GIVI Trekker Outback 42lt

abakas

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1250GS ADV
ΚΤΜ 950 ADV :-)
Θα ήθελα την βοήθεια/γνώμη σας. Πρόσφατα προχώρησα σε αλλαγή του BMW Vario top case με το top case του τίτλου. Επιτέλους έχω χώρο για κράνος + αδιάβροχα και εμφάνιση που προτιμώ. Tο Outback κούμπωσε πάνω στην χαμηλή σχάρα SR689 δίνοντας ένα πιο Andventure αέρα στην R1200GS (2004) μου. Το μόνο πρόβλημα που νομίζω πως έχω είναι μια αστάθεια στη μηχανή μετά τα 130 την οποία δεν ένιωθα με την Vario. Έχει κάποιος αντίστοιχη εμπειρία? Είναι το μέγεθος της Outback το πρόβλημα?
 
Last edited by a moderator:

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
Δυστυχώς κατά πάσα πιθανότητα ναι..
 

abakas

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1250GS ADV
ΚΤΜ 950 ADV :-)
Επειδή έχω κάνει μικρά ταξίδια με τις Vario, πως αποφασίζει κάποιος να κάνει μακρύ ταξίδι με τέτοια ασάφεια σε μέσες ταχύτητες. Μήπως η μαμά μεταλλική BMW λόγω μικρότερου μεγέθους δεν εμφανίζει το ίδιο ζήτημα?
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Επειδή έχω κάνει μικρά ταξίδια με τις Vario, πως αποφασίζει κάποιος να κάνει μακρύ ταξίδι με τέτοια ασάφεια σε μέσες ταχύτητες. Μήπως η μαμά μεταλλική BMW λόγω μικρότερου μεγέθους δεν εμφανίζει το ίδιο ζήτημα?
Η φιλοσοφία της BMW γύρω από την αεροδυναμική του topcase της, είναι ότι σε εκείνο το μέρος της μοτοσυκλέτας, δεν πρέπει να τοποθετείται μεγάλο βάρος ή ογκώδες αντικείμενο, εξού και το μικρό μέγεθος του topcase.

Το μεγάλο βάρος τόσο ψηλά και πίσω ή ένα ογκώδες αντικείμενο σε εκείνη τη θέση, επηρεάζει στην πρώτη περίπτωση το κέντρο βάρους της μηχανής και στη δεύτερη την αεροδυναμική της.

Είναι γενικός κανόνας ότι εάν έχεις σκοπό να ταξιδέψεις σε μεγάλες ταχύτητες, (μ.ω.τ 130 και πάνω) είναι προτιμότερο να αφαιρέσεις το οποιοδήποτε topcase και στη θέση του να βάλεις ένα σάκο, κλείνοντας τον ενδιάμεσο χώρο.

Τα 130 μη σου φαίνονται λίγα, γιατί εάν πετύχεις ενάντιο άνεμο (κόντρα) πχ 6 Beaufort, δηλ σχεδόν 50χ.α.ω, τότε οι αεροδυναμικές δυνάμεις που θα δέχεσαι θα είναι σαν να πηγαίνεις με 180 χ.α.ω. Οπότε καταλαβαίνεις πόσο άμεσα επηρεάζεται η μοτοσυκλέτα από παράγοντες που ίσως δε μας πάει το μυαλο.



Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Η φιλοσοφία της BMW γύρω από την αεροδυναμική του topcase της, είναι ότι σε εκείνο το μέρος της μοτοσυκλέτας, δεν πρέπει να τοποθετείται μεγάλο βάρος ή ογκώδες αντικείμενο, εξού και το μικρό μέγεθος του topcase.

Το μεγάλο βάρος τόσο ψηλά και πίσω ή ένα ογκώδες αντικείμενο σε εκείνη τη θέση, επηρεάζει στην πρώτη περίπτωση το κέντρο βάρους της μηχανής και στη δεύτερη την αεροδυναμική της.

Είναι γενικός κανόνας ότι εάν έχεις σκοπό να ταξιδέψεις σε μεγάλες ταχύτητες, (μ.ω.τ 130 και πάνω) είναι προτιμότερο να αφαιρέσεις το οποιοδήποτε topcase και στη θέση του να βάλεις ένα σάκο, κλείνοντας τον ενδιάμεσο χώρο.

Τα 130 μη σου φαίνονται λίγα, γιατί εάν πετύχεις ενάντιο άνεμο (κόντρα) πχ 6 Beaufort, δηλ σχεδόν 50χ.α.ω, τότε οι αεροδυναμικές δυνάμεις που θα δέχεσαι θα είναι σαν να πηγαίνεις με 180 χ.α.ω. Οπότε καταλαβαίνεις πόσο άμεσα επηρεάζεται η μοτοσυκλέτα από παράγοντες που ίσως δε μας πάει το μυαλο.



Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ολα αυτα,συν οτι δεν ανοιγουν οι πλαινες με μεγαλυτερο top case.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
σφιξε λιγο την πισω αναρτηση και ελεγξε τις πιεσεις των ελαστικων
αν μπορεις να τσεκαρεις και τους τροχους μην θελουν ζυγοσταθμιση
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
σφιξε λιγο την πισω αναρτηση και ελεγξε τις πιεσεις των ελαστικων
αν μπορεις να τσεκαρεις και τους τροχους μην θελουν ζυγοσταθμιση
Τις περισσότερες φορές διορθώνονται κι έτσι τα πράγματα. Αν ρυθμίζεται και το μπροστινό ακόμη καλύτερα (πιο σφιχτά)
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Έχω την ίδια βαλίτσα στο Africa και δεν μου έχει κουνήσει ούτε σε ταχύτητες 180+ (στο κοντέρ)...

Ψάξου με τις ρυθμίσεις της ανάρτησης πίσω μήπως είναι εκεί η λύση.

Όμως λόγω της ιδιαιτερότητας των GS στις αναρτήσεις καλό είναι να πάρεις από ιδιοκτήτη bmw απάντηση ...;)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Έχεις την κανονική σχάρα του GS?
Aν ναι, μία πηγή του προβλήματος είναι αυτή. Τοποθετεί τη βαλίτσα πολύ ψηλά και με τον όγκο της συγκεκριμένης δημιουργούνται τα θέματα που είπε κι ο Γιάννης πιο πάνω. Η λύση είναι η σχάρα του adve ;) Τοποθετεί τη βαλίτσα 10 πόντους πιο χαμηλά και δεν έχεις καμιά ενόχληση μέχρι τα 180 χαω. Δοκιμασμένο με την Kappa/Givi 53 kai 55 αντίστοιχα.


Έπειτα, αυτό που είπε ο Στέργιος για τις αναρτήσεις, πρέπει να το θεωρούμε δεδομένο κι απαραίτητο! Με top case, αναρτήσεις και αέρας στα λάστιχα όπως δικάβαλος!!! Μετά τα 120 η αεροδυναμική αντίσταση είναι τεράστια και απαιτείται να αλλάζεις ανάλογα τις ρυθμίσεις σου.

Όλα τα παραπάνω, εφόσον επιμένεις σε ταξίδι με το top case. Εγώ το χρησιμοποιώ στην πόλη κυρίως, ή και σε μονοήμερα δικάβαλα ταξιδάκια. Εκεί βέβαια η συνεπιβάτης κόβει τον αέρα που πάει στο top case και δεν υπάρχει θέμα έτσι κι αλλιώς. Με την ίδια λογική (δοκιμασμένο κι αυτό) ένας σάκος ανάμεσα σ' εσ'ενα και στο top case λύνει επίσης το πρόβλημα!
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Εκεί βέβαια η συνεπιβάτης κόβει τον αέρα που πάει στο top case και δεν υπάρχει θέμα έτσι κι αλλιώς. Με την ίδια λογική (δοκιμασμένο κι αυτό) ένας σάκος ανάμεσα σ' εσ'ενα και στο top case λύνει επίσης το πρόβλημα!
κατσε να το δει η μαιρουλα αυτο και τα ξαναλεμε...
δεν θα βρισκεις μερος να κρυφτεις...
ακου εκει ... να λεει το μωρο του:inlove:, ''σακο''...

:rolleyes::p:p
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
κατσε να το δει η μαιρουλα αυτο και τα ξαναλεμε...
δεν θα βρισκεις μερος να κρυφτεις...
ακου εκει ... να λεει το μωρο του:inlove:, ''σακο''...

:rolleyes::p:p
:hh::hh::hh:
 

abakas

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1250GS ADV
ΚΤΜ 950 ADV :-)
Παιδιά, ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Όσο αφορά την βάση έχω την χαμηλή (τύπου adv) και όχι τις κλασσικές που κάθονται πάνω στην πλαστική ουρά της μηχανής. Όσο αφορά την ανάρτηση θα την τσεκάρω αν και νομίζω πως είναι ήδη ρυθμισμένη στο σκληρό. Θα κάνω και κάποιες δοκιμές χωρίς το top case μήπως υπάρχει κάποιο άλλο πρόβλημα. Θα ενημερώσω το thread με τα ευρήματα μου. Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι μέχρι τώρα δεν έχω ακούσει για κάποιον με παρόμοιο setup με αντίστοιχο πρόβλημα!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Πολλες φορες εχει να κανει με τον δρομο και με την φορα του ανεμου
 

abakas

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1250GS ADV
ΚΤΜ 950 ADV :-)
Επανέρχομαι μετά σχεδόν ένα μήνα συμβίωσης με την trekker. Ακολούθησα τις οδηγίες σας και ρύθμισα την ανάρτηση σε σκληρό setup. Έκανα παρόμοιες διαδρομές με και χωρίς το topcase και διαπίστωσα πως σε ημέρες τις οποίες δεν φύσαγε η αίσθηση ήταν σχεδόν ίδια. Πιστεύω πως η αστάθεια που είχα παρατηρήσει το πρώτο διάστημα οφειλόταν στην ένταση και την φορά του ανέμου. Παρά ταύτα ισχύει πως την καλύτερη ευστάθεια την έχεις χωρίς topcase (μικρή ευπάθεια στον άνεμο) και η αίσθηση μειώνεται με topcase και συνεπιβάτη και με topcase χωρίς συνεπιβάτη όπως είναι και αναμενόμενο. Κατά τα άλλα να πω πως το outback είναι εξαιρετικό ως προς την χωρητικότητα και την πρακτικότητα του, φυσικά και την αισθητική του.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Συνηθως η ασταθεια απο τα top case εξαρταται περισσοτερο απο το τι εχει μεσα (βαρος) η βαλιτσα παρα απο το μεγεθος της. Καλυτερα να (ξανα)ρυθμισεις sag με τη βαλιτσα και ο,τι περιεχομενο εχει συνηθως πανω στο μηχανακι. Σε κανενα μηχανακι δεν ειχα ποτε διαφορα με ή χωρις βαλιτσα (δεν μιλαμε για πλευρικους ανεμους οπως πχ στην ευθεια των Μεγαρων) εφοσον το sag ηταν αναλογα ρυθμισμενο.
 

abakas

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1250GS ADV
ΚΤΜ 950 ADV :-)
Μπορείς να βοηθήσεις λίγο με το τεχνικό μέρoς, ρύθμιση SAG;
 
Top Bottom