GARMIN GPSMAP 276Cx

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Από ότι βλέπω τα επίπεδα λεπτομέρειας (least έως most) του topodrive αλλάζουν περίπου όπως στον topo της garmin. Αντίστοιχα ο City Navigator (CN) μένει σχεδόν αμετάβλητος και εξαρτάται μόνο από το ζουμ. Θα εγκαταστήσω και έναν για ελλάδα απο OSM και θα βάλω τα screenshots. Αλλά από ότι φαίνεται ο CN είναι απλά ακατάλληλος με οδηγική λειτουργία για αυτή την συσκευή.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Μερικές ακόμα πληροφορίες...
Στα ενδιάμεσα ζουμ απο 800 μέχρι 50 υπάρχουν μερικές ακόμα διαφορές στις διαβαθμίσεις αλλα όχι κάποια σημαντική αλλαγή.
Το declater στις περισσότερες περιπτώσεις εξαφανίζει τα POI και ονόματα απο οδούς.
Ο CN φαίνεται να είναι ο λιγότερο ευέλικτος χάρτης και πρακτικά από το ζουμ 100μ και κάτω δεν εμφανιζει καμία αλλαγή.
Ο topo της garmin δείχνει να έχει τις περισσότερες διαβαθμίσεις πληροφορίας απο όλους αλλα δεν εμφανιζει τα περιγράμματα των κτηρίων όπως άλλοι χάρτες osm.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Ψάχνοντας στο νετ για πληροφορίες σε σχέση με το πως ορίζονται οι πληροφορίες σε κάθε επίπεδο ζουμ βρήκα το παρακάτω :

"Each Garmin map may contain several separate maps which are prepared at different levels of detail, the
most appropriate of these is displayed depending on the zoom selected by the user.

When creating the map, the map maker will choose which of these level maps is displayed according to
the resolution (or zoom) selected. For example, a map might contain three levels (0, 1 & 2); On the level
2 map (showing the largest area) a town might just be represented by a named dot; as the user zooms in,
the display might switch to the level 1 map showing an outline of the town. Zooming in further might
switch to the level 0 map, with the individual streets of the town shown.

In addition the GPS itself might decide when to show or hide individual features in each of the level
maps, especially with POIs. This is also affected by the detail setting in the map config menu."

(απόσπασμα από εδώ https://www.mkgmap.org.uk/doc/pdf/style-manual.pdf )

Πράγμα που σημαίνει ότι η ταχύτητα φόρτωσης κάθε χάρτη εξαρτάται από την δομή του και το πως είναι στημένος και λιγότερο από τις επιλογές διαβάθμισης λεπτομέρειας.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Ένα update μιας και μετα απο 20 μέρες πλοήγησης έχω μια καλή εικόνα για το συγκεκριμένο μοντέλο.
Το δούλεψα με προσχεδιασμένες διαδρομές σε gpx, και custom waypoints σε χάρτη βασισμένο σε OSM. Μπορώ να πώ ότι άφησε τις καλύτερες έντυπώσεις κυρίως λόγο μεγέθους οθόνης, ακριβείας στίγματος και ευκολίας προεπισκόπησης του χάρτη με τα κουμπιά.
Στα μείον κάποια προβλήματα με το firmware και την επιλογή του τι να κάνει με την τροφοδοσία που οδηγούσε σε κόλλημα την συσκευή.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Επίσης η ζωη της μπαταρίας εξαρτάται από πολύ από την φωτεινότητα της οθόνης. Σε δοκιμή με την οθόνη στο μέγιστο και έβγαλε περίπου 12-13 ώρες με συνεχή πλοήγηση στις 8-9.

Επίσης η βάση του αυτοκινήτου δεν παρέχει αρκετό ρεύμα για να φορτίσει γρήγορα την μπαταρία εν ώρα πλοήγησης και με μεγιστη ενταση φωτεινότητας. Οπότε σε περιπτώσεις που η μπαταρία ήταν κοντά στο 0 και χρειαζόμουν το gps έπρεπε να το αφήσω να φορτίσει κλειστό ένα δεκάλεπτο για να μπορεί να μένει ανοιχτό.

Δεν ξέρω αν με τους φορτιστές για μοτό έχετε τετοιο θεμα.

Και μια φωτο επι το έργον...

 

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Το πρόβλημα με την φόρτιση ισχύει.
Λύση είναι μόνο ένας καλός φορτιστής αναπτήρα με 2 USB και πολλά Amber και ενα καλώδιο που να καταλήγει σε 2 USB (σαν αυτο που χρησιμοποιούσαν παλιά οι σκληροί δίσκοι.
Έτσι κρατάς την μπαταρία ΆΝΕΤΑ στο 100%
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγώ έχω συνδέσει το ρεύμα στον διακόπτη και δεν έχω κανένα πρόβλημα φόρτισης.
 

lneam

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
λεωνιδας
Μοτό
none
Επίσης η κεραία του εκτός από τη δορυφορική λήψη GPS περιλαμβάνει και λήψη του Ρώσικου δορυφορικού συστήματος GLONASS εξασφαλίζοντας ενισχυμένο σήμα της πλοήγησης σε δύσβατα περιβάλλοντα (το σύστημα λήψης μπορεί να οριστεί ως GPS ή GPS+GLONASS μαζί).
αυτη η περιγραφη ειναι λανθασμεση για 2 λογους. Παρουσιαζει λιγοτερες τεχνικες προδιαγραφες και την ιδια στιγμη το εξαρτημα αυτο - η κεραια - ειναι παθητικο και οχι ενεργο στο τελικο αποτελεσμα.

- ας ξεκινησουμε με το πρωτο που ειναι και το ευκολο
συμφωνα με την σελιδα 9 στο pdf user manual της συσκευης, υπαρχει η επισημη υποστηριξη στα δορυφορικα συστηματα GPS + GLONASS, επικουρικα με το SBAS σε WAAS + EGNOS

- και τωρα το δυσκολο κομματι
η κεραια ειναι ενα μεταλλικο εξαρτημα, λειτουργικα ιδιο οπως οι κεραιες TV που εχουμε στις ταρατσες των σπιτιων μας. Ολη η δουλεια γινεται στην συσκευη με τα ολοκληρωμενα που εχει. Αυτα αναλαμβανουν να "διαβασουν" τα ηλεκτρομαγνητικα σηματα που ειναι γυρω μας και φροντιζει η κεραια ως μεταλλικο εξαρτημα να τα "πιασει". Ακομα και η ενισχυση του σηματος γινεται εντος της συσκευης σε αλλη βαθμιδα απο ηλεκτρονικα εξαρτηματα.
Ο δεκτης πλοηγησης (GNSS) που υπαρχει εντος αυτη της συσκευης (276cx) αν δεν κανω λαθος ειναι της Mediatek, που η garmin εχει μακροχρονια συνεργασια μαζι της. Θα τους βρουμε σε διαφορες παραλλαγες L1 ή L1+L5 σε pnd handheld μοντελα οπως car, moto, mountain, bicycle, smartwatch, golf, track, caravan. Εκτος της mediatek, η garmin εχει δεκτες και απο αλλες εταιριες οπως των Sony, STMicroelectronics


εξασφαλίζοντας ενισχυμένο σήμα της πλοήγησης σε δύσβατα περιβάλλοντα .
- για το τελος αφησα την διαφημιστικη παραπληροφοριση της garmin (και οχι μονο)
διαβαζουμε σχεδον 15 χρονια σε καθε νεο μοντελο που ολα αυτα τα χρονια ξεκινησαν με 1 δορυφορικο συστημα στην μπαντα L1, το GPS και μετα προσθεσαν τα glonass, beidou, galileo, qzss. Εβαλαν ακομα το SBAS με βασικα τα WAAS + egnos, ενω υπαρχουν και τα GAGAN, MSAS, SDCM, BDSBAS, SouthPAN, KASS. Μεχρι που πριν λιγα χρονια προσθεσαν και δευτερη μπαντα την L5, συν το δορυφορικο συστημα που βρισκεται εκει το IRNSS
Αυτοι λοιπον οι διαφημιστες, σε καθε προηγουμενο μοντελο γραφουν τα καλυτερα λογια για την ποιοτητα του δεκτη που εχουν σχεδιασει ως εταιρεια και στο επομενο μοντελο προσθετουν ενα νεο συστημα - απο αυτα που διαβασατε στις προηγουμενες σειρες - και παλι ακριβως το ιδιο ψευτικο κειμενο για την δηθεν ανωτεροτητα του νεου μοντελου.
Απο προσωπικη ερευνα ως εξαπατημενος καταναλωτης, με ολα τα σημερινα δεδομενα που εχω θα σας ελεγα να αγοραζεται δεκτες dual band L1 + L5 για καλυτερο αποτελεσμα. Δεν εχει καμια σημασια ποσα διαφορετικα συστηματα εχει, ακομα και 1 να εχει πχ το GPS φτανει και περισσευει.

Υ.Γ.
το glonass ειναι ενα γερασμενο δορυφορικο συστημα της ρωσιας και τεχνολογικα ξεπερασμενο. Συνηθως η διαρκεια ζωης των δορυφορων ειναι 10-15 χρονια. Το glonass ξεκινησε επισημα το 2010. Πριν την εναρξη του πολεμου στην ουκρανια, η ρωσια ειχε ανακοινωση την ανανεωση των δορυφορων της που ειναι στην γενια Κ2 με τους επομενους τους Κ3. Εκτοτε σιγη ασυρματου ...... Ο πιθανος λογος ειναι η ευρεση εξαρτηματων απο την δυση
 

lneam

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
λεωνιδας
Μοτό
none
Επίσης η βάση του αυτοκινήτου δεν παρέχει αρκετό ρεύμα για να φορτίσει γρήγορα την μπαταρία εν ώρα πλοήγησης και με μεγιστη ενταση φωτεινότητας. Οπότε σε περιπτώσεις που η μπαταρία ήταν κοντά στο 0 και χρειαζόμουν το gps έπρεπε να το αφήσω να φορτίσει κλειστό ένα δεκάλεπτο για να μπορεί να μένει ανοιχτό.
Δεν ξέρω αν με τους φορτιστές για μοτό έχετε τετοιο θεμα.
Το πρόβλημα με την φόρτιση ισχύει.
Λύση είναι μόνο ένας καλός φορτιστής αναπτήρα με 2 USB και πολλά Amber και ενα καλώδιο που να καταλήγει σε 2 USB (σαν αυτο που χρησιμοποιούσαν παλιά οι σκληροί δίσκοι.
Έτσι κρατάς την μπαταρία ΆΝΕΤΑ στο 100%
Εγώ έχω συνδέσει το ρεύμα στον διακόπτη και δεν έχω κανένα πρόβλημα φόρτισης.
οτι διαβασετε ισχυει για ολα τα μηχανηματα της garmin με ιδιο συστημα λειτουργιας

η συσκευη εχει 2 τροπους τροφοδοσιας. Την υποδοχη usb και τα pogo pins.
- η υποδοχη usb υποστηριζει ΜΟΝΟ 5V DC. Τουλαχιστον εδω, αφου στα smartphones εχουμε εως 20V / 240W
οταν συνδεσουμε τον φορτιστη της garmin για το αυτοκινητο, συνηθως θα ειναι 1 ή 2Α, δηληδη λιγα watts (5 ή 10). Σε αυτες τις περιπτωσεις ενας after market καλης ποιοτητας βοηθαει. Ηλεκτρικα το max που θα βρουμε στα 5v ειναι η παροχη 3Α. Προσωπικα εχω sony + anker
- η υποδοχη pogo pins εχει ενα καλωδιο που το συνδεουμε στην μπαταρια του οχηματος ΙΧ, μοτο, σκαφος, φορτηγο, αεροπλανο, κτλ και εκει 2 τασεις υπαρχουν 12 ή 24V. Και τα 2 αυτα νουμερα ειναι αποδεκτα οπως διαβαζουμε και στο manual της συσκευης στην σελιδα 2. Σε αυτη την περιπτωση, η απουσια εξωτερικου φορτιστη δεν περιοριζει το ρευμα εισοδου στην συσκευη. Τα εσωτερικα κυκλωματα τραβανε οσο αυτα θελουν, που στην πραξη ειναι ελαχιστο μπροστα στα δεκαδες αμπερ που μπορει να δωσει η μπαταρια ενος οχηματος. Σε συνδυασμο με την υψηλη ταση παροχης, τα watt ειναι πολλαπλασια απο καθε usb charger
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
αυτη η περιγραφη ειναι λανθασμεση για 2 λογους. Παρουσιαζει λιγοτερες τεχνικες προδιαγραφες και την ιδια στιγμη το εξαρτημα αυτο - η κεραια - ειναι παθητικο και οχι ενεργο στο τελικο αποτελεσμα.

- ας ξεκινησουμε με το πρωτο που ειναι και το ευκολο
συμφωνα με την σελιδα 9 στο pdf user manual της συσκευης, υπαρχει η επισημη υποστηριξη στα δορυφορικα συστηματα GPS + GLONASS, επικουρικα με το SBAS σε WAAS + EGNOS

- και τωρα το δυσκολο κομματι
η κεραια ειναι ενα μεταλλικο εξαρτημα, λειτουργικα ιδιο οπως οι κεραιες TV που εχουμε στις ταρατσες των σπιτιων μας. Ολη η δουλεια γινεται στην συσκευη με τα ολοκληρωμενα που εχει. Αυτα αναλαμβανουν να "διαβασουν" τα ηλεκτρομαγνητικα σηματα που ειναι γυρω μας και φροντιζει η κεραια ως μεταλλικο εξαρτημα να τα "πιασει". Ακομα και η ενισχυση του σηματος γινεται εντος της συσκευης σε αλλη βαθμιδα απο ηλεκτρονικα εξαρτηματα.
Ο δεκτης πλοηγησης (GNSS) που υπαρχει εντος αυτη της συσκευης (276cx) αν δεν κανω λαθος ειναι της Mediatek, που η garmin εχει μακροχρονια συνεργασια μαζι της. Θα τους βρουμε σε διαφορες παραλλαγες L1 ή L1+L5 σε pnd handheld μοντελα οπως car, moto, mountain, bicycle, smartwatch, golf, track, caravan. Εκτος της mediatek, η garmin εχει δεκτες και απο αλλες εταιριες οπως των Sony, STMicroelectronics


- για το τελος αφησα την διαφημιστικη παραπληροφοριση της garmin (και οχι μονο)
διαβαζουμε σχεδον 15 χρονια σε καθε νεο μοντελο που ολα αυτα τα χρονια ξεκινησαν με 1 δορυφορικο συστημα στην μπαντα L1, το GPS και μετα προσθεσαν τα glonass, beidou, galileo, qzss. Εβαλαν ακομα το SBAS με βασικα τα WAAS + egnos, ενω υπαρχουν και τα GAGAN, MSAS, SDCM, BDSBAS, SouthPAN, KASS. Μεχρι που πριν λιγα χρονια προσθεσαν και δευτερη μπαντα την L5, συν το δορυφορικο συστημα που βρισκεται εκει το IRNSS
Αυτοι λοιπον οι διαφημιστες, σε καθε προηγουμενο μοντελο γραφουν τα καλυτερα λογια για την ποιοτητα του δεκτη που εχουν σχεδιασει ως εταιρεια και στο επομενο μοντελο προσθετουν ενα νεο συστημα - απο αυτα που διαβασατε στις προηγουμενες σειρες - και παλι ακριβως το ιδιο ψευτικο κειμενο για την δηθεν ανωτεροτητα του νεου μοντελου.
Απο προσωπικη ερευνα ως εξαπατημενος καταναλωτης, με ολα τα σημερινα δεδομενα που εχω θα σας ελεγα να αγοραζεται δεκτες dual band L1 + L5 για καλυτερο αποτελεσμα. Δεν εχει καμια σημασια ποσα διαφορετικα συστηματα εχει, ακομα και 1 να εχει πχ το GPS φτανει και περισσευει.

Υ.Γ.
το glonass ειναι ενα γερασμενο δορυφορικο συστημα της ρωσιας και τεχνολογικα ξεπερασμενο. Συνηθως η διαρκεια ζωης των δορυφορων ειναι 10-15 χρονια. Το glonass ξεκινησε επισημα το 2010. Πριν την εναρξη του πολεμου στην ουκρανια, η ρωσια ειχε ανακοινωση την ανανεωση των δορυφορων της που ειναι στην γενια Κ2 με τους επομενους τους Κ3. Εκτοτε σιγη ασυρματου ...... Ο πιθανος λογος ειναι η ευρεση εξαρτηματων απο την δυση
Μιας που δεν έχω ασχοληθεί τόσο βαθιά δε μπορώ παρά να δεχθώ την άποψη σου. Το θέμα είναι πως στη πράξη και εντός Ελλάδας δε θυμάμαι μια φορά που να αντιμετώπισα πρόβλημα με το σήμα. Οπότε είμαι θετικά προδιαθετειμμένος, όχι για τη Garmin αλλά για τη συγκεκριμένη συσκευή.
 

lneam

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
λεωνιδας
Μοτό
none
Μιας που δεν έχω ασχοληθεί τόσο βαθιά δε μπορώ παρά να δεχθώ την άποψη σου. Το θέμα είναι πως στη πράξη και εντός Ελλάδας δε θυμάμαι μια φορά που να αντιμετώπισα πρόβλημα με το σήμα. Οπότε είμαι θετικά προδιαθετειμμένος, όχι για τη Garmin αλλά για τη συγκεκριμένη συσκευή.
καλησπερα Στεφανε
δεν χρειαζεται τιποτα να δεχθεις ως αληθινο απο τις αποψεις μου. Οτι σε προβληματιζει μπορω να παρουσιασω δεδομενα απο πηγες οπως wikipedia, τεχνικα pdf manual, λινκ απο εταιρεια, κτλ. Απλα μην ρωτησεις πολλα πραγματα ταυτοχρονα, λιγα λιγα.

σχετικα με τις ψευτικες και super υψηλης ακριβειας θεσεις στιγματος των ερασιτεχνικων συσκευων οπως τα PND + smartphones να σου πω τα εξης
- δεν υπαρχει κανενα προβλημα κατα την πλοηγηση. Οι εταιρειες λογισμικου γνωριζουν το θεμα και εχουν ειδικες ρουτινες που μηδενιζουν το σφαλμα. Αν ομως θελεις να δεις πραγματικα ποια ειναι η αληθεια, μπορεις να κανεις καταγραφες διαδρομων. Και μετα τα αρχεια gpx να τα δεις στο PC σε εφαρμογη route planner. Εξαιρουνται η θαλασσα και η εθνικη οδος. Κανε εντος της πολης και στο βουνο. Εκει θα δεις το προβλημα, οχι σε ανοικτο χωρα με δεκαδες χιλιομετρα καθαρο ουρανο.
Να σου πω ενα δικο μου παραδειγμα. Ειμαστε στην Συγγρου στην μεση του δρομου απο φαληρο προς ομονοια και σε 1-2 σημεια εχει γινει καταγραφη διαδρομης οτι ειμασταν στον παραδρομο της Συγγρου. Και ξανα παλι το στιγμα στο κεντρο της Συγγρου

- σε αυτο το λινκ η εταιρεια του smartphone γραφει
DuraForce PRO 3 offers dual-frequency GPS with centimeter-level accuracy – even in urban canyons.

σε αυτο το λινκ η εταιρεια που φτιαχνει τον δεκτη GNSS γραφει
Accuracy: Lane-level, Sidewalk-level

εχεις δει λωριδα για οχηματα ή πεζοδρομιο να εχει πλατος λιγα εκατοστα ? δεν ειναι πρωτη φορα, εχω αποδειξεις και απο huawei + xiaomi

νεο μηνυμα
σε αυτο το λινκ δες ενα ημιεπαγγελματικο δεκτη πλοηγησης (ublox), υπαρχουν φωτογραφιες με καταγραφες διαδρομων
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom