GARMIN GPSMAP 276Cx

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Θα αντιγράψω λίγο τον STF

Εσύ Σπύρο είσαι ικανοποιημένος από τη φωτεινότητα της οθόνης στο 276Cx;
Εγώ την έχω δει σε όλες τις συνθήκες και με πολύύύύύύύύύ σκόνη πάνω της στο φως της ημέρας και είναι εξαιρετική.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Εσύ Σπύρο είσαι ικανοποιημένος από τη φωτεινότητα της οθόνης στο 276Cx;
Εγώ την έχω δει σε όλες τις συνθήκες και με πολύύύύύύύύύ σκόνη πάνω της στο φως της ημέρας και είναι εξαιρετική.
Έβγαλα μια φωτογραφία στο φως της ημέρας όχι όμως με απευθείας ήλιο.



Πάνω ειναι ενα s7, στη μέση το 276cx και κάτω το zumo 390.
Ειναι λιγο πιο φωτεινό από το zumo αν και ξεγελάνε τα χρωματα του χάρτη. Σε φουλ ηλιο νομιζω ότι η οθόνη του ανακλά λιγοτερο φως.
 
Τελευταία επεξεργασία:

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Το μεγεθος των οθονων στις 3 συσκευές είναι παρεμφερες. Νομίζω οτι ανεξάρτητα της φωτεινότητας η μεγάλη διαφορά είναι το ποσο ευανάγνωστες είναι οι πληροφορίες.

Σε συνθήκες απλής επισκόπησης στο χάρτη:

Το κινητο και το 276 κερδιζουν διότι οι πληροφορίες στο μενου είναι με τετοιο τρόπο που δεν περιορίζουν τον χάρτη.

Η πλοήγηση στο χάρτη είναι σαφέστατα πιο έυκολη στο κινητό. Κυρίως λόγο οθόνης αφης και το ποσο ομαλή είναι η κίνηση στο χάρτη. Αυτο εφόσον δεν φοράς γάντια. Αν φοράς γάντια ενώ η οθόνη του 390 σκρολάρει πιο ομαλά, λογο του μεγέθους της οθόνης αφής δεν υπάρχει πολύ ακρίβεια στις κινήσεις. Το 276 αν και ειναι το πιο αργό στην ανανεωση της σελίδας στον χαρτη είναι το πιο ακριβές λόγο του επιλογέα.

Σε συνθήκες πλόηγησης :
Νομιζω οι συσκευές gps έχουν το πάνω χέρι κυρίως επειδή οι πληροφορίες στην οθόνη είναι με τοποθετημένες με ευανάγνωστο τρόπο.



Η πλοήγηση στο κινητό εδώ ειναι μέσω google maps. Mε το osm είναι πιο ευανάγνωστη αλλά η ευκολία που παρέχει το google maps στην αναζήτηση και την πλοήγηση το καθιστούν πρώτη επιλογή. Αλλιως κάλλιστα χρησιμοποιείς το 276 που έχει osm χαρτες.

Τα παραπάνω αποτελούν προσωπικές γνώμες και αφορούν την οθόνη. Οποτε μην πυροβολείτε τον πιανιστα..
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σε σκόνη και βροχή το 276 δε παίζεται.
Να πω εδώ ότι με δυνατή βροχή τα κινητά κλείνουν, αλλάζουν σελίδα και ότι τους κατέβει...γενικά.
Σε όλα μου τα κινητά υπάρχει θέμα με την οθόνη αφής σε καταιγίδα, αν και είναι φουλ αδιαβροχα
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Να πω εδώ ότι με δυνατή βροχή τα κινητά κλείνουν, αλλάζουν σελίδα και ότι τους κατέβει...γενικά.
Σε όλα μου τα κινητά υπάρχει θέμα με την οθόνη αφής σε καταιγίδα, αν και είναι φουλ αδιαβροχα
Πολύ σωστό και αυτό, δεν σκέφθηκα και αυτόν τον βασικό παράγοντα.
Απλά έχοντας κινητό Samsung Note 9 -που υποτίθεται ότι έχει οθονάρα σε φωτεινότητα και λεπτομέρειες βλέπω- την οθόνη του 276 στις πραγματικά δύσκολες συνθήκες και παθαίνω πλάκα. Δεδομένου ότι έχω κάποια σύνθετα ζητήματα όρασης (όχι μόνο πρεσβυωπία αλλά και γενετικά θέματα) δε μπορώ να φανταστώ άλλο GPS τη δεδομένη στιγμή.
Μου έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον ο Γιώργος σχετικά με το ZUMO XT που λέει πως έχει ακόμη καλύτερη οθόνη και έχω μεγάλη περιέργεια να το περιεργαστώ κάποια στιγμή.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Συμφωνώ ότι για κάποιον με προβλήματα όρασης, η οθόνη του 276 είναι πολύ πιο ευανάγνωστη.

Γιαυτό ήθελα και εγώ να δω μια σύγκριση με το zumo xt από τον Srider.

Όσον αφορά την πλοήγηση σε κατοικημένες περιοχές νομιζω ότι η σειρά zumo και το κινητό προσφέρουν μεγαλύτερη ευκολία στη χρήση. Επίσης επειδή η συνήθεια στην εμπειρία του χρήστη είναι πολυ σημαντική και η ομοιότητα στην διεπαφή με τις οθόνες αφής κανεις τις 2 συσκευές πολύ γνωριμες.

Προσωπικά τα μενού στο zumo και στο κινητό επειδή έχουν πολλαπλά επίπεδα και πολλές επιλογές τροποποιήσεις με μπερδεύουν στην πλοήγηση.

Βρίσκω το μενου στο 276 πιο οριζόντιας λογικής που ακόμα και αν το μενού της μοιάζει χαώδες όταν τη ρυθμίσεις όπως θες μετά απλά χρειάζεσαι 3 κουμπιά για πλοήγηση.

Για εμενα η μεγαλη ευκολία του 276 είναι ότι η επισκόπιση που προσφέρει σε ενα χάρτη και οι επιλογές των πληροφοριών που απεικονίζονται (οταν μπορεις να τις τροποποιήσεις). Ειδικά σε άγνωστες περιοχές που χρειάζεσαι μια επισκόπιση της περιοχής που οδηγείς.

Επίσης το 276 ο δέκτης του σε ταχύτητα και ακρίβεια και ευαισθησία, δεν παίζεται σε σχέση με το s7 ή το zumo 390.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Έχω το 276cx και πρόσφατα ήρθε με το 1290 και το zumo XT το οποίο έχει αρκετά φωτεινή οθόνη η οποία υποφέρει όμως από πολλές αντανακλάσεις + τις δαχτυλιες οι οποίες επιδεινώνουν την κατάσταση.

Εδώ είναι σε απευθείας μέτωπο με τον ήλιο στις 5μιση το απόγευμα. Βάζω και το Huawei mate 20pro που έχει γενικά πολύ φωτεινή οθόνη. Το 276 κερδίζει κατά κράτος.



Στάλθηκε από το Mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Και εδώ είναι σε υπό γωνία σχεδόν 45 μοιρών με τον ήλιο.



Στάλθηκε από το Mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Reactions: STF

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Έχω το 276 σχεδόν τρία χρόνια, το παίρνω σε όλες τις χωμάτινες εξορμήσεις,έχει φάει απίστευτη βροχή, σκόνη και λάσπη, πτώσεις με το μηχανάκι και γενικά αρκετό heavy duty.
Ο λόγος που το επέλεξα είναι καθαρά η τελεια οθόνη + το γεγονός ότι δεν είναι touch (αποφεύγονται οι δαχτυλιές) και η ικανότητα να διατηρεί το σήμα με μεγάλη ακρίβεια ακόμα και μέσα στο σπίτι.

Το interface δεν είναι εύκολο και έχει μεγαλη καμπύλη μάθησης, αλλά αν το μάθεις μετά το χέρι πάει μόνο του εκεί που θες.
Δεν το πήρα για πλοήγηση αλλά για να καταγράφω διαδρομές καθώς επίσης και να ακολουθώ τα ίχνη gpx/kml/grb που κατά καιρούς βρίσκω.

Το πλήρωσα αρκετά τότε που είχε βγει , γύρω στα 700 αν θυμάμαι καλά.

Το lag που έχουν οι χάρτες ελαχιστοποιείται πάρα πολύ εάν ελαχιστοποιήσει την πυκνότητα των pois αλλά και αν ενεργοποιησεις το declutter.


Στάλθηκε από το Mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Πάντως έχετε πολύ ήλιο εκεί στα Νοτια και η διαφορά είναι πολύ εμφανής. Εδώ στη μέση και πιο βόρεια στη Σουηδία που έχει πιο πολύ συννεφιά δεν φαίνεται τόσο πολύ η διαφορά. :roflmao:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Οι αντανακλάσεις είναι πρόβλημα στο XT

Στάλθηκε από το Mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
snpl είχε συννεφιά τις προηγούμενες ημέρες, σήμερα ήλιο και τώρα που είδα τα μηνήματα τα έβγαλα μια φωτογραφία στον ήλιο με 100% φωτεινότητα και τα 2.
Είχα σκοπό να τα βγάλω φωτογραφία πάνω στη μηχανή όταν βγω βόλτα, αλλά ένα θέμα με τη μέση που με παιδεύει μπορεί να κάνω καιρό να κυκλοφορήσω.

Σκεφτόμουν να το πουλήσω το 276 αλλά μετά από όλα αυτά που διαβάζω επαναθεωρώ, θα το κρατήσω ακόμα και βλέπουμε...

Πάντως έχει δίκιο ο Γιάννης παραπάνω έχει αντανακλάσεις το Ζumo ΧΤ.

Μάλλον πρέπει να πάρω μια πιο ασφάλτινη μοτοσυκλέτα για να έχω πάνω το Zumo XT και στο 701 το 276cx. Νομίζω η καλύτερη λύση :yew:
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Μεχρι να πάρουμε ενα κοινόχρηστο fjr1300 θα επανέλθω με τους προβληματισμούς και τις εμπειρίες με το 276cx...

Εκοψα μερικές βόλτες με το αμάξι για να δω την συμπεριφορά του σε πλοήγηση εντός και εκτός πόλης.
Η πρώτη παρατήρηση είναι ότι αν και η συσκευή έχει επιλογή για προβολή του χάρτη με προοπτική (οδηγική λειτουργία), ο ρυθμός και ο τρόπος ανανέωσης της πληροφορίας στην οθόνη είναι τέτοιος που η επιλογή είναι μη λειτουργική. (Σημειωτέον ότι χάνεται η ένδειξη του ζουμ σε αυτή τη λειτουργία).

Ειδικά με το χάρτη CN που δεν δέχεται παραμετροποίηση του ζουμ απο την συσκευή και η απεικόνιση ρυθμίζεται μόνο απο το επιπέδο λεπτομέρειας τα πράγματα είναι τραγικά. Ειδικότερα στις ρυθμίσεις λεπτομέρειας λιγότερο και ελάχιστο, η απεικόνιση των οδών εμφανίζει αλλοιώσεις στην χάραξη σε σημείο που μπερδεύει τον χρήστη.

Τα πράγματα γίνονται λίγο καλύτερα με χάρτες Topo ή OSM όπου λειτουργούν οι επιλογές του ζουμ και η εμφάνιση των γραφικών δείχνει να είναι πιο ομαλή αν οι ρυθμίσεις στο ζουμ είναι ρυθμισμένες σωστά. Παρόλα αυτά επειδή δεν βλέπεις την κλίμακα του ζουμ δεν ξέρεις τι να περιμένεις από καθώς πατας τα ζουμ ιν και αουτ.

Σημειωτέον ότι ακόμα και με το declater σε On και στις δυο περιπτώσεις η διαφορά ήταν αμελητέα.

Συμπερασματικα για μενα η οδηγική λειτουργία σε οχήματα που κινούνται με πάνω απο 20χαω είναι άχρηστη. Θα έλεγα ότι και η συσκευή hardwarικά δεν είναι καν φτιαγμένη με για την λειτουργία αυτή και απλά υπάρχει για λόγους συμβατότητας και μάρκετινγκ. Ενδεχωμένος για πλοήγηση με βάρκα στα στενά της βενετίας...Αν έχεται καλύτερη εμπειρία με άλλον χάρτη πχ τον TopoDrive θα ήθελα να το μάθω.

Τα πράγματα αλλάζουν προς το καλύτερο αν η επιλογή για προβολή του χάρτη κοιτάει τον βορρά ή την πορεία του οχήματος. Παρόλα αυτά η βέλτιστη απεικόνιση εξαρτάται από την ταχύτητα του οχήματος και το επίπεδο του ζουμ στον χάρτη.

Υποθέτω ότι η απεικόνιση των γραφικών έχει πάντα ενα στάνταρ βήμα σε κάθε κατεύθυνση και πέρνει πάντα ένα συγκεκριμένο χρόνο. Αυτο μπορεί να το δει κανείς και από το ελάχιστο βήμα και τον χρόνο που θέλει η μετατόπιση του κέρσορα καθώς πατάς τα κουμπιά του joystick. Υποθέτω ότι η κίνηση του χάρτη εχει το ίδιο βήμα αλλά η απεικόνιση πέρνει λίγο χρόνο παραπάνω. Οπότε ανάλογα το ύψος του ζουμ και την ταχύτητα μπορείς να πετύχεις κίνηση του οχήματος και του χάρτη ομαλότερη η μή.

Παράδειγμα :
Με 120χαω διανύεις περίπου 33μαδ.
Εστω η κλίμακα του ζουμ που εμφανίζεται κάτω δεξιά εχει μέγεθος 10 μετακινήσεις του κέρσορα (καρέ). Ας υποθέσουμε ότι κάθε μετακίνηση χρειαζεται 1/10 του δευτερολέπτου και κάθε απεικόνιση του καρέ 1/3 του δευτερολέπτου.

Αν θέσεις τον χάρτη σε ζουμ 30μ σημάινει ότι ο χάρτης κάθε δευτερόλεπτο θα χρειαστεί να μετακινείται 10 καρέ.
Ο χρόνος όμως της απεικόνισης είναι είναι πολύ μεγαλύτερος. Οπότε η συσκευή στην συγκεκριμένη περίπτωση θα εμφανίσει 3 καρέ.

Αν θέσεις τον χάρτη σε ζουμ 300μ η ταχύτητα μετακίνησης του χάρτη συμπίπτει με 1 καρέ το δευτερόλεπτο. Δεδομένου ότι η απεικόνιση πέρνει 1/3 του δευτερολέπτου η κίνηση του χάρτη είναι εξαιρετικά ομαλή.

Στα παραπάνω συμπεράσματά
, που μπορει να μην έχουν και σχεση με την πραγματικότητα, κατέληξα διότι παρατήρησα ότι ο βηματισμός του χάρτη είναι άσχετος με το πόσα δεδομένα δείχνει η οθόνη και επίσης ότι το πλήθος των λεπτομέρειων που εμφανίζονται δεν επηρεάζει ανάλογο τον χρόνο εμφάνισης.

Αυτό που εκμεταλλεύεται η συσκευή είναι η ανάλυση της οθόνης. Ετσι μπορει να είναι στο μέγιστο της λεπτομέρειας με ζουμ 300μ, και να μπορεις να διακρίνεις ιχνος, δρόμους, σπιτια, και πορεία με ευκρίνεια ωστε να πληγηθείς χωρίς να αλλάξεις ζουμ στο χάρτη ή να μπεις σε οδηγική λειτουργία.
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σόρυ αν θεωρηθεί αυτονόητο αλλά επειδή τα 20χλμ/ώρα μου φάνηκαν πολύ λίγα, να ρωτήσω: Τη ταχύτητα χάρτη την έχεις ρυθμίσει σε γρήγορη;
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Τη ταχύτητα χάρτη την έχεις ρυθμίσει σε γρήγορη;
Ναι ήταν στο γρήγορο. Δοκίμασα και με declater on/off αλλά δεν υπήρχε σημαντική βελτίωση. Υπόψη αυτό αφορά την οδηγική λειτουργία. Όπως είπα δοκίμασα με δυο διαφορετικούς routable χαρτες και τα αποτελέσματα ήταν διαφορετικά σε κάθε χάρτη. Όχι ομως αρκετα διαφορετικά για να μπορώ να το δουλέψω. Γιαυτό ρώτησα αν με το Topodrive έχετε άλλη εμπειρία.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Με το topodrive η απόκριση δεν είναι τόσο τραγική. Πλοήγηση μπορείς να κάνεις, απλά δεν έχει την αμεσότητα που έχει το zumo xt η τα smartphones.

Επίσης η πληκτρολόγηση διεύθυνσης είναι χρονοβόρα.
 
Top Bottom