια που θεωρεί ότι του παρέχει η καλύτερη μπότα της αγοράς με την ασφάλεια που προέρχεται από το γνωρίζω τι κάνω, γνωρίζω το όχημα και το τερεν. Για να προχωρήσω λίγο παραπέρα τι έγραψε ο Μιχάλης, η εξοικίωση είναι θέμα προπόνησης (συχνής θα έλεγα) και αυτό δεν είναι εύκολο να αποκτηθεί με τα σποραδικά σαβατοκύριακα που βγαίνουμε βόλτες. Σε αυτό το μικρό χρονικό διάστημα η ψευδαίσθηση ασφάλειας τον premium εξοπλισμό μάλλον δρα και αρνητικά.
 

Aetos

aetos
Περιοχή
Λαγονησι
Όνομα
Μενιος
Μοτό
Voge 300 Rally
Γενικά οποιοδήποτε παπούτσι πρέπει πρώτα να το δοκιμάζεις με χονδρη Καλτσά και ναναι άνετο δλδ τουλάχιστον μισό νούμερο παραπάνω θαλεγα.
Και σχεδόν πάντα ισχύει ο κανόνας ότι πληρώσεις παίρνεις.
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Τελικά 99% θα πάρω τις Fastback αλλά όχι τις Enduro.
Δεν είναι διαθέσιμες και δεν ξέρουν πότε θα είναι!
Λέτε η mx σόλα να είναι "θέμα";
Αυτές σε 42 είναι ότι πιο ταιριαστό στο πόδι μου.
Οι sg10 σε 43 είναι κατά τι μεγάλες και το 42 μικρές. Αυτές έτσι κ αλλιώς δεν βγαίνουν σε Enduro έκδοση.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Η διαφορά της έκδοσης enduro είναι μόνο η σόλα. Η Gaerne πουλάει την enduro σολα και σαν ανταλλακτικό μιας και σολα ειναι δεμένη με την τεχνική της goodyear. Αν δεις οτι με την mx γλυστράς την πας σε ενα κατάστημα που κάνει επισκευές και την αλλάζεις.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Εγώ στο δεύτερο ζευγάρι gx1 διάλεξα την σόλα evo και έχει πολύ πιο ωραία αίσθηση από την mx σόλα που είχαν οι προηγούμενες. Την enduro δεν την έχω δοκιμάσει...
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Η διαφορά της έκδοσης enduro είναι μόνο η σόλα. Η Gaerne πουλάει την enduro σολα και σαν ανταλλακτικό μιας και σολα ειναι δεμένη με την τεχνική της goodyear. Αν δεις οτι με την mx γλυστράς την πας σε ενα κατάστημα που κάνει επισκευές και την αλλάζεις.
Α πολύ καλό αυτό.. δεν το ήξερα!!!
 
Top Bottom