GPS 590LM ή 595LM?

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Και επανερχομαι στο θεμα των καλωδιων της βασης....

Υπαρχει βιντεακι στον "σωληνα" για το πως να αφαιρεσεις τα περιτα καλωδια του ηχου και του μικροφονου:



:friendship:
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Καλό το 595 , έχει και μεγάλη οθόνη αλλά δεν κάνει για το crf1000 .
Το 595 είναι αρκετά μεγάλο και όταν τοποθετείτε στην μπάρα βρίσκει στην ζελατίνα , όποτε χρειάζεσαι ανταπτορα να το φέρεις πιο έξω , όποτε εκεί έρχεται το κρακ !
Το δικό μου είναι σχεδόν κολλημένο πάνω στην μπάρα και γί´αυτο δεν υπάρχει περίπτωση να σπάσει .
Το να το τοποθετήσει κανεις στο τιμόνι αριστερά η δεξιά για μένα είναι γελοίο και σε μια χαζόπτωση μπορεί να σπάσει .
Στο κέντρο του τιμονιού είναι η καλύτερη λύση αλλά μπορεί να έχεις θέμα με το τανκ μπαγκ , εγώ όταν το έβαλα εκεί δεν είχα αλλά έχω μικρό τανκ μπαγκ , το κακό είναι ότι κοιτάς κάτω και εύκολα θα κανεις το ατύχημα .
Τα καλώδια φυσικά υπάρχει τρόπος να περάσουν και να παρθεί ρεύμα από την αναμονή , αρκεί να είσαι μερακλής ( κάτι που δεν το έχουν όλοι )

Η καλύτερη λύση λοιπόν είναι στην μπάρα εμπρός που είναι η ζελατίνα αλλά με την αφτερ μάρκετ ενίσχυση που του δίνει και την απαραίτητη απόσταση να μπει το πιο μεγάλο gps.

Αυτά μετά από μελέτη και ψάξιμο όταν θα αγόραζα το δικό μου gps , ακόμα πιστεύω ότι έκανα την καλύτερη αγορά και στην επιλογή του τελικού προϊόντος με βοήθησε ο @forester .

Γι αυτό είναι τα φόρουμ , για να μοιράζεται η γνώση .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Καλό το 595 , έχει και μεγάλη οθόνη αλλά δεν κάνει για το crf1000 .
Το 595 είναι αρκετά μεγάλο και όταν τοποθετείτε στην μπάρα βρίσκει στην ζελατίνα , όποτε χρειάζεσαι ανταπτορα να το φέρεις πιο έξω , όποτε εκεί έρχεται το κρακ !
Το δικό μου είναι σχεδόν κολλημένο πάνω στην μπάρα και γί´αυτο δεν υπάρχει περίπτωση να σπάσει .
Το να το τοποθετήσει κανεις στο τιμόνι αριστερά η δεξιά για μένα είναι γελοίο και σε μια χαζόπτωση μπορεί να σπάσει .
Στο κέντρο του τιμονιού είναι η καλύτερη λύση αλλά μπορεί να έχεις θέμα με το τανκ μπαγκ , εγώ όταν το έβαλα εκεί δεν είχα αλλά έχω μικρό τανκ μπαγκ , το κακό είναι ότι κοιτάς κάτω και εύκολα θα κανεις το ατύχημα .
Τα καλώδια φυσικά υπάρχει τρόπος να περάσουν και να παρθεί ρεύμα από την αναμονή , αρκεί να είσαι μερακλής ( κάτι που δεν το έχουν όλοι )

Η καλύτερη λύση λοιπόν είναι στην μπάρα εμπρός που είναι η ζελατίνα αλλά με την αφτερ μάρκετ ενίσχυση που του δίνει και την απαραίτητη απόσταση να μπει το πιο μεγάλο gps.

Αυτά μετά από μελέτη και ψάξιμο όταν θα αγόραζα το δικό μου gps , ακόμα πιστεύω ότι έκανα την καλύτερη αγορά και στην επιλογή του τελικού προϊόντος με βοήθησε ο @forester .

Γι αυτό είναι τα φόρουμ , για να μοιράζεται η γνώση .


Sent from my iPhone using Tapatalk


Κωστα... χωρις να το εχω δει σε μεγεθος σε σχεση με το CRF πιστευω ενα μικρο τακακι (αποστατης) της ταξεως των 10mm, για να ερθει πιο εξω θα ηταν αρκετο. Πιθανον εκτος απο το μπαρακι να το εφτιαχνα ετσι ωστε να "εδραζετε" το GPS και στο πανω μερος των οργανων, ωστε να μην ταλαντευετε.

Τες πα... καμια βολτα θα παμε ?
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
@skliris_kariolis (geez996)

Όπως εσυ βελτιωσες το δικό σου , έτσι θέλει και αυτό .
Τα όργανα είναι πολύ μέσα για να πατήσει πάνω , όποτε δεν .
Με ένα πλακάκι αλουμινίου πιο μεγάλο από 10mm ,να βγει πιο έξω γίνετε και μακρύτερες βίδες φυσικά ( κάθετο δράπανο),αλλά είπαμε θέλει να ασχοληθείς .

Πριν αγοράσουμε ρωτάμε , κατόπιν εορτής ψάχνουμε μεσοβέζικες λύσεις .

ΑΛΛΙΟΣ χάρτινος χάρτης ( που πάντα τον έχουμε μαζί ) με ανάλυση 1: 2.000.000.000 πιστεύω ότι είναι καλά :)



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
@skliris_kariolis (geez996)

Όπως εσυ βελτιωσες το δικό σου , έτσι θέλει και αυτό .
Τα όργανα είναι πολύ μέσα για να πατήσει πάνω , όποτε δεν .
Με ένα πλακάκι αλουμινίου πιο μεγάλο από 10mm ,να βγει πιο έξω γίνετε και μακρύτερες βίδες φυσικά ( κάθετο δράπανο),αλλά είπαμε θέλει να ασχοληθείς .

Πριν αγοράσουμε ρωτάμε , κατόπιν εορτής ψάχνουμε μεσοβέζικες λύσεις .

ΑΛΛΙΟΣ χάρτινος χάρτης ( που πάντα τον έχουμε μαζί ) με ανάλυση 1: 2.000.000.000 πιστεύω ότι είναι καλά :)



Sent from my iPhone using Tapatalk


Kαι ποιος σου ειπε ρε Κωστα οτι ολα τα GPS ταιριαζουν με βασεις που ΘΑ θελαμε ????

Εχεις δει το δικο μου στο 1190 (Aka "Δρακος") με την βαση της ΚαTourateck (copyright El-gato) και παλι την ηθελε την βελτιωση λογω ταλαντωσης...

Ολη η κουβεντα ξεκινησε για το κοκορετσι των καλωδιων.... βρηκαμε μια μοντα. Παμε τωρα για την στηριξη.


#Skiros_kariolis over and out
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Kαι ποιος σου ειπε ρε Κωστα οτι ολα τα GPS ταιριαζουν με βασεις που ΘΑ θελαμε ????

Εχεις δει το δικο μου στο 1190 (Aka "Δρακος") με την βαση της ΚαTourateck (copyright El-gato) και παλι την ηθελε την βελτιωση λογω ταλαντωσης...

Ολη η κουβεντα ξεκινησε για το κοκορετσι των καλωδιων.... βρηκαμε μια μοντα. Παμε τωρα για την στηριξη.


#Skiros_kariolis over and out
Το κάθε gps έρχεται και με την ανάλογη βαση από το εργοστάσιο , όποτε ταιριάζει .

Στο δικό σου έκανες την βελτίωση
Α.γιατι ήξερες
Β.γιατι είχες τα μηχανήματα

Για τα καλώδια δεν θα έπρεπε να γίνετε καν κουβέντα μιας και το πάχος είναι ελάχιστο .
Από την αριστερή πλευρά , κάτω από το ντεπόζιτο , περνάνε μια χαρά .

Όσο για το αν θα πάμε βόλτα : κάνω προπόνηση τώρα στο play station γιατί είμαι κουλατζα. Όταν γίνω ντακαρισιος θα έρθω .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το κάθε gps έρχεται και με την ανάλογη βαση από το εργοστάσιο , όποτε ταιριάζει .

Στο δικό σου έκανες την βελτίωση
Α.γιατι ήξερες
Β.γιατι είχες τα μηχανήματα

Για τα καλώδια δεν θα έπρεπε να γίνετε καν κουβέντα μιας και το πάχος είναι ελάχιστο .
Από την αριστερή πλευρά , κάτω από το ντεπόζιτο , περνάνε μια χαρά .

Όσο για το αν θα πάμε βόλτα : κάνω προπόνηση τώρα στο play station γιατί είμαι κουλατζα. Όταν γίνω ντακαρισιος θα έρθω .


Sent from my iPhone using Tapatalk
Σωστός, εδώ κατάφερα και στρίμωξα τα καλώδια εγώ στο WRR, κάτω μια μασκούλα τόση δα!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Αρχικα το 595 απο πλευρας στηριξης στο μπαρακι μπαινει μια χαρα στο CRF1000, το εχουνε βαλει ιδιοκτητες σε ξενα φορα. Εχει φυσικα καποιες ταλαντωσεις οπως ολα τα GPS στο σχετικα αναιμικο μπαρακι του CRF αλλα αυτο δεν ειναι προβλημα στην ασφαλτο - και εικαζω ουτε σε πατημενο χωμα. Οι μεμονωμενες περιπτωσεις στις οποιες εχει σπασει το μπαρακι ειναι σε αγριο χωμα, και για κει αξιζει πιθανα η προσθετη μπαρα του Camel Adventure. Ο λογος που εχω ενδοιασμους να το βαλω εκει χωρις καποια ενισχυση ειναι η χρηση που κανω που περιλαμβανει αρκετο χωμα με σπαστηρια κλπ.

Σχετικα με τη θεση του GPS, δεν ειμαι σιγουρος αν θα τοθελα συνεχως μπροστα στο οπτικο μου πεδιο. Στο αυτοκινητο για παραδειγμα ειναι στο κεντρο της κονσολας και δεν ειχα ποτε θεμα, εξ'αλλου η χρηση που κανω εγω (και αρκετοι αλλοι που ξερω) ειναι συμβουλευτικη και δεν βασιζομαι συνεχως στο GPS. Το κοιταω οταν ειναι να αλλαξω πορεια για να βεβαιωθω (εχω παντα τη διαδρομη στο μυαλο μου καθως την εχω μελετησει σε χαρτη, google maps κλπ) ή οταν ψαχνω καποια διευθυνση μεσα σε πολη. Απο αυτη την αποψη θα μπορουσα καλιστα να το βαλω σε βαση στα μπουζονια του τιμονιου αν δεν εβαζα παντα tankbag. Εχω σκοπο να το δοκιμασω σε διαφορες θεσεις, ακομα και αριστερα στο τιμονι οπως εγραψα πριν, και θα δω ποια μου καθεται καλυτερα.

Τωρα σχετικα με την πλεξουδα, οποιος δεν εχει δει αυτη του 595, απλα δεν ξερει. Μιλαμε για απιστευτο κοκορετσι καλωδιων με πραγματικα ικανο ογκο ακομα και αν τα μαζεψει κανεις οσο πιο compact γινεται. Εκτος και αν κοψει κανεις τα περισευουμενα (τα τρια καλωδια audio και το - πολυ μακρυ - καλωδιο παροχης USB) το οποιο δεν θελω να κανω με το καλημερα, θα ψαξω να βρω εν καιρω μια δευτερη τετοια βαση απο τον Μπεη για να την μεταποιησω οπως ο Ολλανδος στον σωληνα. Και αν δει κανεις τα σχολια κατω απ'αυτο το βιδεο, εχουν πολλοι απηυβδησει απο το κοκορετσι καλωδιων του 595. Αποφασισα τελικα να ΜΗΝ παρω ρευμα απο την μπαταρια αλλα απο μια aux αναμονη - θα γραψω σχετικα στο νημα του Αφρικα - οποτε ΟΛΑ αυτα τα καλωδια θα πρεπει να βολευτουν πισω/κατω απο το πλαστικο αριστερα των οργανων, και επειδη εχω λυμενο ολο το μπροστινο στο μηχανακι, ο χωρος εκει κατω ειναι ελαχιστος αλλα ελπιζω να βρω τροπο να τα στριμωξω χωρις να κοψω καλωδια.

Και ενα τελευταιο: ολα γινονται οταν εχει κανεις απλετο χρονο να ασχοληθει και να ψαξει να βρει λυσεις. Αν ειχα το μηχανακι πχ στην αυλη μου στο Λονδινο και μπορουσα να ασχοληθω καθε σ/κ, τοτε ..no problem. Αλλα το μηχανακι ειναι στο γκαραζ των Τρικαλων και ειμουνα εκει για δυο μερες προσφατα και θα ξαναειμαι αλλες δυο πριν φυγω για Ευρωπαϊκο ταξιδι στο τελος Μαρτη, οποτε η ελλειψη χρονου - καθως εχω και ενα σωρο αλλα πραγματα να κανω - δημιουργει το προβλημα. Αλλα ειμαι σιγουρος οτι θα βρω μια λυση για το επερχομενο ταξιδι, αν οχι "τελικη" σιγουρα ικανοποιητικη για τον σκοπο του ταξιδιου.


Και με την ευκαιρια να ευχαριστησω τους εξαιρετικους συμφορουμιτες George-the-Greek aka @#skliros_kariolis (geez996) (που τον nick του τον αδικει - συμφωνω με τον @Srider, go back to geez man και καντο geez1190 ;)) και Γιαννη @jon t για τις πολυτιμες συμβουλες τους :cool: tnx again guys! :friendship:
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
@XLGeorge Ας υποθέσουμε πως τα καλώδια του Zumo 595 είναι πιο μακριά από του 276CX (αν και από ότι είδα σε κάποια video unboxing στο σωλήνα ίδια μου φαίνονται). Ακόμη και σε αυτή τη περίπτωση εγώ τουλάχιστον θεωρώ κρίμα να κοπούν (ποτέ δε ξέρεις στο μέλλον πως μπορεί να τα χρειαστείς). Αν όντως η κατάσταση είναι τόσο στριμωγμένη στη κονσόλα του CRF1000 μια άλλη λύση ΙΣΩΣ (αν είναι εφικτό) είναι αντί να κάνεις μασουράκι τα καλώδια να τα απλώσεις και να τα "ταξιδέψεις" πιάνοντας τα με tie wrap μειώνοντας με αυτό το τρόπο τον όγκο σε ένα συγκεκριμένο σημείο.
Το χρονικό είναι πρόβλημα, το αντιμετωπίζω κι εγώ ζώντας εδώ πόσο μάλλον εσύ ερχόμενος απ' έξω με μια μηχανή να σε περιμένει στην Ελλάδα. Ίσως θα έπρεπε να πας σε έναν καλό επαγγελματία με προκαθορισμένο ραντεβού και εμπειρία σε τέτοιες εγκαταστάσεις πάνω σε μοτό, σε 1-2 ώρες θα έχεις ξεμπερδέψει. Αν σε ενδιαφέρει πάρα πολύ καλός είναι ο Γιάννης από την www.xenonlights.gr

Σχετικά με τη θέση τώρα. Προσωπικά όταν είναι εφικτό προτιμώ να είναι ακριβώς πάνω από τα όργανα κυρίως από άποψη ασφάλειας και ευκολίας ανάγνωσης (αλλά μάλλον είναι και θέμα προσωπικής επιλογής για το καθένα μας). Δυστυχώς στο WRR δεν είναι εφικτό αλλά από την άλλη έχει περιορισμένη ασφάλτινη χρήση οπότε δεν είναι μεγάλο πρόβλημα.
Μια καλή λύση από άποψη σταθερότητας για το CRF1000L μου φαίνεται και αυτή: https://www.makan.gr/προϊον/touratech-αντάπτορας-στήριξης-βάσης-gps-στα-καβα-2/ αλλά δεν ξέρω αν αυτή κόβει οπτικό πεδίο από τα εργοστασιακά όργανα.
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Γιώργο και εγώ όπως σου είπα έχω πάρει ρεύμα από το μπριζάκι που έχει το Africa μπροστά στο μούτρο.

Επειδή ο χώρος πραγματικά είναι ελάχιστος, νομίζω ότι ίσως είναι καλύτερα τα καλώδια να πάνε πρώτα στο δεξί πλαϊνό και από εκεί να βγουν εξωτερικά για όπου τελικά επιλέξεις.

Εγώ από εκεί τα πέρασα για να βγάλω γραμμή αριστερά στο τιμόνι (αν και τελικά δεν την δούλεψα λόγω βλάβης) .

Αφού το έχεις λυμένο απλά τσέκαρε...
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
@STF: Συμφωνω για το κοψιμο των καλωδιων, κι'εγω δε θελω να πειραξω την πλεξουδα με το που πηρα το GPS. Κανονικα θαπρεπε η Garmin να συνδεει την πλεξουδα στη βαση με ενα αδιαβροχο βυσμα και να δινει και ενα απλο καλωδιο παροχης ρευματος, εστω και σαν εξτρα. Αυτο που λες με το "ταξιδεμα" των καλωδιων το ειπε και ο Γιαννης απο πανω και κατι τετοιο θα κανω επειδη ο χωρος εκει μπροστα ειναι πραγματικα ελαχιστος. Σχετικα με τον ανταπτορα στηριξης της Τουρατεκ, αυτον εννοουσα οταν εγραφα πιο πανω οτι "θα μπορουσα καλλιστα να το βαλω σε βαση στα μπουζονια του τιμονιου αν δεν εβαζα παντα tankbag". Δεν εμποδιζει τη θεα των οργανων καθως τον εχουνε βαλει αναβατες σε φορα του εξωτερικου και ρωτησα επι τουτου, αλλα επιβεβαιωσανε οτι υπαρχει θεμα με το tankbag και οσοι εχουνε βαλει εκει το GPS δε χρησιμοποιουνε tankbag.
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
@STF: Συμφωνω για το κοψιμο των καλωδιων, κι'εγω δε θελω να πειραξω την πλεξουδα με το που πηρα το GPS. Κανονικα θαπρεπε η Garmin να συνδεει την πλεξουδα στη βαση με ενα αδιαβροχο βυσμα και να δινει και ενα απλο καλωδιο παροχης ρευματος, εστω και σαν εξτρα. Αυτο που λες με το "ταξιδεμα" των καλωδιων το ειπε και ο Γιαννης απο πανω και κατι τετοιο θα κανω επειδη ο χωρος εκει μπροστα ειναι πραγματικα ελαχιστος. Σχετικα με τον ανταπτορα στηριξης της Τουρατεκ, αυτον εννοουσα οταν εγραφα πιο πανω οτι "θα μπορουσα καλλιστα να το βαλω σε βαση στα μπουζονια του τιμονιου αν δεν εβαζα παντα tankbag". Δεν εμποδιζει τη θεα των οργανων καθως τον εχουνε βαλει αναβατες σε φορα του εξωτερικου και ρωτησα επι τουτου, αλλα επιβεβαιωσανε οτι υπαρχει θεμα με το tankbag και οσοι εχουνε βαλει εκει το GPS δε χρησιμοποιουνε tankbag.
Γιώργο θέλω να πιστεύω πως με ένα μικρότερο και στενότερο tank bag δεν θα έχεις πρόβλημα (στα στριψίματα του τιμονιού). Φυσικά αυτή είναι μια επιπλέον επένδυση με επιπλέον κόστος. Έχει βγάλει μια ωραία "χωμάτινη" σειρά προϊόντων η Givi (Gravel-T range) μεταξύ των οποίων υπάρχουν 2 tank bag το GRT705 (20 λίτρων) και το GRT706 (6 λίτρων) και τα δυο έχουν στενή γραμμή (αξίζει να ρίξει κανείς μια ματιά σε ολόκληρη τη σειρά).

Για το μικρό είμαι σχεδόν βέβαιος πως δε θα σου δημιουργήσει πρόβλημα ακόμη και αν βάλεις το GPS στα μπουζόνια του τιμονιού, δε ξέρω όμως ποιες είναι οι χωροταξικές σου ανάγκες σε ένα Tank Bag. Νομίζω πάντως ότι μπορείς να εξυπηρετηθείς καθώς γενικά το Africa έχει πολλαπλές δυνατότητες φόρτωσης. Σου βάζω φωτογραφίες με συγκεκριμένες μοτοσυκλέτες και αντικείμενα για να αντιληφθείς όσο το δυνατό καλύτερα το μέγεθος των Tank bags.

GRT706 τιμή 76,00€ στο Moto Market







GRT705 τιμή 154,40€ στο Moto Market







Μια απορία αν μπορείς να μου τη λύσεις. Όταν αναφέρεστε στο μπαράκι που έχει το Africa και γράφετε ότι είναι ασθενικό τι εννοείτε;
α) Ότι μπορεί να σπάσει σε κραδασμούς από το βάρος της συσκευής πλοήγησης;
β) Ότι συντονίζει και δεν έχει καλή ανάγνωση η συσκευή πλοήγησης;
γ) Κάτι άλλο;
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Εγώ επιμένω για λόγους ασφαλείας και ευχρηστίας στην τοποθέτηση πανω απο τα όργανα.
Βάζω και αυτήν τη βάση σε περίπτωση που χρειάζεστε ρύθμιση ώστε να μην ακουμπάει στην ζελατίνα.

Το χωροταξικό των καλωδίων θα λυθεί.


Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Το εψαξα λιγο σχετικα με την πλεξουδα του Zumo 595 σε φορα του εξωτερικου και οσοι δεν μπορουνε να χωρεσουνε τα καλωδια κατω απο τη σελα παιρνοντας ρευμα απο τη μπαταρια και παιρνουν ρευμα απο καποια auxiliary παροχη μπροστα στη μασκα, κοβουνε τα καλωδια ή μεταποιουνε την πλεξουδα. Υπαρχει ενα σχετικο θεμα 5 σελιδων στο advrider.com που εχει ολα τα σχετικα resources για μεταποιηση, αρα υπαρχει θεμα με τα 590/595, και γραφει και ο Φιλανδος που εφτιαξε το σχετικο βιντεακι στον σωληνα που ανεβασε ο Γιωργης-geez - εχει μαλιστα φτιαξει και πολυ αναλυτικη σελιδα με οδηγιες πληροφοριες, βαζω τους σχετικους συνδεσμους παρακατω.

http://advrider.com/index.php?threads/garmin-zumo-590-cradle-butchery-the-how-to.976812/
http://jahonen.kapsi.fi/Electronics/Garmin_Zumo_595_motorcycle_cradle/

Ρωτησα δυο τυπους με CRF1000 στο http://www.africatwinforum.com/ και εχουν και οι δυο κοψει τα περιτα καλωδια και κοντυνει το καλωδιο. Μαλιστα παιρνουν και οι δυο ρευμα απο την εξωτερικη παροχη ρευματος τυπου αναπτηρα του CRF και μου ειπανε οτι δεν ειχανε θεμα με βροχες - ο ενας βορειο-ιρλανδος, αρα ζει μονιμα με βροχη. Βεβαια θα ητανε καλυτερα να γινει η συνδεση εσωτερικα/αδιαβροχα μεσα στο μουτρο αλλα μετα για να αποσυνδεθει η βαση του GPS πρεπει να λυσει κανεις το μουτρο. Αυτοι τοχουν βαλει ετσι επειδη θελουν να μετακινουν τη βαση στο δευτερο τους μηχανακι αντι να παρουν μια ακομη βαση. Τεσπα, εγω αποφασισα να κοψω/μονωσω τα περιτα καλωδια αλλα θα αφησω την παροχη USB καθως μπορει να χρειαστει.


Σχετικα με τη στηριξη, ο ενας τοχει βαλει στο μπαρακι και λεει οτι κουνιεται λιγο αλλα δεν πολυπαει χωμα και ο αλλος σε βαση στα μπουζονια του τιμονιου. Κατα συμπτωση, γυρνωντας προχθες απο τη δουλεια πετυχα σε ενα φαναρι ενα CRF1000 rally red με χωματινα λαστιχα και 595 στο μπαρακι του τιμονιου και οταν τον ρωτησα για κραδασμους μου ειπε "εχω βαλει αφτερμαρκετ ενισχυση" και προσεξα οτι ειχε βαλει τις επιπλεον μπαρες τις Camel Adv αλλα δεν φαινοντουσαν ασχημες, στην αρχη ουτε που τις προσεξα - αλλα ητανε νυχτα. Θα δοκιμασω διαφορες θεσεις στο δικο μου, θα δω που βολευει και θα πραξω αναλογα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Γι'αυτους που εχουν Garmin 590 και 595 ή αλλο Garmin GPS με παρομοια συνδεση μπαταριας, καποιες φορες η μπαταρια σταματαει πια να φορτιζει οποτε οταν σβηνει η παροχη ρευματος το GPS "πεθαινει" ακαριαια και μετα, οταν ξανα-ξεκιναει, παιρνει χρονο να bootαρει απο το μηδεν. Αυτο δε σημαινει οτι η μπαταρια εχει πεθανει ανεπανορθωτα αλλα εχει να κανει με το βισμα φορτισης που δεν δουλευει σωστα και ετσι δεν φορτιζεται η μπαταρια. Ψαχνοντας στο δικτυο, βρηκα το εξης αρθρακι που εχει μια πολυ απλη λυση που για μενα δουλεψε (επειδη αυτο συνεβη στο δικο μου 595):

Garmin Zumo 590/595 battery connection fix
 

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
Γι'αυτους που εχουν Garmin 590 και 595 ή αλλο Garmin GPS με παρομοια συνδεση μπαταριας, καποιες φορες η μπαταρια σταματαει πια να φορτιζει οποτε οταν σβηνει η παροχη ρευματος το GPS "πεθαινει" ακαριαια και μετα, οταν ξανα-ξεκιναει, παιρνει χρονο να bootαρει απο το μηδεν. Αυτο δε σημαινει οτι η μπαταρια εχει πεθανει ανεπανορθωτα αλλα εχει να κανει με το βισμα φορτισης που δεν δουλευει σωστα και ετσι δεν φορτιζεται η μπαταρια. Ψαχνοντας στο δικτυο, βρηκα το εξης αρθρακι που εχει μια πολυ απλη λυση που για μενα δουλεψε (επειδη αυτο συνεβη στο δικο μου 595):

Garmin Zumo 590/595 battery connection fix
Ισχύει το είχα κάνει και εγώ πριν κάνα χρόνο στο 595 βέβαια μετά από ένα χρονικό διάστημα πάλι τα ίδια, πλέον στο XT έβαλαν την μπαταρία εσωτερικά και τέλος
 
Top Bottom