GS ADV 2008 vs GS 2009 vs GS 2011

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Κάντε τα ευρα ταξίδια
πάρτε το πιο καλό στα πιο λίγα χρήματα
όλα τα μοντέλα 07,08,09,10,11,12 έχουν τα καλά τους και τα κακα τους
ο δρόμος του ταξιδιού μόνο καλά
η μόνη προτροπή μου είναι να διαλέξεις αντβε
 

arcolios

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα - Χανιά
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Δώδεκαπενήντα adve
δεν αξίζει να δώσεις 10-12 μοντέλο για να πάρεις ενα lc προ του 2016 (για με 10κ προ του 16 θα είναι) Καλύτερα το αερόψυκτο με διαφορά, εκτός αν υπάρχει κόλλημα εμφάνισης και θες να καβαλάς κάτι πιο καινούργιο.

Phoenix θα με ενδιέφερε να ακούσω την άποψη σου για αντβε. :)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
δεν αξίζει να δώσεις 10-12 μοντέλο για να πάρεις ενα lc προ του 2016 (για με 10κ προ του 16 θα είναι) Καλύτερα το αερόψυκτο με διαφορά, εκτός αν υπάρχει κόλλημα εμφάνισης και θες να καβαλάς κάτι πιο καινούργιο.

Phoenix θα με ενδιέφερε να ακούσω την άποψη σου για αντβε. :)
Νομίζω ότι το lc έχει δεκάδες βελτιώσεις σε σχέση με το αεροελαιοψυκτο.
Ειναι σαν να συγκρίνουμε το 1200 με το 1150...
Τεχνολογική εξέλιξη παντού.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
είχα άπλο
εχω αντβε
περισσότερη βενζίνη τώρα
καλύτερο κάθισμα
μεγαλύτερη κάλυψη σώματος από αέρα βροχή
μεγαλύτερη αίσθηση ασφαλείας, σταθερότητας
μεγαλύτερη προβολή του οχήματος στον δρόμο στον χώρο με ότι συνεπάγεται
δένει καλύτερα οπτικά με μεγαλοσωμους αναβάτες η με όσους έχουν υψηλό ανάστημα.....
 

arcolios

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα - Χανιά
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Δώδεκαπενήντα adve
Νομίζω ότι το lc έχει δεκάδες βελτιώσεις σε σχέση με το αεροελαιοψυκτο.
Ειναι σαν να συγκρίνουμε το 1200 με το 1150...
Τεχνολογική εξέλιξη παντού.
δεν το αμφισβητεί κανεις αυτό. αλλά το lc αξίζει μετά το 2016 που έχει λύσει τα θέματα του. Αν έχεις τα χρήματα πας εκεί εννοείται, τώρα μιλάμε ομως περι τα 10 χιλιάρικα
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
δεν το αμφισβητεί κανεις αυτό. αλλά το lc αξίζει μετά το 2016 που έχει λύσει τα θέματα του. Αν έχεις τα χρήματα πας εκεί εννοείται, τώρα μιλάμε ομως περι τα 10 χιλιάρικα
Ξέρω περισοτερα lc χωρίς "θέματα" πριν το 2016 μοντέλα.
Μιλαμε για τρομερά μηχανάκια έτσι και αλλιώς.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Κάντε τα ευρα ταξίδια
πάρτε το πιο καλό στα πιο λίγα χρήματα
όλα τα μοντέλα 07,08,09,10,11,12 έχουν τα καλά τους και τα κακα τους
ο δρόμος του ταξιδιού μόνο καλά
η μόνη προτροπή μου είναι να διαλέξεις αντβε
Και εγω φοινικα στην πρωτη σου προταση εχω καταλληξει...
Θεωρω επισης πως το adv ειναι πιο ολοκληρωμενο αλλα υπο προυποθεσεις.
Δηλαδη,για εμενα που ειμαι 1,70 και 67κιλα ακομα και το δικο μου τι αισθανομαι βαρυ στατικα.
Πρεπει να ληφθουν πολλοι παραγοντες υπ'οψιν.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
δεν το αμφισβητεί κανεις αυτό. αλλά το lc αξίζει μετά το 2016 που έχει λύσει τα θέματα του. Αν έχεις τα χρήματα πας εκεί εννοείται, τώρα μιλάμε ομως περι τα 10 χιλιάρικα
Δεν το ασπάζομαι αυτό
έχουν κάποια θέματα τα πρώτα μοντέλα πάντα αλλά στο βαθμό που έχει αναπτυχθεί η βιομηχανία της μοτοσυκλέτας μιλάμε για στατιστικές 0,1%
Και ότι και να κάνουν στο lc για να αλλάξεις πηνία κατεβάζεις μοτέρ!!!
Αρα υπάρχουν κάποια δομικά θέματα..Δεν μπορείς να έχεις μόνο καλά ,ευκολία στον συμπλέκτη πχ έχεις και τα πηνία....
ένα καλό που έχουν τα lc είναι ότι τα κύλινδρα πλέον είναι κομμάτι του μπλοκ και έχουν χιτώνια !!!
θα μπορούσα να γράψω πολλά άλλα σίγουρα το καινούργιο είναι καλύτερο από το παλιό
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Τι διαφορά στο ύψος δημιουργούν οι αναρτήσεις ανάμεσα στο απλό και στο adv?
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Πως προκύπτει αυτό Κωστή ?

ΑΜΑ 'ναι "σιγουράκι" να πουλήσω ΤΩΡΑ. :sneaky:
Συνδειδητοποιμενος μπεμβεδακιας!!! :rolleyes:
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
για ποιο λογο να παρεις κανεις το adv? περισσοτερο βαρος, περισσοτερος ογκος, πραγματα που και τα δυο εχουν αρνητικη συνεπεια στην δυναμικη συμπεριφορα της μοτο...
το μεγαλυτερο ρεζερβουαρ, ειδικα για μια χωρα οπως η ελλαδα που εχει βενζιναδικα καθε 500μ δε δικαιολογειται σε καμμια περιπτωση...μεγαλα τεποζητα θελουν μονο κατι αμερικανοι που εχουν τεραστιες αποστασεις να καλυψουν προκειμενου να βρουν καυσιμα...

εκτος λοιπον απο αμερικη, σχεδον ολοι θεωρουν το ''απλο'' 1200 καλυτερη επιλογη λογω της καλυτερης συμπεριφορας (λογω βαρους προφανως και ογκου).....να παρεις το αντβ για να εχεις παραπανω ογκο???λες και το απλο 1200 ειναι μικρο μηχανακι...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Η επιλογή του ADV είναι.... μονόδρομος, σκεπτόμενος ότι τα ίδια κάγκελα και λοιπό εξοπλισμό βάζει ο περισσότερος κόσμος στο απλό και τελικά η -θεωρητικά- μεγάλη διαφορά σε βάρος καταλήγει σε μονοψήφιο αριθμό κιλών συνυπολογίζοντας τα έξτρα στο απλό, διαφορά που καταλήγει να είναι μόνο η βενζίνη που κουβαλάει το ADV.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το έχουμε αναλυσει και σε άλλα θέματα.
Είναι από τα πράγματα που πρέπει να δοκιμάσεις για να καταλάβεις την τεράστια διαφορά.
Το πουλί μου έλεγε τα ίδια, μέχρι που ταξίδεψε και κατάλαβε.
Τα υπέρ είναι περισσότερα από τα μειονέκτηματα
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Εάν το, πουλί ΣΟΥ, έλεγε τα ίδια με εσένα, είσαι σε καλό δρόμο!!!

Και ναι έτσι είναι με το adventure
+ σε όλα!

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τι διαφορά στο ύψος δημιουργούν οι αναρτήσεις ανάμεσα στο απλό και στο adv?
Νομίζω 3 εκατοστά.... Αλλα η σχεδίαση της σελας είναι αυτή που "ψηλώνει" στην πραγματικότητα.
Ανοίγει πολύ τα πόδια λόγω φάρδους.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εάν το πουλί σου έλεγε τα ίδια με εσένα, είσαι σε καλό δρόμο!!!

Και ναι έτσι είναι με το adventure
+ σε όλα!

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Να προσθέσω ότι αν είσαι χιλομετροφαγος, είναι αβαντάζ να έχεις την επιλογή να σταματάς όπου θέλεις εσύ και όχι το τεποζιτο.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Δεν είχα ποτέ κανένα από τα μηχανάκια αυτά.
Το μόνο που μπορώ να πω, είναι ότι άπειρες φορές, όταν ταξιδεύω και πρέπει να σταματήσω για βενζίνη λέω....στο επόμενο, και στο επόμενο λέω, στο επόμενο, και στο επόμενο, στο επόμενο :hh: μέχρι που μπαινει η ρεζέρβα και λέω.....χμμ, έχω βενζίνη για καμιά 40αριά χιλιόμετρα ακόμα...άστο μωρε...μέχρι που μια φορά έμεινα.

Θέλω να πω πως ΓΙΑ ΜΕΝΑ, είναι σημαντικό πλεονέκτημα η μεγάλη αυτονομία.
Μπορεί και για άλλους.
Κακά τα ψέματα όταν θες να βγάλεις χιλιόμετρα, όσες λιγότερες διαδικαστικές στάσεις κάνεις, τόσο καλύτερα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν είχα ποτέ κανένα από τα μηχανάκια αυτά.
Το μόνο που μπορώ να πω, είναι ότι άπειρες φορές, όταν ταξιδεύω και πρέπει να σταματήσω για βενζίνη λέω....στο επόμενο, και στο επόμενο λέω, στο επόμενο, και στο επόμενο, στο επόμενο :hh: μέχρι που μπαινει η ρεζέρβα και λέω.....χμμ, έχω βενζίνη για καμιά 40αριά χιλιόμετρα ακόμα...άστο μωρε...μέχρι που μια φορά έμεινα.

Θέλω να πω πως ΓΙΑ ΜΕΝΑ, είναι σημαντικό πλεονέκτημα η μεγάλη αυτονομία.
Μπορεί και για άλλους.
Κακά τα ψέματα όταν θες να βγάλεις χιλιόμετρα, όσες λιγότερες διαδικαστικές στάσεις κάνεις, τόσο καλύτερα.
Μιλαμε για αυτονομία γύρω στα 500 χλμ.
 
Top Bottom