GARMIN GPSMAP 276Cx

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ίσως θα έπρεπε από καιρό να ανοίξει αυτό το ανεξάρτητο θέμα για τη συγκεκριμένη συσκευή καθώς λόγω της ύπαρξης κουμπιών η πλοήγηση στο menu της συσκευής διαφοροποιείται.
Ο πλούτος των ισχυρών δυνατότητων της συσκευής έχει έναν εχθρό: "τη σύνθετη πλοήγηση στο menu της". Θα σημειώσω εδώ πως η συγκεκριμένη συσκευή υποστηρίζει διάφορα πεδία εφαρμογών όπως οδήγηση, πεζοπορία, και ναυτική πλοήγηση. Επίσης η κεραία του εκτός από τη δορυφορική λήψη GPS περιλαμβάνει και λήψη του Ρώσικου δορυφορικού συστήματος GLONASS εξασφαλίζοντας ενισχυμένο σήμα της πλοήγησης σε δύσβατα περιβάλλοντα (το σύστημα λήψης μπορεί να οριστεί ως GPS ή GPS+GLONASS μαζί).
Σε αυτό το θέμα θα ανταλλάζουμε πληροφορίες σχετικές με τη συσκευή και θα προσπαθούμε να δίνουμε λύσεις σε ότι μας απασχολεί σε σχέση με τη χρήση της.

Από άποψη software θα εστίαζα σε δύο αρνητικά σημεία.
  1. Κατά τη χρήση δημιουργίας διαδρομών (από σημείο σε σημείο) ή ακολουθώντας μια διαδρομή δημιουργημένη από εμάς (μέσω base camp) ο χρωματισμός αυτής της διαδρομής σκεπάζει την υπάρχουσα πορεία με αποτέλεσμα να μη ξέρεις αν από κάτω είναι χωματόδρομος, δρόμος ή εθνική. Αυτό έχει τη σημασία του όταν χανόμαστε στις εκτός δρόμου διαδρομές και μπορεί κάποια στιγμή να βρεθούμε σε ένα αδιέξοδο.
  2. Ο επεξεργαστής της συσκευής είναι αργός. Αυτό έχει βελτιωθεί αρκετά μετά από κάποια updates αλλά παραμένει ένας αργός επεξεργαστής. Για αυτό το λόγο είναι καλό μέσω του menu να τον απαλλάξουμε από άχρηστες σύνθετες λειτουργίες καθώς έτσι και αλλιώς καλείται να εκτελεί πολλές παράλληλες εργασίες (όπως είναι ο υπολογισμός ταχύτητας, απόστασης, ύψους, διαχείρισης ειδοποιήσεων και άλλα πολλά).
Αν η χρήση κουμπιών είναι κάτι που σας αρέσει και αν αφιερώσετε χρόνο να μάθετε τη συσκευή (δυο σημαντικά "αν") με εξαίρεση το παραπάνω σχόλιο θα λάβετε μόνο θετικά στοιχεία κατά τη συμβίωση μαζί της.

Πρώτα από όλα η οθόνη της συσκευής. Δε ξέρω τι έχει κάνει η GARMIN αλλά η συγκεκριμένη οθόνη είναι ότι πιο φωτεινό και ευδιάκριτο έχω δει σε σχέση με κινητά τηλέφωνα και οθόνες σύγχρονων μοτοσυκλετών. Ήλιος, σκόνη, νερό οτιδήποτε και να συμβαίνει τα πάντα είναι ευανάγνωστα. Αυτό το κυρίαρχο πλεονέκτημα θα έπρεπε να το κάνει την πρώτη επιλογή όλων όσων πάσχουν από "θεματάκια" όρασης.

Κάτι άλλο που βρήκα απροσδόκητα χρήσιμο είναι ότι συνδέεται μέσω bluetooth με το κινητό μας τηλέφωνο και σκάνε μέσω banner ειδοποιήσεις στην οθόνη την ώρα που οδηγάς, είτε αυτό αφορά sms, είτε κλήσεις, είτε social media (όλες οι ειδοποιήσεις που έχετε ενεργοποιήσει στο κινητό σας τηλέφωνο). Επίσης μπορείτε να λαμβάνετε πληροφορίες για την εξέλιξη του καιρού τοπικά, πράγμα που μάλλον μας ενδιαφέρει. Και αυτό προϋποθέτει τη σύνδεση με κινητό. Αν θυμάμαι καλά μπορεί να ειδοποιήσει και για επικείμενη κακοκαιρία αλλά εγώ ακόμη δεν έχω ασχοληθεί με το πως μπορώ να το κάνω αυτό, υποπτεύομαι μέσω κάποιας εφαρμογής δελτίου καιρού που υποστηρίζει αυτή τη δυνατότητα.

Η καταγραφή του ίχνους μας είναι μόνιμα ενεργοποιημένη και το μόνο που μένει είναι να αποθηκεύεις στο τέλος μια ημέρας μια ενδιαφέρουσα διαδρομή. Αν δεν το κάνεις θα χαθεί μέσω overwrite μόλις γεμίσει η προσωρινή μνήμη που υπάρχει για αυτό το σκοπό. Μπορείς να μεγιστοποιήσεις τον αριθμό των αρχείων αλλάζοντας τη μετρική απόσταση ανά ίχνος από 1 μέτρο μέχρι όσα θέλεις. Υπάρχουν δυνατότητες για αυτόματη ημερήσια αποθήκευση ή και εβδομαδιαία αλλά θέλει -μάλλον- να έχεις τοποθετημένη μια μεγάλης χωρητικότητας microSD.
Σε αυτό το σημείο θα πω πως το να ακολουθούμε κάποιο ίχνος που έχουμε καταγράψει οδηγώντας ή δημιουργήσει σε google map ή με οποιονδήποτε τρόπο διαφέρει σημαντικά σε σχέση με τη πλοήγηση μια διαδρομής. Στη πρώτη περίπτωση δεν έχει καμία σημασία ο χάρτης που υπάρχει μέσα στη συσκευή μας (καθώς ακολουθούμε ένα track δημιουργημένο από εκατοντάδες ή και χιλιάδες σημεία) και αυτό "πατάει" απλά πάνω στο χάρτη μας, που σημαίνει ότι αυτό το αρχείο (συνήθως gpx) μπορεί να παίξει στη συσκευή μας ανεξάρτητα από το ποιον χάρτη έχουμε τοποθετημένο ακόμη και κάποιον της απλούστερης μορφής. Η πλοήγηση είναι αυτό που όλοι μας γνωρίζουμε δίνοντας ένα σημείο προορισμού στο οποίο πλοηγούμαστε ακολουθώντας τις οδηγίες της συσκευής. Σε αυτή τη περίπτωση ο τοποθετημένος χάρτης είναι καίριας σημασίας -και ως προς την ενημέρωση του και ως προς τη κλίμακα των πληροφοριών- καθώς μας βοηθάει να αποφύγουμε ή να επιδιώξουμε διάφορα εμπόδια (όπως οι χωματόδρομοι, τα διόδια, τα πλοία κ.α.).

Κάτι που πρέπει να προσέξετε είναι πως με την ενεργοποίηση του GPSMAP 276Cx ένα από τα πρώτα πράγματα που πρέπει να κάνετε είναι να ρυθμίσετε τη ταχύτητα του χάρτη σε: "Γρήγορη" γιατί εγώ στις αρχές είχα ζοχαδιαστεί που ακόμη και στις χωμάτινες διαδρομές προσπερνούσα τα σημεία που έπρεπε να στρίψω γιατί το GPS δε μπορούσε να παρακολουθήσει το ρυθμό μου όταν ακολουθούσα μια κατασκευασμένη διαδρομή στο basecamp (όχι για κανονική πλοήγηση σε αστικό τοπίο).

Είναι κυριολεκτικά δεκάδες τα tips που θα μπορούσα να αναφέρω καθώς όσο σκαλίζω τη συσκευή τόσο βρίσκω κάποια καινούρια. Η άγνοια κάποιων από αυτά δημιουργεί προβλήματα.

Για να μη γράφω τεράστια σεντόνια τα οποία και κουράζουν και δε βοηθούν στον εντοπισμό της πληροφορίας σε μια μετέπειτα αναζήτηση ελπίζω πως θα τα λέμε εδώ και εγώ με τη σειρά μου θα προσπαθώ να προσθέτω περιστασιακά κάποια tips που εντοπίζω.


 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ευχαριστούμε Στέφανε :friendship:
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Για την καλύτερη εκμάθηση της συσκευής συμβουλεύω τακτική χρήση του κουμπιού "menu".
Σε κάθε σελίδα της συσκευής να πατάτε το "menu" αυτό θα σας δώσει σύντομα απαντήσεις σε ερωτήματα σε σχέση με τις λειτουργίες της και κυρίως θα προσαρμοστείτε στη λογική της πλοήγησης εντός του software της συσκευής και αυτό με τη σειρά του θα σας δώσει μια ευχάριστη πλοήγηση στους δρόμους και στην εκτός δρόμου οδήγηση.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Για όσους χρησιμοποιήσουν τη συσκευή για να πλοηγηθούν στην Ευρώπη με τη χρήση του επί πληρωμή χάρτη της Garmin "City Navigator NTU" θα είναι έξυπνο να απενεργοποιήσουν στη κύρια οθόνη πλοήγησης τις ενδείξεις που ενημερώνουν π.χ. για ταχύτητα, χιλιόμετρα μέχρι τον προορισμό, αναμενόμενη ώρα άφιξης κτλ (γράφω π.χ. γιατί είναι παραμετροποιήσιμα και μπορείς να διαλέξεις ανάμεσα σε δεκάδες επιλογές το τί θέλεις να δείχνεις).

Το GPSMAP 276Cx δίνει τέσσερις επιλογές απεικόνισης της πλοήγησης:
Η 1η είναι να βλέπεις μόνο τον χάρτη της περιοχής και το όχημα σου να κινείται ακολουθώντας τις οδηγίες και η οποία εκμεταλλεύεται όλο το εύρος της οθόνης.
Η 2η είναι ίδια βλέποντας στις 4 γωνίες της οθόνης της επιπλέον πληροφορίες που ανέφερα.
Η 3η και η 4η δίνουν της ίδιες πληροφορίες δημιουργώντας στα δεξιά της οθόνης μια λευκή μπάρα μέσα στην οποία υπάρχουν οι ίδιες πληροφορίες πολύ πιο ευανάγνωστα (σε 4 ή 5 κουτιά) αλλά "κόβουν" τμήμα του μεγέθους της οθόνης με τον χάρτη.

Όπως ανέφερα στο πρώτο post ο επεξεργαστής είναι "λίγος" και η επεξεργασία και διαχείριση αυτών των πληροφορίων τον κουράζουν με αποτέλεσμα όταν κατά τη διαδρομή συναντάται κυκλικές πορείες ενώ η φωνητική καθοδήγηση να λειτουργεί σωστά (αν την χρησιμοποιείται μέσω ακουστικών) η οθόνη μέχρι να περάσετε τον κυκλικό κόμβο δείχνει αλλού για αλλού. Το πρόβλημα αυτό έχει αναφερθεί πολλές φορές στη Garmin και η συμβουλή που δίνουν είναι επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις και επανατοποθέτηση των χαρτών, το πρόβλημα όμως παραμένει... Μέχρι που κάποιος ανακάλυψε πως αν απενεργοποιήσεις τις έξτρα πληροφορίες κυρίως από τις μπάρες με τα 4 ή 5 κουτιά το πρόβλημα λύνεται στο 90% των περιπτώσεων. Οπότε οι επιλογές είναι είτε η κύρια μεγάλη οθόνη με τις επιπλέον ενδείξεις στις 4 γωνίες -με πιθανότητα αστοχιών στο 10%- ή πλήρη αφαίρεση των έξτρα πληροφοριών με 100% επιτυχία. Όχι ότι είναι τεράστιο πρόβλημα καθώς διαρκεί τα δευτερόλεπτα που κάνεις για να διασχίσεις έναν κυκλικό κόμβο, αλλά σίγουρα είναι σπαστικό.


Δηλαδή όχι αυτήν:






Καλύτερα αυτήν:






Και ιδανικά αυτήν:

 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αυτούς που έδινε προτοποθετημένους από αγοράς του. Έναν παγκόσμιο χάρτη που νομίζω λειτουργεί ως βάση δομής του GPS, έναν Ευρωπαϊκό χάρτη που τον αναφέρει ως RECREATION MAP OF EUROPE v4 που δεν είναι καθόλου κακός και τον TOPO DRIVE HELLAS.
Πάντως αν το χρησιμοποιήσω για ταξίδι στην Ευρώπη μάλλον θα αγοράσω και τον CITY NAVIGATOR EUROPE NT.

Μέχρι στιγμής τον χρησιμοποιώ κυρίως με το WRR για να ακολουθώ διαδρομές κατασκευασμένες στο google earth
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
STF Στέφανε, σχετικά με την θερμοκρασία, μπορεί κανείς να αγοράσει τον αισθητήρα θερμοκρασίας της Garmin ονόματι Tempe (κοστίζει γύρω στα 40 ευρώ).
Το βάζεις πάνω στο σακίδιο σου για παράδειγμα και έχεις ένδειξη εξωτερικής θερμοκρασίας χωρίς να χρειάζεται να έχεις συνδεδεμένο το κινητό με το GPS μόνο γι'αυτό τον λόγο.
Δεν χρειάζεται φόρτιση και κρατάει μήνες.


Θα το αγόραζα, αλλά:
α) η οθόνη που πήρα από Aurora rally, έχει ενσωματωμένο αισθητήρα εξωτερικής θερμοκρασίας και
β) αγόρασα το Garmin Zumo ΧΤ

Έχω χρησιμοποιήσει και τα 2 μαζί (GPSmap 276cx και Zumo XT) για καμιά 500 χλμ (τα περισσότερα χωμάτινα) και το μάτι μου πέφτει για πλοήγηση στο Zumo ΧΤ.
Η οθόνη του Zumo XT είναι ακόμα πιο φωτεινή και δείχνει κλάσης ανώτερη, σαν τα γραφικά να είναι ανώτερα.
Είχα σκοπό να τα κρατήσω κ τα 2 αλλά με βλέπω να πουλάω το GPSmap 276cx.
Όταν αγόρασα το 276 πριν 3-4 χρόνια ήταν το μόνο που με έψηνε λόγω οθόνης (φωτεινότητας και μεγέθους). Τότε έπαιζε και το μοντάνα που το βρίσκω να έχει πολυ μικρή οθόνη.
Πλέον στην αγορά υπάρχουν κι άλλες επιλογές στα ίδια χρήματα (βλέπε montana 700i & 750i, οπου αυτά τα montana μοντέλα έχουν ξεφύγει από το παλιό στυλ εξωτερικής σχεδίασης και μενου).

Για να μην μακρυγορώ, βρίσκω το GPSmap 276cx εξαιρετική επιλογή αν το αγοράσει κανείς μεταχειρισμένο στα μισά χρήματα (είδα τις προάλλες κάποιο που πουλιόταν εδω στο φόρουμ). Για μοτοσυκλετιστική χρήση υπάρχουν καλύτερα όπως τα montana ή το Zumo XT.
To GPSmap 276cx είναι περισσότερο για σκάφος ή τζιπ. Έχει έξοδο για NMEA σήμα που μπορείς να το συνδέσεις σε λάπτοπ ή άλλες συσκευές και να κάνεις "θαύματα".
To κυριότερο για εμένα, που με ώθησε και στην αγορά ενός δεύτερου GPS (zumo XT) - περσι χρησιμοποιούσα ένα μεταχειρισμένο iPhone για πλοήγηση, αλλά με εγκατέλειψε... - είναι αυτό ακριβώς: η έλλειψη πλοήγης.
Για κάποιο λόγο δεν βρίσκει τις οδούς που ψάχνω για να φτάσω στον προορισμό μου και είναι λίγο αργό να ακολουθήσει τις οδηγίες. Έχω χρησιμοποιήσει αρκετούς (3-4 διαφορετικούς χάρτες) αλλά το πρόβλημα παραμένει.
Είναι εξαιρετικό στο να φορτώσεις GPX αρχείο με διαδρομή και απλά να το ακολουθείς, πράγμα που νομίζω είναι αυτό που κάνεις εσύ επί τω πλείστον.
Αρχείο GPX, 300 χωμάτινων χιλιομέτρων το 276cx το ανοίγει πανεύκολα σε δευτερόλεπτα ενώ το Zumo XT νόμιζα πως θα κολλήσει, του πήρε σίγουρα κάνα 3λεπτο με 5λεπτο. Πρέπει να δοκιμάσω κι άλλα να δω αν απλως έτυχε.
 

Mariner

Everflowed
Περιοχή
Ν.Σμύρνη
Όνομα
Μαρίνος
Μοτό
ΚΤΜ 690 Enduro / BMW R1200GS Adv
Το χαλβαδιάζω καιρό τώρα... με εχει αποτρέψει μόνο η τιμή του και το basecamp (βαρύ πολύ και αργό).
To basecamp ειναι λιγο παρεξηγημένο, με την παροδο του χρόνου εχει βελτιωθεί πολύ. Θελει να αφιερωσεις λιγο χρονο αλλα μολις το καταλάβεις μπορεί να βοηθήσει πολυ. Σχετικα με το βαρυ κ αργό νομιζω πως σε σχετικά συγχρονους υπολογιστές δεν έχει ιδιαίτερο θέμα. Εκει που ζορίζεται οπως εχω δει ειναι αν πας να το δουλεψεις full screen σε οθονη μεγάλης ανάλυσης με κακή κάρτα γραφικών (πχ 1440p ή 4Κ με τις ενσωματομένες gpu των επεξεργαστών).

Σε κάθε περίπτωση πάντως το basecamp δεν ειναι απαραιτητο για την χρήση του gps, υπάρχουν πολλές επιλογές ακόμα και online (πχ gpx.studio — the online GPX file editor και πολλές ακομα)

ps: sorry για το highjack του thread.
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
STF Στέφανε, σχετικά με την θερμοκρασία, μπορεί κανείς να αγοράσει τον αισθητήρα θερμοκρασίας της Garmin ονόματι Tempe (κοστίζει γύρω στα 40 ευρώ).
Το βάζεις πάνω στο σακίδιο σου για παράδειγμα και έχεις ένδειξη εξωτερικής θερμοκρασίας χωρίς να χρειάζεται να έχεις συνδεδεμένο το κινητό με το GPS μόνο γι'αυτό τον λόγο.
Δεν χρειάζεται φόρτιση και κρατάει μήνες.


Θα το αγόραζα, αλλά:
α) η οθόνη που πήρα από Aurora rally, έχει ενσωματωμένο αισθητήρα εξωτερικής θερμοκρασίας και
β) αγόρασα το Garmin Zumo ΧΤ

Έχω χρησιμοποιήσει και τα 2 μαζί (GPSmap 276cx και Zumo XT) για καμιά 500 χλμ (τα περισσότερα χωμάτινα) και το μάτι μου πέφτει για πλοήγηση στο Zumo ΧΤ.
Η οθόνη του Zumo XT είναι ακόμα πιο φωτεινή και δείχνει κλάσης ανώτερη, σαν τα γραφικά να είναι ανώτερα.
Είχα σκοπό να τα κρατήσω κ τα 2 αλλά με βλέπω να πουλάω το GPSmap 276cx.
Όταν αγόρασα το 276 πριν 3-4 χρόνια ήταν το μόνο που με έψηνε λόγω οθόνης (φωτεινότητας και μεγέθους). Τότε έπαιζε και το μοντάνα που το βρίσκω να έχει πολυ μικρή οθόνη.
Πλέον στην αγορά υπάρχουν κι άλλες επιλογές στα ίδια χρήματα (βλέπε montana 700i & 750i, οπου αυτά τα montana μοντέλα έχουν ξεφύγει από το παλιό στυλ εξωτερικής σχεδίασης και μενου).

Για να μην μακρυγορώ, βρίσκω το GPSmap 276cx εξαιρετική επιλογή αν το αγοράσει κανείς μεταχειρισμένο στα μισά χρήματα (είδα τις προάλλες κάποιο που πουλιόταν εδω στο φόρουμ). Για μοτοσυκλετιστική χρήση υπάρχουν καλύτερα όπως τα montana ή το Zumo XT.
To GPSmap 276cx είναι περισσότερο για σκάφος ή τζιπ. Έχει έξοδο για NMEA σήμα που μπορείς να το συνδέσεις σε λάπτοπ ή άλλες συσκευές και να κάνεις "θαύματα".
To κυριότερο για εμένα, που με ώθησε και στην αγορά ενός δεύτερου GPS (zumo XT) - περσι χρησιμοποιούσα ένα μεταχειρισμένο iPhone για πλοήγηση, αλλά με εγκατέλειψε... - είναι αυτό ακριβώς: η έλλειψη πλοήγης.
Για κάποιο λόγο δεν βρίσκει τις οδούς που ψάχνω για να φτάσω στον προορισμό μου και είναι λίγο αργό να ακολουθήσει τις οδηγίες. Έχω χρησιμοποιήσει αρκετούς (3-4 διαφορετικούς χάρτες) αλλά το πρόβλημα παραμένει.
Είναι εξαιρετικό στο να φορτώσεις GPX αρχείο με διαδρομή και απλά να το ακολουθείς, πράγμα που νομίζω είναι αυτό που κάνεις εσύ επί τω πλείστον.
Αρχείο GPX, 300 χωμάτινων χιλιομέτρων το 276cx το ανοίγει πανεύκολα σε δευτερόλεπτα ενώ το Zumo XT νόμιζα πως θα κολλήσει, του πήρε σίγουρα κάνα 3λεπτο με 5λεπτο. Πρέπει να δοκιμάσω κι άλλα να δω αν απλως έτυχε.
αυτό συνδέεται και με κινητο?
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
STF Στέφανε, σχετικά με την θερμοκρασία, μπορεί κανείς να αγοράσει τον αισθητήρα θερμοκρασίας της Garmin ονόματι Tempe (κοστίζει γύρω στα 40 ευρώ).
Το βάζεις πάνω στο σακίδιο σου για παράδειγμα και έχεις ένδειξη εξωτερικής θερμοκρασίας χωρίς να χρειάζεται να έχεις συνδεδεμένο το κινητό με το GPS μόνο γι'αυτό τον λόγο.
Δεν χρειάζεται φόρτιση και κρατάει μήνες.


Θα το αγόραζα, αλλά:
α) η οθόνη που πήρα από Aurora rally, έχει ενσωματωμένο αισθητήρα εξωτερικής θερμοκρασίας και
β) αγόρασα το Garmin Zumo ΧΤ

Έχω χρησιμοποιήσει και τα 2 μαζί (GPSmap 276cx και Zumo XT) για καμιά 500 χλμ (τα περισσότερα χωμάτινα) και το μάτι μου πέφτει για πλοήγηση στο Zumo ΧΤ.
Η οθόνη του Zumo XT είναι ακόμα πιο φωτεινή και δείχνει κλάσης ανώτερη, σαν τα γραφικά να είναι ανώτερα.
Είχα σκοπό να τα κρατήσω κ τα 2 αλλά με βλέπω να πουλάω το GPSmap 276cx.
Όταν αγόρασα το 276 πριν 3-4 χρόνια ήταν το μόνο που με έψηνε λόγω οθόνης (φωτεινότητας και μεγέθους). Τότε έπαιζε και το μοντάνα που το βρίσκω να έχει πολυ μικρή οθόνη.
Πλέον στην αγορά υπάρχουν κι άλλες επιλογές στα ίδια χρήματα (βλέπε montana 700i & 750i, οπου αυτά τα montana μοντέλα έχουν ξεφύγει από το παλιό στυλ εξωτερικής σχεδίασης και μενου).

Για να μην μακρυγορώ, βρίσκω το GPSmap 276cx εξαιρετική επιλογή αν το αγοράσει κανείς μεταχειρισμένο στα μισά χρήματα (είδα τις προάλλες κάποιο που πουλιόταν εδω στο φόρουμ). Για μοτοσυκλετιστική χρήση υπάρχουν καλύτερα όπως τα montana ή το Zumo XT.
To GPSmap 276cx είναι περισσότερο για σκάφος ή τζιπ. Έχει έξοδο για NMEA σήμα που μπορείς να το συνδέσεις σε λάπτοπ ή άλλες συσκευές και να κάνεις "θαύματα".
To κυριότερο για εμένα, που με ώθησε και στην αγορά ενός δεύτερου GPS (zumo XT) - περσι χρησιμοποιούσα ένα μεταχειρισμένο iPhone για πλοήγηση, αλλά με εγκατέλειψε... - είναι αυτό ακριβώς: η έλλειψη πλοήγης.
Για κάποιο λόγο δεν βρίσκει τις οδούς που ψάχνω για να φτάσω στον προορισμό μου και είναι λίγο αργό να ακολουθήσει τις οδηγίες. Έχω χρησιμοποιήσει αρκετούς (3-4 διαφορετικούς χάρτες) αλλά το πρόβλημα παραμένει.
Είναι εξαιρετικό στο να φορτώσεις GPX αρχείο με διαδρομή και απλά να το ακολουθείς, πράγμα που νομίζω είναι αυτό που κάνεις εσύ επί τω πλείστον.
Αρχείο GPX, 300 χωμάτινων χιλιομέτρων το 276cx το ανοίγει πανεύκολα σε δευτερόλεπτα ενώ το Zumo XT νόμιζα πως θα κολλήσει, του πήρε σίγουρα κάνα 3λεπτο με 5λεπτο. Πρέπει να δοκιμάσω κι άλλα να δω αν απλως έτυχε.
Ωραίες πληροφορίες Γιώργο και thanks σχετικά με το Tempe!!! :friendship:

Ο λόγος που άνοιξα το θέμα είναι ακριβώς αυτός, να εμπλουτίζουμε τις γνώσεις μας και να μοιραζόμαστε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των συσκευών αυτών. Θα σου πρότεινα να ανοίξεις ένα αντίστοιχο θέμα για την ZUMO XT είμαι σίγουρος πως θα ενδιαφέρει πολλούς. Αν λες ότι έχει καλύτερη οθόνη και από του GPSMAP 276Cx δε μπορώ να φανταστώ πόσο εκπληκτική θα είναι!!!!

Εγώ αν και χρησιμοποιώ ελάχιστα το GPSMAP 276Cx για πλοήγηση στη πόλη δεν είχα ποτέ πρόβλημα στην ανεύρεση οδών. Έχω συναντήσει στο σωλήνα αναφορές από άλλον έναν Σκανδιναβό (δε θυμάμαι τη χώρα) που είχε προβλήματα με τον χάρτη TOPO της χώρας του.

Επίσης κάτι που είναι σημαντικό αλλά το ψάχνω ακόμη γιατί "αν" έχω καταλάβει καλά είναι και εξαρτώμενο από το πως ανεβάζεις τα αρχεία στη συσκευή. Το GPSMAP 276Cx πιθανόν να έχει τη δυνατότητα να πλοηγηθεί στις διαδρομές gpx που ανεβάζεις κατασκευασμένους μέσω Google Earth αλλά πρέπει το αρχείο να είναι τοποθετημένο με τίτλο σε "φάκελο" και όχι απευθείας ως αρχείο gpx. Αυτό το λέω με πολλά ερωτηματικά καθώς το ψάχνω ακόμη. Θα επανέλθω όταν το διαπιστώσω στη πράξη γιατί έχω την υποψία ότι απλά η συσκευή μεταφράζει διαφορετικά τους τίτλους του μενού από το τρόπο που εγώ αντιλαμβάνομαι.

Φλερτάρω με την ιδέα ενός Montana 700i για αργότερα αλλά όχι για το βουνό, εκεί θα μείνω με το GPSMAP 276Cx γιατί η συχνή ενασχόληση μαζί του και όντας φορώντας γάντια με βολεύει πολύ περισσότερο αφού μπορώ και μετακινώ των κέρσορα με το λαστιχένιο κουμπί/πλοηγό. Στα ασφάλτινα ταξίδια ορίζεις ένα σημείο ή μια διαδρομή και δεν ξανασχολείσαι οπότε και με ένα Montana είσαι ΟΚ.

Άνοιξε θέμα για ZUMO XT.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
αυτό συνδέεται και με κινητο?
απ΄όσο καταλαβαίνω είναι συμβατό μόνο με Garmin συσκευές (ρολόγια κ GPS) και η λίστα συμβατότητας εμφανίζεται στην ιστοσελίδα της Garmin και στο παραπάνω λινκ που έβαλες
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Έχω συναντήσει στο σωλήνα αναφορές από άλλον έναν Σκανδιναβό (δε θυμάμαι τη χώρα) που είχε προβλήματα με τον χάρτη TOPO της χώρας του.
Το πρόβλημα αυτό υπάρχει ενδεχομένως και σε άλλες συσκευές και υποθέτω έχει να κάνει με το sw. Πχ στο 390 για να κάνεις επιτυχημένη αναζήτηση διεύθυνσης πρέπει να ξέρεις αν τα τοπωνύμια είναι διαθέσιμα με το διεθνές αγγλικό όνομα ή το τοπικό και αν το πληκτρολόγιο που χρησιμοποιήσεις είναι συμβατό με το τοπωνύμιο.
Πχ αν ψάξεις την Λαρισα με αγγλικούς χαρακτήρες δεν θα την βρείς ποτέ. Αντίστοιχα αν ψάχνεις την Γερμανια σαν Germany πάλι δεν θα την βρείς γιατί είναι καταχωρημένη. Αν ψάχνεις το Μόναχο χωρίς το u με umlaut δεν το εμφανίζει στην γρήγορη αναζήτηση παρα μόνο αν ολοκληρώσεις την αναζήτηση. Και πολλά άλλα προβλήματα.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Πάντως αν το χρησιμοποιήσω για ταξίδι στην Ευρώπη μάλλον θα αγοράσω και τον CITY NAVIGATOR EUROPE NT.
Εχεις δοκιμάσει να εγκαταστήσεις και νου δουλέψεις το 276 με κάποιον από εδω? Overview
Εκανα μια δοκιμή με το basecamp και εγκατεστησα μερικούς αλλά με ενδιαφέρει να δω πως συμπεριφέρονται στο 276.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εχεις δοκιμάσει να εγκαταστήσεις και νου δουλέψεις το 276 με κάποιον από εδω? Overview
Εκανα μια δοκιμή με το basecamp και εγκατεστησα μερικούς αλλά με ενδιαφέρει να δω πως συμπεριφέρονται στο 276.
Όχι αλλά θα το κάνω να δω πως πάει. Μάλλον θα χρειαστεί να περαστούν σε miniSD card και μέσα σε τέτοια στη συσκευή.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το πρόβλημα αυτό υπάρχει ενδεχομένως και σε άλλες συσκευές και υποθέτω έχει να κάνει με το sw. Πχ στο 390 για να κάνεις επιτυχημένη αναζήτηση διεύθυνσης πρέπει να ξέρεις αν τα τοπωνύμια είναι διαθέσιμα με το διεθνές αγγλικό όνομα ή το τοπικό και αν το πληκτρολόγιο που χρησιμοποιήσεις είναι συμβατό με το τοπωνύμιο.
Πχ αν ψάξεις την Λαρισα με αγγλικούς χαρακτήρες δεν θα την βρείς ποτέ. Αντίστοιχα αν ψάχνεις την Γερμανια σαν Germany πάλι δεν θα την βρείς γιατί είναι καταχωρημένη. Αν ψάχνεις το Μόναχο χωρίς το u με umlaut δεν το εμφανίζει στην γρήγορη αναζήτηση παρα μόνο αν ολοκληρώσεις την αναζήτηση. Και πολλά άλλα προβλήματα.
Αυτό το αντιμετωπίζω συχνά με το Sygic στο κινητό.... και είναι πολύ κουραστικό!
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Έχω χρησιμοποιήσει και τα 2 μαζί (GPSmap 276cx και Zumo XT) για καμιά 500 χλμ (τα περισσότερα χωμάτινα) και το μάτι μου πέφτει για πλοήγηση στο Zumo ΧΤ.
Η οθόνη του Zumo XT είναι ακόμα πιο φωτεινή και δείχνει κλάσης ανώτερη, σαν τα γραφικά να είναι ανώτερα.
Λόγω οθόνης πέφτει το μάτι στο ΧΤ ή λόγο ταχύτητας στη σχεδίαση των γραφικών?

To κυριότερο για εμένα, που με ώθησε και στην αγορά ενός δεύτερου GPS (zumo XT) [...]- είναι αυτό ακριβώς: η έλλειψη πλοήγης.
Η πλοήγηση με το 276 δλδ δεν παλεύεται?
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Το χαλβαδιάζω καιρό τώρα... με εχει αποτρέψει μόνο η τιμή του και το basecamp (βαρύ πολύ και αργό).
Το basecamp όπως έγραψε και ο Mariner είναι παρεξηγημένο πρόγραμμα. Έχει τα προβλήματα του αλλά όπως και με κάθε SW χρειάζεται χρόνο εξοικείωσης. Επίσης για να δουλέψει σωστά νομίζω ότι στηρίζεται και πολύ σε στοιχεία του χρήστη. Παράδειγμα κάποιος που έχει έτοιμες λίστες και waypoints οργανωμένα σωστά θα γλιτώσει πολύ χρόνο στο να χαράξει μία διαδρομή.
 

DayDreamer

Μέλος
Περιοχή
Δραπετσώνα
Όνομα
Dimitris
Μοτό
BMW, KTM
Το basecamp όπως έγραψε και ο Mariner είναι παρεξηγημένο πρόγραμμα. Έχει τα προβλήματα του αλλά όπως και με κάθε SW χρειάζεται χρόνο εξοικείωσης. Επίσης για να δουλέψει σωστά νομίζω ότι στηρίζεται και πολύ σε στοιχεία του χρήστη. Παράδειγμα κάποιος που έχει έτοιμες λίστες και waypoints οργανωμένα σωστά θα γλιτώσει πολύ χρόνο στο να χαράξει μία διαδρομή.
Δεν το συνεχίζω γιατί θα χαλάσει το θέμα του φίλου. Το θέμα πλοήγησης είναι υποκειμενικό. Άλλος γουστάρει πυξίδα και χάρτη και αλλος Android να τρέχει με 1000.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Αν λες ότι έχει καλύτερη οθόνη και από του GPSMAP 276Cx δε μπορώ να φανταστώ πόσο εκπληκτική θα είναι!!!!
Θα βγάλω φωτογραφία και τα 2 GPS πάνω στη μοτοσυκλέτα με ήλιο για να συγκρίνεις και μόνος σου.


Λόγω οθόνης πέφτει το μάτι στο ΧΤ ή λόγο ταχύτητας στη σχεδίαση των γραφικών?

Η πλοήγηση με το 276 δλδ δεν παλεύεται?
Λόγω πιο φωτεινής οθόνης και λόγω του ότι οι χάρτες ανανεώνονται και ακολουθούν τη διαδρομή πιο γρήγορα και ωραία/στρωτά.

Δεν είναι ακριβώς ότι δεν παλεύεται η πλοήγηση, είναι ότι το 276Cx θα σε πάει στον προορισμό σου, στη διεύθυνση που έχεις βάλει, αλλά δεν ακολουθεί "σωστές" διαδρομές.
Εννοείται ότι είναι τσεκαρισμένες οι επιλογές, του στυλ συντομότερη χιλιομετρικά διαδρομή ή πιο σύντομη χρονικά, κτλ.
Το έχω τσεκάρει σε σημεία που γνωρίζω καλά και ξέρω ποιες διαδρομές πρέπει να ακολουθηθούν. Θα με πάει το 276Cx αλλά με τον δικό του τρόπο.

To Zumo XT είναι αυτό ακριβώς, πλοηγός. Έχει και το live traffic για να λαμβάνει υπόψη κίνηση, ατυχήματα, κτλ. οπότε λειτουργεί εξαιρετικά.
 
Top Bottom